johnnywalker schreef:Peter B schreef:johnnywalker schreef:Ik zak langzaam in een geestelijke dip. Help........
Geen paniek ! Bij 40 krijg je toch weer een nieuwe ?

Ik heb er een mailtje aan de organisatie aan gewaagd. Benieuwd of ik er iets op hoor.
En jawel, heb ik toch een verkeerde gehad. Het verzoek om een goede heb ik reeds verstuurd. Ben alweer benieuwd.:
Geachte heer ter Haar,
Hartelijk dank voor uw email. Op dit moment is de medaille 25 uit een stuk vervaardigd. De medaille heeft een kroon, die aan de achterkant ook als kroon is uitgevoerd (dus twee bolle kanten). Daardoor lijkt het als of het kroontje op de medaille is geklemd, terwijl het wel degelijk vastzit. Dit design is al jaren hetzelfde.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Stichting DE 4DAAGSE
www.4daagse.nl
Van: Jan ter Haar [mailto:
terhaar@euronet.nl]
Verzonden: zondag 2 september 2007 20:31
Aan: Administratie Vierdaagse
Onderwerp: medaille
Geachte lezer,
Op het forum w4w is een discussie over de uitvoering van de medaille die bij de 25e keer wordt uitgereikt. Bij sommigen is die gelijk aan die van de 11e keer. Een even grote kroon die aan de achterzijde hol is, het geheel is uit één stuk vervaardigd. Er zijn echter ook uitvoeringen met een iets kleiner kroontje dat blijkbaar op een medaille wordt geklemd en dat aan voor- en achterzijde bol is. Ik heb twee jaar geleden de medaille uit één stuk ontvangen terwijl een kennis van me dit jaar een medaille met opgeklemd kroontje heeft gekregen.
Kunt u me zeggen hoe het precies zit met de medaille voor de 25???