Ik ben net toch maar ff met m'n verslag begonnen, stond daar een heel lijstje in over wat er allemaal in dat tasje zat ... Gauw ff del-del-del-del-del-del-del-del gedaan dus!

Moderators: Moderators, Beheerders
Danyell schreef:Oeps!
Ik ben net toch maar ff met m'n verslag begonnen, stond daar een heel lijstje in over wat er allemaal in dat tasje zat ... Gauw ff del-del-del-del-del-del-del-del gedaan dus!
Nollie schreef:Beste Hans....
Daar ik afgelopen maandag toevallig op de Wedren was...heb ik jouw tasje maar genomen.....leuke hebbedingetjes hoor...!!
Bedankt...!!!!
De Haagse Règâh schreef:Nollie schreef:Beste Hans....
Daar ik afgelopen maandag toevallig op de Wedren was...heb ik jouw tasje maar genomen.....leuke hebbedingetjes hoor...!!
Bedankt...!!!!
Rugzak was bijna gelukt........Maar die meiden hadden instructies gekregen en het lukte niet, ondanks mijn charmes....
Nollie schreef:Danyell schreef:De Haagse Règâh schreef:Nollie schreef:Beste Hans....
Bedankt...!!!!
Rugzak was bijna gelukt........Maar die meiden hadden instructies gekregen en het lukte niet, ondanks mijn charmes....
't Is m'n moeder wel gelukt ... :-$
Danyell....hoe heb je dat gefl*kt..???
Het lukte ons echt niet om een rugzak los te praten.....grmpfff.....!!!
Nollie schreef:Danyell schreef:De Haagse Règâh schreef:Nollie schreef:Beste Hans....
Bedankt...!!!!
't Is m'n moeder wel gelukt ... :-$
Danyell....hoe heb je dat gefl*kt..???
Het lukte ons echt niet om een rugzak los te praten.....grmpfff.....!!!
Hans schreef:Ik laat dit topic gewoon even rustig betijen en dan komen de antwoorden vanzelf zie ik wel, hèhèhè.................
Zodra de forumdames merken dat iemand iets heeft gehad wat zij zelf nog niet hebben begint het gekrakeel al. Zelfs al heeft men 6 rugzakken thuis in de garage staan, die extra rugzak moet en zal ik hebben!![]()
@Sunny, ik heb je verslag nog niet gelezen.................Dat komt zeker nog wel, wees niet bevreesd.
Omdat het maken van wandelverslagen tegenwoordig erg populair is moet ik wel eerlijk bekennen dat ik ze niet allemaal meer lees. Ik probeer in ieder geval de verslagen te lezen van de tochten waar ik zelf aan mee doe, dan heb je ten minste nog wat herkenning. Ik heb de verslagen van de Bloesemtocht dan ook allemaal gelezen.