Ineke61 schreef:Cornelia schreef:
Ik ben het helemaal eens met je opmerking deze enkele jaren over te slaan en dan weer eens te lopen.
Dan misschien proberen een groepje bij elkaar te krijgen.
Waarschijnlijk heeft je lunchpakket ervoor gezorgd dat je darmen op hol sloegen, dus de dames hadden misschien toch gelijk dat boterhammen beter zijn? Tomaten komkommers en ei zitten vol vet en vezels! Waarom eet je eigenlijk geen boterhammen? Ik eet het ook vaak niet maar vooral omdat ik dat gewoon niet lekker vind. Leuk verslag, ik heb hem dit jaar vanwege omstandigheden niet kunnen lopen, al 13 keer gedaan en het verveelt nooit!
Dan zouden mijn darmen altijd op hol moeten slaan, mijn lunchtrommel ziet er namelijk bijna altijd zo uit. En de mening over vetten is in voedingsland zeer verdeeld, net zoals de mening over brood en koolhydraten.
En Angelique heeft gelijk, het ging (en gaat) mij niet om gelijk of ongelijk, maar om het gegeven dat andere mensen willen bepalen hoe ik moet eten, omdat zij dat de juiste manier vinden.
En waarom ik weinig brood eet? Brood geeft mij geen vol gevoel, ik kan rustig 6 boterhammen eten en dan na een half uur opnieuw beginnen, omdat ik dan nog steeds trek heb en mij slap voel. Met onder andere groente, eieren, noten, fruit en (volle) zuivel eet ik veel minder en heb ik tussen de drie maaltijden door geen trek. Dat werkt voor mij. En als iemand anders lekker brood wil eten, moet hij dat vooral doen.