Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 06:25

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Oudste Wandelroute van Nederland (Amsterdam - Arnhem)
BerichtGeplaatst: 09 Jun 2019, 08:35 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Mei 2013, 09:50
Berichten: 746
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 31
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: Vele
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Adidas
De Oudste Wandelroute van Nederland bestaat sinds 1914 en loopt van Amsterdam naar Arnhem in 6 etappes van 21 tot 31 km per etappe. De ANWB geeft hierover de volgende informatie op hun website:

Citaat:
ANWB Wandelroute
Het idee kwam van de heer Pos, tweede voorzitter van de ANWB. Een bewegwijzerde wandelroute dwars door Nederland, zou dat geen mooie promotie voor de Bond zijn? Het Dagelijks Bestuur van de ANWB stemde in 1913 toe. De Kampioen plaatste een vacature voor iemand die het hele wandeltraject in kaart kon brengen en beschrijven.

Uit de 242 sollicitanten werd de heer J.D.H. Beckering, kapitein van het Indische Leger, gekozen. De wandelroute was 150 kilometer lang en bewegwijzerd met ruim 700 bordjes. Onderweg stonden vier stenen informatiepanelen en er kwam een boekje met extra informatie en wandelkaarten. Het hele project kostte drieduizend gulden. De wandelroute werd op 26 mei 1914 feestelijk geopend.

In 1951 werd het traject nog eens geactualiseerd. Op Pad begon in 2011 met het opnieuw in kaart brengen van het oorspronkelijke traject uit 1914. Naar schatting 80% van de wandelroute Amsterdam - Arnhem is nu, bijna honderd jaar later, nog steeds te lopen over dezelfde wegen en paden als toen.


Op de website van de ANWB is alle (route)informatie te vinden: https://www.anwb.nl/wandelen/wandelroutes/oudste-wandelroute-van-nederland

De etappes zijn als volgt:
Etappe 1: Amsterdam - Hilversum 31 km
Etappe 2: Hilversum - Zeist 25 km
Etappe 3: Zeist - Doorn 22 km
Etappe 4: Doorn - Elst 24 km
Etappe 5: Elst - Heelsum 28 km
Etappe 6: Heelsum - Arnhem 22 km
Bijlage:
Oudste Wandelroute van NL.jpg


U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.

_________________
http://corneginkel.blogspot.nl/


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Oudste Wandelroute van Nederland (Amsterdam - Arnhem)
BerichtGeplaatst: 09 Jun 2019, 09:10 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Mei 2013, 09:50
Berichten: 746
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 31
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: Vele
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Adidas
Al langere tijd had ik in gedachten om deze wandelroute te gaan lopen. De grootste reden hiervoor is dat ik nu in Amsterdam woon en ik ben geboren en getogen op de Veluwe. Eigenlijk een wandelroute van mijn heden naar mijn verleden. De eerste etappe heb ik ondertussen gelopen, en daarom hieronder een kort verslag.

Etappe 1, Amsterdam - Hilversum, 31 km
Binnen één week tijd heb ik deze etappe zelfs tweemaal gelopen. De eerste keer was zaterdag 1 juni, de tweede keer was afgelopen vrijdag 7 juni. Dit was niet van tevoren bedacht. Op 1 juni wilde ik de eerste etappe gaan lopen en dit heb ik samen met een vriend gedaan. We zijn daarbij niet begonnen vanaf station Amstel of Muiderpoort, maar zijn vanuit mijn huis gaan lopen (vlakbij de Arena), om zo even later in te stappen op de route. Afgelopen vrijdag ben ik met mijn tante gaan lopen, en zij had ook al het idee om deze route te gaan lopen. Daarom hebben we besloten om de eerste etappe te doen, en dat was voor mij direct de tweede keer. Deze keer ben ik vanuit huis naar station Amstel gelopen, van waaruit mijn tante mee is gaan lopen en we dus de volledige etappe hebben gedaan. Mijn verslag zal vooral over de tweede keer zijn.

