Blauwe Maandag is een informele bijeenkomst waarbij alle forummers, indien van toepassing met aanhang, elkaar na veel virtueel contact eindelijk (weer) ontmoeten. Een warm weerzien van oude bekenden. Een wirwar van handjes geven, voorstellen, herkenning zoeken en na lang virtueel contact elkaar eindelijk (weer) aan kunnen kijken en praten zonder daarvoor eerst te hoeven typen!
Leek in 2006 door mijn eigen verjaardag het uitdelen van boekenbonnen het "thema" van de dag te zijn, vorig jaar kon ik jullie (en gelukkig ook vele anderen) voorzien van de nog altijd prachtige Sunnywalks-nagelknipper-bieropener-sleutelhanger. En natuurlijk deelde tante Wilma gul haar zelfgemaakte gelukspoppetjes uit.
Maar dit jaar MOET je er echt bij zijn op Blauwe Maandag. Al wandelend verzonnen Annelies, Maaike en ikzelf ter plekke en binnen 2 minuten de MUST-HAVE van Blauwe Maandag 2008. We hebben 150 stuks laten maken en het is echt een gelimiteerde oplage! Er wordt niet bijbesteld, er wordt niet nagemaakt (laten we het niet besnuffelen! [-X ).
Ben je dus WEL die-hard-forummer, maar kan je om welke reden dan ook NIET op Blauwe Maandag 2008 aanwezig zijn, vermeld je naam dan in een lijstje in dit topic, dan zorg ik dat ze per post nagestuurd worden of op een andere manier toch in/op/aan je rugzak/pet/hoed/shirt kunnen belanden.
Ik kan bijna niet meer wachten tot we ze eindelijk uit kunen delen! Nog maar 10 nachtjes slapen!