Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 18 Mei 2024, 19:06

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: 21 september 2019, Dam tot Dam wandeltocht , A'dam - Z'd
BerichtGeplaatst: 10 Sep 2019, 11:20 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11207
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Tigelu schreef:
Cornelia schreef:
Tigelu schreef:
Marko schreef:
Tigelu schreef:
Cornelia schreef:
Ik kan op tijd in Amsterdam zijn dus ik ga zeker vroeg starten. Jullie halen me wel bij en de telefoon is geduldig.


Ik pak de eerste trein vanuit Den Helder (6:34 uur en ben dan om 7:51 op Amsterdam Centraal. Dus 7 uur (of net erna) starten gaat mij ook lukken.
Samen starten?

Dat is knap van je Tina: om 7.51 uur aankomen en om 7.00 uur starten. ;-)


Oeps! Ik bedoel dus 8 uur. Tenzij ik dus eerst naar Hoorn ga en daar op de trein stap.

We kunnen dan ook de trein van 6.35 uur nemen. Staan we op de Dam niet in de drukte en starten mooi achter de meute aan, net zoals in Egmond.

Bedoel je trein 6:35 uit Hoorn (voor samen en ik dus 5:45 in de auto naar Hoorn) of ik 6:34 Den Helder en jij 7:35 uit Hoorn? :=
Want als we beiden om 6:35 uur weggaan, lopen we elkaar met ruim een uur mis!

Wij 6.35 uur vanuit Hoorn, aankomst Amsterdam 7.07 uur.
Als jij om 6.34 uur (1ste trein) uit Den Helder naar Amsterdam ga ben je pas om 7.51 in Amsterdam.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 21 september 2019, Dam tot Dam wandeltocht , A'dam - Z'd
BerichtGeplaatst: 17 Sep 2019, 17:55 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mei 2010, 16:51
Berichten: 1528
Woonplaats: ergens in Drenthe
Leeftijd: 51
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: op schema
Aantal N4D volbracht: 14
Kennedymarsen volbracht: 5
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Cornelia schreef:
We mogen vanaf 7 uur starten, wat zijn jullie plannen wat starttijd betreft?

De eerste trein voor ons vertrekt om 6.59 uur. We komen dan om 8.23 uur aan op Centraal. We zullen dus rond half 9 starten.

_________________
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!

Purper

http://www.wandelenenmeer.blogspot.com


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 21 september 2019, Dam tot Dam wandeltocht , A'dam - Z'd
BerichtGeplaatst: 17 Sep 2019, 18:28 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4379
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Veel plezier allemaal, wie weet zie ik nog bekenden want ik ben dit weekend in Zaandam te vinden :-)%%


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 21 september 2019, Dam tot Dam wandeltocht , A'dam - Z'd
BerichtGeplaatst: 17 Sep 2019, 18:36 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Feb 2007, 19:59
Berichten: 4193
Woonplaats: Den Helder
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 119558
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: 9 mei: iets op Texel
Kennedymarsen volbracht: 20
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Mood: Vrolijk
Cornelia schreef:
Tigelu schreef:
Cornelia schreef:
Tigelu schreef:
Marko schreef:
Tigelu schreef:
Cornelia schreef:
Ik kan op tijd in Amsterdam zijn dus ik ga zeker vroeg starten. Jullie halen me wel bij en de telefoon is geduldig.


Ik pak de eerste trein vanuit Den Helder (6:34 uur en ben dan om 7:51 op Amsterdam Centraal. Dus 7 uur (of net erna) starten gaat mij ook lukken.
Samen starten?

Dat is knap van je Tina: om 7.51 uur aankomen en om 7.00 uur starten. ;-)


Oeps! Ik bedoel dus 8 uur. Tenzij ik dus eerst naar Hoorn ga en daar op de trein stap.

We kunnen dan ook de trein van 6.35 uur nemen. Staan we op de Dam niet in de drukte en starten mooi achter de meute aan, net zoals in Egmond.