Het eerste gedeelte van de etappe gaat door Amsterdam. Een deel hiervan hadden we dit jaar ook al gelopen tijdens de Wandeltocht door Oud Amsterdam. Toen werd namelijk ook oost Amsterdam aangedaan. Zo hadden we enkele herkenningspunten, zoals kerk De Bron en de Oosterbegraafplaats. Langs Diemen lopen we vervolgens een tijdlang langs de Weespertrekvaart. Deze gaat over in rivier de Gaasp, die we tot in Driemond blijven volgen. Een erg mooi gedeelte van de route. Mooie landschappen met de rivier, molens, boerderijen en ook veel maneges. Vanuit Driemond lopen we vervolgens langs het Amsterdam Rijnkanaal richting Nigtevecht. Van dit kanaal zien we eigenlijk niet zoveel, want deze ligt achter een dijk. In Nigtevecht besloten we even te gaan rusten. Het dorpscafé was echter nog gesloten, maar gelukkig was er ook een klein gezellig dorpsbakkertje. Toen wij aangaven op zoek te waren naar koffie, kregen we dit direct aangeboden. Buiten op het bankje genoten van de kop koffie met 2! gebakjes.

In Nigtevecht moet de Vecht worden overgestoken, en de enige manier is met het voetveer. Aan de overkant van de Vecht lopen we vervolgens langs dit riviertje richting Nederhorst den Berg. Elk dorp is hier klein, dus zo snel je erin loopt, loop je daar ook weer uit. Hier lopen we langs de Spiegel- en Blijkpolderplas richting de Ankeveense Plassen. Deze laatste steken we dwars over op het fiets/voetpad dat hiervoor gemaakt is, richting Ankeveen. Ankeveen laten we links liggen (letterlijk) en we gaan nu even onverhard lopen. Door het klaphek lopen we een flink stuk langs sloten en door grasveld tussen diverse schapen, zwanen, ooievaars en vele libellen door. Tussendoor rusten we nog een tijdje op een bankje, heerlijk genietend van de zon. Het was prima toeven daar, in een oase van rust!

Eenmaal uit de weiden lopen we een stukje langs de 's-Gravelandsevaart, steken deze over, en gaan vervolgens een stuk door het bos om in de villawijk van Hilversum uit te komen. We lopen richting het mediapark, we zien de grote omroeptoren van onderaf, en lopen vervolgens richting het centrum van Hilversum. Hier genieten we van een Baileys-koffietje en een biertje. Etappe 1 zit erop. Voor mijn tante 32 km, voor mijzelf 37 km. Goede training voor de vierdaagse. Het tweemaal lopen van deze route in een week is echter echt geen straf. Het is een prachtige route met veel mooie landschappen, veel water en gezellige pittoreske dorpjes. Nu maar even kijken wanneer de volgende etappe gelopen kan worden...

_________________
http://corneginkel.blogspot.nl/


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Oudste Wandelroute van Nederland (Amsterdam - Arnhem)
BerichtGeplaatst: 09 Jun 2019, 13:59 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Dec 2014, 14:53
Berichten: 320
Woonplaats: Huissen
Leeftijd: 77
Afstand 2024: 1357
Kilometers gelopen: 66000
Aantal N4D volbracht: 51¼
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Aldi/Lidl
Deze staat op onze lijst als eerstvolgend.
Voorlopig eerst het Veluwe Zwefpad afmaken.

_________________
4daagse lopen is geen kunst maar een gunst.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Oudste Wandelroute van Nederland (Amsterdam - Arnhem)
BerichtGeplaatst: 09 Jun 2019, 14:49 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5059
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Mooi verslag Corne


