Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 05 Mei 2024, 14:08

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: 3-4 mei 2013: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 04 Jan 2013, 10:16 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 27 Nov 2005, 12:28
Berichten: 1323
Woonplaats: Epe
Leeftijd: 37
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Salomon
Mood: Blij
28e Kennedymars Hilversum SV de LAT


Datum: 3-4 mei 2013
Afstand(en): 80 km (Kennedywalker)

Starttijd: 22:00 uur
Laatste binnenkomst: 4 mei 18:00 uur

Startlocatie
Gooise Atletiek Club
Arena 103
1213 NZ Hilversum
Organisatie
SV de LAT
Meidoornstraat 5
1402 CM Bussum
telefoon: 035-6913019
email: info@delat.nl
internet: http://www.delat.nl

Omschrijving

Natuurgebieden, vestingsteden, rivieren en buitenplaatsen. U krijgt het allemaal te zien tijdens de 28ste





Tijdens de nachtelijke uren ziet u de vesting van Naarden, het Gooimeer en over de weilanden het Muiderslot. U ziet de zon opkomen bij de schitterende rivier het Gein. Tijdens het ochtendgloren loopt u door de Tienhovense plassen en over de hei terug naar Hilversum.


Verzorging
Van start tot finish zorgen wij ervoor dat het u aan niets ontbreekt. Onderweg zijn er vijf wagenrusten waar u iets te eten en te drinken krijgt aangeboden. De consumpties bij de twee caferusten zijn voor eigen rekening. Op deze caferusten krijgt u de beschikking over uw weekendtas. Op elke wagen- en caferust is er EHBO aanwezig. Douchen is mogelijk bij de finish.

Wandeltempo
De snelheid waarmee u wilt wandelen is vrij. Het vertrek uit de eerste caferust (Diemen, 33 km) is vanaf 03.15 uur. De tweede caferust (Loenen, 57 km) is niet eerder open dan 06.00 uur. Het finishbureau sluit zaterdag 4 mei om 18.00 uur.

Even sfeerproeven?
Wilt u al in de stemming komen van deze tocht neemt u dan een kijkje in ons archief. Hier vindt u verschillende verslagen en foto's.

Van de Kennedymars hebben we enkele mooie foto's geselecteerd. Deze kunt u vinden op onze Diashow LAT-wandelingen

Route Kennedymars van Hilversum aanwezig in Google Earth, GPS coordinaten online beschikbaar.

Google Maps: Link naar Google Maps
Nu kunt u de route van de route vanuit de lucht bekijken met Google Earth. De route is hier in Google Earth formaat te bekijken. Als u Google Earth nog niet heeft geinstalleerd kunt u het programma hier gratis downloaden.
Voor de GPS-bezitters bieden we ook de routes in GPX-formaat aan. Natuurlijk hopen we dat het downloaden en bekijken van de routes u enthousiast maakt om op 6 mei naar Hilversum te komen.

De startlocatie
Er is gepijld vanaf NS-station Hilversum Sportpark. Automobilisten nemen vanaf de A27 afslag Hilversum. Bij het tweede verkeerslicht gat u linksaf (=Arenapark 1). Bij kruising rechtdoor, links vindt u de Gooise Atletiek Club (telefoon 035-6856380).

Inschrijven
Vanaf 2 maanden voor de wandeling kunt u zich via deze site inschrijven (zie de knop 'online inschrijven'). Deze mogelijkheid blijft open tot circa een week voor de start. U kunt ook een briefje schrijven aan:
Gerard van Blaricum
Meidoornstraat 5
1402 CM Bussum

U kunt zich ook aan de start inschrijven.

U dient het inschrijfgeld over te maken op postbank 149832 t.n.v. penningmeester SV De LAT te Bussum
U kunt zich ook aan de start inschrijven.