Bedoel je trein 6:35 uit Hoorn (voor samen en ik dus 5:45 in de auto naar Hoorn) of ik 6:34 Den Helder en jij 7:35 uit Hoorn? :=
Want als we beiden om 6:35 uur weggaan, lopen we elkaar met ruim een uur mis!

Wij 6.35 uur vanuit Hoorn, aankomst Amsterdam 7.07 uur.
Als jij om 6.34 uur (1ste trein) uit Den Helder naar Amsterdam ga ben je pas om 7.51 in Amsterdam.

Het wordt dus anders: Carla vertrekt 6:34 uur uit Hoorn, is 7:07 uur op A’dam Centraal en 7:17 uur op de Dam. Starterskoffie en dan tussen 7:30-7:45 van start.
Tina stapt om 6:34 uur op de eerste trein vanuit Den Helder, is 7:51 uur op Centraal en even na 8 uur op de Dam. Vertrek naar Zaandam zal dan ergens tussen 8:15-8:30 uur zijn. Ergens tussen de Dam en Zaandam vinden we elkaar dan wel....hopelijk.

_________________
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 21 september 2019, Dam tot Dam wandeltocht , A'dam - Z'd
BerichtGeplaatst: 17 Sep 2019, 18:36 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Feb 2007, 19:59
Berichten: 4193
Woonplaats: Den Helder
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 119558
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: 9 mei: iets op Texel
Kennedymarsen volbracht: 20
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Mood: Vrolijk
Cornelia schreef:
Tigelu schreef:
Cornelia schreef:
Tigelu schreef:
Marko schreef:
Tigelu schreef:
Cornelia schreef:
Ik kan op tijd in Amsterdam zijn dus ik ga zeker vroeg starten. Jullie halen me wel bij en de telefoon is geduldig.


Ik pak de eerste trein vanuit Den Helder (6:34 uur en ben dan om 7:51 op Amsterdam Centraal. Dus 7 uur (of net erna) starten gaat mij ook lukken.
Samen starten?

Dat is knap van je Tina: om 7.51 uur aankomen en om 7.00 uur starten. ;-)


Oeps! Ik bedoel dus 8 uur. Tenzij ik dus eerst naar Hoorn ga en daar op de trein stap.

We kunnen dan ook de trein van 6.35 uur nemen. Staan we op de Dam niet in de drukte en starten mooi achter de meute aan, net zoals in Egmond.

Bedoel je trein 6:35 uit Hoorn (voor samen en ik dus 5:45 in de auto naar Hoorn) of ik 6:34 Den Helder en jij 7:35 uit Hoorn? :=
Want als we beiden om 6:35 uur weggaan, lopen we elkaar met ruim een uur mis!

Wij 6.35 uur vanuit Hoorn, aankomst Amsterdam 7.07 uur.
Als jij om 6.34 uur (1ste trein) uit Den Helder naar Amsterdam ga ben je pas om 7.51 in Amsterdam.

Het wordt dus anders: Carla vertrekt 6:34 uur uit Hoorn, is 7:07 uur op A’dam Centraal en 7:17 uur op de Dam. Starterskoffie en dan tussen 7:30-7:45 van start.
Tina stapt om 6:34 uur op de eerste trein vanuit Den Helder, is 7:51 uur op Centraal en even na 8 uur op de Dam. Vertrek naar Zaandam zal dan ergens tussen 8:15-8:30 uur zijn. Ergens tussen de Dam en Zaandam vinden we elkaar dan wel....hopelijk.

_________________
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 21 september 2019, Dam tot Dam wandeltocht , A'dam - Z'd
BerichtGeplaatst: 22 Sep 2019, 11:23 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2717
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Het was heerlijk weer maar ik ben niet naar Amsterdam gegaan. De KM van de Langstraat zat nog in de benen, bovendien had ik er een 40-urige werkweek op zitten, dus helaas pindakaas! Hoe is het jullie allemaal vergaan?

