Ik gooi ze gewoon weg. Alleen die van Nijmegen bewaar ik.Danyell schreef:Ik loop niet vaak met medaille, maar als ik er één krijg prik ik die op één van de beren op m'n Beereplaats. Misschien ook een idee voor jou: koop een groot knuffelbeest (hoeft natuurlijk geen beer te zijnGejoco2 schreef:
Het tweede wandelboekje zit in het hoesje van het tentnummer van de Vossendijk, samen met alle medailles.
Bij het derde boekje (links) liggen de medailles los, want het boekje is nog niet vol.
Daarvoor moet ik nog iets bedenken. :-k) en hang daar alle medailles op tot je boekje vol is. Je kan er ook andere dingen kwijt: vaantjes, keycords, buttons etc. knuffelbeesten zijn erg verdraagzaam van nature
![]()
![]()
![]()
Beloning in beeld
Moderators: Carola, Tigelu, Moderators, Beheerders
- johnnywalker
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 0
- Kilometers gelopen: veel
- Aantal N4D volbracht: 41
- Kennedymarsen volbracht: 29
- 100+ wandelingen: 9
- Merk wandelschoenen: Mephisto
- Mood: Blij
- Contacteer:
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)
www.grootgennepsgenootschap.nl
-
Marco
Je kan ze natuurlijk ook laten omsmelten, hoe liggen de koersen van de (edele) metalen op dit moment?johnnywalker schreef:Ik gooi ze gewoon weg. Alleen die van Nijmegen bewaar ik.Danyell schreef:Ik loop niet vaak met medaille, maar als ik er één krijg prik ik die op één van de beren op m'n Beereplaats. Misschien ook een idee voor jou: koop een groot knuffelbeest (hoeft natuurlijk geen beer te zijnGejoco2 schreef:
Het tweede wandelboekje zit in het hoesje van het tentnummer van de Vossendijk, samen met alle medailles.
Bij het derde boekje (links) liggen de medailles los, want het boekje is nog niet vol.
Daarvoor moet ik nog iets bedenken. :-k) en hang daar alle medailles op tot je boekje vol is. Je kan er ook andere dingen kwijt: vaantjes, keycords, buttons etc. knuffelbeesten zijn erg verdraagzaam van nature
![]()
![]()
![]()
- Ed

- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: wat lusjes
- Aantal N4D volbracht: 11¼
- Kennedymarsen volbracht: 3
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
Edelmetaal,betaal 1 euri voor zo'n blikkie.Marco schreef:Je kan ze natuurlijk ook laten omsmelten, hoe liggen de koersen van de (edele) metalen op dit moment?johnnywalker schreef:Ik gooi ze gewoon weg. Alleen die van Nijmegen bewaar ik.Danyell schreef:Ik loop niet vaak met medaille, maar als ik er één krijg prik ik die op één van de beren op m'n Beereplaats. Misschien ook een idee voor jou: koop een groot knuffelbeest (hoeft natuurlijk geen beer te zijnGejoco2 schreef:
![]()
![]()
![]()
Facta non verba.
-
Marco
...of verkopen op koninginnedag, wie wil er dan niet met een 'lintje' rondlopen?Ed schreef:Edelmetaal,betaal 1 euri voor zo'n blikkie.Marco schreef:Je kan ze natuurlijk ook laten omsmelten, hoe liggen de koersen van de (edele) metalen op dit moment?johnnywalker schreef:Ik gooi ze gewoon weg. Alleen die van Nijmegen bewaar ik.Danyell schreef:Ik loop niet vaak met medaille, maar als ik er één krijg prik ik die op één van de beren op m'n Beereplaats. Misschien ook een idee voor jou: koop een groot knuffelbeest (hoeft natuurlijk geen beer te zijnGejoco2 schreef:
![]()
![]()
![]()
-
Gejoco
Heb ooit eens een heel grote beker die ik had gewonnen met bowlen voor tien cent aan een stel kinderen verkocht op de rommelmarkt. Ze gingen een geintje uithalen met hun vader die altijd riep dat ie de beste vader van de wereld was....Marco schreef:Danyell schreef:Ik loop niet vaak met medaille, maar als ik er één krijg prik ik die op één van de beren op m'n Beereplaats. Misschien ook een idee voor jou: koop een groot knuffelbeest (hoeft natuurlijk geen beer te zijnGejoco2 schreef:
![]()
![]()
![]()
...of verkopen op koninginnedag, wie wil er dan niet met een 'lintje' rondlopen?
Ik heb ook niet van alle tochten een medaille, alleen van afstanden boven de 30km of van heel bijzondere tochten. Zoals de Airborne over twee weken????
Maar dat knuffelbeest is wel een heel goed idee, Danyell! Ik bewaarde mijn medailles tot nu toe in dat minitasje dat je achterop de foto ziet...ik zal weer eens ff gaan zitten brainstormen.......
- johnnywalker

