Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 20 Jul 2024, 20:30

Alle tijden zijn UTC + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6691 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431 ... 447  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 15 Sep 2023, 18:32 
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Tigelu schreef:
Marko schreef:
Tigelu schreef:
Net zoals de afgelopen 10 dagen: alleen het hoognodig thuis en verder pootje hoog.
Maar wel ondertussen wat wandeltochten bekeken en min of meer gepland (Sallandse 4Daagse, Dutch Mountain Trail, Jabikspad) want hoop doet leven en wandelen….toch ?

Dutch Mountain Trail lijkt mij geweldig. De gids heb ik al aangeschaft.

Gids heb ik ook aangeschaft, komt hopelijk morgen binnen.
De trail over de Utrechtse heuvelrug heb ik al gedownload naar mijn Komoot-app.
Hoewel het een heel geregel is om dagelijks met OV naar startpunt en van eindpunt weer naar “huis” te komen, heb ik met de WoW gemerkt dat het toch wel fijn is om meerdere dagen achter elkaar te lopen. En de lengte van die trails (tussen 100-150 km) lenen zich daar ook goed voor. Zeker als ik kans zie om een overnachtingsplek te vinden die een beetje centraal ligt.

Vooral met Streekpaden die niet al te lang zijn vind ik het fijn om het hele pad in 1 x te kunnen lopen, vanaf een adres wat centraal gelegen is.

Profiel   

BerichtGeplaatst: 15 Sep 2023, 19:13 
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 51
Kilometers gelopen: op schema
Aantal N4D volbracht: 14
Kennedymarsen volbracht: 5
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Tigelu schreef:
Marko schreef:
Tigelu schreef:
Net zoals de afgelopen 10 dagen: alleen het hoognodig thuis en verder pootje hoog.
Maar wel ondertussen wat wandeltochten bekeken en min of meer gepland (Sallandse 4Daagse, Dutch Mountain Trail, Jabikspad) want hoop doet leven en wandelen….toch ?

Dutch Mountain Trail lijkt mij geweldig. De gids heb ik al aangeschaft.

Gids heb ik ook aangeschaft, komt hopelijk morgen binnen.
De trail over de Utrechtse heuvelrug heb ik al gedownload naar mijn Komoot-app.
Hoewel het een heel geregel is om dagelijks met OV naar startpunt en van eindpunt weer naar “huis” te komen, heb ik met de WoW gemerkt dat het toch wel fijn is om meerdere dagen achter elkaar te lopen. En de lengte van die trails (tussen 100-150 km) lenen zich daar ook goed voor. Zeker als ik kans zie om een overnachtingsplek te vinden die een beetje centraal ligt.

Dutch Mountain Trail is echt de moeite waard: http://wandelenenmeer.blogspot.com/sear ... in%20Trail

Purper

http://www.wandelenenmeer.blogspot.com

Profiel   

BerichtGeplaatst: 17 Sep 2023, 18:11 
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 35.000
Aantal N4D volbracht: 35
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon
Vandaag naar groesbeek voor de vrijheidswandeling...de start was op een andere plaats...dus ook een veranderde route....al snel zagen we de bordjes van route4energy...een fietstocht...o jee dat wordt dus opletten ...op de smalle paadjes kwamen de fietsers van links...rechts voor en achter wat deze mooie tocht er niet leuker op maakte....volgend jaar maar eens kijken of het weer samen is . Mocht dat zo zijn dan wordt deze tocht van onze lijst geschrapt.....jammer!!!!

Profiel   

BerichtGeplaatst: 17 Sep 2023, 18:26 
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Afgelopen week 4 dagen gewandeld over het NederRandpad:

Dinsdag: van de Kop van de Afsluitdijk naar Sint Jacobiparochie, 31 km
Donderdag: van Sint Jacobiparochie naar Holwerd, 29 km
Vrijdag: van Holwerd naar Lauwersoog: 24 km
Vandaag: van Lauwersoog naar Pieterburen: 28 km

Ik hoop na de vakantie een verhaaltje te kunnen schrijven.

