|
Walkers4Walkers.nlHet wandel-forum vóór en dóór wandelaars! |
|
Het is momenteel 30 Sep 2023, 13:35
|
Auteur |
Bericht |
Spatoes
|
Titel: Re: Route controle Geplaatst: 11 Feb 2015, 20:38 |
|
 |
W4W Imperator Noviomagum |
 |
Leeftijd: 68
Afstand 2023: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
|
Boktwee schreef: Jan Woordes schreef: :icon_mad: Cornelia schreef: Charlotte schreef: Zijn de gewone controleposten van te voren dan al bekend? Dat mensen in de taxi stappen om een stuk over te slaan. Echt bizar dat mensen dat doen! Er waren in het verleden wandelaars die het in estafette liepen. Is nu iets moeilijker geworden door de polsbandjes maar het kan wel. Na elke 10 km. een ander een stuk laten lopen. Ik ken er nog veel meer Zal ze hier niet gaan opnoemen om een aantal ziekelijke lopers niet op een idee te brengen De taak van de organisatie is om zoveel als mogelijk is fraude bij de Vierdaagse te bestrijden. De regels die in het Vierdaagse reglement zijn gesteld, dienen door alle lopers te worden nageleefd. Alleen de regels van het Dopingreglement worden door de organisatie niet nageleefd.Doping controle's worden niet gehouden. Er worden tijdens de Vierdaagse op grote schaal door lopers drugs gebruikt. Ik mag toch hopen dat je niet bedoelt dat de organisatie zelf aan de dope zit? Welke dan Heer Jan? Cafeïne, Ibuprofen, Paracetamol, Vieux, Bier, Schrobbelèr, Druivensuiker?
|
|
Omhoog |
|
 |
fhd
|
Titel: Re: Route controle Geplaatst: 11 Feb 2015, 21:19 |
|
Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39 Berichten: 4803 Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
|
Daar heeft Jan wel een punt. Haast iedereen gebruikt wel doping, ook de mensen die beweren van niet. (Zelfs chocolade bevat stoffen die op de dopinglijst staan.)
|
|
Omhoog |
|
 |
Ed
|
Titel: Re: Route controle Geplaatst: 11 Feb 2015, 23:04 |
|
Geregistreerd: 07 Jan 2006, 17:52 Berichten: 5637 Woonplaats: niet zover van de Kuip.
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: wat lusjes
Aantal N4D volbracht: 11¼
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
|
Bill de oud naut schreef: postmuts schreef: joyke schreef: je loopt de 30 - 40 - 50 km of je loop het niet Het is je eigen voor de gek houden en boel beflikkeren Snap niet waarom mensen dat doen helemaal mee eens, je eigen voor de gek houden doen ze maar ergens anders Daarom die controles en gesnapt, wat mij betreft uitsluiten voor altijd.Schande,vooral die gasten die in 2005 de trap afgingen na de brug.
_________________ Facta non verba.
|
|
Omhoog |
|
 |
Bill de oud naut
|
Titel: Re: Route controle Geplaatst: 11 Feb 2015, 23:15 |
|
Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26 Berichten: 5194 Woonplaats: Hippolytushoef
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
|
Ed schreef: Bill de oud naut schreef: postmuts schreef: joyke schreef: je loopt de 30 - 40 - 50 km of je loop het niet Het is je eigen voor de gek houden en boel beflikkeren Snap niet waarom mensen dat doen helemaal mee eens, je eigen voor de gek houden doen ze maar ergens anders Daarom die controles en gesnapt, wat mij betreft uitsluiten voor altijd.Schande,vooral die gasten die in 2005 de trap afgingen na de brug. Ja dat waren er zat.
_________________ Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn, dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !! http://www.deoudnaut.nl
|
|
Omhoog |
|
 |
Jan Woordes
|
Titel: Re: Route controle Geplaatst: 12 Feb 2015, 06:58 |
|
 |
W4W Aankomend WalkKING |
 |
Geregistreerd: 29 Apr 2005, 15:36 Berichten: 851 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
Leeftijd: 88
Aantal N4D volbracht: 57
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Vrolijk
|
Spatoes vraagt mij welke drugs door lopers worden gebruikt Hier noem ik je er twee o.al wiet(canabis) en twist. Ik neem aan dat je niet met verstopte neusgaten de Vierdaagse loopt. Iemand die wiet gebruikt dat ruik je.