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Oudste Wandelroute van Nederland (Amsterdam - Arnhem)
BerichtGeplaatst: 09 Jun 2019, 17:06 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6691
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Hé leuk Corné dat je nu begonnen bent aan dit pad wat voor jou het heden met het verleden verbindt.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Oudste Wandelroute van Nederland (Amsterdam - Arnhem)
BerichtGeplaatst: 10 Jun 2019, 08:50 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4384
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Klinkt als een prachtige route Corné!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Oudste Wandelroute van Nederland (Amsterdam - Arnhem)
BerichtGeplaatst: 10 Jun 2019, 18:02 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Dat is een aanstekelijk verslag Corné. Ik wil die route eigenlijk ook wel lopen, een beetje om dezelfde reden als die jij aangeeft. Ik woon in Borculo maar al een tijdje ook in deeltijd (enkele nachten per week) in Amsterdam. Het lijkt me daarom heel leuk om een keer te voet (in kleine etappes weliswaar) naar huis te lopen. Dat betekent dat ik vanuit Arnhem nog een stukje verder naar het oosten moet, maar er is vast wel een LAW dat die twee plaatsen met elkaar verbindt. Dus ik blijf je verslagen met belangstelling volgen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Oudste Wandelroute van Nederland (Amsterdam - Arnhem)
BerichtGeplaatst: 10 Jun 2019, 19:15 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Mei 2013, 09:50
Berichten: 746
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 31
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: Vele
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Adidas
Dank @allen.
En @footloose, leuk dat je het om dezelfde reden ook overweegt! :)

Voor degenen die van foto's houden, hier het verslag van mij tante:
Blog
Foto's

_________________
http://corneginkel.blogspot.nl/


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Oudste Wandelroute van Nederland (Amsterdam - Arnhem)
BerichtGeplaatst: 11 Jun 2019, 06:35 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Corne92 schreef:
En @footloose, leuk dat je het om dezelfde reden ook overweegt! :)

Ik overweeg het niet meer maar heb besloten het echt te gaan doen!
Ik volg de oudste wandelroute van Amsterdam naar Arnhem in de 6 etappes die er voor staan.
Vervolgens loop ik van het eindpunt in Arnhem naar Westervoort en pak daar het IJsselpad op (dat Martin nu loopt) tot Zutphen in 4 etappes.
Tot slot volg ik vanaf Zutphen het Graafschapspad tot aan mijn woonplaats in 2 etappes.
Erg leuk dat ik via deze LAW's van de ene woonplek naar de andere kan lopen! En dat in 'maar' 12 etappes (van tussen de 15 en 30 kilometer). Kan best zijn dat ik er een jaar over doe hoor, maar ik start in elk geval op zondag 23 juni met mijn persoonlijke pelgrimstocht.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Oudste Wandelroute van Nederland (Amsterdam - Arnhem)
BerichtGeplaatst: 11 Jun 2019, 08:59 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5059
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Goed bezig Truus, :y: heel veel plezier


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Oudste Wandelroute van Nederland (Amsterdam - Arnhem)
BerichtGeplaatst: 11 Jun 2019, 09:24 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6065
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
footloose schreef:
Ik overweeg het niet meer maar heb besloten het echt te gaan doen!
Ik volg de oudste wandelroute van Amsterdam naar Arnhem in de 6 etappes die er voor staan.
Vervolgens loop ik van het eindpunt in Arnhem naar Westervoort en pak daar het IJsselpad op (dat Martin nu loopt) tot Zutphen in 4 etappes.
Tot slot volg ik vanaf Zutphen het Graafschapspad tot aan mijn woonplaats in 2 etappes.
Erg leuk dat ik via deze LAW's van de ene woonplek naar de andere kan lopen! En dat in 'maar' 12 etappes (van tussen de 15 en 30 kilometer). Kan best zijn dat ik er een jaar over doe hoor, maar ik start in elk geval op zondag 23 juni met mijn persoonlijke pelgrimstocht.

Je persoonlijke overwinningstocht!
Ben blij voor je! Dat het zo goed met je gaat!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Oudste Wandelroute van Nederland (Amsterdam - Arnhem)
BerichtGeplaatst: 12 Jun 2019, 07:42 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6691
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
footloose schreef:
Corne92 schreef:
En @footloose, leuk dat je het om dezelfde reden ook overweegt! :)

Ik overweeg het niet meer maar heb besloten het echt te gaan doen!
Ik volg de oudste wandelroute van Amsterdam naar Arnhem in de 6 etappes die er voor staan.
Vervolgens loop ik van het eindpunt in Arnhem naar Westervoort en pak daar het IJsselpad op (dat Martin nu loopt) tot Zutphen in 4 etappes.
Tot slot volg ik vanaf Zutphen het Graafschapspad tot aan mijn woonplaats in 2 etappes.
Erg leuk dat ik via deze LAW's van de ene woonplek naar de andere kan lopen! En dat in 'maar' 12 etappes (van tussen de 15 en 30 kilometer). Kan best zijn dat ik er een jaar over doe hoor, maar ik start in elk geval op zondag 23 juni met mijn persoonlijke pelgrimstocht.

