|
Walkers4Walkers.nlHet wandel-forum vóór en dóór wandelaars! |
|
Het is momenteel 04 Okt 2024, 09:18
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Cobie
|
Titel: Routegids van het Oranje-Nassaupad in Noord-Brabant Geplaatst: 30 Sep 2024, 08:33 |
|
Geregistreerd: 20 Nov 2014, 16:59 Berichten: 846 Woonplaats: Den Haag
Leeftijd: 64
Afstand 2024: 4x50
Kilometers gelopen: zat
Aantal N4D volbracht: 13
Kennedymarsen volbracht: 7
Merk wandelschoenen: Lowa Ferrox Nijmegen
|
Ik heb vorige week de routegids van het Oranje-Nassaupad in Noord-Brabant besteld en ontvangen. Deze bestaat uit een 8-tal losse informatie-kaarten van de verschillende etappes.
Gisteren heb ik de eerste etappe gelopen van Chaam naar Gilze. Een mooie route door een afwisselend landschap van bos en weilanden.
Ik ben echter onderweg helaas wel de informatie-kaart van die route verloren. Is er iemand of ken jullie iemand die deze routegids ook heeft en voor mij de informatie-kaart van de etappe 1: Chaam-Gilze zou willen scannen en toesturen? Dan kan ik 'm uitprinten en zo mijn setje weer compleet maken.
|
|
Omhoog |
|
|
Cornelia
|
Titel: Re: Routegids van het Oranje-Nassaupad in Noord-Brabant Geplaatst: 30 Sep 2024, 08:50 |
|
Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32 Berichten: 11418 Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 63
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
|
Cobie schreef: Ik heb vorige week de routegids van het Oranje-Nassaupad in Noord-Brabant besteld en ontvangen. Deze bestaat uit een 8-tal losse informatie-kaarten van de verschillende etappes.
Gisteren heb ik de eerste etappe gelopen van Chaam naar Gilze. Een mooie route door een afwisselend landschap van bos en weilanden.
Ik ben echter onderweg helaas wel de informatie-kaart van die route verloren. Is er iemand of ken jullie iemand die deze routegids ook heeft en voor mij de informatie-kaart van de etappe 1: Chaam-Gilze zou willen scannen en toesturen? Dan kan ik 'm uitprinten en zo mijn setje weer compleet maken. Tip: de volgende keer een copy meenemen, zo houdt je het setje ook mooi.
_________________ "Life is like a beach, enjoy the waves"
|
|
Omhoog |
|
|
Wil1956
|
Titel: Re: Routegids van het Oranje-Nassaupad in Noord-Brabant Geplaatst: 30 Sep 2024, 21:40 |
|
Geregistreerd: 14 Apr 2009, 18:11 Berichten: 2148 Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 26.500+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
Merk wandelschoenen: Lowa
|
Dat kan ik wel voor jou regelen, ik heb die gids ook hier liggen. Stuur maar een pb met jouw mailadres.
_________________ As ge nie lopt, komde nie wijer. Oud-Brabants gezegde
|
|
Omhoog |
|
|
Cobie
|
Titel: Re: Routegids van het Oranje-Nassaupad in Noord-Brabant Geplaatst: 01 Okt 2024, 12:00 |
|
|
Wil1956 schreef: Dat kan ik wel voor jou regelen, ik heb die gids ook hier liggen. Stuur maar een pb met jouw mailadres. PB gestuurd
|
|
Omhoog |
|
|
Wil1956
|
Titel: Re: Routegids van het Oranje-Nassaupad in Noord-Brabant Geplaatst: 01 Okt 2024, 14:22 |
|
|
Cobie schreef: Wil1956 schreef: Dat kan ik wel voor jou regelen, ik heb die gids ook hier liggen. Stuur maar een pb met jouw mailadres. PB gestuurd PB retour gestuurd en een dikke mail erachter aan. Dat moet goed komen.
|
|
Omhoog |
|
|
Cobie
|
Titel: Re: Routegids van het Oranje-Nassaupad in Noord-Brabant Geplaatst: 02 Okt 2024, 10:16 |
|
|
Wil1956 schreef: Cobie schreef: Wil1956 schreef: Dat kan ik wel voor jou regelen, ik heb die gids ook hier liggen. Stuur maar een pb met jouw mailadres. PB gestuurd PB retour gestuurd en een dikke mail erachter aan. Dat moet goed komen. Het is goed gekomen! Heel erg bedankt, Wil!
|
|
Omhoog |
|
|
Wil1956
|
Titel: Re: Routegids van het Oranje-Nassaupad in Noord-Brabant Geplaatst: 02 Okt 2024, 12:06 |
|
|
Cobie schreef: Wil1956 schreef: Cobie schreef: Wil1956 schreef: Dat kan ik wel voor jou regelen, ik heb die gids ook hier liggen. Stuur maar een pb met jouw mailadres. PB gestuurd PB retour gestuurd en een dikke mail erachter aan. Dat moet goed komen. Het is goed gekomen! Heel erg bedankt, Wil! Heel graag gedaan!
|
|
Omhoog |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|