- Leeftijd: 69
- Kilometers gelopen: veel
- Aantal N4D volbracht: 41
- Kennedymarsen volbracht: 29
- 100+ wandelingen: 9
- Merk wandelschoenen: Mephisto
- Mood: Blij
- Contacteer:
Dat zou ik uit principe nooit doen. Een medaille moet je verdienen, niet kopen. Ik heb ook nooit ouders begrepen die hun kind de hele avondvierdaagse in een karretje duwen en dan aan het einde een medaille geven. Zo leer je kinderen toch niet dat ze moeten presteren alvorens ze iets krijgen. Zo kweek je WATJES.Gejoco2 schreef:Marco schreef:Danyell schreef:Ik loop niet vaak met medaille, maar als ik er één krijg prik ik die op één van de beren op m'n Beereplaats. Misschien ook een idee voor jou: koop een groot knuffelbeest (hoeft natuurlijk geen beer te zijnGejoco2 schreef:
![]()
![]()
![]()
...of verkopen op koninginnedag, wie wil er dan niet met een 'lintje' rondlopen?
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)
- De Haagse Règâh

- Leeftijd: 52
- Loopnummer 2025: 50-A-048
- Kilometers gelopen: 70
- Aantal N4D volbracht: 15
- Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
- Kennedymarsen volbracht: 1
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Mizuno
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
Ik ben verdorie mijn kruisje met het zeventje kwijt. Voordat ik op vakantie ging lag het ding nog op de kast in de huiskamer.
Tijdens de vakantie is mijn schoonloeder in huis geweest om een bloemetje neer te zetten, zou ze dan toch.........
De buurvrouw heeft toen de poezen verzorgd maar zij staat buiten alle verdenking!
Tijdens de vakantie is mijn schoonloeder in huis geweest om een bloemetje neer te zetten, zou ze dan toch.........
http://nijmegen.dehaagseregah.nl
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
- Peter B
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 70
- Afstand 2025: 30km
- Kilometers gelopen: 150
- Aantal N4D volbracht: 36
- Volgende wandeltocht: Airborne
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 8
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Vrolijk
Komt wel weer boven water, Règâh......De Haagse Régâh schreef:Ik ben verdorie mijn kruisje met het zeventje kwijt.
Tot die tijd spaar je wel tandpasta uit !
Ieder huisje heeft z'n kruisje......hoewel ?
Laatst gewijzigd door Peter B op 21 aug 2007, 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gejoco
Weet jij wel wat bloemen tegenwoordig kosten!!De Haagse Régâh schreef:Ik ben verdorie mijn kruisje met het zeventje kwijt. Voordat ik op vakantie ging lag het ding nog op de kast in de huiskamer.
Tijdens de vakantie is mijn schoonloeder in huis geweest om een bloemetje neer te zetten, zou ze dan toch.........De buurvrouw heeft toen de poezen verzorgd maar zij staat buiten alle verdenking!
- Wolfje
- W4W WalkKING

