Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 02 Mei 2024, 13:59

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 14 Sep 2015, 08:18 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Jan 2010, 18:58
Berichten: 712
Woonplaats: rotterdam
Leeftijd: 28
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 160
Aantal N4D volbracht: 3
Volgende wandeltocht: geen idee
Kennedymarsen volbracht: 5
Merk wandelschoenen: meindl
Mood: Erg blij
Truitje schreef:
Wat je al niet tegenkomt bij een beetje surfen :icon_mrgreen:

http://www.bd.nl/regio/waalwijk-heusden ... -1.5235385

Wat leuk, dank je wel voor t vinden Trudy

_________________
Giving up doesn't always mean you are weak, sometimes it means that you are strong enough to let go.

http://heelveelhobby.blogspot.nl/


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 14 Sep 2015, 08:59 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6085
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
sabine schreef:
Truitje schreef:
Wat je al niet tegenkomt bij een beetje surfen :icon_mrgreen:

http://www.bd.nl/regio/waalwijk-heusden ... -1.5235385

Wat leuk, dank je wel voor t vinden Trudy

Leuke foto en leuk stukje.
'M'arissa en 'M'abine: gefeliciteerd! :icon_wink: :icon_biggrin:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 14 Sep 2015, 09:45 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4940
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Iedereen van harte met het uitlopen, zal een zware geweest zijn met die regen!

Het stukje van Marissa en Sabine kan ik helaas op de tebbie niet lezen, krijg de coocies waarschuwing niet weg. Gelukkig hebben we sindskort weer een laptop dus zal het zo daarop gaan lezen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 14 Sep 2015, 10:20 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Voy con Dios schreef:
80 kilometer wandelen... Na De Dijk in 2012 dacht ik: dit kan ik niet meer. Ik ga er teveel van slijten. Nooit meer KM lopen, die beslissing had ik toen genomen. Maar na een zeer geslaagde Vierdaagse Nijmegen voelde ik me toch weer fit en in het Waalwijk-weekend had ik een afleiding nodig. Ik dacht: ik ga me helemaal verrot lopen.
Niet gelukt.

Ik kan het nog :-) Met dank aan de Grote Genneps Gele heren, die mij als ridders hebben geëscorteerd. Hier zijn wat foto's: https://picasaweb.google.com/maike.van. ... directlink

Enjoy!


Leuke foto's Maike :icon_razz:

Ik vond nog een stukje met een foto met walkers erboven, en nog meer foto's er onder: http://waalwijk.nieuws.nl/nieuws/201509 ... angstraat/


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 14 Sep 2015, 10:47 
Bij Waalwijk.nieuws.nl staan ruim 3.500 foto's van de 80 van de Langstraat + vier video opnames.

Zie http://waalwijk.nieuws.nl/nieuws/201509 ... angstraat/


Omhoog
   
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 14 Sep 2015, 10:59 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 02:51
Berichten: 789
Woonplaats: Beverwijk
Leeftijd: 53
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: geen idee
Aantal N4D volbracht: 27+
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: wisselend
Yes ! Mijn eerste echte Kennedymars volbracht.

Het begin ging goed maar toen kwam de regen..... Op de rust van 21 km getwijfeld om droge sokken aan te trekken maar aangezien het nog steeds regende en ik maar 1 paar extra meegenomen had, dit niet gedaan. Bij de rust op 34,1 toen was het gelukkig al een poosje droog, droge sokken en andere, droge schoenen aangedaan. In een helder moment niet vergeten om mijn chip te verwisselen, gelukkig. Na deze rust voelde ik toch wel iets van een opkomende blaar en bij de post op 48,9 km toch maar even mn voeten laten checken. Er zat 1 klein blaartje die ik heb laten prikken en heb hier uit voorzorg mijn voorvoeten laten afplakken, was toch wel een beetje week na al die regen. Mooie gelegenheid om mijn ogen even dicht te doen terwijl ze daarmee bezig waren. Had me echt goed gedaan. Nu de voor mij 30 extra km's tov de langste afstand die ik gelopen heb. Lopen ging nog steeds goed maar heb daarna wel bij elke post even gezeten om te rusten. In de "laatste draai" mijn welverdiende 1e biertje genuttigd.
Uiteindelijk om 13.13 uur over de finish ! Heerlijk op het terras gezeten om de rest van de wandelaars binnen te zien komen. Daar nog wat gegeten en rond 18.00 uur richting huis gegaan. Ik heb genoten !