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 21 september 2019, Dam tot Dam wandeltocht , A'dam - Z'd
BerichtGeplaatst: 22 Sep 2019, 11:25 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11207
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
En we hebben elkaar inderdaad gevonden.
Om even voor 7.30 uur vertrokken vanaf de Dam in Amsterdam.
Geen toilet te bekennen dus dan maar op pad.
Heerlijk rustig in Amsterdam dus op m'n gemak de stad door. Ik wordt in vliegende vaart ingehaald door andere wandelaars (o.a. een CVer van mijn werk) die geen oog lijken te hebben voor de stad.
Niet dat ik elke gevel bekijk maar de doorsteekjes bij bruggen zijn de moeite waard. Een vroege fotograaf legt dit op de gevoelige plaat vast.
Voordat ik het stuk Entrepodok op ga staat er iemand zijn terras op te stellen, eindelijk een toilet.
Aan de overzijde van het water, bij het Entrepodok, is het een drukte van belang. De dieren in Artis worden wakker.
Na de namen van plaatsen, op alfabetische volgorde, en na de brug bij de Entrepodoksluis de maanden van het jaar, op de oude pakhuizen, gaat het langs molen de Gooyer.
En dan volgt het lange rechte stuk Zeeburgerdijk tot aan de Amsterdamse brug. Niet dat dit verveelt want veel groen. Op dit stuk begin ik met wat zwerfvuil op te ruimen. 3 plastic zakjes en een grijper meegenomen van huis. Voornamelijk blikjes, flesjes en sigarettenpakjes want de tasjes zijn niet zo groot en stevig dat ik een losliggende band mee kan nemen. Er wordt wat op gereageerd van: hier ligt ook nog meer! Waarop ik zeg: ik laat ook wat voor anderen liggen. Een enkeling weet dat het Clean Up Day is vandaag en mijn insteek was: als ik niet in mijn eigen buurt aan de slag kan, dan maar onderweg.
Bij de Amsterdamse brug is de eerste stempelpost. Wel Dixies, geen koffie, jammer.
Ik ga even streaken door mijn shirt met lange mouwen uit te trekken. Het vest gaat nog weer aan want ik weet dat er straks wat open stukken komen en op de vlakte staat een frisse wind.
Inmiddels loopt Tina op mij in want die is inmiddels op de Zeeburgerdijk.
Knie en voeten houden zich goed maar 2 kleine tenen, die al eerder in de knoei hebben gezeten, spelen wat op.
Ik ga de Schellingwouderbrug over die over het buiten IJ ligt, aan mijn linkerhand de sluizen richting het IJ, aan mijn rechterhand het IJmeer.
Onderaan de brug de splitsing met de 42 km. die rechtsaf gaat richting Zunderdorp.
Ik ga linksaf, eerst een stukje grasdijk langs vrachtschepen die nu dienst doen als woning. Dan de Schellingwouderdijk op die behoorlijk onder handen is genomen sinds de laatste keer dat ik hier heb gelopen. Wat een verademing.
Mijn eerst tasje zwerfvuil kan ik kwijt in een container waar zwerfvuil op staat, hier is het keurig netjes.
Na de Schellingwouderdijk gaat het naar de Nieuwendammerdijk. Hier hangt een spandoek over de weg dat er ten bate van het KWF koffie, thee e.d. worden verkocht.
Ik heb wel zin in een bakkie dus de bestelling is snel gedaan want inmiddels 2 uur onderweg.
Na een sms aan Tina heeft die me dan ook al snel gevonden.
Samen gaan we verder, plastictasje en grijper bij de hand. We worden nog een klein stukje door het W.H. Vliegenbos gestuurd, hier ligt genoeg te rapen. Tina wil dit met de hand doen, wat ik haar af raad want je weet nooit of er een hondje over geplast heeft en aan een kapot blikje wil je je niet bezeren.
Via het Noorderpark gaan we naar het Barkpad. Daar mogen de leden van LC rechts aan houden en worden in een aparte ruimte ontvangen met koffie of thee met een cupcake of een brownie.
