Marko schreef:
Helaas heb ik dus geen D.M.T. gelopen (in verband met ziekte). Tina heeft deze geheel uitgelopen. RESPECT!!!
Ik heb Tina gevolgd via de app. en alle verhalen achteraf. Ik heb nu een heel goed beeld gekregen (zeker ook door de vele foto’s) van de D.M.T.
Ik hoopte iedere dag toch nog de volgende dag mee te kunnen lopen maar mijn lijf dacht daar duidelijk anders over. Jammer, maar het is niet anders.
Sinds gisteren ben ik mijn klachten grotendeels kwijt en vandaag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en een hele mooie wandeling gemaakt in de buurt van ons vakantie verblijf. De rivier de Geul kronkelt in deze omgeving door het landschap en die rivier was de leidraad voor mijn route van vandaag. Het was schitterend wandelweer en ik heb super genoten.
Of ik ooit nog een poging ga wagen om de trail over de 7 Summits te lopen, valt nog te bezien. Ik ben wel van mening dat deze tocht minder geschikt is om in je eentje te lopen.
Daarom dubbel RESPECT voor Tina!
Zoals ik al gezegd heb, ben ik desgewenst beschikbaar als wandelmaatje mocht je de DMT toch willen lopen.