_________________ Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..
|
|
Omhoog |
|
 |
Spatoes
|
Titel: Re: Route controle Geplaatst: 12 Feb 2015, 09:54 |
|
 |
 |
|
Jan Woordes schreef: Spatoes vraagt mij welke drugs door lopers worden gebruikt Hier noem ik je er twee o.a. wiet(canabis) en twist. Ik neem aan dat je niet met verstopte neusgaten de Vierdaagse loopt. Iemand die wiet gebruikt dat ruik je. Niet mijn wereld Heer Jan. De lucht van wiet ken ik, als je die eenmaal geroken hebt ( niet gerookt!, ik kan niet eens roken, op mijn 12e bijna gestikt in een tweede trekje, wat had ik het benauwd!!!). Net zoals we in 1996 per fiets in voormalig Oost-Duitsland waren, had je één keer het geluid van een Trabant gehoord, herkende je het geluid onmiddellijk! 'Twist' ken ik niet, ben nogal groen wat die middelen aangaat.
|
|
Omhoog |
|
 |
Jan Woordes
|
Titel: Re: Route controle Geplaatst: 12 Feb 2015, 10:44 |
|
 |
W4W Aankomend WalkKING |
 |
|
Spatoes schreef: Jan Woordes schreef: Spatoes vraagt mij welke drugs door lopers worden gebruikt Hier noem ik je er twee o.a. wiet(canabis) en twist. Ik neem aan dat je niet met verstopte neusgaten de Vierdaagse loopt. Iemand die wiet gebruikt dat ruik je. Niet mijn wereld Heer Jan. De lucht van wiet ken ik, als je die eenmaal geroken hebt ( niet gerookt!, ik kan niet eens roken, op mijn 12e bijna gestikt in een tweede trekje, wat had ik het benauwd!!!). Net zoals we in 1996 per fiets in voormalig Oost-Duitsland waren, had je één keer het geluid van een Trabant gehoord, herkende je het geluid onmiddellijk! 'Twist' ken ik niet, ben nogal groen wat die middelen aangaat. Spatoes,heb je bij de Vierdaagse nooit geroken dat een loper wiet aan het roken was? Jaren geleden stelde onze Haagse Reiger al vast dat er wiet op de 50 km werd gerookt.
_________________ Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..
|
|
Omhoog |
|
 |
Spatoes
|
Titel: Re: Route controle Geplaatst: 12 Feb 2015, 11:09 |
|
 |
 |
|
Jan Woordes schreef: Spatoes schreef: Jan Woordes schreef: Spatoes vraagt mij welke drugs door lopers worden gebruikt Hier noem ik je er twee o.a. wiet(canabis) en twist. Ik neem aan dat je niet met verstopte neusgaten de Vierdaagse loopt. Iemand die wiet gebruikt dat ruik je. Niet mijn wereld Heer Jan. De lucht van wiet ken ik, als je die eenmaal geroken hebt ( niet gerookt!, ik kan niet eens roken, op mijn 12e bijna gestikt in een tweede trekje, wat had ik het benauwd!!!). Net zoals we in 1996 per fiets in voormalig Oost-Duitsland waren, had je één keer het geluid van een Trabant gehoord, herkende je het geluid onmiddellijk! 'Twist' ken ik niet, ben nogal groen wat die middelen aangaat. Spatoes,heb je tijdens het lopen bij de Vierdaagse nooit geroken dat een loper wiet aan het roken was? Jaren geleden stelde onze Haagse Reiger al vast dat er wiet op de 50 km werd gerookt. Kan het me niet herinneren of gewoon niet op gelet. In 1991 t/m 1998 de 50 km gelopen, weliswaar in uniform dus de 'wietrokers' bleven verre van mij/ons? Uniform was van de Koninklijke Marine maar buitenstaanders zagen ons regelmatig aan voor Politie. 
|
|
Omhoog |
|
 |
Bosso
|
Titel: Re: Route controle Geplaatst: 13 Feb 2015, 12:54 |
|
Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44 Berichten: 4535 Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 58
Afstand 2023: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
|
joyke schreef: Jan Woordes schreef: postmuts schreef: joyke schreef: je loopt de 30 - 40 - 50 km of je loop het niet Het is je eigen voor de gek houden en boel beflikkeren Snap niet waarom mensen dat doen helemaal mee eens, je eigen voor de gek houden doen ze maar ergens anders Het probleem is dat afsnijden voorkomt bij de Vierdaagse. Niet alleen het afsnijden maar het vervoer per taxi of bus na de laatste controle op de routes komt voor. http://www.walkers4walkers.nl/search.ph ... d=newposts dat is wel heel erg als je dat doet vind echt schandalig vind ik dat jan woordes net als wat bil de oud naut zegt betrapt eruit en niet meer erin zulke mensen nemen het niet serieus Ik kan het jullie nog sterker vertellen. het is in het verleden (2007 ???) gebeurd dat iemand ruim een halve dag niet mee gedaan heeft, en op vrijdag toch een kruisje heeft gehaald. 
