Ik zie in je profiel dat je dit jaar wéér 55 km gaat lopen ...leerkracht schreef:Antwoord van de organisatie; volgens mij moet ik hieruit lezen dat als ik na half 5 na de start kom dat ik in de rij van de 40 netjes aan moet sluiten. Dus toch maar zorgen dat ik op tijd ben.
Beste mevrouw Van der Linden, als u later start dan de aangegeven starttijden dan is dat op eigen risico - we kunnen namelijk niet garanderen dat controleposten nog bemand zijn wanneer iemand ver achterloopt op de route. Als u een half uurtje later start is dit risico uiteraard nog wel te overzien. U heeft als 50km loper echter geen voorrang op de startende 40km wandelaars - u zult dan dus gewoon in de rij aan moeten sluiten.
Te laat bij de start?
Moderators: Maas, Moderators, Beheerders
- Cobie
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 65
- Afstand 2025: 4x50
- Kilometers gelopen: zat
- Aantal N4D volbracht: 14
- Kennedymarsen volbracht: 7
- Merk wandelschoenen: Lowa Ferrox Nijmegen
Re: Te laat bij de start?
-
leerkracht
- Frequente W4W'er

- Leeftijd: 49
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 6
- Volgende wandeltocht: Nijmegen
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: HH
Haha, lekker scherp
- Friso
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 43
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: 200
- Aantal N4D volbracht: 2
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Gewoon
En extra lusje om warm te wordenCobie schreef:Ik zie in je profiel dat je dit jaar wéér 55 km gaat lopen ...leerkracht schreef:Antwoord van de organisatie; volgens mij moet ik hieruit lezen dat als ik na half 5 na de start kom dat ik in de rij van de 40 netjes aan moet sluiten. Dus toch maar zorgen dat ik op tijd ben.
Beste mevrouw Van der Linden, als u later start dan de aangegeven starttijden dan is dat op eigen risico - we kunnen namelijk niet garanderen dat controleposten nog bemand zijn wanneer iemand ver achterloopt op de route. Als u een half uurtje later start is dit risico uiteraard nog wel te overzien. U heeft als 50km loper echter geen voorrang op de startende 40km wandelaars - u zult dan dus gewoon in de rij aan moeten sluiten.
- Sammie6306
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 48
- Afstand 2025: 40 km
- Kilometers gelopen: 40+
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
En jij doet gezellig een lusje van 50 km mer FrisoFriso schreef:En extra lusje om warm te wordenCobie schreef:Ik zie in je profiel dat je dit jaar wéér 55 km gaat lopen ...leerkracht schreef:Antwoord van de organisatie; volgens mij moet ik hieruit lezen dat als ik na half 5 na de start kom dat ik in de rij van de 40 netjes aan moet sluiten. Dus toch maar zorgen dat ik op tijd ben.
- ToTheMax
- Nieuwe W4W'er

- Leeftijd: 31
- Afstand 2025: UC
- Loopnummer 2025: UC
- Kilometers gelopen: 245
- Aantal N4D volbracht: 5
- Volgende wandeltocht: 4D Apeldoorn
- Kennedymarsen volbracht: 13
- 100+ wandelingen: 1
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl
Naar mijn idee kan je gewoon starten als je wat te laat ben, ze hanteren beetje de volgende regels naar mijn weten:
50km:
- Hoef niet in de rij van de 40km staan, gewoon naar voren lopen, je 50km polsbandje laten zien en ze zullen je wss wel scannen, als het maar niet veels te laat word (kom dus niet pas om 6 uur aankakken ofzo
)
40km:
Vroege start tot begin late start naar scanners lopen en vragen of je mag starten, laat wel je vroege startkaart zien. Is geen garantie, maar soms willen ze het wel toe staan, zodra de late start is begonnen, achteraan aansluiten, je privilege om vroeger te starten is dan niet meer geldig! Verders gelijk aan 50km voor als je nog later ben.
Dit zelfde geld met de 30km, minus de veel later starten. Tenzij de NS storing heeft ofzo waarvan de organisatie van afweet, kan je wss niet later dan een kwartier te laat starten.
50km:
- Hoef niet in de rij van de 40km staan, gewoon naar voren lopen, je 50km polsbandje laten zien en ze zullen je wss wel scannen, als het maar niet veels te laat word (kom dus niet pas om 6 uur aankakken ofzo
40km:
Vroege start tot begin late start naar scanners lopen en vragen of je mag starten, laat wel je vroege startkaart zien. Is geen garantie, maar soms willen ze het wel toe staan, zodra de late start is begonnen, achteraan aansluiten, je privilege om vroeger te starten is dan niet meer geldig! Verders gelijk aan 50km voor als je nog later ben.
Dit zelfde geld met de 30km, minus de veel later starten. Tenzij de NS storing heeft ofzo waarvan de organisatie van afweet, kan je wss niet later dan een kwartier te laat starten.