Inschrijfgeld
t/m 26 april vanaf 27 april
Lat-leden 10,50 euro 12,50 euro
Overige wandelbondleden
op vertoon van pasje 13,00 euro 15,00 euro
Niet leden 13,50 euro 15,50 euro




Herinnering
Loopt u de tocht binnen de toegestane 20 uur dan ontvangt u:

Bij de eerste keer: een medaille met afslag van President Kennedy
Bij de vijfde keer: een medaille met kroon
Bij de tiende keer: een vergulde medaille met draaglint
Bij de vijftiende keer: een vergulde medaille met kroon
Bij alle andere keren: een verzilderd/verguld volgnummer



Deze herinnering is bij het inschrijfgeld inbegrepen.

Kennedywalker
Na het volbrengen van de tocht kunt u een stempel krijgen voor het behalen van de 'Kennedy-walker' medaille, welke uitgegeven wordt door de sectie Lange Afstand van de K.N.B.L.O.
Stempelkaarten hiervoor zijn aan de start verkrijgbaar.

Aansprakelijkheid
Deelname is geheel voor eigen risico. SV De LAT kan niet aansprakelijk gesteld worden voor ongevallen, diefstal en/ of andere schade tijdens de wandeltocht.

Inlichtingen
Verdere inlichtingen kunt u krijgen via Gerard en Evelyn van Blaricum.
Meidoornstraat 5
1402 CM Bussum
Tel. 035 6913019
of e-mail: info@delat.nl



Een omschrijving van de route.
Door nachtelijke vestingsteden van Hilversum naar Diemen
Na de gezamenlijke start om precies 22:00 uur voert de route dwars door het centrum van Hilversum, waar het weekend net begint. Op de Groest wordt u met verbazing gadegeslagen en uitgezwaaid door onbegrijpende terrasjespikkers.
De route via Bussum naar Naarden loopt in het donker nog even door stedelijk gebied. De aankomst bij de vestingstad Naarden biedt u een prachtig gezicht op de feeëriek verlichte wallen van de vestingstad. Ook de passage door de vesting, over de Marktstraat langs de grote kerk (Matheus Passion) en het verlichte stadhuis, is vooral in de nacht heel speciaal.
De 1e rust is op een stil stukje net buiten Naarden, vanwaar u het donkere Naarderbos in gaat voor de doorsteek naar Muiderberg. Als de maan zich laat zien, heeft u op dit traject een mooi uitzicht op het Gooimeer.
Vanaf Muiderberg loop u over de Dijkweg door de Noordpolder naar Muiden. Het zal u opvallen hoeveel geluid de krekels en kikkers in de nachtelijke stilte maken.
Het zicht op het Muiderslot mist u helaas in het donker, maar na de 2e wagenrust op het Vestingplein wordt dit ruimschoots gecompenseerd met het uitzicht vanaf de sluisbrug, als u de rivier de Vecht oversteekt.
Vanaf Muiden loopt u een stuk parallel aan de A1 tot het Amsterdam Rijnkanaal, die u niet via de autoweg maar over de spoorbrug oversteekt. Hierna gaat de route door het Diemerbos, waar de in 1997 geplante bomen inmiddels al groot worden. In het gemeenschapshuis De Schakel in Diemen kunt u voor het eerst uitgebreid zitten om u op te peppen voor het vervolg van de tocht.

