Carola schreef:Wie gaan er aanstaande zondag 27 dec naar Amsterdam en wil met de trein en heeft nog geen treinkaartje?
Als we met 10 personen zijn kunnen we een groepsretour kopen en kost het 7 euro per kaartje.
Het maakt niet uit vanaf welk station en hoe laat je reist. Wel vertrek na 9.00 uur. Maar is voor de Light Walk vast geen probleem
Laat in een reactie weten wie ook (een) treinkaartje(s) wil! Dan regel ik het.
Goed idee, ik doe mee. Moet uit Borculo komen en zelfs met kortingspas is het duurder dan 7 euro. Ik blijf na afloop overigens wel in Amsterdam, dus ga niet retour (kan ik iemand anders misschien wel een plezier mee doen).
Spreken we overigens na afloop nog wat af? De uitnodiging om bij mij wat te komen drinken staat nog steeds (mag ook vooraf maar is wellicht wat lastiger vanwege de verschillende starttijden). Mijn appartement is weliswaar niet vlakbij de finish-locatie, maar vanaf het station 7 minuten met de bus en die stopt pal voor mijn deur. En diezelfde bus rijdt vervolgens door naar Station Sloterdijk (of terug naar Centraal station) dus dat is wel een hele goede verbinding. Als jullie 4 trappen niet erg vinden (ik woon op de bovenste verdieping). Maar misschien wordt het allemaal wel wat aan de late kant, dus no offence als het niet doorgaat hoor. Onderweg is natuurlijk ook al van alles te doen en te eten en te drinken.