W4W-ers gestopt!
Moderators: Moderators, Beheerders
- De Haagse Règâh
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 52
- Afstand 2025: 0
- Loopnummer 2025: 50-A-048
- Kilometers gelopen: 70
- Aantal N4D volbracht: 15
- Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
- Kennedymarsen volbracht: 1
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Mizuno
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
Ik ga nòg een knuppel in dit hoenderhok gooien.
Bosso is doorgelopen en heeft zijn negende kruisje opgehaald ondanks zijn "uitvallen" op de derde dag.
Is dit kruisje verdiend of niet?
Ik vind gevoelsmatig van wèl omdat hij reeds 8x de 4daagse heeft gedaan. Als het iemand betrof die voor de eerste keer ging was ik het er niet mee eens geweest.
Blijft natuurlijk wèl lastig of je zelf een goed gevoel zou hebben over die 9de.......
Bosso is doorgelopen en heeft zijn negende kruisje opgehaald ondanks zijn "uitvallen" op de derde dag.
Ik vind gevoelsmatig van wèl omdat hij reeds 8x de 4daagse heeft gedaan. Als het iemand betrof die voor de eerste keer ging was ik het er niet mee eens geweest.
Blijft natuurlijk wèl lastig of je zelf een goed gevoel zou hebben over die 9de.......
Laatst gewijzigd door De Haagse Règâh op 06 aug 2007, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
http://nijmegen.dehaagseregah.nl
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
-
erik
Hem gunnen of mezelf gunnen zijn twee verschillende vragen.De Haagse Régâh schreef:Ik ga nòg een knuppel in dit hoenderhok gooien.
Ik vind gevoelsmatig van wèl omdat hij reeds 8x de 4daagse heeft gedaan. Als het iemand betrof die voor de keer ging was ik het er niet mee eens geweest.
Ik zou vinden dat ik het niet verdiende als het mij betrof maar ik gun het hem.
-
andré
En hierin zit 'm nu net het verschilerik schreef:Hem gunnen of mezelf gunnen zijn twee verschillende vragen.De Haagse Régâh schreef:Ik ga nòg een knuppel in dit hoenderhok gooien.
Ik vind gevoelsmatig van wèl omdat hij reeds 8x de 4daagse heeft gedaan. Als het iemand betrof die voor de keer ging was ik het er niet mee eens geweest.
Ik zou vinden dat ik het niet verdiende als het mij betrof maar ik gun het hem.
- Maup
- W4W Super Freak

- Afstand 2025: 50
- Loopnummer 2025: 50B046
- Kilometers gelopen: 2650
- Aantal N4D volbracht: 9
- Merk wandelschoenen: Jaarlijks wisselend
- Contacteer:
leukeDe Haagse Régâh schreef:Ik ga nòg een knuppel in dit hoenderhok gooien.
Het loopt soms een beetje uit...
-
Gejoco
[-( De meeste mensen die de regels overtreden weten dat ze de regels overtreden.erik schreef: Maar het is wel overbodig want dat hij het niet helemaal volgens het boekje heeft gedaan was het begin van zijn verhaal. Dat was hem reeds bekend. En over die recente geschiedenis, daarin zijn er even veel goede als slechte voorbeelden te noemen in de verhouding individu-collectief en vice versa. Ik vond het eenzijdig zoals je ertegenaan kijkt. En net zoals mijn omkering van de stelling misloopt bij generalisatie ook de tegenovergestelde doet dat.
Ik vat mijn mening even samen:
Had Bosso een keuze? Ja!
Hebben er mensen schade geleden door het gedrag van Bosso? Daar valt over te twisten.
Mag Bosso publiekelijk worden aangesproken op zijn gedrag? Ja.
Wordt Bosso hier aan de schandpaal genageld? Denk het niet, want er zijn ook voldoende positieve geluiden te horen.
Vind ik dat Bosso een verkeerde keuze heeft gemaakt? Ja!
Had Bosso zich in dit geval dus braaf aan de regels moeten houden? Ja!
Gun ik Bosso dus dit kruisje? Nee!
