Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 17 Mei 2024, 11:13

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 02 Jul 2011, 19:26 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 27 Nov 2005, 12:28
Berichten: 1323
Woonplaats: Epe
Leeftijd: 37
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Salomon
Mood: Blij
Alle lopers heel erg veel plezier en suc6.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 02 Jul 2011, 23:10 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4307
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Ik heb net Bertus aan de telefoon gehad, alles was okee daar (had niet anders verwacht ;) ).
Omdat Bertus voor Nijmegen eerst nog de Apeldoornse 4daagse wil lopen, doet ie vandaag geen gekke dingen en loopt gewoon zijn eigen tempo, en loopt dan ook lekker alleen ;). De anderen zijn hem dan ondertussen ook al voorbij gelopen


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 03 Jul 2011, 06:15 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Feb 2007, 19:59
Berichten: 4192
Woonplaats: Den Helder
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 119558
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: 9 mei: iets op Texel
Kennedymarsen volbracht: 20
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Mood: Vrolijk
Zojuist even gebeld met Maike (heb helaas weinig telefoonnummers, dus kan de anderen niet bellen). Ze heeft een pact gesloten met Teus: hij let op haar en zij let op hem en samen lopen ze inmiddels op 47 km (tussen post 7 =Geldrop en post 8 =Mierlo) en het gaat daar prima. Lopen al volop in de zon.

_________________
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 03 Jul 2011, 08:11 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 Aug 2006, 11:59
Berichten: 922
Woonplaats: 's-Heerenberg
Leeftijd: 56
Kilometers gelopen: 24233
Aantal N4D volbracht: 15
Kennedymarsen volbracht: 70
100+ wandelingen: 10
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Truitje schreef:
...doet ie vandaag geen gekke dingen en loopt gewoon zijn eigen tempo,


Ik ken 'm niet anders..... ;)

_________________
"Geschiedenis is een langdurig ontwaken"
Website
Facebook


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 03 Jul 2011, 11:32 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4307
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Ik probeer al een half uur lang Bertus te bereiken, maar krijg steeds geen gehoor, ik zou wel eens willen weten waar hij nu loopt. Ik heb hem rond 8uur voor het laatst gesproken, toen kwam ie net bij de rust op 45km, en liep nog steeds bij Wilco. Zo te horen maken ze er een feestje ala Waalwijk van :roll: ;)


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 03 Jul 2011, 11:48 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4307
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Hehe, eindelijk te pakken gehad, ze zijn net bij de rust op 60km weg, en het gaat lekker, al heeft ie een beetje last van gevoelige hakken.


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 03 Jul 2011, 14:08 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4307
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Volgens een smsje van Tina moeten Teus en Voy nog 3km tot de finish. Volgens de site was Coert om 10.28uur binnen, maar op de uitslagen van het rondje kom ik geen tijden van hem tegen. Die zou hij er toch achteraan lopen?


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 03 Jul 2011, 15:34 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Apr 2009, 18:11
Berichten: 2099
Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 26.000+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Truitje schreef:
Volgens een smsje van Tina moeten Teus en Voy nog 3km tot de finish. Volgens de site was Coert om 10.28uur binnen, maar op de uitslagen van het rondje kom ik geen tijden van hem tegen. Die zou hij er toch achteraan lopen?
Ja, dat klopt. Zou het kunnen dat de tijdmeting tussen bepaalde tijden open is? Ik kan mij voorstellen dat Coert veel later bij de doorkomsten aankomt dan de 'gewone' rondjeslopers.

_________________
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde (zelf bedacht)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 03 Jul 2011, 16:34 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Aug 2010, 08:19
Berichten: 981
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 55
Kilometers gelopen: 20.000
Aantal N4D volbracht: 20
Volgende wandeltocht: Kennedymars Someren
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 46
Merk wandelschoenen: Hanwang GTX
Mood: Gewoon
Weer terug uit Someren: mijn 25e Kennedymars is binnen.
Het was een bewogen editie: ik ben weggegaan met het idee, dat ik op hoog tempo de eerste 80 zou draaien en daarna de 40. De bedoeling hierachter was, dat ik dan samen met mijn echtgenote zou finishen, die samen met een vriend haar eerste 80 liep.

Ik ben dus ook als de weerlicht gestart: na 2 uur en 15 minuten had ik de eerste 20 kilometer achter me en liepen er nog slechts 3 lopers vóór me. En toen kreeg ik 'ruzie' met een fietspad: dit bestond uit losse betonnen platen, die slecht op elkaar aansloten, maar dat viel in het donker nauwelijks te zien. Hierdoor ben ik gestruikeld en gevallen even na de 20 km.
Gelukkig gebeurde dit vlak voor een woonhuis, waar ik direct even de verwondingen kon inspecteren en laten verzorgen: ik had een schaafwond op de rechter elleboog, mijn linkerknie lag open en de huid van een aantal vingertopjes was eraf geschaafd. Met name dit laatste bloedde behoorlijk. Ik werd provisorisch verbonden en weer op pad gezet met de boodschap, me direct bij de eerstvolgende eerstehulp te laten behandelen.