Profiel   

BerichtGeplaatst: 17 Sep 2023, 18:31 
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Leeftijd: 68
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
julia55 schreef:
Vandaag naar groesbeek voor de vrijheidswandeling...de start was op een andere plaats...dus ook een veranderde route....al snel zagen we de bordjes van route4energy...een fietstocht...o jee dat wordt dus opletten ...op de smalle paadjes kwamen de fietsers van links...rechts voor en achter wat deze mooie tocht er niet leuker op maakte....volgend jaar maar eens kijken of het weer samen is . Mocht dat zo zijn dan wordt deze tocht van onze lijst geschrapt.....jammer!!!!

Heb zowaar ook deze tocht gelopen! Wat zaten die MTB-ers onder de modder! Zielig voor de wasmachines! Ook mijn schoenen zien er modderig uit! Ook wel logisch, vannacht is er 14.5 mm regen gevallen!

Profiel   

BerichtGeplaatst: 17 Sep 2023, 18:45 
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Leeftijd: 68
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Marko schreef:
Afgelopen week 4 dagen gewandeld over het NederRandpad:

Dinsdag: van de Kop van de Afsluitdijk naar Sint Jacobiparochie, 31 km
Donderdag: van Sint Jacobiparochie naar Holwerd, 29 km
Vrijdag: van Holwerd naar Lauwersoog: 24 km
Vandaag: van Lauwersoog naar Pieterburen: 28 km

Ik hoop na de vakantie een verhaaltje te kunnen schrijven.

Martin, ik ben een 'pietsie' jaloers op je dat jij zo makkelijk loopt!

Vandaag 18.6 km gewandeld in 4.10 uur.
Op modderpaden kun je geen snelheid maken, opletten op boomwortels op de paadjes, ik kwam wel vriendelijke MTB-ers tegen: ze zeiden gedag of dank je als ik een keer voor een plas of aan de kant stond te wachten. Kleine moeite.
Ja, ik voel mijn linkerknie, tenen van li.voet gedroegen zich voortreffelijk!
Vrijdag zooltjes ophalen bij de podoloog.

Profiel   

BerichtGeplaatst: 17 Sep 2023, 21:01 
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Spatoes schreef:
Martin, ik ben een 'pietsie' jaloers op je dat jij zo makkelijk loopt!

Ik ben blij en dankbaar dat het wandelen mij zo goed afgaat. Tijdens mijn wandelingen (ook deze week) denk ik daar vaak aan. Het is een gigantisch verschil met “vroeger” toen ik altijd met problemen liep.

Succes met de nieuwe zooltjes Jannie. Hopelijk lukt het jou dan ook om wat comfortabeler te lopen.

Profiel   

BerichtGeplaatst: 18 Sep 2023, 00:55 
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Bertus heeft samen met 2 wandelmaten zondag in Groesbeek gelopen. De Euregio Vrijheidswandeling. Het was een mooie goedverzorgde route, al waren sommige paden een beetje modderig, okee sommige 2 beetjes. Maar over het algemeen goed beloopbaar. Tijdens deze tocht mochten ze ook het vrijheidsmuseum bezoeken, en natuurlijk hebben de heren dat gedaan. Moet ik nog zeggen dat Bertus veel foto's heeft gemaakt? Nee he, kijk maar hier: https://myalbum.com/album/wxGwnjBt3WQY/ ... 3f2d66aa39

Profiel  WWW  

BerichtGeplaatst: 18 Sep 2023, 00:58 
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Spatoes schreef:
julia55 schreef:

Heb zowaar ook deze tocht gelopen! Wat zaten die MTB-ers onder de modder! Zielig voor de wasmachines! Ook mijn schoenen zien er modderig uit! Ook wel logisch, vannacht is er 14.5 mm regen gevallen!

En Bertus heeft ook deze tocht gelopen, maar ik heb hem niet over die fietsers horen klagen, die modder, daar heb ik hem wel over gehoord, en de onderkanten van de broekspijpen zijn niet bepaald schoon gebleven :-%

Profiel  WWW  

BerichtGeplaatst: 18 Sep 2023, 03:32 
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 38
Afstand 2024: 4x40
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: quechua decathlon
Mood: Somber
Truitje schreef:
Bertus heeft samen met 2 wandelmaten zondag in Groesbeek gelopen. De Euregio Vrijheidswandeling. Het was een mooie goedverzorgde route, al waren sommige paden een beetje modderig, okee sommige 2 beetjes. Maar over het algemeen goed beloopbaar. Tijdens deze tocht mochten ze ook het vrijheidsmuseum bezoeken, en natuurlijk hebben de heren dat gedaan. Moet ik nog zeggen dat Bertus veel foto's heeft gemaakt? Nee he, kijk maar hier: https://myalbum.com/album/wxGwnjBt3WQY/ ... 3f2d66aa39

