Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 15 Mei 2024, 13:40

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6620 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425 ... 442  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 07 Mei 2023, 15:17 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Feb 2015, 11:00
Berichten: 301
Leeftijd: 35
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ~8500
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Ook gisteren in Wageningen geweest. Prima gelopen, leuke route, veel beter weer dan vorig jaar. En, een medaille in plaats van een vaantje! Het is wat.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 07 Mei 2023, 15:57 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Apr 2009, 18:11
Berichten: 2099
Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 26.000+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Vandaag de 2e dag van de Tweedaagse van Blankenberge gelopen. Gestart om 10.10 uur en weer binnen om 12.10 uur. Nee, geen toptijd gelopen op de 24 km maar last gekregen van de bekende hartritmestoornis na 3 km. Ik heb een pilletje genomen zodat het ergste voorbij ging maar het voelde niet goed om de polder en de duinen en daarna het strandparcours te doen. Ik ben dus na een half uurtje afwachten een paar 100 meter teruggelopen naar de spitsing en ben de route van de 7 km gaan vervolgen. Vandaar zo vroeg binnen. Helaas geen IML landen bar voor België en geen medaille. Dat eerste vind ik het ergste. Nou ja als dat erg is. De stoornis ging pas compleet over toen ik weer een tijdje in het hotel was.

Hoe het nu moet met de Vierdaagse? Tot nu toe heb ik onderweg bij de tochten dit jaar dit probleem niet gehad maar soms wel achteraf (maar was ik al thuis). Voorlopig ga ik maar verder met de afstanden opbouwen en dan ik zie in Nijmegen wel weer.

_________________
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde (zelf bedacht)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 07 Mei 2023, 19:02 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 06 Jul 2005, 19:49
Berichten: 2624
Woonplaats: Leusden (maar hoe lang nog)
Leeftijd: -
Afstand 2024: -40
Loopnummer 2024: -
Kilometers gelopen: -genoeg
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: -
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 3
Merk wandelschoenen: -
Mood: Vrolijk
Laatste voorbereiding/verkenning voor de HKT.
Bleek wel nodig te zijn, 2 overgangen van een sloot bleken geen doorgangen meer te zijn.
Dus route ombouwen en dat 3 weken voor de wandeling

Vervolgens vlak voor de pauze "ruzie" met een 4voeter.
Resultaat bleek pas bij de de pauze (in dit geval finish)
Broek kapot en een afdruk van de hondentanden in mijn bovenbeen

Na telefonisch contact kreeg ik het advies om toch even bij de HAP langs te komen > tetanusprik en antibiotica als resultaat.

Waar ik het meeste van baal is dat de baasjes alleen maar riepen naar de hond vanaf hun bankje, toen ik verder liep hoorde ik ze nog zeggen "braaf" :devil:
En achteraf dat ik hun gegevens niet heb genoteerd/gevraagd

Maar goed honden waren al niet mijn grootste vrienden, maar nu nog minder.
Hoewel....er zijn uitzonderingen, dit merkte ik vandaag tijdens mijn zondagmiddagommetje


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 10 Mei 2023, 15:19 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6749
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Nergens. Andere bezigheden. En het weer zou niet al te best zijn. Viel achteraf erg mee!
Mijn geplande wandeling van vandaag heb ik verplaatst naar komende maandag.
Etappe Zandvoort - Wijk aan Zee van het NederRandpad wil ik dan alsnog lopen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 13 Mei 2023, 15:49 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:31
Berichten: 7559
Woonplaats: wijchen - nijmegen
Leeftijd: 37
Afstand 2024: 4x40
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: quechua decathlon
Mood: Somber
een prachtige wandeling van 22.38 kilometers gemaakt in en rondom lith maren-Kessel en lithooijen

fijne route over de dijken en door oude struin steegjes
heerlijk weer goed georganiseerd door de osse maaskant vereniging

en weer zonder problemen gewandeld met 2 rusten 4 uur en 28 minuten inclusief rust tijd

ben geen bekende tegen gekomen of ze moeten op de 30-40 kilometers hebben gewandeld