Criminaliseer ik Bosso? Voordat iemand de kans krijgt om mij daarvan te beschuldigen....
[align=center]
[font=Courier New]Bosso, ouwe Zeeuwse crimineel!
Wil je dat noooooooooooooooooooooit meer doen?![/font]
Zit ik ff rustig te fröbelen, is er een hele pagina bijgekomen?
Wil ik met Bosso nog wel eens een eindje wiewauwen? Natuurlijk!
Laatst gewijzigd door Gejoco op 06 aug 2007, 14:18, 2 keer totaal gewijzigd.
- Danyell
- Beheerder

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: 39.057
- Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
- Kennedymarsen volbracht: 18
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Saucony
- Mood: Vrolijk
- Contacteer:
Oké, als je het zo wilt stellen: stuur m'n 14 dan maar op volgend jaar! Ze kennen m'n adres bij de 4Daagse wel. Tja, ik bedoel. ik hèb hem toch al 13 keer gelopen ...De Haagse Régâh schreef:Ik ga nòg een knuppel in dit hoenderhok gooien.
O ja, nog wat anders: ik heb de DoTo ook al een keer gelopen, dat kan ik dus ook, mag ik dan komende zaterdag na 75 kilometer stoppen en kijken of me hetzelfde lukt als Jos? Of geldt deze nieuwe "regel" alleen voor de 4Daagse?
Alleen, maar niet eenzaam
- Maup
- W4W Super Freak

- Loopnummer 2025: 50B046
- Kilometers gelopen: 2650
- Aantal N4D volbracht: 9
- Merk wandelschoenen: Jaarlijks wisselend
- Contacteer:
Danyell schreef:O ja, nog wat anders: ik heb de DoTo ook al een keer gelopen, dat kan ik dus ook, mag ik dan komende zaterdag na 75 kilometer stoppen...
ik denk dat als je de afstand van de DoTo volbracht hebt ooit, je bij de meeste tochten wel aan kam komen met dat kruisje en diploma, scheelt je een hoop kilometers
Het loopt soms een beetje uit...
-
andré
Gejoco, bedankt voor de samenvatting van je mening. Hier en daar ben ik het niet met je eens, maar dat mag natuurlijk. Het geeft me nu wel de gelegenheid om effe af te haken. Vanavond meer.Gejoco2 schreef:[-( De meeste mensen die de regels overtreden weten dat ze de regels overtreden.erik schreef: Maar het is wel overbodig want dat hij het niet helemaal volgens het boekje heeft gedaan was het begin van zijn verhaal. Dat was hem reeds bekend. En over die recente geschiedenis, daarin zijn er even veel goede als slechte voorbeelden te noemen in de verhouding individu-collectief en vice versa. Ik vond het eenzijdig zoals je ertegenaan kijkt. En net zoals mijn omkering van de stelling misloopt bij generalisatie ook de tegenovergestelde doet dat.
Ik vat mijn mening even samen:
Had Bosso een keuze? Ja!
Hebben er mensen schade geleden door het gedrag van Bosso? Daar valt over te twisten.
Mag Bosso publiekelijk worden aangesproken op zijn gedrag? Ja.
Wordt Bosso hier aan de schandpaal genageld? Denk het niet, want er zijn ook voldoende positieve geluiden te horen.
Vind ik dat Bosso een verkeerde keuze heeft gemaakt? Ja!
Had Bosso zich in dit geval dus braaf aan de regels moeten houden? Ja!
Gun ik Bosso dus dit kruisje? Nee!
Criminaliseer ik Bosso? Voordat iemand de kans krijgt om mij daarvan te beschuldigen....
[align=center]
[font=Courier New]Bosso, ouwe Zeeuwse crimineel!
Wil je dat noooooooooooooooooooooit meer doen?![/font]
[/align]
Zit ik ff rustig te fröbelen, is er een hele pagina bijgekomen?
Wil ik met Bosso nog wel eens een eindje wiewauwen? Natuurlijk!
