Voor alle leden in de provincie Zuid Holland.Ik heb telefonisch contact gezocht met TV/Radio West met de vraag of TV West op 18 juli a.s. net als vorig jaar de TV/registratie van Omroep Gelderland overneemt.
Dt vonden ze een goede vraag.Na informatie werd mij medegedeeld dat zij van 14.00/1600 uur inderdaad de TV/registratie overnemen.
Dan zou ik naar de uitzending kunnen kijken.Ik antwoordde dat ik dit niet kon,omdat ik zelf de Vierdaagse meeliep.Ze vroegen of ik bezwaar had om op de TV en Radio West te komen.Er werd bij gezegd of dit ook inderdaad ook gebeurde.,wisten ze niet.
Ik ben even 2 uur weggeweest en mijn vrouw drukt mij een briefje onder de neus dat Radio West om 15.00 uur belt.
TV West uitzending intocht op 18 juli
Moderators: Moderators, Beheerders
-
Jan Woordes
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 88
- Afstand 2025: 0
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 57
- Merk wandelschoenen: MBT
- Mood: Vrolijk
TV West uitzending intocht op 18 juli
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..
- Ton
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 61
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 2015:665km
- Aantal N4D volbracht: 12+
- Kennedymarsen volbracht: 3
- 100+ wandelingen: 2
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Gewoon
Re: TV West uitzending intocht op 18 juli
En Jan,kom je op de buis?Jan Woordes schreef:Voor alle leden in de provincie Zuid Holland.Ik heb telefonisch contact gezocht met TV/Radio West met de vraag of TV West op 18 juli a.s. net als vorig jaar de TV/registratie van Omroep Gelderland overneemt.
Dt vonden ze een goede vraag.Na informatie werd mij medegedeeld dat zij van 14.00/1600 uur inderdaad de TV/registratie overnemen.
Dan zou ik naar de uitzending kunnen kijken.Ik antwoordde dat ik dit niet kon,omdat ik zelf de Vierdaagse meeliep.Ze vroegen of ik bezwaar had om op de TV en Radio West te komen.Er werd bij gezegd of dit ook inderdaad ook gebeurde.,wisten ze niet.
Ik ben even 2 uur weggeweest en mijn vrouw drukt mij een briefje onder de neus dat Radio West om 15.00 uur belt.
Beweging komt niet op gang als je stil blijft staan!!!
-
Manja
Je wordt zo nog een echte BN-er met al die media-aandacht 
-
Jan Woordes
- W4W Super Freak

Nee,Ton,zonet heeft Radio West gebeld.Ton schreef:En Jan,kom je op de buis?Jan Woordes schreef:Voor alle leden in de provincie Zuid Holland.Ik heb telefonisch contact gezocht met TV/Radio West met de vraag of TV West op 18 juli a.s. net als vorig jaar de TV/registratie van Omroep Gelderland overneemt.
Afgesproken,dat ik elke dag te beginnen dinsdag om 9.45 uur in de uitzendig van Radio West kom
-
Jan Woordes
- W4W Super Freak

Ja,Manja,op mijn oude dag moet ik wel zelf voor mijn PR zorgen.Niemand anders doet dit voor mijManja schreef:Je wordt zo nog een echte BN-er met al die media-aandacht
- Danyell
- Beheerder

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: 39.057
- Aantal N4D volbracht: 15
- Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
- Kennedymarsen volbracht: 18
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Saucony
- Contacteer:
Ach gùùùùùùùùùtttt, je bent zielig!Jan Woordes schreef:Ja,Manja,op mijn oude dag moet ik wel zelf voor mijn PR zorgen.Niemand anders doet dit voor mijManja schreef:Je wordt zo nog een echte BN-er met al die media-aandacht

Alleen, maar niet eenzaam
-
Jan Woordes
- W4W Super Freak

Danyell,bedankt voor de klap op mijn bol.Danyell schreef:Ach gùùùùùùùùùtttt, je bent zielig!Jan Woordes schreef:Ja,Manja,op mijn oude dag moet ik wel zelf voor mijn PR zorgen.Niemand anders doet dit voor mijManja schreef:Je wordt zo nog een echte BN-er met al die media-aandacht