_________________
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 13 Mei 2023, 18:57 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6749
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
joyke schreef:
een prachtige wandeling van 22.38 kilometers gemaakt in en rondom lith maren-Kessel en lithooijen

fijne route over de dijken en door oude struin steegjes
heerlijk weer goed georganiseerd door de osse maaskant vereniging

en weer zonder problemen gewandeld met 2 rusten 4 uur en 28 minuten inclusief rust tijd

ben geen bekende tegen gekomen of ze moeten op de 30-40 kilometers hebben gewandeld

Klinkt goed, Joyce!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 15 Mei 2023, 15:19 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Feb 2015, 11:00
Berichten: 301
Leeftijd: 35
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ~8500
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Ik had niks ingepland dit afgelopen weekend en het was eigenlijk een rustweekend, maar omdat het zo goed weer was toch nog zondag een stuk gelopen. Van huis naar familie, om de kampioenswedstrijd van Feyenoord te kijken. Dat is zo'n 13 kilometer, met tussendoor een voet/fietsveertje. En dat is altijd even lekker uitwaaien.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 16 Mei 2023, 17:23 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6749
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Gisteren: etappe gelopen van het NederRandpad, van Zandvoort aan Zee naar Wijk aan Zee, afstand 28 km.
Eerst 2 km over het strand om bij de strandafslag “Parnassia” de duinen van het Zuid-Kennemerland in te gaan. Zand, klimmen en dalen en een enkel stuk wat bekend is van de “30 van Zandvoort”.
Iets vòòr IJmuiden weer het strand op voor nog eens 2 km over het strand om vervolgens via het duinpad langs de vele bunkers richting de Zeesluizen van IJmuiden te lopen. Een immens bouwwerk en een indrukwekkend staaltje techniek wat is toegepast voor o.a. een veilige doorvaart van (steeds diepere) schepen. Ook helpen deze sluizen al het overtollige water uit het Noordzeekanaal, het Amsterdam-Rijnkanaal en al het land wat daarachter ligt, af te voeren naar de Noordzee.
Na de oversteek via de sluizen loop ik onder de rook van Tata-steel door en dan gaat het in een ruime boog om Tata-Steel heen richting Wijk aan Zee, waar ik stop in het centrum.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 17 Mei 2023, 00:27 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4306
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Bertus heeft dinsdag de eerste dag van de Edese 2Daagse van de Samen op Pad (SOP) gelopen. Een mooie afwisselende tocht over deels bekende stukken, maar ook genoeg onbekende stukken. Voor de foto's mag je hier klikken: https://myalbum.com/album/UdR6CNLMErYv/ ... cd8f1c4534


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 18 Mei 2023, 01:21 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4306
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Op woensdag heeft Bertus samen met de groep SOP wandelaars de 2de dag van de Edese 2Daagse gelopen. De route ging vandaag de andere kant van Ede op en ging bv over de Eder heide en over de Ginkelse heide. Weer een mooie route, misschien iets minder afwisselend dan gister, maar met dit mooie weer was het zeker genieten. Voor de foto's kijk maar hier: https://myalbum.com/album/UFPHVEfnWMdV/ ... 5d0364c352


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 21 Mei 2023, 01:39 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4306
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Bertus heeft zaterdag 20km bij de Kalorama tocht vanuit Beek gelopen. Maar voor de start eerst 6km vanaf station Nijmegen, en na afloop ook weer 6km terug naar het station. De route was bekend, maar het was mooi weer en de bloemen en struiken bloeiden flink. Voor de foto's klik je hier: https://myalbum.com/album/ZTewNe579JtE/ ... b1d65a67ff


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 22 Mei 2023, 15:39 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Feb 2015, 11:00
Berichten: 301
Leeftijd: 35
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ~8500
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Afgelopen zaterdag in Zeeland geweest voor de Franse Slag Mars. In Kapelle, om precies te zijn. Zoals ik elders voor het weekend al zei was het even de vraag of ik hier naartoe zou gaan of mijn planning moest omgooien, omdat er werkzaamheden waren aan het spoor tussen Roosendaal en Goes. Toch gekozen om hier te gaan lopen omdat ik weinig zin in de alternatieven had, maar het was inderdaad een hele reis.