Ochtendgloren, op weg van Diemen naar Loenen
Nog even een klein stukje langs industriegebied om de stad uit te komen en dan loopt u over het fietspad van de Provinciale weg langs de Rivier de Gaasp naar Driemond. Ondertussen is het licht geworden. Gelukkig maar want hier begint een wonderschoon stuk van het parcours: het Gein. Het zou zonde zijn als u deze prachtige rivier niet in zijn volle glorie zou zien. Over de Velterslaan loopt u vervolgens tussen het bloeiende fluitekruid naar het A'dam-Rijnkanaal voor de 3e wagenrust in de schuur van de fam. van Wees.
Hierna volgt een kuitenbijter van bijna 5km langs het Amsterdam-Rijnkanaal. U wordt afgeleid door de passerende binnenvaartschepen en voor u het weet klimt u de brug op om aan de andere kant de richting te veranderen naar Vreeland.
U bereikt dit dorp over de Spoorlaan en weldra staat u oog in oog met de Van Leerbrug over de rivier de Vecht. Dit is misschien wel het mooiste stukje van Nederland en vanaf de route heeft u hierop het beste uitzicht met het kerkje op de achtergrond. Vanaf Vreeland steekt u twee maal de Vecht over, op weg naar Loenen. Ook dit historische plaatsje vindt u zeker terug in alle boeken, die over de schoonheid van de rivier de Vecht geschreven zijn. Langs de molen 'de Hoop' en over de prachtige Dorpsstraat bereikt u de rust in cultureel centrum 't Web achter de oude kerk met zijn scheve toren.






van Loenen naar Hilversum, langs buitenplaatsen en plassen
Vanaf Loenen tot Nieuwersluis loopt u vlak langs de rivier. Bij de bekende gevangenis in Nieuwersluis steekt u deze over en gaat u aan de andere kant verder tot Breukelen.
Hier kunt u genieten van typische herenhuizen met hun karakteristieke tuinhuisjes.
In Breukelen verlaat u de Vecht en gaat u richting plassengebied. Achter de 5e Loosdrechtse plas is de 4e verzorgingspost in de tuin van de fam. Manten. Langs de plassen links en het ongerepte veengebied rechts bereikt u Tienhoven. Daar vandaan loopt u tussen de Tienhovense plassen langs molen 'De Trouwe Wachter'. Het pad gaat verder langs het Tienhovense kanaal en komt langs prachtige trilvenen. Vroeger liepen we hier over een onbegaanbaar pad dwars door het weiland. Sinds 1998 is dit gebied ontsloten door een fietspad en zijn er uitgravingen gedaan, waardoor er nieuwe plassen zijn ontstaan. Het lijkt hier elk jaar nog mooier te worden.
Vanaf de 5e verzorgingspost op de Egelshoek loopt u de laatste etappe door bos en over de hei terug naar Hilversum.
Als we afgaan op de reactie van veel deelnemers is onze 80km tocht de mooiste van alle
Kennedymarsen in ons land. Alleen hierom komen wandelaars al jaren terug.










Overige informatie
Er zijn 5 wagenrusten.
Er zijn 2 caférusten of rustplaatsen met zitgelegenheid.
Parkoers is verhard.
Het inschrijfgeld is inclusief verzorging (wagenrusten).
De route is gepijld.
Er is een routebeschrijving beschikbaar.
Sporttas is beschikbaar bij de caférust(en).
Het is toegestaan met uw hond te wandelen.
Er is EHBO aanwezig.
U kunt douchen na afloop.
De vertrektijd vanaf de caférust(en) wordt door de organisatie bepaald.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 3-4 mei 2013: Kenndymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 04 Jan 2013, 11:56 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 06 Jul 2005, 19:49
Berichten: 2624
Woonplaats: Leusden (maar hoe lang nog)
Leeftijd: -
Afstand 2024: -40
Loopnummer 2024: -
Kilometers gelopen: -genoeg
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: -
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 3
Merk wandelschoenen: -
Mood: Vrolijk
Hey Racoon
Heb jij je ingeschtreven :?:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 3-4 mei 2013: Kenndymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2013, 10:25 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Mei 2007, 20:00
Berichten: 2742
Woonplaats: Vianen
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 41
Kennedymarsen volbracht: 29
100+ wandelingen: 9
Merk wandelschoenen: Mephisto
Mood: Blij
Ik wacht nog even. De woensdag daarop is de KM Odoorn en die wil ik in elk geval lopen. Dus even kijken hoe de conditie is tegen die tijd en vooral wat het weer gaat doen.