Zo gezegd, zo gedaan: inmiddels was Ties bij mij gekomen en samen zijn we in Mierlo bij de EHBO langs gegaan. Daar hadden ze niet eens simpele pleisters (!) en duurde het opnieuw verbinden van de vingers en de knie een kleine eeuwigheid. Toen we eindelijk weer op pad waren, bleek dat we inmiddels een 50e positie in het peloton hadden.

Na de grote rust op 40 km even gebeld met de echtgenote: die bleek in prima gezelschap en ging voorspoedig voort.
Ties en ik zetten ons gangetje ook lekker voort en met een gangetje van ruim 7.5 ging het keuvelend door de nacht; toch voelde ik me door het voorval nogal aangeslagen. Op enig moment merkte ik, dat ik tempo begon te verliezen. Ik overlegde met Ties: als mijn echtgenote voldoende achter ons bleef, zou het nog zin hebben, dat ik het Rondje van 40 nog ging doen, teneinde samen met haar te finishen. We besloten, elke 10 kilometer poolshoogte te nemen. Bij het 60-kilometerpunt werd duidelijk, dat het groepje met mijn echtgenote een stabiele 10 km achterstand op Ties en mij had: voor mij vervielen hiermee nut en noodzaak, om de aanvullende 40 te lopen. Ties wilde dit echter nog wél en wij zijn uit elkaar gegaan. Hi j zette er direct de sokken in en heeft inderdaad de tweede ronde nog gedaan.

Nu was het zaak voor mij, een 'meeting point' met mijn echtgenote te vinden; bij vorkeur een plek, waar ik binnen op haar zou kunnen wachten (eventueel nog met een tweede EHBO-inspectie.) Tot 3 keer toe beloofde een verzorgingspost, dat de 'volgende post' een caférust zou zijn, waar ik over mijn bagage zou kunnen beschikken - tot 3 keer toe bleek dit onjuiste informatie......

Uiteindelijk met elkaar afgesproken, dat ik zelf zou finished en haar dan op de laatse kilometer tegemoet zou komen. IK had inmiddels zo veel tijd verloren dat mij dat dan ook maar het beste leek: zodoende ben ik om 10.28 alleen gefinished en heb ik 2.5 uur later mijn echtgenote op de intocht begroet; samen hebben we uiteindelijk onbedoeld alleen de laatste 500m afgelegd.

Maar ik ben trots op haar: ze was kort voor 13.00 uur binnen en heeft haar eerste KM gelopen!

Van de walkers heb ik alleen LHST zien finishen, terwijl ik zat te wachten.

(en wat typt het trouwens beroerd met je vingertoppenin het verband).

_________________
Ambulo ergo sum


Laatst gewijzigd door LDW op 12 Jul 2011, 11:58, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 03 Jul 2011, 16:47 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Feb 2007, 19:59
Berichten: 4192
Woonplaats: Den Helder
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 119558
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: 9 mei: iets op Texel
Kennedymarsen volbracht: 20
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Mood: Vrolijk
LDW schreef:
Weer terug uit Someren: mijn 25e Kennedymars is binnen.
Het was een bewogen editie: ik ben weggegaan met het idee, dat ik op hoog tempo de eerste 80 zou draaien en daarna de 40. De bedoeling hierachter was, dat ik dan samen met mijn echtgenote zou finishen, die samen met een vriend haar eerste 80 liep.

Ik ben dus ook als de weerlicht gestart: na 2 uur en 15 minuten had ik de eerste 20 kilometer achter me en liepen er nog slechts 3 lopers vóór me. En toen kreeg ik 'ruzie' met een fietspad: dit bestond uit losse betonnen platen, die slecht op elkaar aansloten, maar dat viel in het donker nauwelijks te zien. Hierdoor ben ik gestruikeld en gevallen even na de 20 km.
Gelukkig gebeurde dit vlak voor een woonhuis, waar ik direct even de verwondingen kon inspecteren en laten verzorgen: ik had een schaafwond op de rechter elleboog, mijn linkerknie lag open en de huid van een aantal vingertopjes was eraf geschaafd. Met name dit laatste bloedde behoorlijk. Ik werd provisorisch verbonden en weer op pad gezet met de boodschap, me direct bij de eerstvolgende eerstehulp te laten behandelen.

Zo gezegd, zo gedaan: inmiddels was Ties bij mij gekomen en samen zijn we in Mierlo bij de EHBO langs gegaan. Daar hadden ze niet eens simpele pleisters (!) en duurde het opnieuw verbinden van de vingers en de knie een kleine eeuwigheid. Toen we eindelijk weer op pad waren, bleek dat we inmiddels een 50e positie in het peloton hadden.