-
Gejoco
Als je Bosso wil navolgen hoef je er 'maar' 63 Danyell!Maup schreef:Danyell schreef:O ja, nog wat anders: ik heb de DoTo ook al een keer gelopen, dat kan ik dus ook, mag ik dan komende zaterdag na 75 kilometer stoppen...![]()
![]()
ik denk dat als je de afstand van de DoTo volbracht hebt ooit, je bij de meeste tochten wel aan kam komen met dat kruisje en diploma, scheelt je een hoop kilometers
-
Jan Woordes
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 88
- Afstand 2025: 0
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 57
- Merk wandelschoenen: MBT
Maarten,ik knuppel nog even met je mee.De organisatie van de Vierdaagse is mede verantwoordelijk voor het geval Bosso.Of geldt hier alleen de eigen verantwoordelijkheid van de deelnemer.m.i wijst de organisatie te veel naar de verantwoordelijkheid van de deelnemers en kijkt te weinig naar de eigen verantwoordelijkheid van de Vierdaagseorganisatie.Waarom alleen Bosso ten tonele voeren en niet de Vierdaagseorganisatie die het frauderen toestaat?De Haagse Régâh schreef:Ik ga nòg een knuppel in dit hoenderhok gooien.
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..
- Auto gaat sneller
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: nvt
- Loopnummer 2025: nvt
- Kilometers gelopen: 0,0
- Aantal N4D volbracht: 12
- Kennedymarsen volbracht: 3
- 100+ wandelingen: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: MBT/LOWA
- Mood: Gewoon
Als je kijkt naar het gene dat rood gemaakt is, kan ik maar een conclusie trekken:Bosso schreef:Ik zal het maar even kortsluiten wat er gebeurd is. Donderdag had ik er bijna 3 1/2 uur voor nodig om op de eerste rustpost te komen (13km. Maarten!). Daar had ik al een poosje pijn aan mijn linkerzijde. Zonder enige registratie werd ik gelijk bij een dokter gebracht, die me aan een cardiotest onderwierp. Volgens het cardiogram was alles in orde, maar was mijn milt overbelast. Daar kon en mocht ik mee doorgaan, maar dan zou ik de volgende rustpost wel uitvallen. Zo werd ik weer naar buiten gebracht, en dat was 't.
Hier is het grote SMSen begonnen, want ik lag er voor mijn gevoel echt uit. FINITO!! Om 10 uur weer terug op de Wedren, en een paar uur slaap in m'n tent genomen. 's Middags weer op de fiets naar de wedren, en nog steed pijn in m'n zij, dus voor mij was het op dat moment echt voorbij, ik had er totaal geen zin meer in. Zo dacht ik er al over om op vrijdag lekker de stad in te gaan naar Spacsport, om daar eens voor een paar nieuwe schoenen te gaan kijken.
M.vr.gr.
Fraudeur Bosso.
De organisatie heeft hier ook een grote fout gemaakt door niet zijn startkaart in te nemen op het moment dat Jos terug is gebracht naar De Wedren.
Ik keur het niet goed van het gebeuren zoals is gegaan, maar het blijkt dat de personen bij het afmelden niet goed geluisterd hebben naar wat Jos heeft gezegt.
Als de vraag gesteld word van waar de controles op het parcour hebben gestaan, kan je altijd wel plaatsen bij benadering aangeven waar dat zou kunnen.
Dus niet alleen Jos maar ook de organisatie heeft gefaald in dit hele gebeuren. Het verdient geen schoonheidsprijs.
- Bosso
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 61
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: pfff.
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Volgende wandeltocht: In twijfel.
- Kennedymarsen volbracht: 7.
- 100+ wandelingen: 6
- Merk wandelschoenen: Hanwag.
Ik zit nu achter een betaal P.C. dus moet ik mijn reactie noodgedwongen kort houden.
Deze discussie boeit me enorm!!!
Ga vooral zo door!!!
Echt hoor, ik vind alle meningen en tegenwerpingen daarop prachtig, nooit geweten dat ik zo interesant voor jullie kon zijn. Zodoende hoeft niemand voor mij verder te gaan via PBtjes. Als ik hier niet tegen zou kunnen, had ik ook niks op een openbaar forum te zoeken.
