|
Walkers4Walkers.nlHet wandel-forum vóór en dóór wandelaars! |
|
Het is momenteel 03 Jun 2023, 22:56
|
Auteur |
Bericht |
joyke
|
Titel: Re: Wie, Wat, Waar, Wanneer, Welke afstand, Welke starttijd. Geplaatst: 14 Mei 2023, 05:20 |
|
Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:31 Berichten: 7235 Woonplaats: wijchen - nijmegen
Leeftijd: 36
Afstand 2023: 4x40
Loopnummer 2023: 40-U-863
Kilometers gelopen: 978
Aantal N4D volbracht: 1
Merk wandelschoenen: quechua decathlon
Mood: Somber
|
de planning voor mijzelf of ik moet nog een alternatief vinden
zaterdag, 20 mei of zondag, 21 mei 2023 kalorama beek Ubbergen 20km de max ivm de hoeveelheid bergen
_________________ ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
|
|
Omhoog |
|
 |
Spatoes
|
Titel: Re: Wie, Wat, Waar, Wanneer, Welke afstand, Welke starttijd. Geplaatst: 14 Mei 2023, 07:20 |
|
 |
W4W Imperator Noviomagum |
 |
Leeftijd: 68
Afstand 2023: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
|
joyke schreef: de planning voor mijzelf of ik moet nog een alternatief vinden
zaterdag, 20 mei of zondag, 21 mei 2023 kalorama beek Ubbergen 20km de max ivm de hoeveelheid bergen Door al die 'bergen' en heuvels telt die 20km wel als 30km. Jaren geleden naar de start gelopen, ingeschreven voor de 10km en me verbaasd hoeveel gemene klimmetjes 'ze' in die 10km konden stoppen! Toen nog naar huis gelopen, was 2x de Zevenheuvelenweg, totaal ruim 20km.
|
|
Omhoog |
|
 |
joyke
|
Titel: Re: Wie, Wat, Waar, Wanneer, Welke afstand, Welke starttijd. Geplaatst: 14 Mei 2023, 19:43 |
|
Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:31 Berichten: 7235 Woonplaats: wijchen - nijmegen
Leeftijd: 36
Afstand 2023: 4x40
Loopnummer 2023: 40-U-863
Kilometers gelopen: 978
Aantal N4D volbracht: 1
Merk wandelschoenen: quechua decathlon
Mood: Somber
|
Spatoes schreef: joyke schreef: de planning voor mijzelf of ik moet nog een alternatief vinden
zaterdag, 20 mei of zondag, 21 mei 2023 kalorama beek Ubbergen 20km de max ivm de hoeveelheid bergen Door al die 'bergen' en heuvels telt die 20km wel als 30km. Jaren geleden naar de start gelopen, ingeschreven voor de 10km en me verbaasd hoeveel gemene klimmetjes 'ze' in die 10km konden stoppen! Toen nog naar huis gelopen, was 2x de Zevenheuvelenweg, totaal ruim 20km. precies daarom de maximale 20 kilometers
_________________ ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
|
|
Omhoog |
|
 |
LOopmans
|
Titel: Re: Wie, Wat, Waar, Wanneer, Welke afstand, Welke starttijd. Geplaatst: 18 Mei 2023, 13:56 |
|
Leeftijd: 34
Afstand 2023: 50
Kilometers gelopen: ~7700
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
|
Mijn plan ligt overhoop voor dit weekend. Mijn planning was om zaterdag naar de 'Franse Slag Mars' in Zeeland (Kapelle) te gaan, maar de trein ligt eruit tussen Roosendaal en Goes. Ik wil liever niet met de auto zo ver voor een wandeltocht, dus om daar te komen moet ik moeilijk doen met NS-bussen en dat neemt erg veel reistijd in beslag. Dus wat nu? De 'Kalorama Wandeltocht' is leuk en erg mooi inderdaad, maar daar ben ik nu al een paar keer geweest en ik heb niet zo'n zin om wéér naar die regio te gaan. Na even zoeken is er dan nog de 'Baroniemars', de helft van de Kennedymars van Etten Leur, op zaterdag, maar dat klinkt om de een of andere reden niet zo aantrekkelijk. Misschien de laatste dag van de 'Vierdaagse van de Alblasserwaard' in Hoornaar, die is nu van gisteren tot en met zaterdag en lopen per dag kan ook. Daar moet ik denk ik wel met de auto heen maar dat is niet zo ver van mij weg. Zondag is de 'Apenloop' in Almere, nooit geweest, maar zondag zou ik vrijwel overal aan de late kant moeten starten vanwege het OV en ik wil juist nu de loopafstand weer een beetje op gaan krikken en dat betekent vroeg beginnen. Keuzes, keuzes. Misschien een eigen loopje dan toch vanuit huis? Maar ik ken elke dijk en elke polder hier inmiddels wel blind, dus liever niet. Ik ben er nog niet uit. Waar ik wel uit ben, is dat ik naar het midden van het land moet verhuizen, dan heb ik meer keus! 
