Politie draagt bodycams tijdens Vierdaagse
Moderators: Moderators, Beheerders
- Brechje
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 35
- Afstand 2025: 40
- Loopnummer 2025: 40-R-508
- Kilometers gelopen: 521
- Aantal N4D volbracht: 5
- Kennedymarsen volbracht: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
NIJMEGEN - Tijdens de Vierdaagsefeesten in Nijmegen zet de politie bodycams in, cameraatjes die agenten op de schouder dragen. Dat liet een woordvoerster van de politie vrijdag weten.
Bodycams werden eerder ingezet na de rellen in Culemborg, waarvan de beelden werden opgenomen. Nieuw tijdens de Vierdaagse is dat collega's op het bureau live kunnen meekijken.
''Het helpt ons om inzicht te krijgen in waar meer agenten naar toegestuurd moeten worden. We kunnen de veiligheid van de agent zo beter garanderen'', aldus de woordvoerster. Opgenomen beelden kunnen later worden ingezet als bewijs in een strafzaak.
Tijdens de intocht van de Vierdaagse laat de politie ook een heliumballon met een camera vliegen, om de veiligheidssituatie in de gaten te houden.
De Vierdaagsefeesten in Nijmegen vinden dit jaar plaats van 17 tot en met 23 juli.
http://www.nu.nl/binnenland/2288908/pol ... aagse.html
NIJMEGEN - Tijdens de Vierdaagsefeesten in Nijmegen zet de politie bodycams in, cameraatjes die agenten op de schouder dragen. Dat liet een woordvoerster van de politie vrijdag weten.
Bodycams werden eerder ingezet na de rellen in Culemborg, waarvan de beelden werden opgenomen. Nieuw tijdens de Vierdaagse is dat collega's op het bureau live kunnen meekijken.
''Het helpt ons om inzicht te krijgen in waar meer agenten naar toegestuurd moeten worden. We kunnen de veiligheid van de agent zo beter garanderen'', aldus de woordvoerster. Opgenomen beelden kunnen later worden ingezet als bewijs in een strafzaak.
Tijdens de intocht van de Vierdaagse laat de politie ook een heliumballon met een camera vliegen, om de veiligheidssituatie in de gaten te houden.
De Vierdaagsefeesten in Nijmegen vinden dit jaar plaats van 17 tot en met 23 juli.
http://www.nu.nl/binnenland/2288908/pol ... aagse.html
Als de zon van binnen schijnt is het altijd mooi weer
- Brechje
- W4W Getalenteerd

Re: Politie draagt bodycams tijdens Vierdaagse
Gaan ze ons nou vergelijken met die relschoppers in Culemborg??? 
- langehalen
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 50-
- Kilometers gelopen: -
- Aantal N4D volbracht: 2
- Kennedymarsen volbracht: 70
- 100+ wandelingen: 30
- Merk wandelschoenen: ACICS
Nee Brechje, jij bent de attractie die de hermandad gaat beschermen tegen het kwaad van buiten.Brechje schreef:Gaan ze ons nou vergelijken met die relschoppers in Culemborg???
op naar de 100 Kennedymarsen (nog 30).
CC 384.
CC 384.
- Brechje
- W4W Getalenteerd

Hmm, jaja, komt op mij meer over of ze beschermd willen worden tegen ons... beetje vaag. Als het nou om hoog risico publiek ging... maar dat lijkt me toch niet...langehalen-snelthuis schreef:Nee Brechje, jij bent de attractie die de hermandad gaat beschermen tegen het kwaad van buiten.Brechje schreef:Gaan ze ons nou vergelijken met die relschoppers in Culemborg???
Kan aan mij liggen hoor, maar ik vind het over het algemeen een gezellige meute.
- De Haagse Règâh
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 52
- Afstand 2025: 0
- Loopnummer 2025: 50-A-048
- Kilometers gelopen: 70
- Aantal N4D volbracht: 15
- Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Mizuno
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
ik denk dat de soep minder heet gegeten word dan ie word opgediend.
Vorig jaar was er rond deze tijd een rel over dat er geen bier in blik mocht worden verkocht en gedronken op straat tijdens de 4D in Nijmegen.
Ik stond achter een agent bij de AH af te rekenen en achter elkaar vlogen de sixpacks bier langs de kassa. Toen ik hem naar het verbod vroeg haalde hij zijn schouders op. Hij wist het ook allemaal niet meer en vond het allemaal best....
Vorig jaar was er rond deze tijd een rel over dat er geen bier in blik mocht worden verkocht en gedronken op straat tijdens de 4D in Nijmegen.
Ik stond achter een agent bij de AH af te rekenen en achter elkaar vlogen de sixpacks bier langs de kassa. Toen ik hem naar het verbod vroeg haalde hij zijn schouders op. Hij wist het ook allemaal niet meer en vond het allemaal best....
http://nijmegen.dehaagseregah.nl
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
- Brechje
- W4W Getalenteerd

Dat sowieso, en denk ook niet dat agenten vervelend zullen doen. Vond alleen de toon van het artikel suf. Alsof 4daagselopers zo'n probleemgroep zijn.De Haagse Règâh schreef:ik denk dat de soep minder heet gegeten word dan ie word opgediend.
Zal wel komkommertijd zijn...
- Sunny

