Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 06:05

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 226 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Inschrijvingen 2020
BerichtGeplaatst: 03 Apr 2020, 18:16 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6065
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Catharina schreef:
Wil1956 schreef:
Spatoes schreef:
Corné, wil je de grafiek nog bijwerken met de laatste week? (Alleen als je er tijd voor hebt).

Onderstaande staat op de site van 4Daagse:
Inschrijving gesloten
Sinds vrijdag 27 maart 17.00 uur is de inschrijving voor de 104de Vierdaagse gesloten. Na het controleren van de inschrijvingen blijkt dat het definitieve aantal inschrijvingen de limiet niet heeft overschreden. Er hoeft dus geen loting plaats te vinden. Alle deelnemers die nog niet verzekerd waren van deelname krijgen hierover persoonlijk bericht.

Dat wil dus zeggen dat er meer dan 1.500 mensen sinds het einde van de inschrijving alsnog hebben geannuleerd... De laatste telling op de website van de Vierdaagse was immers 50.549 deelnemers t/m 27 maart.

De limiet was toch 47.000 deelnemers? Dan hebben er 3.549 mensen geannuleerd

Dit jaar 49.000.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Inschrijvingen 2020
BerichtGeplaatst: 03 Apr 2020, 19:20 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er

Geregistreerd: 19 Mrt 2010, 15:43
Berichten: 45
Woonplaats: Schoonhoven
Leeftijd: 71
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 55000
Aantal N4D volbracht: 15
Kennedymarsen volbracht: 10
Merk wandelschoenen: Lowa
Ze hebben inderdaad 49000 inschrijvingen geaccepteerd. Maar in het reglement (limiteringsprotocol) staat dat ze 47000 wandelaars accepteren. Ze nemen het blijkbaar niet zo nauw met hun eigen reglement (net als het terugbetalen van annuleringen niet volgens reglement gaat). Maar dan wel niet-reglementair 2000 x 100 euro ontvangen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Inschrijvingen 2020
BerichtGeplaatst: 03 Apr 2020, 19:38 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mei 2010, 16:51
Berichten: 1520
Woonplaats: ergens in Drenthe
Leeftijd: 51
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: op schema
Aantal N4D volbracht: 14
Kennedymarsen volbracht: 5
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
silvertownwalker schreef:
Ze hebben inderdaad 49000 inschrijvingen geaccepteerd. Maar in het reglement (limiteringsprotocol) staat dat ze 47000 wandelaars accepteren. Ze nemen het blijkbaar niet zo nauw met hun eigen reglement (net als het terugbetalen van annuleringen niet volgens reglement gaat). Maar dan wel niet-reglementair 2000 x 100 euro ontvangen.


Volgens mij dit jaar 49.000 inschrijvingen: https://www.4daagse.nl/nl/inschrijven/loting.html en https://www.4daagse.nl/nl/inschrijven/l ... -er-geloot

In het limiteringsprotocol staat inderdaad 47.000. Ergens is er een fout gemaakt, ik denk in het limiteringsprotocol gezien alle andere bronnen en communicatie. Slordig, maar in een "normaal" jaar had je daar niemand over gehoord.

Ik begrijp heel goed dat 100 euro veel geld is, maar ik kan niet begrijpen dat er zoveel negativiteit is met betrekking tot de organisatie. Ik zou voor geen goud willen ruilen met al die mensen, dus ook de organisatie van de N4D, die nu vergaande beslissingen moeten nemen met betrekking tot welke maatschappelijke kwestie dan ook.

Wees allemaal zuinig op jezelf en blijf vooral proberen om het goede te zien, dat maakt het leven zoveel leuker!!!!