|
|
Omhoog |
|
 |
Zonnebloem
|
Titel: Re: Wie, Wat, Waar, Wanneer, Welke afstand, Welke starttijd. Geplaatst: 18 Mei 2023, 17:31 |
|
 |
W4W Freak |
 |
Leeftijd: 41
Afstand 2023: 50km
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 6
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Meindl/salomon
|
Achterhoekse vierdaagse. Voor mij 3x30km
|
|
Omhoog |
|
 |
Marko
|
Titel: Re: Wie, Wat, Waar, Wanneer, Welke afstand, Welke starttijd. Geplaatst: 22 Mei 2023, 16:24 |
|
Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13 Berichten: 6312 Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Kilometers gelopen: 27.000 +
Aantal N4D volbracht: 18
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
|
Mijn volgende wandeling zal zijn van Egmond aan Zee naar Petten (niet Callantsoog wat ik eerst had gepland). Afstand ca. 24 km. Route NederRandpad. Wanneer weet ik nu nog niet. Waarschijnlijk weet ik dit pas een dag van te voren.
|
|
Omhoog |
|
 |
Marko
|
Titel: Re: Wie, Wat, Waar, Wanneer, Welke afstand, Welke starttijd. Geplaatst: 29 Mei 2023, 19:06 |
|
|
Marko schreef: Mijn volgende wandeling zal zijn van Egmond aan Zee naar Petten (niet Callantsoog wat ik eerst had gepland). Afstand ca. 24 km. Route NederRandpad. Wanneer weet ik nu nog niet. Waarschijnlijk weet ik dit pas een dag van te voren. Het wordt komende woensdag.
|
|
Omhoog |
|
 |
LOopmans
|
Titel: Re: Wie, Wat, Waar, Wanneer, Welke afstand, Welke starttijd. Geplaatst: 30 Mei 2023, 15:28 |
|
Leeftijd: 34
Afstand 2023: 50
Kilometers gelopen: ~7700
Aantal N4D volbracht: 10
Merk wandelschoenen: Lowa
|
- Ik. - Molenwaardtocht. - Kinderdijk. - Aanstaande zaterdag 3 juni. - 40km. - Tussen 8 uur en half 9. Ook nooit geweest. Kinderdijk wel, maar deze tocht niet. Is ook niet zo ver voor mij, wat handig is omdat het plan om hier weer de eerste 40+ van het jaar te doen.
|
|
Omhoog |
|
 |
Marko
|
Titel: Re: Wie, Wat, Waar, Wanneer, Welke afstand, Welke starttijd. Geplaatst: 30 Mei 2023, 16:14 |
|
|
Marko schreef: Marko schreef: Mijn volgende wandeling zal zijn van Egmond aan Zee naar Petten (niet Callantsoog wat ik eerst had gepland). Afstand ca. 24 km. Route NederRandpad. Wanneer weet ik nu nog niet. Waarschijnlijk weet ik dit pas een dag van te voren. Het wordt komende woensdag. Tja, het staat alweer op losse schroeven dat ik hier morgen mijn pad vervolg. Ik kan eigenlijk niet meer zo lang van te voren plannen. De reden is de zwakke, maar ook sterk wisselende gezondheid van mijn schoonmoeder. Vanavond hoop ik meer te weten (Marianne gaat na haar werk even bij haar moeder langs).
|
|
Omhoog |
|
 |
Marko
|
Titel: Re: Wie, Wat, Waar, Wanneer, Welke afstand, Welke starttijd. Geplaatst: 30 Mei 2023, 16:18 |
|
|
LOopmans schreef: - Ik. - Molenwaardtocht. - Kinderdijk. - Aanstaande zaterdag 3 juni. - 40km. - Tussen 8 uur en half 9. Ook nooit geweest. Kinderdijk wel, maar deze tocht niet. Is ook niet zo ver voor mij, wat handig is omdat het plan om hier weer de eerste 40+ van het jaar te doen. Succes met je 1e 40-er en uiteraard ook veel plezier. In de jaren 80 heb ik hier regelmatig gelopen. Nu kom ik hier alleen nog maar als er een LAW of Streekpad of een zelf uitgezette wandeling door dit gebied gaat.
|
|
Omhoog |
|
 |