4-5 sept 2010: Kennedymars Vijfhuizen KM5H (NH)
Moderators: Moderators, Beheerders
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
Re: 4-5 sept 2010: Kennedymars Vijfhuizen KM5H (NH)
Ook ik heb ingeschreven. Positief blijven denken, dan komt het vast wel goed (al denk ik dat zowel mijn voeten als de orthopeed daar anders over denken ](*,)
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Gery
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 49
- Kilometers gelopen: 1
- 100+ wandelingen: 2
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
Heel verstandig, want tegen de tijd dat je het zeker weet, ben je te laat. Er zijn al 29 aanmeldingen!Tigelu schreef:Ook ik heb ingeschreven. Positief blijven denken, dan komt het vast wel goed (al denk ik dat zowel mijn voeten als de orthopeed daar anders over denken ](*,)
En mocht je tegen die toch niet kunnen, raak je je start kaart vast nog wel kwijt.
- Tigelu

Heb zojuist in mijn mail gelezen dat ik startnummer 3 heb (3e KM). Ik realiseer me nu pas dat ik dan dus niet eerder een andere KM mag lopen 
- Wil1956
- W4W WalkKING

- Kilometers gelopen: 26.800+
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: Ja
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
Huh, ik heb geen mail gekregen. Ik sta wel op de lijst op de site en heb betaald dus ik neem aan dat zo het goed is zonder mail.Tigelu schreef:Heb zojuist in mijn mail gelezen dat ik startnummer 3 heb (3e KM). Ik realiseer me nu pas dat ik dan dus niet eerder een andere KM mag lopen
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Oud-Brabants gezegde
- Tigelu

Ik heb een directe lijn uitstaan, Will (en ik heb me per mail aangemeld met wat verzoeknummers, en ik kreeg als antwoord: het is 3 gewordenWil1956 schreef:Huh, ik heb geen mail gekregen. Ik sta wel op de lijst op de site en heb betaald dus ik neem aan dat zo het goed is zonder mail.Tigelu schreef:Heb zojuist in mijn mail gelezen dat ik startnummer 3 heb (3e KM). Ik realiseer me nu pas dat ik dan dus niet eerder een andere KM mag lopen
- Gery
- W4W WalkKING

Ja hoor, geen zorgen. We hebben er graag goed wandelgezelschap bij.Wil1956 schreef:Huh, ik heb geen mail gekregen. Ik sta wel op de lijst op de site en heb betaald dus ik neem aan dat zo het goed is zonder mail.Tigelu schreef:Heb zojuist in mijn mail gelezen dat ik startnummer 3 heb (3e KM). Ik realiseer me nu pas dat ik dan dus niet eerder een andere KM mag lopen
- Wil1956
- W4W WalkKING

- Kilometers gelopen: 26.800+
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: Ja
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
OK! Daar ben ik blij om. En dat goed wandelgezelschap: ik doe mijn best! Ik heb al veel mooie verhalen gehoord over Vijfhuizen dus ik kijk er al naar uit.Gery schreef:Ja hoor, geen zorgen. We hebben er graag goed wandelgezelschap bij.Wil1956 schreef:Huh, ik heb geen mail gekregen. Ik sta wel op de lijst op de site en heb betaald dus ik neem aan dat zo het goed is zonder mail.Tigelu schreef:Heb zojuist in mijn mail gelezen dat ik startnummer 3 heb (3e KM). Ik realiseer me nu pas dat ik dan dus niet eerder een andere KM mag lopen
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Oud-Brabants gezegde
- Gery
- W4W WalkKING

Wil1956 schreef:OK! Daar ben ik blij om. En dat goed wandelgezelschap: ik doe mijn best! Ik heb al veel mooie verhalen gehoord over Vijfhuizen dus ik kijk er al naar uit.Gery schreef:Ja hoor, geen zorgen. We hebben er graag goed wandelgezelschap bij.Wil1956 schreef:Huh, ik heb geen mail gekregen. Ik sta wel op de lijst op de site en heb betaald dus ik neem aan dat zo het goed is zonder mail.Tigelu schreef:Heb zojuist in mijn mail gelezen dat ik startnummer 3 heb (3e KM). Ik realiseer me nu pas dat ik dan dus niet eerder een andere KM mag lopen
- langehalen
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 50-
- Kilometers gelopen: -
- Aantal N4D volbracht: 2
- Kennedymarsen volbracht: 70
- 100+ wandelingen: 30
- Merk wandelschoenen: ACICS
Het stuk na Vijfhuizen na het rondje Schiphol is ook mooi, alleen zo verschrikkelijk donker.
op naar de 100 Kennedymarsen (nog 30).
CC 384.
CC 384.
- Gery
- W4W WalkKING