_________________
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!

Purper

http://www.wandelenenmeer.blogspot.com


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Inschrijvingen 2020
BerichtGeplaatst: 03 Apr 2020, 19:54 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 13 Mrt 2017, 09:47
Berichten: 1132
Woonplaats: Goch Pfalzdorf in Duitsland
Leeftijd: 57
Afstand 2024: 40
Aantal N4D volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Grisport
Mood: Vrolijk
liesie73 schreef:
Ik begrijp heel goed dat 100 euro veel geld is, maar ik kan niet begrijpen dat er zoveel negativiteit is met betrekking tot de organisatie. Ik zou voor geen goud willen ruilen met al die mensen, dus ook de organisatie van de N4D, die nu vergaande beslissingen moeten nemen met betrekking tot welke maatschappelijke kwestie dan ook.

Wees allemaal zuinig op jezelf en blijf vooral proberen om het goede te zien, dat maakt het leven zoveel leuker!!!!


Ik kan het hier alleen maar volkomen mee eens zijn. :respect:

_________________
Gewoon doorlopen, meer is het niet..


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Inschrijvingen 2020
BerichtGeplaatst: 04 Apr 2020, 13:19 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 15 Jan 2017, 22:30
Berichten: 75
Merk wandelschoenen: X
liesie73 schreef:
silvertownwalker schreef:
Ze hebben inderdaad 49000 inschrijvingen geaccepteerd. Maar in het reglement (limiteringsprotocol) staat dat ze 47000 wandelaars accepteren. Ze nemen het blijkbaar niet zo nauw met hun eigen reglement (net als het terugbetalen van annuleringen niet volgens reglement gaat). Maar dan wel niet-reglementair 2000 x 100 euro ontvangen.


Volgens mij dit jaar 49.000 inschrijvingen: https://www.4daagse.nl/nl/inschrijven/loting.html en https://www.4daagse.nl/nl/inschrijven/l ... -er-geloot

In het limiteringsprotocol staat inderdaad 47.000. Ergens is er een fout gemaakt, ik denk in het limiteringsprotocol gezien alle andere bronnen en communicatie. Slordig, maar in een "normaal" jaar had je daar niemand over gehoord.

Ik begrijp heel goed dat 100 euro veel geld is, maar ik kan niet begrijpen dat er zoveel negativiteit is met betrekking tot de organisatie. Ik zou voor geen goud willen ruilen met al die mensen, dus ook de organisatie van de N4D, die nu vergaande beslissingen moeten nemen met betrekking tot welke maatschappelijke kwestie dan ook.

Wees allemaal zuinig op jezelf en blijf vooral proberen om het goede te zien, dat maakt het leven zoveel leuker!!!!

Ik denk dat ze expres wachten met de beslissing tot annuleren zodat ze van regeringswege moeten stoppen en dientengevolge geen processen aan hun broek krijgen ivm allerlei claims van sponsoren e.d. Want dan staan ze in hun recht om te kunnen annuleren.....
Ik ga voor geen goud in juli tussen 45.000 mensen lopen dat virus is nog lang het land niet uit tegen die tijd!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Inschrijvingen 2020
BerichtGeplaatst: 04 Apr 2020, 15:42 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11203
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
silvertownwalker schreef:
Ze hebben inderdaad 49000 inschrijvingen geaccepteerd. Maar in het reglement (limiteringsprotocol) staat dat ze 47000 wandelaars accepteren. Ze nemen het blijkbaar niet zo nauw met hun eigen reglement (net als het terugbetalen van annuleringen niet volgens reglement gaat). Maar dan wel niet-reglementair 2000 x 100 euro ontvangen.