_________________ Wat zit je haar leuk.
|
|
Omhoog |
|
 |
Jan Woordes
|
Titel: Re: Route controle Geplaatst: 13 Feb 2015, 14:46 |
|
 |
W4W Aankomend WalkKING |
 |
|
Bosso schreef: joyke schreef: Jan Woordes schreef: postmuts schreef: joyke schreef: je loopt de 30 - 40 - 50 km of je loop het niet Het is je eigen voor de gek houden en boel beflikkeren Snap niet waarom mensen dat doen helemaal mee eens, je eigen voor de gek houden doen ze maar ergens anders Het probleem is dat afsnijden voorkomt bij de Vierdaagse. Niet alleen het afsnijden maar het vervoer per taxi of bus na de laatste controle op de routes komt voor. http://www.walkers4walkers.nl/search.ph ... d=newposts dat is wel heel erg als je dat doet vind echt schandalig vind ik dat jan woordes net als wat bil de oud naut zegt betrapt eruit en niet meer erin zulke mensen nemen het niet serieus Ik kan het jullie nog sterker vertellen. het is in het verleden (2007 ???) gebeurd dat iemand ruim een halve dag niet mee gedaan heeft, en op vrijdag toch een kruisje heeft gehaald.  Was het soms een buitenlander?
|
|
Omhoog |
|
 |
Cornelia
|
Titel: Re: Route controle Geplaatst: 13 Feb 2015, 15:03 |
|
Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32 Berichten: 11036 Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
|
Jan Woordes schreef: Bosso schreef: joyke schreef: Jan Woordes schreef: postmuts schreef: joyke schreef: je loopt de 30 - 40 - 50 km of je loop het niet Het is je eigen voor de gek houden en boel beflikkeren Snap niet waarom mensen dat doen helemaal mee eens, je eigen voor de gek houden doen ze maar ergens anders Het probleem is dat afsnijden voorkomt bij de Vierdaagse. Niet alleen het afsnijden maar het vervoer per taxi of bus na de laatste controle op de routes komt voor. search.php?search_id=newposts dat is wel heel erg als je dat doet vind echt schandalig vind ik dat jan woordes net als wat bil de oud naut zegt betrapt eruit en niet meer erin zulke mensen nemen het niet serieus Ik kan het jullie nog sterker vertellen. het is in het verleden (2007 ???) gebeurd dat iemand ruim een halve dag niet mee gedaan heeft, en op vrijdag toch een kruisje heeft gehaald.  Was het soms een buitenlander? Nee Jan, een Zeeuw!
_________________ "Life is like a beach, enjoy the waves"
|
|
Omhoog |
|
 |
Rumi
|
Titel: Re: Route controle Geplaatst: 13 Feb 2015, 16:39 |
|
Geregistreerd: 05 Aug 2006, 11:59 Berichten: 922 Woonplaats: 's-Heerenberg
Leeftijd: 56
Kilometers gelopen: 24233
Aantal N4D volbracht: 15
Kennedymarsen volbracht: 70
100+ wandelingen: 10
Merk wandelschoenen: Meindl
|
Een soort van semi-buitenlander...... 
_________________ "Geschiedenis is een langdurig ontwaken" Website Facebook
|
|
Omhoog |
|
 |
Jeltsje
|
Titel: Re: Route controle Geplaatst: 13 Feb 2015, 16:53 |
|
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
|
Wie heeft de kaart voor je meegenomen? 
|
|
Omhoog |
|
 |
Charlotte
|
Titel: Re: Route controle Geplaatst: 13 Feb 2015, 17:28 |
|
Geregistreerd: 13 Okt 2013, 19:22 Berichten: 234 Woonplaats: Schiedam
Leeftijd: 54
Kilometers gelopen: -
Aantal N4D volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Hanwag
|
Ik val van de ene verbazing in de andere....
_________________ Groeten van Charlotte
Wie over elke stap nadenkt, staat zijn hele leven op één been.
Chinese spreuk
|
|
Omhoog |
|
 |
Ed
|
Titel: Re: Route controle Geplaatst: 13 Feb 2015, 18:16 |
|
Geregistreerd: 07 Jan 2006, 17:52 Berichten: 5637 Woonplaats: niet zover van de Kuip.
Kilometers gelopen: wat lusjes
Aantal N4D volbracht: 11¼
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
|
Leg jij het ff uit Jos,er zijn wat vragen in de kamer.
_________________ Facta non verba.
|
|
Omhoog |
|
 |