30 maart 2019, 30 van Zandvoort
Moderators: Moderators, Beheerders
- LOopmans
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 36
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: ~10000
- Aantal N4D volbracht: 13
- Kennedymarsen volbracht: 5
- 100+ wandelingen: 2
- Merk wandelschoenen: Hanwag
Re: 30 maart 2019, 30 van Zandvoort
Dit was een leuke tocht met een mooie route. Eerste keer, wellicht andere keren weer. Nu was het weer natuurlijk perfect, helaas door de dikke chaos met de trein rond Haarlem een uur later gestart dan de bedoeling was. Ook om 17:15 pas binnen.
- Jeltsje
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Leuk om Fien, Martin en Sylvia te zienAuto gaat sneller schreef:https://www.nhnieuws.nl/nieuws/243106/w ... erlijk-ditpostmuts schreef:Zag ik toch zomaar Fien en Martin op de televisiertnh nieuws
- Marko

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 32.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Wellicht ben je ons dan gepasseerd op het laatste stukje.LOopmans schreef:Dit was een leuke tocht met een mooie route. Eerste keer, wellicht andere keren weer. Nu was het weer natuurlijk perfect, helaas door de dikke chaos met de trein rond Haarlem een uur later gestart dan de bedoeling was. Ook om 17:15 pas binnen.
- LOopmans
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 36
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: ~10000
- Aantal N4D volbracht: 13
- Kennedymarsen volbracht: 5
- 100+ wandelingen: 2
- Merk wandelschoenen: Hanwag
Dat denk ik wel, gezien je foto, volgens mij liepen we bij het hekje waar je Zandvoort binnen komt en waar speculaas werd uitgedeeld langs elkaar. Als mijn geheugen goed is. Ik liep samen met een vriendin die op dat moment niet zo snel en soepel meer liep. Ik met heuptas, zij met paars geblokte rugtas, maar dat is misschien te gedetailleerdMarko schreef:Wellicht ben je ons dan gepasseerd op het laatste stukje.LOopmans schreef:Dit was een leuke tocht met een mooie route. Eerste keer, wellicht andere keren weer. Nu was het weer natuurlijk perfect, helaas door de dikke chaos met de trein rond Haarlem een uur later gestart dan de bedoeling was. Ook om 17:15 pas binnen.
Ik zal wel eens ergens hier op het forum een foto van mezelf plaatsen.
- Marko

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 32.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Op dat punt werden wij inderdaad ingehaald door een aantal personen.LOopmans schreef:Dat denk ik wel, gezien je foto, volgens mij liepen we bij het hekje waar je Zandvoort binnen komt en waar speculaas werd uitgedeeld langs elkaar. Als mijn geheugen goed is. Ik liep samen met een vriendin die op dat moment niet zo snel en soepel meer liep. Ik met heuptas, zij met paars geblokte rugtas, maar dat is misschien te gedetailleerdMarko schreef:Wellicht ben je ons dan gepasseerd op het laatste stukje.LOopmans schreef:Dit was een leuke tocht met een mooie route. Eerste keer, wellicht andere keren weer. Nu was het weer natuurlijk perfect, helaas door de dikke chaos met de trein rond Haarlem een uur later gestart dan de bedoeling was. Ook om 17:15 pas binnen..
Ik zal wel eens ergens hier op het forum een foto van mezelf plaatsen.
De vermelde details zijn me niet opgevallen. Wat me wel opviel was dat 1 van de heren (jij?) die door het hekje liep het aangeboden speculaas liever toebedeelde aan de dame die wat minder soepel liep.