Mooie uitdaging, Truus!
Tussen eindpunt van deze route en beginpunt van het IJsselpad is ca. 7 km, over de Oude Zevenaarseweg en de brug over de IJssel.
Met de extra etappe (rondje Westervoort van ca. 5 km) ga je later weer onder deze brug door.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Oudste Wandelroute van Nederland (Amsterdam - Arnhem)
BerichtGeplaatst: 19 Aug 2019, 09:49 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Dec 2014, 14:53
Berichten: 320
Woonplaats: Huissen
Leeftijd: 77
Afstand 2024: 1357
Kilometers gelopen: 66000
Aantal N4D volbracht: 51¼
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Aldi/Lidl
Bijlage:
1a.jpg

Vrijdag 16 augustus 2019 Etappe 1 Amsterdam-Hilversum (31 km.)
Onze bedoeling was het Veluwe Zwerfpad eerst af te maken.
Er waren nog 2 etappes te gaan, een van Elspeet naar Hoog Soeren (28 km.) en een van Hoog Soeren naar Hoenderloo (32 km.)
Het is echter moeilijk in de vakantietijd een hotelovernachting in Hoog Soeren te boeken dus hadden we besloten om de 1ste etappe van Amsterdam-Arnhem te gaan lopen.
De volledige route was op mijn GPS gezet.
Met de trein naar Amsterdam Muiderpoort en omdat het pontje bij Nightevecht maar tussen bepaalde tijden vaart pas om 9.15 hr. gestart.
Na 2 hr. lopen langs snelwegen met een hoop lawaai nog maar eens de GPS opnieuw opgestart.
Wat bleek: we zaten op dat moment 6 km. van de originele route.
Dit GPS programma van de ANWB werkte als een Tom-Tom.
Wanneer je afwijkt van de route berekent en geeft de GPS een nieuwe route aan naar het eindpunt (Arnhem).
Jammer maar helaas voor ons.
Wij waren ondertussen door Duivendrecht, Diemen aangekomen bij een groot winkelcentrum van Muiden (ongeveer 4 km. voor Diemen)
Een mooie plaats om van een kop koffie te genieten en daarna weer doorgelopen (langs de snelweg) naar Muiden.
Daar hebben we van de gelegenheid gebruik gemaakt om het Muiderslot te bekijken.
Door naar Muiderberg, Naarden en Bussum.
Gelukkig was dit stuk veel rustiger maar niet erg interessant.
In Bussum hadden we er al 28 km. opzitten en nog 6 km. te gaan naar Hilversum.
Dit zou te lang gaan duren want we hadden een andere afspraak voor ’s-avonds.
In Bussum zijn we dus gestopt.
Ik heb hiervan geleerd dat je niet blindelings op de GPS moet vertrouwen.
Aangezien ik hiervoor al gelezen had dat dit toch echt een mooie route zou zijn hebben we besloten om de goede route op een later tijdstip te doen maar dan met een afgedrukte versie van de route.
Eerst gaan we het Veluwe Zwerfpad afmaken.


U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.