Allemaal bedankt voor de felicitaties.

_________________
If you can dream it, you can do it!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 14 Sep 2015, 11:26 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Okt 2010, 19:37
Berichten: 2098
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 59
Afstand 2024: niet
Loopnummer 2024: niet
Aantal N4D volbracht: 2
Volgende wandeltocht: ??....niet meer
Merk wandelschoenen: Van alles
Mood: Vrolijk
Truitje schreef:
Wat je al niet tegenkomt bij een beetje surfen :icon_mrgreen:

http://www.bd.nl/regio/waalwijk-heusden ... -1.5235385


Wat een leuk artikel en net als Voy blij dat ik jullie ken :icon_biggrin:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 14 Sep 2015, 11:34 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Okt 2010, 19:37
Berichten: 2098
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 59
Afstand 2024: niet
Loopnummer 2024: niet
Aantal N4D volbracht: 2
Volgende wandeltocht: ??....niet meer
Merk wandelschoenen: Van alles
Mood: Vrolijk
Voy con Dios schreef:
80 kilometer wandelen... Na De Dijk in 2012 dacht ik: dit kan ik niet meer. Ik ga er teveel van slijten. Nooit meer KM lopen, die beslissing had ik toen genomen. Maar na een zeer geslaagde Vierdaagse Nijmegen voelde ik me toch weer fit en in het Waalwijk-weekend had ik een afleiding nodig. Ik dacht: ik ga me helemaal verrot lopen.
Niet gelukt.

Ik kan het nog :-) Met dank aan de Grote Genneps Gele heren, die mij als ridders hebben geëscorteerd. Hier zijn wat foto's: https://picasaweb.google.com/maike.van. ... directlink

Enjoy!


Ziet er goed uit op de foto's Voy je bent het idd nog niet verleerd haha


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 14 Sep 2015, 11:42 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6085
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
longfield schreef:
Yes ! Mijn eerste echte Kennedymars volbracht.

Het begin ging goed maar toen kwam de regen..... Op de rust van 21 km getwijfeld om droge sokken aan te trekken maar aangezien het nog steeds regende en ik maar 1 paar extra meegenomen had, dit niet gedaan. Bij de rust op 34,1 toen was het gelukkig al een poosje droog, droge sokken en andere, droge schoenen aangedaan. In een helder moment niet vergeten om mijn chip te verwisselen, gelukkig. Na deze rust voelde ik toch wel iets van een opkomende blaar en bij de post op 48,9 km toch maar even mn voeten laten checken. Er zat 1 klein blaartje die ik heb laten prikken en heb hier uit voorzorg mijn voorvoeten laten afplakken, was toch wel een beetje week na al die regen. Mooie gelegenheid om mijn ogen even dicht te doen terwijl ze daarmee bezig waren. Had me echt goed gedaan. Nu de voor mij 30 extra km's tov de langste afstand die ik gelopen heb. Lopen ging nog steeds goed maar heb daarna wel bij elke post even gezeten om te rusten. In de "laatste draai" mijn welverdiende 1e biertje genuttigd.
Uiteindelijk om 13.13 uur over de finish ! Heerlijk op het terras gezeten om de rest van de wandelaars binnen te zien komen. Daar nog wat gegeten en rond 18.00 uur richting huis gegaan. Ik heb genoten !

Allemaal bedankt voor de felicitaties.

Ook voor jou persoonlijke felicitaties, Conny! Goed gedaan meissie. :icon_wink:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 14 Sep 2015, 12:11 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Mei 2007, 20:00
Berichten: 2742
Woonplaats: Vianen
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 41
Kennedymarsen volbracht: 29
100+ wandelingen: 9
Merk wandelschoenen: Mephisto
Mood: Blij
Truitje schreef:
Zo te zien zijn de mannen van het GGG en Voy nu ook binnen, en is het wachten alleen nog op de laatste 2....

