Er is een nieuw topic luitjes, over gelijkwaardigheid.Spirit schreef:Een en ander staat noet voor niets tussen aanhalingstekens. Je legt me woorden in de mond die ik niet heb gezegd. Voor de rest gaan we hier off topic. Mocht je er behoefte aan hebben, open dan een nieuw topic en ik discussier graag met je verder!liesie73 schreef:Het zijn niet mijn hersenspinsels, ik heb alleen de tekst even opgezocht. En laten we eerlijk zijn, bepaald vriendelijk is bovenstaande niet, ondanks het feit dat je nergens expliciet zegt dat de 40 voor vrouwen een theekransje is, zeg je ook nergens expliciet dat je dat niet vindt.Spirit schreef:Dank voor je quote. Zoals je kunt zien zeg ik nergens dat vrouwen die niet voor de 50 km kiezen niet stoer zijn. En ook zeg ik nergens dat voor vrouwen de 40 km een theekransje is. Ik noem de 40 km een theekransje (er lopen ook veel mannen de 40 km) en ik geef aan dat ik vrouwen die 50 km lopen stoer vind (als ik zeg dat ik rode paprika’s lekker vind betekent dat toch meteen niet dat ik de gele vies vind?) De rest is invulling uit jouw hersenspinsels.liesie73 schreef:Spirit schreef:Spirit schreef:Beide uitspraken zijn niet zo gedaan. Ik heb nooit gezegd dat vrouwen die niet voor de 50km niet stoer zijn en ik heb ook nooit gezegd dat voor vrouwen de 40km een theekransje is. Je trekt zelf die conclussies op basis van een hele andere zinsopbouw. Goed lezen voor je iets roept!Catharina schreef:Echt belachelijk vind ik de uitspraak dat de 40 km voor vrouwen een “theekransje” is, en dat vrouwen die NIET voor de 50 kiezen, niet “stoer” zijn!!
Sorry.....ff of-topicSpirit schreef:Hihi, gelukkig zag ik genoeg “stoere” vrouwen die de 50 km liepen ipv voor het theekransje van de 40 kozen. Dus wellicht gaat die vraag slechts op voor de vrouwen die zich hier met hand en tand verzetten tegen een aanpassing
Join in! The more the merrier!