_________________
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)

www.grootgennepsgenootschap.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 3-4 mei 2013: Kenndymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2013, 10:53 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Mrt 2011, 19:59
Berichten: 1166
Woonplaats: Oldemarkt
Leeftijd: 56
Afstand 2024: 40Km
Kilometers gelopen: 10000+
Aantal N4D volbracht: 13
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 8
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
gaat de route altijd zo of draaien ze hem ook wel eens om.
Ga deze maar in de agenda zetten voor volgend jaar dit jaar vlak voor de 11stedentocht en die wil ik echt weer uitlopen.

_________________
Elke tocht begint met de eerst stap, op naar de volgende camino


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 3-4 mei 2013: Kenndymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2013, 14:10 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Feb 2009, 01:23
Berichten: 484
Woonplaats: Loosdrecht
Leeftijd: 57
Kilometers gelopen: 1
Merk wandelschoenen: ?
johnnywalker schreef:
Ik wacht nog even. De woensdag daarop is de KM Odoorn en die wil ik in elk geval lopen. Dus even kijken hoe de conditie is tegen die tijd en vooral wat het weer gaat doen.

uw conditie is tegen die tijd geweldig.... ik ga er gewoon vanuit dat ik u daar bij leven en welzijn mag begroeten.....


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 3-4 mei 2013: Kenndymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2013, 15:51 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Mei 2007, 20:00
Berichten: 2742
Woonplaats: Vianen
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 41
Kennedymarsen volbracht: 29
100+ wandelingen: 9
Merk wandelschoenen: Mephisto
Mood: Blij
Doctor Pain schreef:
johnnywalker schreef:
Ik wacht nog even. De woensdag daarop is de KM Odoorn en die wil ik in elk geval lopen. Dus even kijken hoe de conditie is tegen die tijd en vooral wat het weer gaat doen.

uw conditie is tegen die tijd geweldig.... ik ga er gewoon vanuit dat ik u daar bij leven en welzijn mag begroeten.....

Dank voor het vertrouwen. En als jij weer bereid bent om een kratje medicijn mee te slepen, maakt dat de beslissing zeker ook makkelijker, maar zoals gezegd: ik wacht in ieder geval het weerbericht af.

_________________
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)

www.grootgennepsgenootschap.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 3-4 mei 2013: Kenndymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 15 Feb 2013, 19:08 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Feb 2009, 01:23
Berichten: 484
Woonplaats: Loosdrecht
Leeftijd: 57
Kilometers gelopen: 1
Merk wandelschoenen: ?
johnnywalker schreef:
Doctor Pain schreef:
johnnywalker schreef:
Ik wacht nog even. De woensdag daarop is de KM Odoorn en die wil ik in elk geval lopen. Dus even kijken hoe de conditie is tegen die tijd en vooral wat het weer gaat doen.

uw conditie is tegen die tijd geweldig.... ik ga er gewoon vanuit dat ik u daar bij leven en welzijn mag begroeten.....

Dank voor het vertrouwen. En als jij weer bereid bent om een kratje medicijn mee te slepen, maakt dat de beslissing zeker ook makkelijker, maar zoals gezegd: ik wacht in ieder geval het weerbericht af.

ik neem zoveel medicijnen voor je mee als dat de doctor denkt dat je nodig hebt...


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 3-4 mei 2013: Kenndymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 16 Feb 2013, 12:29 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Mei 2007, 20:00
Berichten: 2742
Woonplaats: Vianen
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 41
Kennedymarsen volbracht: 29
100+ wandelingen: 9
Merk wandelschoenen: Mephisto
Mood: Blij
Doctor Pain schreef:
johnnywalker schreef:
Doctor Pain schreef:
johnnywalker schreef:
Ik wacht nog even. De woensdag daarop is de KM Odoorn en die wil ik in elk geval lopen. Dus even kijken hoe de conditie is tegen die tijd en vooral wat het weer gaat doen.

uw conditie is tegen die tijd geweldig.... ik ga er gewoon vanuit dat ik u daar bij leven en welzijn mag begroeten.....

