't Is dat je het zelf zegt!Bosso schreef:Fraudeur Bosso.
W4W-ers gestopt!
Moderators: Moderators, Beheerders
- Gon
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 41
- Afstand 2025: 40 km
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 12
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag Banks II GTX
- Ruud
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 78
- Aantal N4D volbracht: 25
- Kennedymarsen volbracht: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
Gon, hij heeft niet gerommeld.Gon schreef:Ben benieuwd wat die persoon die gediskwalificeerd is vanwege gerommel met zijn/haar knipkaart hiervan vindt...Gejoco2 schreef:'t Is dat je het zelf zegt!Bosso schreef:Fraudeur Bosso.Ik geloof dat ik niet eens hoef te raden...
Hij kwam er gewoon 2 tekort.
-
Gejoco
En dus hadden ze hem geen controlekaart voor de volgende dag mogen geven!Ruud schreef:Gon, hij heeft niet gerommeld.Gon schreef:Ben benieuwd wat die persoon die gediskwalificeerd is vanwege gerommel met zijn/haar knipkaart hiervan vindt...Gejoco2 schreef:'t Is dat je het zelf zegt!Bosso schreef:Fraudeur Bosso.Ik geloof dat ik niet eens hoef te raden...
- Ruud
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 78
- Aantal N4D volbracht: 25
- Merk wandelschoenen: Hanwag
Ben bang dat we Jos ff kwijt zijnGejoco2 schreef:En dus hadden ze hem geen controlekaart voor de volgende dag mogen geven!Ruud schreef:Gon, hij heeft niet gerommeld.Gon schreef:Ben benieuwd wat die persoon die gediskwalificeerd is vanwege gerommel met zijn/haar knipkaart hiervan vindt...Gejoco2 schreef:'t Is dat je het zelf zegt!Bosso schreef:Fraudeur Bosso.Ik geloof dat ik niet eens hoef te raden...
- Ed
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: wat lusjes
- Aantal N4D volbracht: 11¼
- Kennedymarsen volbracht: 3
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
-
Gejoco
- Ed

- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: wat lusjes
- Aantal N4D volbracht: 11¼
- Kennedymarsen volbracht: 3
- 100+ wandelingen: 3
- Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
- De Haagse Règâh

- Leeftijd: 52
- Afstand 2025: 0
- Loopnummer 2025: 50-A-048
- Kilometers gelopen: 70
- Aantal N4D volbracht: 15
- Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
- Merk wandelschoenen: Mizuno
- Contacteer:
Ik heb het nooit over 7 km gehad Jos. Dat was Douwine.Bosso schreef: Om nog even op de 7 km. terug te komen (Maarten weer). het waren er 13, plus de 15 van vorig jaar maakt dat ik er maar 22 km. tekort ben gekomen.
Overigens een zeer plausibel verhaal. Ik denk dat velen van ons dit zo gedaan zouden hebben. Bij het toptennis mag je tenslotte ook heel lang je ranking op de wereldranglijst van de ATP behouden als je een jaartje of twee geblesseerd bent....
Het mooiste aan dit hele verhaal is dat we je er het komende jaar heel erg mee kunnen pesten.....
http://nijmegen.dehaagseregah.nl
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
- Douwine
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 39
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 6
- Merk wandelschoenen: Hi-Tec & Asics
- Contacteer:
Waarvoor excuus.. dat dacht ik van Jos zelf te hebben begrepen toen hij bij ons in de tuin zijn verhaal zat te doen.De Haagse Régâh schreef:Ik heb het nooit over 7 km gehad Jos. Dat was Douwine.Bosso schreef: Om nog even op de 7 km. terug te komen (Maarten weer). het waren er 13, plus de 15 van vorig jaar maakt dat ik er maar 22 km. tekort ben gekomen.
Overigens een zeer plausibel verhaal. Ik denk dat velen van ons dit zo gedaan zouden hebben. Bij het toptennis mag je tenslotte ook heel lang je ranking op de wereldranglijst van de ATP behouden als je een jaartje of twee geblesseerd bent....
Het mooiste aan dit hele verhaal is dat we je er het komende jaar heel erg mee kunnen pesten.....
Lopen doe je met je hoofd, laat je benen slechts het woord doen
- De Haagse Règâh

- Leeftijd: 52
- Loopnummer 2025: 50-A-048
- Kilometers gelopen: 70
- Aantal N4D volbracht: 15
- Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
- Merk wandelschoenen: Mizuno
- Contacteer:
nou ja, hij zet de hele tijd maar mijn naam erbij als hij het over 7 km heeft. Weet het ook verder niet.Douwine schreef:Waarvoor excuus.. dat dacht ik van Jos zelf te hebben begrepen toen hij bij ons in de tuin zijn verhaal zat te doen.De Haagse Régâh schreef:Ik heb het nooit over 7 km gehad Jos. Dat was Douwine.Bosso schreef: Om nog even op de 7 km. terug te komen (Maarten weer). het waren er 13, plus de 15 van vorig jaar maakt dat ik er maar 22 km. tekort ben gekomen.
http://nijmegen.dehaagseregah.nl
Chuck Yeager
Chuck Yeager
-
Jan Woordes
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 88
- Aantal N4D volbracht: 57
- Merk wandelschoenen: MBT
- Mood: Vrolijk
Waarom pesten?Dit geval komt nu naar buiten doordat hij op bezoek is geweest bij Zere Voeten..Er zijn nog vele gevallen die bij jullie niet bekend zijn.Al eerder heb ik op dit forum in het verleden betoogd dat de controle bij de Vierdaagse inderdaad niets voorstelt.
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..