Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 05 Mei 2024, 12:57

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
 Titel: Re: 09-10 mei 2014: 29e Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 13 Mei 2014, 08:50 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Mei 2007, 20:00
Berichten: 2742
Woonplaats: Vianen
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 41
Kennedymarsen volbracht: 29
100+ wandelingen: 9
Merk wandelschoenen: Mephisto
Mood: Blij
Doctor Pain schreef:
deze editie van KM van Hilversum zal ik niet meer kunnen vergeten.
normaal gesproken slaap ik een paar uur van te voren en ga na afloop meteen naar kabouterdromenland. Nu ging op 9 mei om 04.15 mijn wekker. meteen er uit om op tijd op het werk te zijn. Na thuiskomst van het werk vlug omkleden en hup naar het voetbalveld om als scheidsrechter op een toernooi voor middelbare scholen te acteren. prijsuitreiking rond 21.20.
Snel door naar de dudokarena voor de start van de KM. Hier een kort, maar gezellig samenzijn beleeft en alle lopers uit gezwaaid. snel langs huis om wat spullen op te halen en door naar Bussum voor wat zwaaiwerk en andere vormen van begroetingen met lopers. ik had mij voorbereid op een zware nacht. met misschien wat werk op de rustposten. op rustpost muizenfort te Muiden gaf een vriendelijk loopster aan dat de KM voor haar hier ophield en dat ze graag een lift naar de start wilde om aldaar op haar wederhelft te wachten in de kantine of in de auto. Dit vond ik geen optie. de kantine was gesloten en die buurt vertrouw ik niet echt in de nachtelijke uren. Mijn alternatief was..stap bij me in de auto en rij een paar rustposten mee en als de kantine weer open is breng ik je wel naar de start. Dit vond ze een leuk plan en zo stapte ze in een nieuwe beleving van een KM, eentje die haar lang zal bij blijven...het begin van een nieuwe vriendschap. door de wind en de temperatuur moest ik, tot mijn verbazing, op elke post mijn handen laten wapperen en instructie geven. met als resultaat....losse spieren, 8 lopers met een veterstrikdiploma en eentje heeft dansles gehad...ze is nu heel goede breakdancer. In Diemen dacht iemand dat ik de bezemwagen was...niet dus..mijn auto zat te vol met troep en verzorgingsspullen. op de post Driemond bij het kanaal heeft een ervaren loopster na rijp beraad haar bonnenboekje ingeleverd. omdat ik samen met mijn bijrijdster met haar al een innige band hadden opgebouwd heeft mijn bijrijdster de auto heringedeeld zodat ze zelf op de achterbank paste. de verse uitvaller nam naast mij plaats, gelijk de koningin van Lombardije. Ze wilde meteen naar Hilversum......in Hilversum aangekomen de tweede rotonde rondgereden en op naar Loenen....haar tas stond daar nog. In Loenen was het zo gezellig dat we daar wat langer zijn gebleven. om de tijd te doden weer een paar benen losgemaakt en een paar blaren weggewerkt. op naar de start/finish....wat gedronken en een gigantisch speciaal cadeau gekregen van mijn twee nieuwe vriendinnen. door naar rustpost Loosdrecht.
weer een paar benen gedaan en toen werd ik gebeld door mijn dochter dat ze geen vervoer had met haar voetbalteam....langs huis....auto leeg gemaakt,, en naar de voetbalclub.. even naar rijsenhout en weer naar huis. daar de nodige dingen gedaan en om 23.45 licht vermoeid naar bed....Dank je De Lat voor de fijne dag. En mijn vriendinnen en vrienden van die tocht dank voor het vertrouwen, gezelligheid en de mooie herinneringen. dit waren mijn 43,5 uren in een notendop

Mooi verslag Gerrit. Jammer dat ik je deze editie niet gezien heb. Maar je weet, een belangrijk element van het wandelen is voor mij het zitten met een biertje en een sigaar in de zon. Als de kans daarop vrijwel nihil is dan hoeft het wandelen voor mij ook niet. Tot een volgende keer dan maar weer.

_________________
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)

www.grootgennepsgenootschap.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.