Deze GGG man heeft het deze keer niet gered. Voy beloofde mooi weer en wilde wel heen en weer rijden. Het gezelschap zag er goed uit en de voeten leken redelijk opgedroogd na de KM van Vijfhuizen, dus tegen beter weten in toch gegaan met het idee, ik zie wel hoever ik kom. Vrij snel begonnen toch de voeten wat te protesteren en ook de spieren werden weer pijnlijk. Dan ook nog bijna drie uur in de stromende regen maakte het er ook niet beter op dus heb ik op de tweede grote rust op ca. 35km besloten de handdoek in de ring te gooien en met de bezemwagen terug te gaan. Dat was voor het eerst dat ik in de bezemwagen zat en dat is me goed bevallen. Ik werd samen met twee andere uitvallers afgeleverd bij een soort kantoor bij het Unaplein waar we binnen konden zitten. Daar lag al een uitvaller met een breuk in zijn voet. Die was door iemand van de weg geduwd en erg ongelukkig terecht gekomen. We hebben het hele ceremonieel van het zetten van een infuus, het leegdrukken van een paar spuiten en het aanbrengen van een opblaasspalk geïnteresseerd gevolgd. Daarna mochten we nog helpen om het slachtoffer op de brancard van de ambulance te tillen. Vervolgens moesten we naar de finishtent, maar daar zaten we niet comfortabel en op de tocht, maar we hebben daar wel de eerste wandelaars binnen zien komen. De eerste om 05.03. Apart volk die snelle jongens! Gelukkig was de eerste horeca al open en zijn we daarheen gegaan. De andere twee moesten wachten op de eerste bus van 08.38 en we hebben de tijd gezellig kletsend doorgebracht met koffie en wat eten. Nadat mijn gezelschap was vertrokken ben ik op het terras gaan zitten, de zon begon door te komen en het werd al snel aangenaam. Daar heb ik zo'n acht uur gezeten, kijkend naar de binnenkomers, genietend van lekkere versnaperingen en wachtend op het GGG. Alles bij elkaar heb ik zo ook een prima dag gehad.

_________________
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)

www.grootgennepsgenootschap.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 14 Sep 2015, 12:11 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Apr 2009, 18:11
Berichten: 2091
Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 26.000+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Deze KM was de zwaarste van de vijf die ik in Waalwijk heb gelopen. De eerste 20 kilometers gingen best goed met een lekker tempo erop. De regen verliep van kwaad tot erger en ik was zo eigenwijs om de poncho niet te pakken "omdat ik toch al nat was". Dat het toch nog natter kon, bleek wel in Vlijmen. Tot op de huid was ik nat. Daar de jas verwisseld voor een wat ik dacht een waterdicht exemplaar, die ik vervolgens in Waalwijk ook in de tas kon stoppen. Gelukkig was toen de regen gestopt maar het effect op de spieren en de voeten bleef lang hangen.

Vanaf Vlijmen heb ik samen met Erik gelopen maar tegen de tijd dat wij bij de post Sprang-Capelle kwamen zakte mijn tempo iets in waardoor hij uit begon te lopen. Erik loopt een serie van 5 KM's achter elkaar en mijn laatste was in mei met daartussen weinig op de teller dus wat wil je. Na Waspik zijn wij apart verder gegaan want ik kon niet goed op gang komen. Verschillende keren kramp gehad. Langzaam maar gestaag doorgelopen. Gelukkig kwam het zonnetje er bij. De temperatuur bleef aan de lage kant dus niet te lang blijven hangen bij de posten.

Bij de Wetering ging het even mis: na wat drinken en bouillon begon ik duizelig te worden. Buiten werd het niet beter. Gelukkig kwam Angelique (Zoefsloef) net langs en die liet de EHBO aanrukken. In een rolstoel kwam ik weer in de hal terecht, gelukkig via de achterdeur! Ik heb een tijd op een stretcher gelegen en nog meer bouillon en een broodje naar binnen gewerkt. Na een tijdje ging het weer prima en ben ik begonnen aan de laatste 13 kilometers. Het was nu een lekkere temperatuur dus de jas kon uit. Bij de brandweer in Kaatsheuvel kwam ik Marieke nog tegen en wij zijn samen opgestart maar na een paar stappen stond Eelko daar en is zij verder gegaan. Vanaf Kaatsheuvel is het genieten geblazen door de reacties van het publiek. Om 14.39 uur stapte ik over de finish, een uurtje later dan ik had verwacht.