Knuppels en pesterijen, ik kan ze allemaal hebben zolang het maar niet te letterlijk wordt.
Geintje; bovenaan het scherm waar ik nu achter zit staat "Fraude controle is ingeschakeld". Ben ik mooi klaar mee.
De ouwe zeeuwse crimineel;
Bosso.
Deze discussie boeit me enorm!!!
Ga vooral zo door!!!
Echt hoor, ik vind alle meningen en tegenwerpingen daarop prachtig, nooit geweten dat ik zo interesant voor jullie kon zijn. Zodoende hoeft niemand voor mij verder te gaan via PBtjes. Als ik hier niet tegen zou kunnen, had ik ook niks op een openbaar forum te zoeken.
Knuppels en pesterijen, ik kan ze allemaal hebben zolang het maar niet te letterlijk wordt.
Geintje; bovenaan het scherm waar ik nu achter zit staat "Fraude controle is ingeschakeld". Ben ik mooi klaar mee.
De ouwe zeeuwse crimineel;
Bosso.
Laatst gewijzigd door Bosso op 04 jan 2012, 18:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.
- Danyell
- Beheerder

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: 39.057
- Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
- Kennedymarsen volbracht: 18
- 100+ wandelingen: 3
- Merk wandelschoenen: Saucony
- Contacteer:
Nou, nee, niet helemaal natuurlijk! Bosso heeft 37 van de 200 niet gelopen, dat is een percentage van 18,5. Kom ik op 81,5 ... Zit daar een rust?Gejoco2 schreef:Als je Bosso wil navolgen hoef je er 'maar' 63 Danyell!Maup schreef:Danyell schreef:O ja, nog wat anders: ik heb de DoTo ook al een keer gelopen, dat kan ik dus ook, mag ik dan komende zaterdag na 75 kilometer stoppen...![]()
![]()
Alleen, maar niet eenzaam
-
Gejoco
Ik dacht in absolute aantallen, jij in percentages. Je moet wel een beetje naar jezelf toe redeneren!Danyell schreef:Nou, nee, niet helemaal natuurlijk! Bosso heeft 37 van de 200 niet gelopen, dat is een percentage van 18,5. Kom ik op 81,5 ... Zit daar een rust?Gejoco2 schreef:Als je Bosso wil navolgen hoef je er 'maar' 63 Danyell!Maup schreef:Danyell schreef:O ja, nog wat anders: ik heb de DoTo ook al een keer gelopen, dat kan ik dus ook, mag ik dan komende zaterdag na 75 kilometer stoppen...![]()
![]()
ik denk dat als je de afstand van de DoTo volbracht hebt ooit, je bij de meeste tochten wel aan kam komen met dat kruisje en diploma, scheelt je een hoop kilometers![]()
Je vraagt gewoon Sunny of ze daar onverwacht wil opduiken! Kun je gelijk instappen!
- despier
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 43
- Kilometers gelopen: 16500
- Aantal N4D volbracht: 15¼
- Kennedymarsen volbracht: 100
- 100+ wandelingen: 11
- Merk wandelschoenen: Brooks
- Mood: Blij
Als jij dat wil is daar een rust (anders regelt Sunny die wel)Danyell schreef:Nou, nee, niet helemaal natuurlijk! Bosso heeft 37 van de 200 niet gelopen, dat is een percentage van 18,5. Kom ik op 81,5 ... Zit daar een rust?Gejoco2 schreef:Als je Bosso wil navolgen hoef je er 'maar' 63 Danyell!Maup schreef:Danyell schreef:O ja, nog wat anders: ik heb de DoTo ook al een keer gelopen, dat kan ik dus ook, mag ik dan komende zaterdag na 75 kilometer stoppen...![]()
![]()
ik denk dat als je de afstand van de DoTo volbracht hebt ooit, je bij de meeste tochten wel aan kam komen met dat kruisje en diploma, scheelt je een hoop kilometers![]()
Nuntius Transmittendus