Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 18 Mei 2024, 11:29

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Mei 2006, 18:44 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4233
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
moontje schreef:
ach ik heb het hier wel naar mijn zin vooral nadat we een huissie hebben gekkocht we woonden eerst in een flat ( 8 hoog) en nu benee en tocht mis ik soms het uitzicht over nijmegen en de zonsopgang :)maar kom eens langs zal ik je mooi dukenburg laten zien en lamere ken ik ook mijn beste vriendin woont er :0


Oh, maar dat is een ander verhaal. Ik heb het ook naar m'n zin in Almere, maar dat het er MOOI is.... pffff, niet echt.
Enneh, ik ken Dukenburg wel hoor. Had er vroeger veel familie wonen en ik heb zelfs in Winkelcentrum Dukenburg bij de Albert Heijn gewerkt....:wink:

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Mei 2006, 07:46 
Sunny schreef:
Hans schreef:
Ik heb ergens gehoord of gelezen dat er in dit weekend ook de Dukenburgmars wordt georganiseerd.

Ik denk er over om van deze tocht mijn 2e en tevens laatste training voor de 4daagse te maken. Kennen jullie deze tocht? :roll:


"Dukenburg" en "mooi" in 1 zin.... ik weet het niet hoor.... (Sorry Moontje).
Dukenburg is van Nijmegen wat Almere van Amsterdam is. En dan van minstens 30 jaar geleden....

Frank Boeijen schreef er (lang geleden) al een nummer over: De Burcht van de Hertog(hij heeft een paar jaar in Dukenburg gewoond)
Hans, ik zou zeggen: "Lees en beslis voor jezelf!" :wink:


Ik ken Dukenburg redelijk goed, Sunny. Een oudtante van mevrouw Hans woont ook in 't Zwanenveld, dus ik ben er wel eens geweest.

Mijn mening is dus gebaseerd op eigen waarneming, vandaar dat ik de hoop uitsprak dat de Dukenburgmars zich ook niet alleen in Dukenburg zou afspelen................:oops:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Mei 2006, 08:28 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5189
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
Sunny schreef:
Hans schreef:
Ik heb ergens gehoord of gelezen dat er in dit weekend ook de Dukenburgmars wordt georganiseerd.

Ik denk er over om van deze tocht mijn 2e en tevens laatste training voor de 4daagse te maken. Kennen jullie deze tocht? :roll:


"Dukenburg" en "mooi" in 1 zin.... ik weet het niet hoor.... (Sorry Moontje).
Dukenburg is van Nijmegen wat Almere van Amsterdam is. En dan van minstens 30 jaar geleden....

Frank Boeijen schreef er (lang geleden) al een nummer over: De Burcht van de Hertog(hij heeft een paar jaar in Dukenburg gewoond)
Hans, ik zou zeggen: "Lees en beslis voor jezelf!" :wink:

Ik heb er sinds jaar en dag mijn logeeradressen en het bevalt me prima, ik heb dan ook vlakbij gewoont in Hatert, maar ook de tocht is de moeite waard. :wink:

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Mei 2006, 19:01 
Ach de tocht is de moeite waard en daar gaat het toch om gewoon lekker lopen, schik maken moet je zelf doen


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 28 Mei 2006, 22:02 
Weer zo'n domme fout. Zie ik net dat Nederland op 11 juni des middags tegen Servie - Bosnie Hercegovina - Monte Negro - Kroatie - Slovenie (kies zelf de juiste combinatie) zal aantreden in onze eerste wedstrijd op het WK 2006.

Ik zou graag voor de laatste keer zijn gaan trainen voor de 4daagse maar die wedstrijd laat ik er never nooit nie voor schieten. Alle andere weekenden zitten al vol, dus zal ik dit jaar aan de start verschijnen met 1 training (Bloesemtocht) achter mijn naam. Moet voldoende zijn, ik benader al bijna Master C. 's trainingsschema. 8)


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 29 Mei 2006, 07:16 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Aug 2005, 09:33
Berichten: 1049
Woonplaats: Oosterwolde (fr)
Leeftijd: 39
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 6
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Hi-Tec & Asics
Hans schreef:
Weer zo'n domme fout. Zie ik net dat Nederland op 11 juni des middags tegen Servie - Bosnie Hercegovina - Monte Negro - Kroatie - Slovenie (kies zelf de juiste combinatie) zal aantreden in onze eerste wedstrijd op het WK 2006.

Ik zou graag voor de laatste keer zijn gaan trainen voor de 4daagse maar die wedstrijd laat ik er never nooit nie voor schieten. Alle andere weekenden zitten al vol, dus zal ik dit jaar aan de start verschijnen met 1 training (Bloesemtocht) achter mijn naam. Moet voldoende zijn, ik benader al bijna Master C. 's trainingsschema. 8)


Prima Hans, lijkt me een goed idee!
Vergeet je de finish niet?


(heb je geen zin om aankomende vrijdagnacht de nacht van schiphol te komen doen??)

_________________
Lopen doe je met je hoofd, laat je benen slechts het woord doen


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 29 Mei 2006, 07:20 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2914
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
Douwine schreef:
Hans schreef:
Weer zo'n domme fout. Zie ik net dat Nederland op 11 juni des middags tegen Servie - Bosnie Hercegovina - Monte Negro - Kroatie - Slovenie (kies zelf de juiste combinatie) zal aantreden in onze eerste wedstrijd op het WK 2006.

