Gratis fietsenstallingen
Moderators: Moderators, Beheerders
- Maaike
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 36
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 9
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 5
- Merk wandelschoenen: Ecco
Gratis fietsenstallingen
3 juni - gratis fietsenstallingen
Dit jaar kunnen deelnemers aan de Vierdaagse op vertoon van de barcodekaart gratis gebruik maken van de bewaakte fietsenstallingen nabij de Wedren.
Dit jaar kunnen deelnemers aan de Vierdaagse op vertoon van de barcodekaart gratis gebruik maken van de bewaakte fietsenstallingen nabij de Wedren.
- langehalen
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 50-
- Kilometers gelopen: -
- Aantal N4D volbracht: 2
- Kennedymarsen volbracht: 70
- 100+ wandelingen: 30
- Merk wandelschoenen: ACICS
Re: Gratis fietsenstallingen
Da's mooi,en ook een mooi initiatief van de organisatie.Scheelt een heel stuk in de verkeersoverslast.Maaike schreef:3 juni - gratis fietsenstallingen
op naar de 100 Kennedymarsen (nog 30).
CC 384.
CC 384.
-
Jan Woordes
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 88
- Afstand 2025: 0
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 57
- Merk wandelschoenen: MBT
- Mood: Vrolijk
Dit heb ik ook gelezen.Maaike schreef:3 juni - gratis fietsenstallingen
Je dient dan wel eerst je barcodekaart af te halen,voordat je je fiets of brommer gratis kunt stallen.
Ik ging altijd eerst mijn bromscooter stallen en daarna mijn bacodekaart ophalen.
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..
- footloose
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 64
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 8
- Volgende wandeltocht: Betuwetocht
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Dat is super! Wat een service.
Ik hoop dat ze er dan wel rekening mee houden dat er waarschijnlijk meer mensen op de fiets zullen komen. Het afgelopen jaar waren de beschikbare plaatsen op maandagmiddag al snel allemaal verhuurd. En je moet dus eerst je fiets gewoon maar ergens neerzetten, dan je barcodekaart ophalen en daarna pas naar de fietsenstalling, hmm, lastig maar te doen.
Voor wie nog twijfelt: er is (bijna) niets fijner dan na een dag wandelen enkele kilometers te mogen fietsen, daar kan geen massage tegen op (nou ja, is ook wel eens lekker). En wil je het nóg beter, dan moet je 's avonds ook nog een paar baantjes gaan zwemmen, dan verdwijnt echt de laatste spanning uit je spieren (bij mij althans).
Ik hoop dat ze er dan wel rekening mee houden dat er waarschijnlijk meer mensen op de fiets zullen komen. Het afgelopen jaar waren de beschikbare plaatsen op maandagmiddag al snel allemaal verhuurd. En je moet dus eerst je fiets gewoon maar ergens neerzetten, dan je barcodekaart ophalen en daarna pas naar de fietsenstalling, hmm, lastig maar te doen.
Voor wie nog twijfelt: er is (bijna) niets fijner dan na een dag wandelen enkele kilometers te mogen fietsen, daar kan geen massage tegen op (nou ja, is ook wel eens lekker). En wil je het nóg beter, dan moet je 's avonds ook nog een paar baantjes gaan zwemmen, dan verdwijnt echt de laatste spanning uit je spieren (bij mij althans).
- johnnywalker
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 0
- Kilometers gelopen: veel
- Aantal N4D volbracht: 41
- Kennedymarsen volbracht: 29
- 100+ wandelingen: 9
- Merk wandelschoenen: Mephisto
- Mood: Blij
- Contacteer:
Het is inderdaad lekker, ik ben alleen steeds bang dat ik een lekke band zal krijgen en dan te laat bij de start zal zijn #-ofootloose schreef:Dat is super! Wat een service.
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)
www.grootgennepsgenootschap.nl
www.grootgennepsgenootschap.nl
- Danyell
- Beheerder