Langs de loper zag ik Elly N en Jan staan, die ik even later op het terras heb opgezocht. Hij bleek daar al vanaf de ochtend te zitten na te zijn gestopt vanwege de regen en ongemakken. Voorzien van een welverdiend biertje hebben wij de rest van de walkers binnen zien komen. Nog een drankje met het GGG en toen naar huis., Op de valreep nog even bijgepraat met Bertus en Bernard.

Nummer 38 staat weer op de blauwe kaart.

_________________
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde (zelf bedacht)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 14 Sep 2015, 12:23 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Jun 2010, 08:22
Berichten: 1456
Leeftijd: 45
Kilometers gelopen: x
Aantal N4D volbracht: 8
Kennedymarsen volbracht: 16
100+ wandelingen: 7
Merk wandelschoenen: Asics
Voy con Dios schreef:
Truitje schreef:
Wat je al niet tegenkomt bij een beetje surfen :icon_mrgreen:

http://www.bd.nl/regio/waalwijk-heusden ... -1.5235385


Wat GAAF! Zo'n artikel is een prachtige herinnering aan jullie huzarenstukje.
Sabine en Larissa: jullie flikten het 'm WEER... Wat een wandelaars zijn jullie toch. Zo leuk dat ik jullie ken.

Dank je wel Trudy, en voy het is wederzijds. ;-)

_________________
Als je tijd genoeg hebt, is elke afstand op loopafstand.

http://www.larissawandeldt.nl/


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 14 Sep 2015, 12:27 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Jun 2010, 08:22
Berichten: 1456
Leeftijd: 45
Kilometers gelopen: x
Aantal N4D volbracht: 8
Kennedymarsen volbracht: 16
100+ wandelingen: 7
Merk wandelschoenen: Asics
Iedereen die ik nog gemist hebt, van harte gefeliciteerd met uitlopen van de KM. Jan jammer dat het je dit keer niet gelukt is, volgende keer beter. Ik zelf heb een leuke KM gelopen, met zware momenten op 20km en tussen de 60 en 70km. Verder was het jammer dat het regende, maar het publiek langs de kant, de vele vuurkorven en de soms overweldigende muziek, maakte het allemaal weer goed. Verslag volgt hopelijk spoedig.

_________________
Als je tijd genoeg hebt, is elke afstand op loopafstand.

http://www.larissawandeldt.nl/


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 14 Sep 2015, 12:49 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1884
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Goede beslissing geweest Jan en misschien toch wel leuk omdat je nu de andere kant van het wandelen hebt gezien. :icon_wink:
Ik zag je een stuk verderop staan toen die gele heren met Voy langskwamen en vroeg me al af waarom je zo vroeg was binnengekomen, maar nu weet ik het hoe en waarom.
Wil, gelukkig dat je na die kleine inzinking weer op de benen kwam. Het lichaam doet niet altijd wat wij willen, maar zo'n 80 km wandelen blijft natuurlijk een heftige aanslag.
Hieronder de link naar het album met de foto's die ik heb gemaakt. Heerlijk om dit mee te maken. Langs de kant zitten is voor mij geen straf met dit weer, want gelukkig bleef het 's middags droog.

http://www.mijnalbum.nl/Album=PPJXBG3C#WQJVS8A8

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 12-13 september 2015: '80 van de Langstraat' Waalwijk (N
BerichtGeplaatst: 14 Sep 2015, 12:50 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Jan 2010, 18:58
Berichten: 712
Woonplaats: rotterdam
Leeftijd: 28
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 160
Aantal N4D volbracht: 3
Volgende wandeltocht: geen idee
Kennedymarsen volbracht: 5
Merk wandelschoenen: meindl
Mood: Erg blij
Het was een natte kennedymars, die warm begon en eindigde maar daar tussenin best koud werd. Wel heel erg gezellig en vele walkers onderweg gezien.
Aan alle gefeliciteerd, vooral de debutanten. Jan jammer maar soms is het ook verstandig

_________________
Giving up doesn't always mean you are weak, sometimes it means that you are strong enough to let go.

http://heelveelhobby.blogspot.nl/


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.