Ik zou graag voor de laatste keer zijn gaan trainen voor de 4daagse maar die wedstrijd laat ik er never nooit nie voor schieten. Alle andere weekenden zitten al vol, dus zal ik dit jaar aan de start verschijnen met 1 training (Bloesemtocht) achter mijn naam. Moet voldoende zijn, ik benader al bijna Master C. 's trainingsschema. 8)


Prima Hans, lijkt me een goed idee!
Vergeet je de finish niet?


(heb je geen zin om aankomende vrijdagnacht de nacht van schiphol te komen doen??)


Ja Hans, loop mee vrijdag!

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 29 Mei 2006, 08:00 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Aug 2005, 09:33
Berichten: 1049
Woonplaats: Oosterwolde (fr)
Leeftijd: 39
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 6
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Hi-Tec & Asics
De Haagse Règâh schreef:
Douwine schreef:
Hans schreef:
zal ik dit jaar aan de start verschijnen


Prima Hans, lijkt me een goed idee!
Vergeet je de finish niet?


(heb je geen zin om aankomende vrijdagnacht de nacht van schiphol te komen doen??)


Ja Hans, loop mee vrijdag!


He Hans.. wat JAMMER nou dat ik zelfs na onze tweede date je telefoonnummer nog niet heb!! Dan had ik je helemaal SUF ge-sms't over aanstaande vrijdag!!!

LEUK dat je met Maarten, mij en nog veel meer andere gezellige forummers deze nachtelijke reunie (die woordkeuze moet je toch wel bevallen :oops: :oops: ) gaat meemaken!!

_________________
Lopen doe je met je hoofd, laat je benen slechts het woord doen


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 29 Mei 2006, 08:16 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2914
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
Douwine schreef:
De Haagse Règâh schreef:
Douwine schreef:
Hans schreef:
zal ik dit jaar aan de start verschijnen


Prima Hans, lijkt me een goed idee!
Vergeet je de finish niet?


(heb je geen zin om aankomende vrijdagnacht de nacht van schiphol te komen doen??)


Ja Hans, loop mee vrijdag!


He Hans.. wat JAMMER nou dat ik zelfs na onze tweede date je telefoonnummer nog niet heb!! Dan had ik je helemaal SUF ge-sms't over aanstaande vrijdag!!!

LEUK dat je met Maarten, mij en nog veel meer andere gezellige forummers deze nachtelijke reunie (die woordkeuze moet je toch wel bevallen :oops: :oops: ) gaat meemaken!!


het was van mij meer een vraag of aan Hans of hij mee loopt..... :roll:

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 29 Mei 2006, 08:22 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Aug 2005, 09:33
Berichten: 1049
Woonplaats: Oosterwolde (fr)
Leeftijd: 39
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 6
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Hi-Tec & Asics
De Haagse Règâh schreef:
Douwine schreef:
De Haagse Règâh schreef:
Douwine schreef:
Hans schreef:
zal ik dit jaar aan de start verschijnen


Prima Hans, lijkt me een goed idee!
Vergeet je de finish niet?


(heb je geen zin om aankomende vrijdagnacht de nacht van schiphol te komen doen??)


Ja Hans, loop mee vrijdag!


He Hans.. wat JAMMER nou dat ik zelfs na onze tweede date je telefoonnummer nog niet heb!! Dan had ik je helemaal SUF ge-sms't over aanstaande vrijdag!!!

LEUK dat je met Maarten, mij en nog veel meer andere gezellige forummers deze nachtelijke reunie (die woordkeuze moet je toch wel bevallen :oops: :oops: ) gaat meemaken!!


het was van mij meer een vraag of aan Hans of hij mee loopt..... :roll:


jaaahaaa! dat snap ik OOK wel!!

maar ik dacht... misschien werkt het!

_________________
Lopen doe je met je hoofd, laat je benen slechts het woord doen


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 29 Mei 2006, 11:08 
Douwine schreef:
De Haagse Règâh schreef:
Douwine schreef:
Hans schreef:
zal ik dit jaar aan de start verschijnen


Prima Hans, lijkt me een goed idee!
Vergeet je de finish niet?


(heb je geen zin om aankomende vrijdagnacht de nacht van schiphol te komen doen??)


Ja Hans, loop mee vrijdag!


He Hans.. wat JAMMER nou dat ik zelfs na onze tweede date je telefoonnummer nog niet heb!! Dan had ik je helemaal SUF ge-sms't over aanstaande vrijdag!!!

LEUK dat je met Maarten, mij en nog veel meer andere gezellige forummers deze nachtelijke reunie (die woordkeuze moet je toch wel bevallen :oops: :oops: ) gaat meemaken!!


Ik zou jou inderdaad mijn telefoonnummer geven Douwine tijdens de bloesemtocht. Glad vergeten door alle gezelligheid tijdens het afpilsen.......... :roll:

Een PB'tje is onderweg. Wees er super zuinig op en geef het aan niemand door want slechts enkele uitverkorenen genieten het privelege om mijn telefoonnummer in hun bezit te hebben. :wink:

En die nacht van Schiphol................... Die heb ik afgelopen donderdag al gelopen. De piloot besloot namelijk om ons bij gate E7 eruit te gooien. Ik heb dus vandaar helemaal naar parkeerplaats P1 (ik stond op 'Windmolen') moeten lopen. Dit is toch al gauw zo'n 2 - 3 kilometer en ik heb GEEN gebruik gemaakt van die rolpaden die je op Schiphol hebt. De reden hiervoor is dat er altijd van die onverlaten (vaak diegenen die voor de eerste keer op een luchthaven komen) zijn die stil gaan staan op zo'n rolpad en de doorgang compleet blokkeren! :evil:


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.