We genieten van de rust met op de achtergrond het kabaal van het grote terrein. Hier gaan de pijpen van de broek het vest was al eerder uit gegaan.
Tasje 2 is inmiddels gedumpt dus met goede moed komt tasje 3 uit de rugtas.
We gaan richting Buiksloterdijk en Landsmeerderdijk. Dit is zo'n stukje waar je vanuit een woonwijk het buitengebied in gaat, genoeg zwerfvuil hier dus het tasje is al snel vol. Een container aan de kant van de weg wordt de gelukkig bezitter van een tasje zwerfvuil.
De rustpost in het Molenwijkpark laten we aan ons voorbij gaan, we nemen die van de Vredeweg wel. Zitten is heerlijk maar het opstarten wordt er niet makkelijker op.
Het deel wat nu komt blijf ik een heel vervelend stuk vinden. Na de laatste bebouwing gaat het richting knooppunt Coenplein. Hier gaan we om een stukje natuur heen van het Depot Noorder IJplas. Er lopen daar zelfs Schotse Hooglanders. Dit zou je niet verwachten pal langs de snelweg.
Tina sluit op de Vredeweg meteen aan in de rij voor de Dixies, ik zoek een zitplaats. Het is hier gezellig druk.
Na de rustpost komen we langs gebouwen die hier niet passen. Een oprijlaan tussen 2 huizen door met zicht op een derde pand. Nu ik dit verslag schrijf zie ik op afstandmeten.nl dat de gemeentelijk begraafplaats van Zaandam achter deze gebouwen ligt.
Via de doctor J.M.den Uylbrug komen we in Zaandam aan. Gezellig druk in het centrum, helaas is daar de finish niet meer. Ook wel begrijpelijk want tegen de tijd dat wij daar aankomen is er geen zitplaats meer vrij, zeker met dit weer blijft iedereen lekker hangen.
Ineens spot ik Aike die samen met Carola en nog een vriendin aan een heerlijk ijsje zitten. Een extra rust dus want natuurlijk even een praatje en Carola een bemoediging geven voor vannacht en vandaag als ze gaat hardlopen.
Wat daarna volgt is killing. Vlak na opstarten gaat de brug open dus wachten.
Daarna nog 2x stoppen voor het oversteken. Maar goed veiligheid gaat voor.
Het laatste stukje door een woonwijk zo vlak voor de finish is een dieptepunt.
Eenmaal de brug van de Burgemeester in 't Veldpark over is het een drukte van belang.
Dan wordt de finishstempel gezet. Helaas moeten we voor het stickertje in het wandelboekje het halve terrein over. Gelukkig hebben ze daar ook een finishstempel want die heeft Tina nog niet in haar boekje laten zetten.
Snel weg hier, naar de bus die ons naar het station brengt. Nog even een toiletbezoek en een heerlijk fris yughurtijsje gekocht.
Op de bus hoeven we niet wachten, dat gaat lekker vlot.
Helaas ziet Tina haar trein net vertrekken, weer een half uur later thuis.
Het is druk op het perron dus dat wordt een volle trein. Gelukkig komt er eerst nog een trein met een andere bestemming aan waar meer dan de helft in te stapt.
Heerlijk relaxed met de trein terug naar Hoorn en ben om 17.20 uur weer thuis.
Een heerlijke dag om te wandelen maar ben met deze wandeltocht de komende jaren weer klaar.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 21 september 2019, Dam tot Dam wandeltocht , A'dam - Z'd
BerichtGeplaatst: 22 Sep 2019, 11:34 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2717
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Hoezo geen toilet te bekennen op de Dam? Daar staan bij mijn weten altijd dixies. Vorig jaar stond er zelfs een omgebouwde touringcar als toilet. Op het Damrak ook genoeg mogelijkheden om naar de wc te gaan.
Leuk en herkenbaar verslag. En inderdaad, deze tocht is altijd hetzelfde! Weet ook niet of ik volgend jaar ga.