- Leeftijd: .
- Afstand 2025: 50
- Loopnummer 2025: 50-A-436
- Kilometers gelopen: 477
- Aantal N4D volbracht: 7¼
- Kennedymarsen volbracht: 34
- 100+ wandelingen: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: NB
Weet je hoe leuk poezen het vinden om spullen van de kast te mikken en vervolgens te verstoppen. Al in schoenen gekeken, onder de bank/bed?De Haagse Régâh schreef:Ik ben verdorie mijn kruisje met het zeventje kwijt. Voordat ik op vakantie ging lag het ding nog op de kast in de huiskamer.
Tijdens de vakantie is mijn schoonloeder in huis geweest om een bloemetje neer te zetten, zou ze dan toch.........De buurvrouw heeft toen de poezen verzorgd maar zij staat buiten alle verdenking!
- Ruud
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 78
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 25
Achter de kast halverwege blijven hangen misschien.Wolfje schreef:Weet je hoe leuk poezen het vinden om spullen van de kast te mikken en vervolgens te verstoppen. Al in schoenen gekeken, onder de bank/bed?De Haagse Régâh schreef:Ik ben verdorie mijn kruisje met het zeventje kwijt. Voordat ik op vakantie ging lag het ding nog op de kast in de huiskamer.
- Peter B
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 70
- Afstand 2025: 30km
- Kilometers gelopen: 150
- Aantal N4D volbracht: 36
- Volgende wandeltocht: Airborne
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 8
- De Haagse Règâh

- Leeftijd: 52
- Loopnummer 2025: 50-A-048
- Kilometers gelopen: 70
- Aantal N4D volbracht: 15
- Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Mizuno
- Contacteer:
ik heb idd al onder de kast gekeken omdat ik ook had bedacht dat die poezen ermee hadden kunnen spelen. Maar hij zou idd ook nog achter die kast kunnen hangen.....Ruud schreef:Achter de kast halverwege blijven hangen misschien.Wolfje schreef:Weet je hoe leuk poezen het vinden om spullen van de kast te mikken en vervolgens te verstoppen. Al in schoenen gekeken, onder de bank/bed?De Haagse Régâh schreef:Ik ben verdorie mijn kruisje met het zeventje kwijt. Voordat ik op vakantie ging lag het ding nog op de kast in de huiskamer.
.....en voor wat betreft mijn schoonloeder, we zijn er door de Règâhdochter achter gekomen dat ze vandeweek foldertjes haalt uit zo'n pakket folders die wij binnenkrijgen.
En dan nog wel de leukste folders, die van de Mediamarkt en de Kijkshop! En niet zeggen dat ze die meegenomen heeft maar er ondertussen wèl prat op gaan dat ze zo'n "NEE NEE" sticker op de deur heeft.
http://nijmegen.dehaagseregah.nl
Chuck Yeager
Chuck Yeager
-
Marco
SchoonloederDe Haagse Régâh schreef:ik heb idd al onder de kast gekeken omdat ik ook had bedacht dat die poezen ermee hadden kunnen spelen. Maar hij zou idd ook nog achter die kast kunnen hangen.....Ruud schreef:Achter de kast halverwege blijven hangen misschien.Wolfje schreef:Weet je hoe leuk poezen het vinden om spullen van de kast te mikken en vervolgens te verstoppen. Al in schoenen gekeken, onder de bank/bed?De Haagse Régâh schreef:Ik ben verdorie mijn kruisje met het zeventje kwijt. Voordat ik op vakantie ging lag het ding nog op de kast in de huiskamer.
.....en voor wat betreft mijn schoonloeder, we zijn er door de Règâhdochter achter gekomen dat ze vandeweek foldertjes haalt uit zo'n pakket folders die wij binnenkrijgen.
En dan nog wel de leukste folders, die van de Mediamarkt en de Kijkshop! En niet zeggen dat ze die meegenomen heeft maar er ondertussen wèl prat op gaan dat ze zo'n "NEE NEE" sticker op de deur heeft.![]()
-
Jan Woordes
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 88
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 57
- Merk wandelschoenen: MBT
Maarten,niet zeuren.Even Nijmegen bellen om een nieuwe medaille met cijfer 7 bestellen,natuurlijk tegen betaling.Je bent dan voorlopig af van je zwarte kruis.De Haagse Régâh schreef:Ik ben verdorie mijn kruisje met het zeventje kwijt. Voordat ik op vakantie ging lag het ding nog op de kast in de huiskamer.
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..