.... maar nu aangevuld met een zeer sumier verslag, voor zover ik het nog vandaag (7-8-'11) kan terughalen En mocht een gelijkenis met in leven zijnde personen zich voordoen, dan berust deze uitsluitend op toeval !! Dank aan alle W4W-ers voor de opwekkende woorden onderweg. Die had ik zo geregeld wel nodig.
_________________ Met wandelgroet, Bernard_dT Wandelblog: whateverthewalk.nl
.... maar nu aangevuld met een zeer sumier verslag, voor zover ik het nog vandaag (7-8-'11) kan terughalen En mocht een gelijkenis met in leven zijnde personen zich voordoen, dan berust deze uitsluitend op toeval !! Dank aan alle W4W-ers voor de opwekkende woorden onderweg. Die had ik zo geregeld wel nodig.
Ondanks de opstarttwijfels van dag 2 toch uitgelopen. Hoe herkenbaar De grote vraag is of je dit huzarenstukje gaat herhalen, of toch maar weer de 40? 30 mag ook maar dat schijnt minder gezellig te zijn.
_________________ As ge nie lopt, komde nie wijer. Oud-Brabants gezegde (zelf bedacht)
Genieten van de foto's op een regenachtige maandagochtend. Als ik alle gezellige plaatjes bekijk, heb ik het gevoel dat ik al het slechte weer te slim af ben
_________________ Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
Geregistreerd: 20 Aug 2006, 07:45 Berichten: 1884 Woonplaats: Roermond
Leeftijd: .
Afstand 2023: 50
Loopnummer 2023: 50-A-436
Kilometers gelopen: 477
Aantal N4D volbracht: 7¼
Kennedymarsen volbracht: 34
100+ wandelingen: 6
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: NB
Otto schreef:
Maup schreef:
De Haagse Règâh schreef:
Ik zo gauw geen algemeen topic vinden waarin fotoalbums van ons staan. Wèl van dagelijkse albums maar aangezien ik ze achteraf pas in een album heb gezet maak ik maar even een nieuw topic aan. Als er al eentje bestaat maar ik eroverheen gekeken heb dan laat ik het aan de moderators over om deze topic weer weg te halen.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum