|
Walkers4Walkers.nlHet wandel-forum vóór en dóór wandelaars! |
|
Het is momenteel 13 Okt 2024, 14:24
|
Auteur |
Bericht |
Voy con Dios
|
Titel: Re: Teruggevonden! Vierdaagsefoto's van Voy con Dios Geplaatst: 13 Sep 2012, 07:15 |
|
Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53 Berichten: 4733 Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 250
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
|
Danyell schreef: Ik zou er bijna weer zin in gaan krijgen ... Uitkijken Danyell, want het is volgend jaar D.v. wel weer in de zomer hoor
_________________ Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
|
|
Omhoog |
|
|
Danyell
|
Titel: Re: Teruggevonden! Vierdaagsefoto's van Voy con Dios Geplaatst: 14 Sep 2012, 16:58 |
|
Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26 Berichten: 4768 Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
|
Voy con Dios schreef: Danyell schreef: Ik zou er bijna weer zin in gaan krijgen ... Uitkijken Danyell, want het is volgend jaar D.v. wel weer in de zomer hoor Bijna zeg ik toch ...
_________________ Alleen, maar niet eenzaam
|
|
Omhoog |
|
|
Elly N
|
Titel: Re: Teruggevonden! Vierdaagsefoto's van Voy con Dios Geplaatst: 14 Sep 2012, 22:27 |
|
Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08 Berichten: 1889 Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 69
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
|
Danyell schreef: Voy con Dios schreef: Danyell schreef: Ik zou er bijna weer zin in gaan krijgen ... Uitkijken Danyell, want het is volgend jaar D.v. wel weer in de zomer hoor Bijna zeg ik toch ... Ja, denk er nog maar een jaartje extra over... 2014 wordt een beter jaar.
_________________ Het leven is veel te kort.... om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.
www.ellynoordover.nl
|
|
Omhoog |
|
|
Danyell
|
Titel: Re: Teruggevonden! Vierdaagsefoto's van Voy con Dios Geplaatst: 15 Sep 2012, 16:47 |
|
Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26 Berichten: 4768 Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
|
Elly N schreef: Danyell schreef: Voy con Dios schreef: Danyell schreef: Ik zou er bijna weer zin in gaan krijgen ... Uitkijken Danyell, want het is volgend jaar D.v. wel weer in de zomer hoor Bijna zeg ik toch ... Ja, denk er nog maar een jaartje extra over... 2014 wordt een beter jaar. Hoezo? Is 't dan in de winter?
_________________ Alleen, maar niet eenzaam
|
|
Omhoog |
|
|
Elly N
|
Titel: Re: Teruggevonden! Vierdaagsefoto's van Voy con Dios Geplaatst: 16 Sep 2012, 21:52 |
|
|
Danyell schreef: Elly N schreef: Danyell schreef: Voy con Dios schreef: Danyell schreef: Ik zou er bijna weer zin in gaan krijgen ... Uitkijken Danyell, want het is volgend jaar D.v. wel weer in de zomer hoor Bijna zeg ik toch ... Ja, denk er nog maar een jaartje extra over... 2014 wordt een beter jaar. Hoezo? Is 't dan in de winter? Ben bang dat ook in 2014 de winter nog steeds niet in juli begint, maar je hebt je dan wel een jaar langer kunnen voorbereiden... en... je hoeft nog maar 30 per dag!
_________________ Het leven is veel te kort.... om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.
www.ellynoordover.nl
|
|
Omhoog |
|
|
Bill de oud naut
|
Titel: Re: Teruggevonden! Vierdaagsefoto's van Voy con Dios Geplaatst: 27 Sep 2012, 23:09 |
|
Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26 Berichten: 5224 Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 76
Kilometers gelopen: 21270
Aantal N4D volbracht: 30
Merk wandelschoenen: lowa
|
Elly N schreef: Danyell schreef: Elly N schreef: Danyell schreef: Voy con Dios schreef: Danyell schreef: Ik zou er bijna weer zin in gaan krijgen ... Uitkijken Danyell, want het is volgend jaar D.v. wel weer in de zomer hoor Bijna zeg ik toch ... Ja, denk er nog maar een jaartje extra over... 2014 wordt een beter jaar. Hoezo? Is 't dan in de winter? Ben bang dat ook in 2014 de winter nog steeds niet in juli begint, maar je hebt je dan wel een jaar langer kunnen voorbereiden... en... je hoeft nog maar 30 per dag! Gezelie El, ik kijk er naar uit
_________________ Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn, dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !! http://www.deoudnaut.nl
|
|
Omhoog |
|
|
Elly N
|
Titel: Re: Teruggevonden! Vierdaagsefoto's van Voy con Dios Geplaatst: 28 Sep 2012, 22:49 |
|
|
Bill de oud naut schreef: Gezelie El, ik kijk er naar uit Jaaa... ook op de 30 vriendjes!!
www.ellynoordover.nl
|
|
Omhoog |
|
|
Ruud
|
Titel: Re: Teruggevonden! Vierdaagsefoto's van Voy con Dios Geplaatst: 29 Sep 2012, 13:02 |
|
Geregistreerd: 10 Nov 2005, 23:05 Berichten: 2059 Woonplaats: Grave
Leeftijd: 77
Aantal N4D volbracht: 25
Merk wandelschoenen: Hanwag
|
Elly N schreef: Bill de oud naut schreef: Gezelie El, ik kijk er naar uit Jaaa... ook op de 30 vriendjes!! 40 is toch veel leukerder, veel meer vriendjes
_________________ Kijken of we volgende week een beetje makkelijk doorkomen
|
|
Omhoog |
|
|
Ilonka1
|
Titel: Re: Teruggevonden! Vierdaagsefoto's van Voy con Dios Geplaatst: 29 Sep 2012, 15:28 |
|
Leeftijd: 42
Afstand 2024: 4 x 40
Kilometers gelopen: genoeg
Aantal N4D volbracht: 5
Kennedymarsen volbracht: 11
100+ wandelingen: 2
Merk wandelschoenen: Brooks
Mood: Blij
|
|
Omhoog |
|
|
Elly N
|
Titel: Re: Teruggevonden! Vierdaagsefoto's van Voy con Dios Geplaatst: 30 Sep 2012, 00:54 |
|
|
Ruud schreef: Elly N schreef: Bill de oud naut schreef: Gezelie El, ik kijk er naar uit Jaaa... ook op de 30 vriendjes!! 40 is toch veel leukerder, veel meer vriendjes Maar als ik mijn best doe op het rusten en niet te vroeg binnenkom, dan zie ik die ook nog wel.
www.ellynoordover.nl
|
|
Omhoog |
|
|