Ze rekenen op een percentage dat om wat voor reden dan ook annuleert of niet op komt dagen.
Er gaat nooit het aantal inschrijvingen daadwerkelijk deelnemen

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Inschrijvingen 2020
BerichtGeplaatst: 04 Apr 2020, 21:00 
Offline
W4W Freak
W4W Freak

Geregistreerd: 20 Jan 2017, 18:42
Berichten: 100
Leeftijd: 41
Afstand 2024: 50km
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 6
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl/salomon
Ze gaan al uit van een bepaald percentage no-show.
Doen meer evenementen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Inschrijvingen 2020
BerichtGeplaatst: 04 Apr 2020, 22:30 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Okt 2010, 19:37
Berichten: 2099
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 59
Afstand 2024: niet
Loopnummer 2024: niet
Aantal N4D volbracht: 2
Volgende wandeltocht: ??....niet meer
Merk wandelschoenen: Van alles
Mood: Vrolijk
qltel schreef:
liesie73 schreef:
Ik begrijp heel goed dat 100 euro veel geld is, maar ik kan niet begrijpen dat er zoveel negativiteit is met betrekking tot de organisatie. Ik zou voor geen goud willen ruilen met al die mensen, dus ook de organisatie van de N4D, die nu vergaande beslissingen moeten nemen met betrekking tot welke maatschappelijke kwestie dan ook.

Wees allemaal zuinig op jezelf en blijf vooral proberen om het goede te zien, dat maakt het leven zoveel leuker!!!!


Ik kan het hier alleen maar volkomen mee eens zijn. :respect:


Ik sluit me hier bij aan. Heb heel veel zin in het feestje in juli, maar je gezond is zoveel belangrijker dat wat dan ook ter wereld.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Inschrijvingen 2020
BerichtGeplaatst: 16 Apr 2020, 10:13 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Aug 2017, 15:03
Berichten: 416
Woonplaats: Kerkdriel
Leeftijd: 45
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50G910
Kilometers gelopen: 5000+
Aantal N4D volbracht: 5
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl Badia
Normaal zou ik ook de parkeervergunning gaan regelen voor de parkeergarage onder de wedren, maar daar wacht ik dit jaar maar even mee....


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Inschrijvingen 2020
BerichtGeplaatst: 23 Apr 2020, 11:34 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 24 Aug 2005, 20:26
Berichten: 300
Woonplaats: Mook
Leeftijd: 47
Afstand 2024: 50
Aantal N4D volbracht: 20¼
Merk wandelschoenen: Gore Tex en Meidl
Mood: Gewoon
Jammer maar te verwachten en te begrijpen. Geen 4 Daagse dit jaar en geen vierdaagsefeesten.

_________________
Wie had vroeger ooit gedacht dat men per vliegtuig, trein, auto en fiets bijeen kwam om te gaan lopen?


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Inschrijvingen 2020
BerichtGeplaatst: 23 Apr 2020, 12:24 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Feb 2016, 10:53
Berichten: 811
Woonplaats: Leerdam
Leeftijd: 43
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 200
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Op de website van de 4 Daagse staat dit:

Citaat:
Zijn debutanten volgend jaar verzekerd van deelname als zij dit jaar een aanbetaling hebben gedaan?

Iedere debutant die in 2020 de aanbetaling heeft gedaan, is in 2021 na inschrijving en betaling verzekerd van deelname en hoeft dan dus niet mee te doen aan de eventuele loting. Het aanbetaalde bedrag geldt alleen voor dit jaar en wordt niet in mindering gebracht op het eventueel volgend jaar te betalen inschrijfgeld.


Stel dat er volgend jaar 20.000 debutanten zijn die al verzekerd zijn van deelname. Dan zijn er nog 20.000/25.000 vaste lopers.
Hoe gaan ze dat doen met het limiteringsprotocol?


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Inschrijvingen 2020
BerichtGeplaatst: 23 Apr 2020, 12:41 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6065
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Friso schreef:
Op de website van de 4 Daagse staat dit:

Citaat:
Zijn debutanten volgend jaar verzekerd van deelname als zij dit jaar een aanbetaling hebben gedaan?

Iedere debutant die in 2020 de aanbetaling heeft gedaan, is in 2021 na inschrijving en betaling verzekerd van deelname en hoeft dan dus niet mee te doen aan de eventuele loting. Het aanbetaalde bedrag geldt alleen voor dit jaar en wordt niet in mindering gebracht op het eventueel volgend jaar te betalen inschrijfgeld.