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 21 september 2019, Dam tot Dam wandeltocht , A'dam - Z'd
BerichtGeplaatst: 22 Sep 2019, 12:25 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11207
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Ineke61 schreef:
Hoezo geen toilet te bekennen op de Dam? Daar staan bij mijn weten altijd dixies. Vorig jaar stond er zelfs een omgebouwde touringcar als toilet. Op het Damrak ook genoeg mogelijkheden om naar de wc te gaan.
Leuk en herkenbaar verslag. En inderdaad, deze tocht is altijd hetzelfde! Weet ook niet of ik volgend jaar ga.

Toch ook wel andere stukjes gezien dan jaren geleden en sommige stukjes vervelen nooit.
Egmond is ook altijd hetzelfde maar dat is dan ook wel mijn favoriete omgeving (afwisseling van strand, duinen en bos).

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 21 september 2019, Dam tot Dam wandeltocht , A'dam - Z'd
BerichtGeplaatst: 22 Sep 2019, 13:08 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5070
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Weer fijn leesvoer Carla :y:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 21 september 2019, Dam tot Dam wandeltocht , A'dam - Z'd
BerichtGeplaatst: 22 Sep 2019, 14:39 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1833
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Jeltsje schreef:
Weer fijn leesvoer Carla :y:

Ja, goed om te lezen en ook goed gedaan hoor Carla! En dan ook nog rotzooi opruimen onderweg. De route valt op bepaalde punten dus behoorlijk tegen, evenals de finish in Zaandam. Dat komt precies overeen met hoe ik het ervaren heb toen ik deze tocht voor het eerst liep in 2015 (afstand 20 km). Dus deze sla ik sindsdien over, al kan ik me voorstellen dat de langere afstanden meer de moeite waard zijn.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 21 september 2019, Dam tot Dam wandeltocht , A'dam - Z'd
BerichtGeplaatst: 22 Sep 2019, 17:21 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11207
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Misschien weer eens als er een groepje van ons loopt.
Nadeel is alleen dat vroeg starten niet voor iedereen weggelegd is als je met de trein komt.
En ik begrijp heel goed dat je niet voor elk evenement de kosten van een overnacntong wilt maken.
Op de 27 km. route is het lang rustig, hele stukken alleen gelopen.
Het wordt pas drukker als de 18 km. route erbij komt ter hoogte van de Nieuwedammerdijk.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 21 september 2019, Dam tot Dam wandeltocht , A'dam - Z'd
BerichtGeplaatst: 22 Sep 2019, 17:49 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6753
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Vreemd genoeg, deze nog nooit gelopen.
Misschien komt dat omdat wij ieder jaar in de maand september vakantie hebben.

Uit het verslag van Carla herken ik wel stukken die ik ooit gelopen heb.
(met Fien en Sylvia).


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 21 september 2019, Dam tot Dam wandeltocht , A'dam - Z'd
BerichtGeplaatst: 22 Sep 2019, 20:15 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING

Geregistreerd: 19 Nov 2014, 20:04
Berichten: 1567
Leeftijd: 75
Kilometers gelopen: 1500
Aantal N4D volbracht: 15
Merk wandelschoenen: New Balance; Hi-Tec
Marko schreef:
Vreemd genoeg, deze nog nooit gelopen.
Misschien komt dat omdat wij ieder jaar in de maand september vakantie hebben.

Uit het verslag van Carla herken ik wel stukken die ik ooit gelopen heb.
(met Fien en Sylvia).


Inderdaad. Sylvia en ik lopen weleens over de Nieuwendammerdijk en de Schellingwouderdijk. Dan naar landelijk Noord. De route die wij dan lopen (zelfbedachte routes) prefereer ik boven de route van D tot D. Ook met Martin hier gelopen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 21 september 2019, Dam tot Dam wandeltocht , A'dam - Z'd
BerichtGeplaatst: 25 Okt 2019, 21:36 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mei 2010, 16:51
Berichten: 1528
Woonplaats: ergens in Drenthe
Leeftijd: 51
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: op schema
Aantal N4D volbracht: 14
Kennedymarsen volbracht: 5
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Het schiet voor geen meter op bij mij, ik heb het te druk met andere dingen (of ik maak me te druk over andere dingen...), maar hier het verslag:

https://wandelenenmeer.blogspot.com/201 ... tocht.html

_________________
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!

Purper

http://www.wandelenenmeer.blogspot.com


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.