|
Walkers4Walkers.nlHet wandel-forum vóór en dóór wandelaars! |
|
Het is momenteel 04 Okt 2024, 10:18
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Leonard
|
Titel: Heuptasjes voor kinderen Geplaatst: 04 Mrt 2024, 08:06 |
|
Leeftijd: 45
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 8919
Aantal N4D volbracht: 9+1
Volgende wandeltocht: LAW6, GR5
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Lowa/Meindl
|
Dit jaar debuteert mijn dochter op de 30 en ik zoek voor haar een heuptas waar twee drinkflessen/bidons in passen. Ik heb twee van die heuptassen liggen, maar beide zijn voor haar te wijd. Ik ben dus op zoek naar een heuptas voor kleine taille, maar met ruimte voor 2 bidons. De meeste heuptassen zijn voor volwassenen of hebben een paar van die kleine waterflesjes waar je niets aan hebt. Weet iemand waar ik voor zo'n heuptasje kan slagen? Heb zelf een paar jaar terug o.a. de kleine variant van Deuter gekocht tijdens de 4daagse in de stand van Lowa omdat ik zelf een slank postuur heb, maar ook die heuptas is voor mijn dochter te ruim.
_________________ Mijn wandelblog
Mijn 4Daagse: 1x 55km 8x 50km 1x 30km (als begeleider)
|
|
Omhoog |
|
|
Cobie
|
Titel: Re: Heuptasjes voor kinderen Geplaatst: 04 Mrt 2024, 15:46 |
|
Geregistreerd: 20 Nov 2014, 16:59 Berichten: 846 Woonplaats: Den Haag
Leeftijd: 64
Afstand 2024: 4x50
Kilometers gelopen: zat
Aantal N4D volbracht: 13
Kennedymarsen volbracht: 7
Merk wandelschoenen: Lowa Ferrox Nijmegen
|
|
Omhoog |
|
|
LOopmans
|
Titel: Re: Heuptasjes voor kinderen Geplaatst: 04 Mrt 2024, 18:29 |
|
Leeftijd: 36
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ~9000
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
|
Even op de site van mijn (bijna) plaatselijke outdoorwinkel gekeken, en daar hebben ze bijvoorbeeld deze. Lijkt op de foto wellicht redelijk compact, maar er staat afmeting 38x22x10 bij en dat klinkt misschien weer aan de grote kant dus ik weet het niet zeker.
|
|
Omhoog |
|
|
Cornelia
|
Titel: Re: Heuptasjes voor kinderen Geplaatst: 04 Mrt 2024, 20:38 |
|
Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32 Berichten: 11418 Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 63
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Mood: Gewoon
|
Leonard schreef: Dit jaar debuteert mijn dochter op de 30 en ik zoek voor haar een heuptas waar twee drinkflessen/bidons in passen. Ik heb twee van die heuptassen liggen, maar beide zijn voor haar te wijd. Ik ben dus op zoek naar een heuptas voor kleine taille, maar met ruimte voor 2 bidons. De meeste heuptassen zijn voor volwassenen of hebben een paar van die kleine waterflesjes waar je niets aan hebt. Weet iemand waar ik voor zo'n heuptasje kan slagen? Heb zelf een paar jaar terug o.a. de kleine variant van Deuter gekocht tijdens de 4daagse in de stand van Lowa omdat ik zelf een slank postuur heb, maar ook die heuptas is voor mijn dochter te ruim. Ff lekker shoppen in een outdoorwinkel. Stukje voorpret.
_________________ "Life is like a beach, enjoy the waves"
|
|
Omhoog |
|
|
Marko
|
Titel: Re: Heuptasjes voor kinderen Geplaatst: 04 Mrt 2024, 20:49 |
|
Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13 Berichten: 6958 Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: >29.800
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
|
LOopmans schreef: mijn (bijna) plaatselijke outdoorwinkel Barendrecht is het geworden?
|
|
Omhoog |
|
|
LOopmans
|
Titel: Re: Heuptasjes voor kinderen Geplaatst: 04 Mrt 2024, 21:33 |
|
Leeftijd: 36
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ~9000
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 2
|
Marko schreef: LOopmans schreef: mijn (bijna) plaatselijke outdoorwinkel Barendrecht is het geworden? Haha, nee zo bedoel ik het nog niet.. Ik bedoelde 'bijna' als in "eigenlijk niet plaatselijk maar wel heel dichtbij". Zeg maar. Hoewel Barendrecht geen slechte plek is, dus wie weet.
|
|
Omhoog |
|
|
Tigelu
|
Titel: Re: Heuptasjes voor kinderen Geplaatst: 04 Mrt 2024, 22:35 |
|
Geregistreerd: 10 Feb 2007, 19:59 Berichten: 4317 Woonplaats: Den Helder
Leeftijd: 67
Kilometers gelopen: 22.524 km
Aantal N4D volbracht: 10
Volgende wandeltocht: Dag 4 van 4daagse VLD IJzer
Kennedymarsen volbracht: 20
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Mood: Vrolijk
|
Leonard schreef: Dit jaar debuteert mijn dochter op de 30 en ik zoek voor haar een heuptas waar twee drinkflessen/bidons in passen. Ik heb twee van die heuptassen liggen, maar beide zijn voor haar te wijd. Ik ben dus op zoek naar een heuptas voor kleine taille, maar met ruimte voor 2 bidons. De meeste heuptassen zijn voor volwassenen of hebben een paar van die kleine waterflesjes waar je niets aan hebt. Weet iemand waar ik voor zo'n heuptasje kan slagen? Heb zelf een paar jaar terug o.a. de kleine variant van Deuter gekocht tijdens de 4daagse in de stand van Lowa omdat ik zelf een slank postuur heb, maar ook die heuptas is voor mijn dochter te ruim. Je hebt een pb’tje
_________________ Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
|
|
Omhoog |
|
|
Leonard
|
Titel: Re: Heuptasjes voor kinderen Geplaatst: 03 Apr 2024, 09:40 |
|
Leeftijd: 45
Kilometers gelopen: 8919
Aantal N4D volbracht: 9+1
Volgende wandeltocht: LAW6, GR5
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Lowa/Meindl
|
Dank, ik heb inmiddels mijn oude heuptas van de vorige hoofdsponsor kunnen repareren. Die had zo'n systeem wat je de boel dankzij een rit naar voren kon halen, maar hoe meer mogelijkheden een heuptas heeft, hoe meer er stuk kan gaan. Nu zitten de vakjes vast aan de achterkant, maar is de heuptas wel weer bruikbaar. En dankzij mijn tengere postuur past deze tas ook om haar middel in de krapste stand, dus voor nu zijn we geholpen . Dank iedereen voor het meedenken!
_________________ Mijn wandelblog
Mijn 4Daagse: 1x 55km 8x 50km 1x 30km (als begeleider)
|
|
Omhoog |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|