Stel dat er volgend jaar 20.000 debutanten zijn die al verzekerd zijn van deelname. Dan zijn er nog 20.000/25.000 vaste lopers.
Hoe gaan ze dat doen met het limiteringsprotocol?

Gaan we ons daar nu al druk over maken?
Laten we eerst met ons allen gezond blijven en hopen dat dat virus getemd/behandeld kan worden.
Ik weet al 1 debutante die toch van deelname/betaling heeft afgezien.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Inschrijvingen 2020
BerichtGeplaatst: 23 Apr 2020, 12:41 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4926
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Dat hoor je aan het eind van dit jaar. Misschien komt er ook geen 4daagse in 2021.

Ik weet nog dat toen de 4daagse in 2006 werd afgelast, het een aantal jaar heeft geduurd voor de limiet weer gehaald werd(en die lag toen een stuk lager dan nu.)

Er zijn verschillend opties mogelijk:

*iedereen die dit jaar heeft ingeschreven en niet heeft geannuleerd mag volgend jaar meelopen, is de limiet niet gehaald, kan er een nainschrijving komen voor mensen die niet ingeschreven stonden voor dit jaar.

* Alleen de ingeschreven debutanten van dit jaar hoeven niet te loten, alle andere mensen wel.

* Er worden in 2021 geen debutanten toegelaten, alleen de debutanten van 2020 en de "ooitlopers"

* Alle debutanten van 2020 en de deelnemers die 2019 met succes heeft volbracht hoeven niet te loten.

* Alle militairen trekken zich terug en daardoor hoeft er niet geloot te worden. (Dan heb je waarschijnlijk ook geen 4daagse meer. := )

* Deelnemers die de afgelopen zoveel jaar minstens zoveel keer de 4daagse hebben uitgelopen hoeven niet te loten.

*Niemand heeft voorang en iedereen moet loten. (De organisatie heeft al vaker hun eigen regels verbroken.)

* Er komt geen 4daagse vanwege (vul zelf maar in)

* Te weinig mensen hebben vertrouwen in de organisatie/andere reden waardoor de limiet niet gehaald wordt en waardoor er niet eens geloot hoeft te worden.

Misschien heb ik nog een optie vergeten, dan zet em er maarb ij. :-%


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Inschrijvingen 2020
BerichtGeplaatst: 23 Apr 2020, 13:07 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Feb 2016, 10:53
Berichten: 811
Woonplaats: Leerdam
Leeftijd: 43
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 200
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Spatoes schreef:
Friso schreef:
Op de website van de 4 Daagse staat dit:

Citaat:
Zijn debutanten volgend jaar verzekerd van deelname als zij dit jaar een aanbetaling hebben gedaan?

Iedere debutant die in 2020 de aanbetaling heeft gedaan, is in 2021 na inschrijving en betaling verzekerd van deelname en hoeft dan dus niet mee te doen aan de eventuele loting. Het aanbetaalde bedrag geldt alleen voor dit jaar en wordt niet in mindering gebracht op het eventueel volgend jaar te betalen inschrijfgeld.


Stel dat er volgend jaar 20.000 debutanten zijn die al verzekerd zijn van deelname. Dan zijn er nog 20.000/25.000 vaste lopers.
Hoe gaan ze dat doen met het limiteringsprotocol?

Gaan we ons daar nu al druk over maken?
Laten we eerst met ons allen gezond blijven en hopen dat dat virus getemd/behandeld kan worden.
Ik weet al 1 debutante die toch van deelname/betaling heeft afgezien.


Weer een discussie om zeep geholpen ... ;( ;(


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Inschrijvingen 2020
BerichtGeplaatst: 23 Apr 2020, 14:22 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4926
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Over mijn opties valt toch wel te discusseren? ;-)


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 226 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.