Dank voor het vertrouwen. En als jij weer bereid bent om een kratje medicijn mee te slepen, maakt dat de beslissing zeker ook makkelijker, maar zoals gezegd: ik wacht in ieder geval het weerbericht af.

ik neem zoveel medicijnen voor je mee als dat de doctor denkt dat je nodig hebt...

Je kent de patiënt intussen een beetje, dus daar heb ik dan wel weer vertrouwen in, tenslotte lever ik zelf het kratje in.

_________________
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)

www.grootgennepsgenootschap.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 3-4 mei 2013: Kenndymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2013, 23:59 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 17 Mrt 2008, 16:17
Berichten: 1120
Woonplaats: Vlijmen
Leeftijd: 72
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: ± 19.000
Aantal N4D volbracht: 13*
Kennedymarsen volbracht: 40
100+ wandelingen: 5
Merk wandelschoenen: Oud
Mood: Gewoon
Zoals het er nu naar uit ziet, ga ik hier proberen of een 80km-tocht er weer in zit.
Het is dan ruim een jaar geleden dat ik de laatste heb gelopen. (april 2012)
De Lat heeft de eer om de dertigste te zijn in mijn rijtje van KMn.
:)

_________________
Afbeelding
Met wandelgroet, Bernard_dT
Wandelblog: whateverthewalk.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 3-4 mei 2013: Kenndymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2013, 08:56 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 19 Okt 2008, 14:23
Berichten: 1607
Woonplaats: Giekerk
Leeftijd: 75
Afstand 2024: 30km
Kilometers gelopen: 10000
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 13
Aantal 11 steden gelopen: 3
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Bernard_dT schreef:
Zoals het er nu naar uit ziet, ga ik hier proberen of een 80km-tocht er weer in zit.
Het is dan ruim een jaar geleden dat ik de laatste heb gelopen. (april 2012)
De Lat heeft de eer om de dertigste te zijn in mijn rijtje van KMn.
:)

Veel succes dan maar, niet proberen, maar gaan.

_________________
Alles ligt op loopafstand als je tijd genoeg hebt.





http://peco.mijnalbums.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 3-4 mei 2013: Kenndymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2013, 11:54 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Mei 2007, 20:00
Berichten: 2742
Woonplaats: Vianen
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 41
Kennedymarsen volbracht: 29
100+ wandelingen: 9
Merk wandelschoenen: Mephisto
Mood: Blij
Bernard_dT schreef:
Zoals het er nu naar uit ziet, ga ik hier proberen of een 80km-tocht er weer in zit.
Het is dan ruim een jaar geleden dat ik de laatste heb gelopen. (april 2012)
De Lat heeft de eer om de dertigste te zijn in mijn rijtje van KMn.
:)

Ik zal eens zien of ik je dan wat geestelijke bijstand kan verlenen.

_________________
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)

www.grootgennepsgenootschap.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 3-4 mei 2013: Kenndymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2013, 20:01 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 17 Mrt 2008, 16:17
Berichten: 1120
Woonplaats: Vlijmen
Leeftijd: 72
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: ± 19.000
Aantal N4D volbracht: 13*
Kennedymarsen volbracht: 40
100+ wandelingen: 5
Merk wandelschoenen: Oud
Mood: Gewoon
johnnywalker schreef:
Bernard_dT schreef:
Zoals het er nu naar uit ziet, ga ik hier proberen of een 80km-tocht er weer in zit.
Het is dan ruim een jaar geleden dat ik de laatste heb gelopen. (april 2012)
De Lat heeft de eer om de dertigste te zijn in mijn rijtje van KMn.
:)

Ik zal eens zien of ik je dan wat geestelijke bijstand kan verlenen.