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: 39.057
- Aantal N4D volbracht: 15
- Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
- Kennedymarsen volbracht: 18
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Saucony
- Contacteer:
Zenuwpees!johnnywalker schreef:Het is inderdaad lekker, ik ben alleen steeds bang dat ik een lekke band zal krijgen en dan te laat bij de start zal zijn #-o
En ik heb dat ook gelezen van die gratis fietsenstallingen.
Ik weet niet meer waar, maar er stond nog iets anders bij:
Ze hebben de stalling gratis gemaakt, omdat er zoveel mensen buiten de stalling hun fiets neerzetten.
Soms zelfs 4 rijen dik zomaar bij mensen in de tuin.
Ook werden ze overal en nergens met sloten aan vast gezet.
Nu ze de stalling gratis maken, gaan ze harder optreden tegen mensen die hem buiten de stalling zetten.
Ik hoop dus wel dat ze die stallingen groot genoeg maken ...
Alleen, maar niet eenzaam
- Ton
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 61
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 2015:665km
- Aantal N4D volbracht: 12+
- Kennedymarsen volbracht: 3
- 100+ wandelingen: 2
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Gewoon
Dat hoop ik ook,we zijn maandag pas rond het middaguur in Nijmegen.Danyell schreef:Zenuwpees!johnnywalker schreef:Het is inderdaad lekker, ik ben alleen steeds bang dat ik een lekke band zal krijgen en dan te laat bij de start zal zijn #-o![]()
En ik heb dat ook gelezen van die gratis fietsenstallingen.
Ik weet niet meer waar, maar er stond nog iets anders bij:
Ze hebben de stalling gratis gemaakt, omdat er zoveel mensen buiten de stalling hun fiets neerzetten.
Soms zelfs 4 rijen dik zomaar bij mensen in de tuin.![]()
Ook werden ze overal en nergens met sloten aan vast gezet.
Nu ze de stalling gratis maken, gaan ze harder optreden tegen mensen die hem buiten de stalling zetten.
Ik hoop dus wel dat ze die stallingen groot genoeg maken ...![]()
We huren die fietsen en moeten ze in een bewaakte fietsenstalling zetten.
Maar misschien valt het allemaal wel mee
Beweging komt niet op gang als je stil blijft staan!!!
-
marsvrouwtje
Van de vierdaagse site: Op zondag en maandag kunt u op vertoon van uw bevestiging gratis gebruik maken van de stallingen. Op de wandeldagen dient uw barcodekaart van de 93ste Vierdaagse als toegangsbewijs.Jan Woordes schreef: Dit heb ik ook gelezen.
Je dient dan wel eerst je barcodekaart af te halen,voordat je je fiets of brommer gratis kunt stallen.
Ik ging altijd eerst mijn bromscooter stallen en daarna mijn bacodekaart ophalen.
-
Berend-Botje
- W4W WalkKING

- Leeftijd: -
- Afstand 2025: 40 of 50
- Loopnummer 2025: -
- Kilometers gelopen: -genoeg
- Aantal N4D volbracht: 31
- Volgende wandeltocht: -
- Kennedymarsen volbracht: 21
- 100+ wandelingen: 3
- Merk wandelschoenen: -
- Mood: Blij
Ik lopp wel van Station naar de Wedren 
- Darcy
- W4W Verslaafd

- Leeftijd: 57
- Kilometers gelopen: 1443
- Aantal N4D volbracht: 2,5
- Kennedymarsen volbracht: 2
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Salomon
- Contacteer:
Ok, weer even een topic ophalen dat na even zoeken dus al bestond over een vraag die ik nu heb... Ik heb dalijk een fiets ter beschikking via verhuur en die moet in een bewaakte fietsenstalling staan, en googlelen op bewaakte fietsstalling nijmegen geeft o.a een kaartje met diverse stallingen, maar alleen bij de ondergrondse van NS staat er bij dat het een bewaakte is...
Volgens de verhuurder is elke stalling bewaakt als het maar niet buiten de hekken is want die worden weggehaald op kosten van huurder...
Toch meen ik een hele poos terug ook ergens een topic gelezen te hebben van iemand (hier ??) die dus een fietsstalling plekje gereserveerd had voor de hele week voor iets van € 7,50 ofzo en er daarna dus geen omkijken meer naar had maar nu kan ik dat niet meer vinden, en dit topic gaat feitelijk over gratis stallingplaatsen...
Weet iemand meer ?
Volgens de verhuurder is elke stalling bewaakt als het maar niet buiten de hekken is want die worden weggehaald op kosten van huurder...
Toch meen ik een hele poos terug ook ergens een topic gelezen te hebben van iemand (hier ??) die dus een fietsstalling plekje gereserveerd had voor de hele week voor iets van € 7,50 ofzo en er daarna dus geen omkijken meer naar had maar nu kan ik dat niet meer vinden, en dit topic gaat feitelijk over gratis stallingplaatsen...
Weet iemand meer ?
- Cornelia

- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Contacteer:
Ga naar de vierdaagsesite, kijk bij parcours en dan onder plattegronden zoek je plattegrond wedren. Daar zie je waar je de fiets kan stallen.Darcy schreef:Ok, weer even een topic ophalen dat na even zoeken dus al bestond over een vraag die ik nu heb... Ik heb dalijk een fiets ter beschikking via verhuur en die moet in een bewaakte fietsenstalling staan, en googlelen op bewaakte fietsstalling nijmegen geeft o.a een kaartje met diverse stallingen, maar alleen bij de ondergrondse van NS staat er bij dat het een bewaakte is...![]()
Weet iemand meer ?
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- Darcy
- W4W Verslaafd

- Leeftijd: 57
- Kilometers gelopen: 1443
- Aantal N4D volbracht: 2,5
- Kennedymarsen volbracht: 2
- Merk wandelschoenen: Salomon
- Contacteer:
Ja, die had ik gezien... ik hoop dan maar dat de fietsverhuurder dit als voldoende bewaking ziet 
- Cornelia

- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Contacteer:
Geen probleem.Darcy schreef:Ja, die had ik gezien... ik hoop dan maar dat de fietsverhuurder dit als voldoende bewaking ziet
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- jsmbijl
- W4W Expert

- Leeftijd: 60
- Kilometers gelopen: 25
- Aantal N4D volbracht: 16
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Contacteer:
Vlak bij de Wedren was altijd een bewaakte fietsenstalling en dat kostte toen (zo'n 5 jaar geleden) inderdaad € 7,50 voor de hele week. Daar maakte ik graag gebruik van. Als je van de Wedren naar de Vereniging loopt, is het vlak na alle tentjes aan de linkerkant, maar of dat nu ook nog is . . . ??