Bill de oud naut schreef:.....maar ik bedacht dat Nollie niet bij mij moest blijven ze moest genieten van haar eerste 4-daagse, ik vertelde haar dat ik er mee kapte en terug zou gaan naar mijn zus.
Ik zat met mijn supermaatje (3 dagen mee gelopen) Lange Halen aan een biertje in Beers en kreeg een SMS van Nollie: Bill is eruit gestapt!
Ik SMSte terug: ja, uit de kroeg zeker!
Nollie: Nee, ècht, hij is ziek.
Ik dacht dat ik weer eens in de maling genomen werd door dit duo "Listig en Bedrog" want dit zou niet de eerste keer zijn.
Toen toch maar even Bill gebeld en hij vertelde dat hij koorts had. Ik moet zeggen dat ik mij heel erg zorgen heb gemaakt of het allemaal goed zou gaan. Gelukkig sprak ik Bill toen ik in de trein naar huis zat en hij was nèt op tijd binnen.
Ik heb vrijdag de leukste, gezelligste, emotioneelste binnenkomst ooit meegemaakt.
Na de rust bij de Zerevoeten na Cuijk kwamen we Ilonka en Aartje tegen. Eerst even aan "wies kiek`n" gedaan met Ilonka. Kort kwam Voy er ook bij.
We zijn met z'n vijfen bij elkaar gebleven en hebben afgesproken dat als iemand van ons bekenden zou tegenkomen we zouden wachten op elkaar en met z'n vijfen de finish over zouden gaan.
Tijdens de laatste kilometers een superemotioneel momentje samen met Aartje meegemaakt en ook zo'n grote bikkel als Lange Halen hield het niet droog toen hij zijn gezin zag.
Ik werd trouwens wel gek van alle media die op Ilonka en Aartje afkwamen. Eerst een interview door de KRO en twintig meter verder kwam Omroep Gelderland weer op Ilonka af.
Voy, Ilonka, Aartje en Ronald, bedankt voor deze superuurtjes! Ik moet en kan hier weer een jaar op teren!