- Leeftijd: 43
- Kilometers gelopen: 9140
- Aantal N4D volbracht: 11¼
- Kennedymarsen volbracht: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 2
- Mood: Erg blij
- Contacteer:
Het artikel ging ook niet over vierdaagselopers, het ging over vierdaagsefeesters..... (en die kunnen soms best nog wel lastig zijn volgens mij....)Brechje schreef:Dat sowieso, en denk ook niet dat agenten vervelend zullen doen. Vond alleen de toon van het artikel suf. Alsof 4daagselopers zo'n probleemgroep zijn.De Haagse Règâh schreef:ik denk dat de soep minder heet gegeten word dan ie word opgediend.
- Bill de oud naut

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 2016/30
- Aantal N4D volbracht: 30
- Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
- Kennedymarsen volbracht: 18
- 100+ wandelingen: 4
- Merk wandelschoenen: lowa
- Contacteer:
Ja hoor, ik kan me nog een paar jaar geleden herinneren, toen heeft de politie de hele binnestad echt schoongeveegd, de lopers waren toen al lang naar bed, op een enkeling na natuurlijk.Sunny schreef:Het artikel ging ook niet over vierdaagselopers, het ging over vierdaagsefeesters..... (en die kunnen soms best nog wel lastig zijn volgens mij....)Brechje schreef:Dat sowieso, en denk ook niet dat agenten vervelend zullen doen. Vond alleen de toon van het artikel suf. Alsof 4daagselopers zo'n probleemgroep zijn.De Haagse Règâh schreef:ik denk dat de soep minder heet gegeten word dan ie word opgediend.
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!
http://www.deoudnaut.nl
- Rumi
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 56
- Kilometers gelopen: 24233
- 100+ wandelingen: 10
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Contacteer:
En die enkeling was jij natuurlijk...? jij kan 't je nog herinneren, zeg je....Bill de oud naut schreef:Ja hoor, ik kan me nog een paar jaar geleden herinneren, toen heeft de politie de hele binnestad echt schoongeveegd, de lopers waren toen al lang naar bed, op een enkeling na natuurlijk.Sunny schreef:Het artikel ging ook niet over vierdaagselopers, het ging over vierdaagsefeesters..... (en die kunnen soms best nog wel lastig zijn volgens mij....)Brechje schreef:Dat sowieso, en denk ook niet dat agenten vervelend zullen doen. Vond alleen de toon van het artikel suf. Alsof 4daagselopers zo'n probleemgroep zijn.De Haagse Règâh schreef:ik denk dat de soep minder heet gegeten word dan ie word opgediend.
- Bill de oud naut

- Contacteer:
Ja omdat de toenmalige vriendin van Ronald daarbij aanwezig was en die vertelde ons dat, zij is van de pliezie.Rumi schreef:En die enkeling was jij natuurlijk...? jij kan 't je nog herinneren, zeg je....Bill de oud naut schreef:Ja hoor, ik kan me nog een paar jaar geleden herinneren, toen heeft de politie de hele binnestad echt schoongeveegd, de lopers waren toen al lang naar bed, op een enkeling na natuurlijk.Sunny schreef:Het artikel ging ook niet over vierdaagselopers, het ging over vierdaagsefeesters..... (en die kunnen soms best nog wel lastig zijn volgens mij....)Brechje schreef:Dat sowieso, en denk ook niet dat agenten vervelend zullen doen. Vond alleen de toon van het artikel suf. Alsof 4daagselopers zo'n probleemgroep zijn.De Haagse Règâh schreef:ik denk dat de soep minder heet gegeten word dan ie word opgediend.
- Rumi
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 56
- Kilometers gelopen: 24233
- 100+ wandelingen: 10
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Contacteer:
Sure...Bill de oud naut schreef:Ja omdat de toenmalige vriendin van Ronald daarbij aanwezig was en die vertelde ons dat, zij is van de pliezie.Rumi schreef:En die enkeling was jij natuurlijk...? jij kan 't je nog herinneren, zeg je....Bill de oud naut schreef:Ja hoor, ik kan me nog een paar jaar geleden herinneren, toen heeft de politie de hele binnestad echt schoongeveegd, de lopers waren toen al lang naar bed, op een enkeling na natuurlijk.Sunny schreef:Het artikel ging ook niet over vierdaagselopers, het ging over vierdaagsefeesters..... (en die kunnen soms best nog wel lastig zijn volgens mij....)Brechje schreef:Dat sowieso, en denk ook niet dat agenten vervelend zullen doen. Vond alleen de toon van het artikel suf. Alsof 4daagselopers zo'n probleemgroep zijn.De Haagse Règâh schreef:ik denk dat de soep minder heet gegeten word dan ie word opgediend.
- Bill de oud naut

- Contacteer:
Wat betekend dat Sure?Rumi schreef:Sure...Bill de oud naut schreef:Ja omdat de toenmalige vriendin van Ronald daarbij aanwezig was en die vertelde ons dat, zij is van de pliezie.Rumi schreef:En die enkeling was jij natuurlijk...? jij kan 't je nog herinneren, zeg je....Bill de oud naut schreef:Ja hoor, ik kan me nog een paar jaar geleden herinneren, toen heeft de politie de hele binnestad echt schoongeveegd, de lopers waren toen al lang naar bed, op een enkeling na natuurlijk.Sunny schreef:Het artikel ging ook niet over vierdaagselopers, het ging over vierdaagsefeesters..... (en die kunnen soms best nog wel lastig zijn volgens mij....)Brechje schreef: Dat sowieso, en denk ook niet dat agenten vervelend zullen doen. Vond alleen de toon van het artikel suf. Alsof 4daagselopers zo'n probleemgroep zijn.