weer een mooie serie foto's

Profiel   

BerichtGeplaatst: 18 Sep 2023, 15:46 
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 35
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ~8500
Aantal N4D volbracht: 11
Afgelopen zaterdag hier op de Hoeksche Waard, in Puttershoek om precies te zijn, met de ouders met het zogenaamde "Wandel Feest" meegelopen. 13km. Ik wist niet van het bestaan en het staat niet op het KWbN wandelprogramma, het blijkt ook nog maar de tweede keer te zijn geweest, maar mijn moeder vroeg me mee na een advertentie te hebben gezien in het plaatselijke krantje.

En nou ja 'feest', de organisatie had er wel genoeg aan gedaan en alles was zeer professioneel aangepakt, met een gezellig start en finish terrein en enthousiaste mensen. Iedereen kreeg een goodie-bag bij de start en omdat het natuurlijk wel een beetje een tochtje voor de dagjesmensen was die niet veel gewend zijn op wandel-gebied waren er op deze route welgeteld vier rustpunten met versnaperingen (ik kreeg bij wijze van spreken nog meer aangeboden dan vorige week in Waalwijk) en vertier. Verder was het ook gewoon een rondje om de polder en een doodgewone route. In ieder geval, het was prachtig weer en er even tussenuit met familie dus dat is altijd gezellig.

Profiel   

BerichtGeplaatst: 18 Sep 2023, 16:03 
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: wat lusjes
Aantal N4D volbracht: 11¼
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
LOopmans schreef:
Afgelopen zaterdag hier op de Hoeksche Waard, in Puttershoek om precies te zijn, met de ouders met het zogenaamde "Wandel Feest" meegelopen. 13km. Ik wist niet van het bestaan en het staat niet op het KWbN wandelprogramma, het blijkt ook nog maar de tweede keer te zijn geweest, maar mijn moeder vroeg me mee na een advertentie te hebben gezien in het plaatselijke krantje.

En nou ja 'feest', de organisatie had er wel genoeg aan gedaan en alles was zeer professioneel aangepakt, met een gezellig start en finish terrein en enthousiaste mensen. Iedereen kreeg een goodie-bag bij de start en omdat het natuurlijk wel een beetje een tochtje voor de dagjesmensen was die niet veel gewend zijn op wandel-gebied waren er op deze route welgeteld vier rustpunten met versnaperingen (ik kreeg bij wijze van spreken nog meer aangeboden dan vorige week in Waalwijk) en vertier. Verder was het ook gewoon een rondje om de polder en een doodgewone route. In ieder geval, het was prachtig weer en er even tussenuit met familie dus dat is altijd gezellig.

Deze in de agenda voor volgend jaar. :-)%%

Profiel   

BerichtGeplaatst: 18 Sep 2023, 17:20 
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 35
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ~8500
Ed schreef:
LOopmans schreef:

De website, mocht je die nog niet al gegoogled hebben. Vóór zaterdag was die nog uitgebreid met allerlei info, maar nu staat er zo te zien alleen een nawoord en een facebook-link naar de, toegegeven erg feestelijke fotoserie. Het zal volgend jaar wel weer rond deze tijd zijn, je moest je van tevoren inschrijven in ieder geval.

Profiel   

BerichtGeplaatst: 18 Sep 2023, 17:53 
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: wat lusjes
Aantal N4D volbracht: 11¼
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
LOopmans schreef:
Ed schreef:
LOopmans schreef:

De website, mocht je die nog niet al gegoogled hebben. Vóór zaterdag was die nog uitgebreid met allerlei info, maar nu staat er zo te zien alleen een nawoord en een facebook-link naar de, toegegeven erg feestelijke fotoserie. Het zal volgend jaar wel weer rond deze tijd zijn, je moest je van tevoren inschrijven in ieder geval.

Komt goed,woon in Numansdorp en 1 keer per week een lusje door de altijd mooie Hoeksche Waard.

Profiel   

BerichtGeplaatst: 18 Sep 2023, 22:56 
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
https://lianazuidema.waarbenjij.nu/reis ... t-ziltepad
Ook maar weer eens een verslagje gemaakt ;)

Profiel   

Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6691 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431 ... 447  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur