Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 04 Okt 2024, 08:47

Alle tijden zijn UTC + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Titel: Re: Dutch Mountain Trail
BerichtGeplaatst: 27 Sep 2024, 14:19 
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: >29.800
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Helaas heb ik dus geen D.M.T. gelopen (in verband met ziekte). Tina heeft deze geheel uitgelopen. RESPECT!!!
Ik heb Tina gevolgd via de app. en alle verhalen achteraf. Ik heb nu een heel goed beeld gekregen (zeker ook door de vele foto’s) van de D.M.T.

Ik hoopte iedere dag toch nog de volgende dag mee te kunnen lopen maar mijn lijf dacht daar duidelijk anders over. Jammer, maar het is niet anders.

Sinds gisteren ben ik mijn klachten grotendeels kwijt en vandaag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en een hele mooie wandeling gemaakt in de buurt van ons vakantie verblijf. De rivier de Geul kronkelt in deze omgeving door het landschap en die rivier was de leidraad voor mijn route van vandaag. Het was schitterend wandelweer en ik heb super genoten.

Of ik ooit nog een poging ga wagen om de trail over de 7 Summits te lopen, valt nog te bezien. Ik ben wel van mening dat deze tocht minder geschikt is om in je eentje te lopen.
Daarom dubbel RESPECT voor Tina!

Profiel   

BerichtGeplaatst: 27 Sep 2024, 20:45 
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 22.524 km
Aantal N4D volbracht: 10
Volgende wandeltocht: Dag 4 van 4daagse VLD IJzer
Kennedymarsen volbracht: 20
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Mood: Vrolijk
Marko schreef:
Helaas heb ik dus geen D.M.T. gelopen (in verband met ziekte). Tina heeft deze geheel uitgelopen. RESPECT!!!
Ik heb Tina gevolgd via de app. en alle verhalen achteraf. Ik heb nu een heel goed beeld gekregen (zeker ook door de vele foto’s) van de D.M.T.

Ik hoopte iedere dag toch nog de volgende dag mee te kunnen lopen maar mijn lijf dacht daar duidelijk anders over. Jammer, maar het is niet anders.

Sinds gisteren ben ik mijn klachten grotendeels kwijt en vandaag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en een hele mooie wandeling gemaakt in de buurt van ons vakantie verblijf. De rivier de Geul kronkelt in deze omgeving door het landschap en die rivier was de leidraad voor mijn route van vandaag. Het was schitterend wandelweer en ik heb super genoten.

Of ik ooit nog een poging ga wagen om de trail over de 7 Summits te lopen, valt nog te bezien. Ik ben wel van mening dat deze tocht minder geschikt is om in je eentje te lopen.

Zoals ik al gezegd heb, ben ik desgewenst beschikbaar als wandelmaatje mocht je de DMT toch willen lopen.

Profiel   

BerichtGeplaatst: 27 Sep 2024, 20:52 
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Leeftijd: 70
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Tigelu schreef:
Marko schreef:

Zoals ik al gezegd heb, ben ik desgewenst beschikbaar als wandelmaatje mocht je de DMT toch willen lopen.

Tina, gefeliciteerd met het uitlopen van de D.M.T. :clap:

Profiel   

BerichtGeplaatst: 30 Sep 2024, 09:52 
W4W WalkKING
W4W WalkKING

Leeftijd: 75
Kilometers gelopen: 1500
Aantal N4D volbracht: 15
Merk wandelschoenen: New Balance; Hi-Tec
Ik heb genoten van de verslagen van Louise. Gefeliciteerd met het uitlopen van de DMT.

Jammer dat Martin hem niet heeft kunnen lopen. Maar misschien later nog.

Tina, goed dat je dit gedaan hebt, helemaal alleen.
Marjan heeft een zieke echtgenoot verzorgd, en Tina in de watten gelegd. Applaus!

Profiel   

Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn UTC + 1 uur