Dat klopt, afgelopen jaar vond ik het vooral langs het water heel mooi. De ringvaart was zo glad als een spiegel en met het licht dat erin scheen was een mooi gezicht. Wat betreft het donker. Het klinkt raar, maar het was dat jaar heel donker. Andere keren had ik het idee dat ik ook 's nachts meer had gezien.langehalen-snelthuis schreef:Het stuk na Vijfhuizen na het rondje Schiphol is ook mooi, alleen zo verschrikkelijk donker.
- despier
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 43
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: 16500
- Aantal N4D volbracht: 15¼
- Kennedymarsen volbracht: 100
- 100+ wandelingen: 11
- Merk wandelschoenen: Brooks
- Mood: Blij
Hebben we langs water gelopen?Gery schreef:Dat klopt, afgelopen jaar vond ik het vooral langs het water heel mooi. De ringvaart was zo glad als een spiegel en met het licht dat erin scheen was een mooi gezicht. Wat betreft het donker. Het klinkt raar, maar het was dat jaar heel donker. Andere keren had ik het idee dat ik ook 's nachts meer had gezien.langehalen-snelthuis schreef:Het stuk na Vijfhuizen na het rondje Schiphol is ook mooi, alleen zo verschrikkelijk donker.
Nuntius Transmittendus
- Sunny

- Kilometers gelopen: 9140
- Aantal N4D volbracht: 11¼
- Kennedymarsen volbracht: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 2
- Mood: Erg blij
- Contacteer:
Dat zat ik me ook al af te vragen...... Wakodespier schreef:Hebben we langs water gelopen?Gery schreef:Dat klopt, afgelopen jaar vond ik het vooral langs het water heel mooi. De ringvaart was zo glad als een spiegel en met het licht dat erin scheen was een mooi gezicht. Wat betreft het donker. Het klinkt raar, maar het was dat jaar heel donker. Andere keren had ik het idee dat ik ook 's nachts meer had gezien.langehalen-snelthuis schreef:Het stuk na Vijfhuizen na het rondje Schiphol is ook mooi, alleen zo verschrikkelijk donker.
-
Berend-Botje
- W4W WalkKING

- Leeftijd: -
- Afstand 2025: 40 of 50
- Loopnummer 2025: -
- Kilometers gelopen: -genoeg
- Aantal N4D volbracht: 31
- Volgende wandeltocht: -
- Kennedymarsen volbracht: 21
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: -
Meer oog voor wat anders dan de omgevingSunny schreef:Dat zat ik me ook al af te vragen...... Wakodespier schreef:Hebben we langs water gelopen?Gery schreef:Dat klopt, afgelopen jaar vond ik het vooral langs het water heel mooi. De ringvaart was zo glad als een spiegel en met het licht dat erin scheen was een mooi gezicht. Wat betreft het donker. Het klinkt raar, maar het was dat jaar heel donker. Andere keren had ik het idee dat ik ook 's nachts meer had gezien.langehalen-snelthuis schreef:Het stuk na Vijfhuizen na het rondje Schiphol is ook mooi, alleen zo verschrikkelijk donker.
- despier
- W4W WalkKING

- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: 16500
- Aantal N4D volbracht: 15¼
- Kennedymarsen volbracht: 100
- 100+ wandelingen: 11
- Merk wandelschoenen: Brooks
Tuurlijk het strand, daar is ook water #-oSunny schreef:Dat zat ik me ook al af te vragen...... Wakodespier schreef:Hebben we langs water gelopen?Gery schreef:Dat klopt, afgelopen jaar vond ik het vooral langs het water heel mooi. De ringvaart was zo glad als een spiegel en met het licht dat erin scheen was een mooi gezicht. Wat betreft het donker. Het klinkt raar, maar het was dat jaar heel donker. Andere keren had ik het idee dat ik ook 's nachts meer had gezien.langehalen-snelthuis schreef:Het stuk na Vijfhuizen na het rondje Schiphol is ook mooi, alleen zo verschrikkelijk donker.
Nuntius Transmittendus
- Sunny

- Kilometers gelopen: 9140
- Aantal N4D volbracht: 11¼
- Kennedymarsen volbracht: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 2
- Mood: Erg blij
- Contacteer:
Ja, maar toen was het al niet meer donker..... (en de zee was zeker niet zo glad als een spiegel!)despier schreef:Tuurlijk het strand, daar is ook water #-oSunny schreef:Dat zat ik me ook al af te vragen...... Wakodespier schreef:Hebben we langs water gelopen?