Vanaf Roosendaal moest ik met een NS-bus naar Goes, omdat de 'stop-bus' overal kwam behalve in Kapelle, om dan vanaf Goes weer met een andere bus terug te reizen naar Kapelle. Nou ja, bus, het laatste stukje was niet meer dan een taxi-busje. Op de heenreis 's ochtends was dat niet zo'n probleem omdat ik toen, naast de chauffeur, alleen was. Op de terugreis 's middags echter, was het met negen mensen (plus, toevallig, dezelfde chauffeur) erg gezellig. Al met al duurde dit zo'n uur langer dan als de trein normaal had gereden.

Ik was nog nooit bij deze tocht geweest, maar het is prima georganiseerd. Het is tegelijk met andere feestelijkheden in Kapelle, die samen de gevechten van een Frans regiment in deze regio tijdens de Tweede Wereldoorlog herdenken. Er waren blaasorkesten, een optocht met legervoertuigen, een kunstmarkt bij de grote kerk, het plaatselijke oorlogsmuseum had uitgepakt en er was van alles opgesteld en tentoongesteld op een groot veld en er hingen vlaggen met portretten van gesneuvelde Fransen aan de lantaarnpalen in het dorp. De organisatie van de wandeltocht had ook een duit in het zakje gedaan door langs de route allerlei bordjes met informatie over gebeurtenissen te plaatsen.

De tocht verder is lekker Zeeuws; lange stukken, dijken, wind, uitgestrekte vergezichten over (in dit geval) de Oosterschelde en enkele dorpjes waarvan de naam eindigt op een 'e'. Veelal verhard, op een stukje door een park en een grasdijk met flinke kiezels na. Ook was er een hoekje door een fruitboomgaard. Uiteraard komt de route ook langs een oorlogsmonument en tegen het eind over het Franse Ereveld. De 30 kilometer-route die ik liep is de langste afstand. Geen verkeerde tocht. Het zal geen vaste waarde worden, omdat de tocht verder niet super-bijzonder was, maar ook omdat er geen herinnering is. Dan is de motivatie om vaak, of zelfs jaarlijks, terug te komen toch lager omdat ik toch geen 'nummertjes' krijg. Maar goed, ik zal vast wel eens een ander jaar terugkeren.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 28 Mei 2023, 01:06 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4306
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Bertus is zaterdag samen met zijn zus Diny naar Veenendaal gegaan om daar mee te lopen met de Heuvelrug wandeltocht. Wat kan ik er van zeggen, het was een mooie afwisselende tocht, het was mooi weer, ze zijn verschillende bekenden tegen gekomen, en het heeft weer heel wat foto's opgeleverd. Kijk voor het album maar hier: https://myalbum.com/album/AEAWth7jaV4m/ ... 5ddf597216


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 28 Mei 2023, 03:58 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:31
Berichten: 7559
Woonplaats: wijchen - nijmegen
Leeftijd: 37
Afstand 2024: 4x40
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: quechua decathlon
Mood: Somber
Truitje schreef:
Bertus is zaterdag samen met zijn zus Diny naar Veenendaal gegaan om daar mee te lopen met de Heuvelrug wandeltocht. Wat kan ik er van zeggen, het was een mooie afwisselende tocht, het was mooi weer, ze zijn verschillende bekenden tegen gekomen, en het heeft weer heel wat foto's opgeleverd. Kijk voor het album maar hier: https://myalbum.com/album/AEAWth7jaV4m/ ... 5ddf597216


weer genieten dit album :inlove:

_________________
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 28 Mei 2023, 15:44 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Feb 2015, 11:00
Berichten: 301
Leeftijd: 35
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ~8500
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mooie tocht, maar wat wil je met zo'n omgeving. Zelf enkele jaren geleden ook eens gelopen, maar toen liep de 40km route aan het einde via een bedrijventerrein en langs een doorgaande weg en dat was niet erg geslaagd. Lijkt nu een andere route te zijn (of de 25(?) is sowieso anders), en dat is goed!


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6620 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425 ... 442  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.