Na de grote rust op 40 km even gebeld met de echtgenote: die bleek in prima gezelschap en ging voorspoedig voort.
Ties en ik zeten ons gangetje ook lekker voort en met een gangetje van ruim 7.5 ging het keuvelend door de nacht; toch voelde ik me door het voorval nogal aangeslagen. Op enig moment merkte ik, dat ik tempo begon te verliezen. Ik overlegde met Ties: als mijn echtgenote voldoende achter ons bleef, zou het nog zin hebben, dat ik het Rondje van 40 nog ging doen, teneinde samen met haar te finishen. We besloten, elke 10 kilometer poolshoogte te nemen. Bij het 60-kilometerpunt werd duidelijk, dat het groepje met mijn echtgenote een stabiele 10 km achterstand op Ties en mij had: voor mij vervielen hiermee nut en noodzaak, om de aanvullende 40 te lopen. Ties wilde dit echter nog wél en wij zijn uit elkaar gegaan. Hi j zette er direct de sokken in en heeft inderdaad de tweede ronde nog gedaan.

Nu was het zaak voor mij, een 'meeting point' met mijn echtgenote te vinden; bij vorkeur een plek, waar ik binnen op haar zou kunnen wachten (eventueel nog met een tweede EHBO-inspectie.) Tot 3 keer toe beloofde een verzorgingspost, dat de 'volgende post' een caférust zou zijn, waar ik over mijn bagage zou kunnen beschikken - tot 3 keer toe bleek dit onjuiste informatie......

Uiteindelijk met elkaar afgesproken, dat ik zelf zou finished en haar dan op de laatse kilometer tegemoet zou komen. IK had inmiddels zo veel tijd verloren dat mij dat dan ook maar het beste leek: zodoende ben ik om 10.28 alleen gefinished en heb ik 2.5 uur later mijn echtgenote op de intocht begroet; samen hebben we uiteindelijk onbedoeld alleen de laatste 500m afgelegd.

Maar ik ben trots op haar: ze was kort voor 13.00 uur binnen en heeft haar eerste KM gelopen!

Van de walkers heb ik alleen LHST zien finishen, terwijl ik zat te wachten.

(en wat typt het trouwens beroerd met je vingertoppenin het verband).

Wat ontzettend beroerd voor je. Je zou toch verwachten van een organisatie met zoveel lopers dat ze in ieder geval de EHBO goed in orde hebben. Als ik van iedereen die Someren heeft gelopen hoor dat het zo leuk en goed verzorgd is..Jij in ieder geval gefeliciteerd met je 25e KM en je vrouw met haar 1e =D>

_________________
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 03 Jul 2011, 16:53 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4307
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
EHBO die niet eens gewone pleisters heeft :shock: het moet toch niet gekker worden, maar jullie gefeliciteerd met het uitlopen van deze KM.
Van Bertus zelf heb ik nog niets gehoord, maar volgens de site was ie om 17.46uur binnen.... :roll: ;)


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 03 Jul 2011, 18:10 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Apr 2009, 18:11
Berichten: 2099
Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 26.000+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
@Coert, zo te lezen is het een flinke smak geweest. Ik kan me voorstellen dat het een effect op je gemoed heeft gehad. Veel beterschap gewenst. En Bertus heeft erg releaxed gelopen met nog 14 minuten over. Iedereen gefeliciteerd met de mooie prestatie.

_________________
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde (zelf bedacht)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 03 Jul 2011, 18:22 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Aug 2010, 08:19
Berichten: 981
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 55
Kilometers gelopen: 20.000
Aantal N4D volbracht: 20
Volgende wandeltocht: Kennedymars Someren
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 46
Merk wandelschoenen: Hanwang GTX
Mood: Gewoon
overigens: voordat er verkeerde verhalen de wereld in gaan: Someren is erg gezellig én goed verzorgd. Het was de EHBO die steken liet vallen: uit ervaring weet ik inmiddels, dat dit mensen zijn, die 'extern' worden gevraagd om medewerking.
Hun alertheid zegt dus niets over de organisatie en/of verzorging van de KM Someren itself.

_________________
Ambulo ergo sum


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 03 Jul 2011, 20:27 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd

Geregistreerd: 12 Feb 2006, 21:52
Berichten: 187
Woonplaats: Vaassen
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: weeknie
Aantal N4D volbracht: 8+
Volgende wandeltocht: Larenstein-Posbank Wandeltocht
Kennedymarsen volbracht: 25
Merk wandelschoenen: LOWA
Alle gladiatoren die de uitdaging zijn aangegaan, gefeliciteerd.

_________________
Phoenix.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 2-3 juli 2011: Kennedymars Someren (NB)
BerichtGeplaatst: 03 Jul 2011, 21:19 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4307
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Truitje schreef:
Ik probeer al een half uur lang Bertus te bereiken, maar krijg steeds geen gehoor, ik zou wel eens willen weten waar hij nu loopt. Ik heb hem rond 8uur voor het laatst gesproken, toen kwam ie net bij de rust op 45km, en liep nog steeds bij Wilco. Zo te horen maken ze er een feestje ala Waalwijk van :roll: ;)


Van de week maar eens een nieuwe telefoon halen, ik had dus van Bertus Wilco verstaan, maar dat was dus Eelco, maar dat met dat feestje, dat klopte wel ;)


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.