Die had ik anders vandaag ook wel kunnen gebruiken: 3,9 km langs het Amsterdam-Rijnkanaal in de striemende regen tijdens de Sionstocht in Houten.
Gelukkig was het maar één regenbuitje; van 07.00 uur tot 17.00 uur. :twisted:
Maar ....ehhh ... ik zal je aanbod zeker aannemen. ;)

_________________
Afbeelding
Met wandelgroet, Bernard_dT
Wandelblog: whateverthewalk.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 3-4 mei 2013: Kenndymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2013, 20:27 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Mei 2007, 20:00
Berichten: 2742
Woonplaats: Vianen
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 41
Kennedymarsen volbracht: 29
100+ wandelingen: 9
Merk wandelschoenen: Mephisto
Mood: Blij
Bernard_dT schreef:
johnnywalker schreef:
Bernard_dT schreef:
Zoals het er nu naar uit ziet, ga ik hier proberen of een 80km-tocht er weer in zit.
Het is dan ruim een jaar geleden dat ik de laatste heb gelopen. (april 2012)
De Lat heeft de eer om de dertigste te zijn in mijn rijtje van KMn.
:)

Ik zal eens zien of ik je dan wat geestelijke bijstand kan verlenen.

Die had ik anders vandaag ook wel kunnen gebruiken: 3,9 km langs het Amsterdam-Rijnkanaal in de striemende regen tijdens de Sionstocht in Houten.
Gelukkig was het maar één regenbuitje; van 07.00 uur tot 17.00 uur. :twisted:
Maar ....ehhh ... ik zal je aanbod zeker aannemen. ;)

Vandaag in het oude ambachten en speelgoedmuseum in Terschuur geweest. Daar was het veel beter weer voor. Erg leuk museum voor de mens op leeftijd zoals wij. :D

_________________
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)

www.grootgennepsgenootschap.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 3-4 mei 2013: Kenndymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2013, 20:38 
Offline
W4W Expert
W4W Expert

Geregistreerd: 06 Feb 2013, 12:32
Berichten: 497
Woonplaats: Apeldoorn
Leeftijd: 60+
Kilometers gelopen: 10.005
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Hanwag en Meindl
Mood: Gewoon
johnnywalker schreef:
Bernard_dT schreef:
johnnywalker schreef:
Bernard_dT schreef:
Zoals het er nu naar uit ziet, ga ik hier proberen of een 80km-tocht er weer in zit.
Het is dan ruim een jaar geleden dat ik de laatste heb gelopen. (april 2012)
De Lat heeft de eer om de dertigste te zijn in mijn rijtje van KMn.
:)

Ik zal eens zien of ik je dan wat geestelijke bijstand kan verlenen.

Die had ik anders vandaag ook wel kunnen gebruiken: 3,9 km langs het Amsterdam-Rijnkanaal in de striemende regen tijdens de Sionstocht in Houten.
Gelukkig was het maar één regenbuitje; van 07.00 uur tot 17.00 uur. :twisted:
Maar ....ehhh ... ik zal je aanbod zeker aannemen. ;)

Vandaag in het oude ambachten en speelgoedmuseum in Terschuur geweest. Daar was het veel beter weer voor. Erg leuk museum voor de mens op leeftijd zoals wij. :D


Ben hier afgelopen woensdag ook geweest als begeleider van een aantal rolstoelers. Ook voor hen was alles prima geregeld
met liftjes om je naar een andere verdieping te brengen. Het is inderdaad een leuk museum en - in tegenstelling tot andere musea - mag je daar alles aanraken.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 3-4 mei 2013: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2013, 22:27 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Apr 2009, 18:11
Berichten: 2092
Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 26.000+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Ingeschreven en betaald! Het wordt alweer mijn 3e keer hier. Vorig jaar niet geweest want toen viel het samen met de KM van de RWV, als ik mij niet vergis.

_________________
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde (zelf bedacht)


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.