_________________
4daagse lopen is geen kunst maar een gunst.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Oudste Wandelroute van Nederland (Amsterdam - Arnhem)
BerichtGeplaatst: 23 Aug 2019, 07:40 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Mei 2011, 17:46
Berichten: 451
Leeftijd: 45
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 775
Aantal N4D volbracht: 6
Kennedymarsen volbracht: 20
100+ wandelingen: 5
Merk wandelschoenen: brooks
Hier was het de bedoeling om aan het grote rivierenpad te gaan beginnen tot ik dit tegenkwam dit voelde beter en minder eng om mee te beginnen.
Dus ik woensdag met de trein naar Amsterdam ik had de route op een app staan waar je de blauwe lijn moest volgen eerst was dat even uitvogelen want ik kon niet helemaal vinden hoe het werkte maar toen ik dat eenmaal doorhad ging het prima.
De app gaat ook praten als er bijzondere dingen op de route zijn de eerste keer schrok ik mij een hoedje maar ook dat wende en ik kwam al heel snel pijlen tegen van de Kennedy van Hilversum.
Gaan we met de Kennedy op een gegeven moment rechtdoor was het nu een leuke brug waar ik overheen moest om uiteindelijk in Nigtevecht aan te komen waar ik even pauze gehouden heb op een terras aan het water.
Daar was het pontje en aan de overkant weer even ruzie maken met mijn pijltje om de goede kant op te gaan.
Al over de helft van de route onderweg herkenningspunten tegengekomen van de foto`s van de tante van Corné Het eindpunt was bij het museum in Hilversum ik had spullen meegenomen om er 2 dagen van te maken maar niet echt een overnachting vast gelegd omdat ik niet zeker wist of ik wel zover zou komen.
Voor de volgende keer dat kan makkelijk :) maar ik had wel een nummer mee van vrienden op de fiets maar die namen niet op tja en toen.
Arjan is toen thuis gaan zoeken en heeft een B&B gevonden wan ik had wel een hotel gevonden maar dat was net geen 100,-- en dan ook nog zonder ontbijt.
Maar het is gelukt ik had een plek om te slapen en de volgende morgen eerst weer naar het museum gelopen om daar uit te vinden welke kant mijn pijltje mij op wilde hebben ook stonden er op het kaartje een paar herkenningspunten om te oriënteren nu is dat niet mijn sterkste kan maar goed ik was weer onderweg.
Vandaag was het toen ik Hilversum eenmaal uit was bos heel veel bos erg mooi hoor daar niet van maar op een gegeven moment was ik er wel klaar mee met dat bos.
Ook was er een gewetens stukje tussen een soort lusje zeg maar, maar ook die maar braaf gelopen en was zeker de moeite waard. Tegen het einde van deze dag kwam er volgens de stem een minder stuk maar moet zeggen dat ik dat heel erg mee vond vallen en het allerlaatste stuk ging door de slotlaan de winkelstraat van Zeist waar in 20 jaar toch wel het een en ander veranderd is en waar ik toen we in Doorn woonde wel regelmatig kwam.
Had donderdag morgen al besloten om het bij 2 dagen te houden en vanuit Zeist weer naar huis
Conclusie ik vond het heel leuk om te doen maar het is wel veel intensiever lopen dan een georganiseerde tocht ook het 2 dagen alleen lopen vond ik leuk maar tja hoe zeg ik het je komt jezelf wel tegen zeg maar en ook het lopen met een rugtas met ook echt spullen er in was een nieuwe ervaring en het weer werkte ook super mee.
Wil dit pad zeker helemaal uit gaan lopen


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Oudste Wandelroute van Nederland (Amsterdam - Arnhem)
BerichtGeplaatst: 23 Aug 2019, 12:33 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Wat een leuke verhalen weer (voor Toon misschien niet omdat hij de verkeerde route nam).
Nou Corné, je hebt wel een hoop volgers gekregen voor dit pad. Ik moet er eerlijk gezegd nog mee beginnen maar ga het echt doen!! Dan volgt er van mij ook wel een verslagje onder dit topic.
Carla, ik ga het juist alleen doen om mijzelf tegen te komen (wat klinkt dat gek). Het is toch weer een hele andere, maar ook fijne, ervaring om zoiets in je eentje te doen en niet georganiseerd. Maar goed, daar kunnen diverse anderen (waaronder Martin) natuurlijk over meepraten. Wel super dat je man zo coöperatief is. Die van mij vindt het vooral heel ongezellig dat ik er alleen op uit trek. Daarom ga ik er ook werkdagen voor uitkiezen zodat de weekenden van 'ons' blijven.


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.