Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 05 Mei 2024, 18:28

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 299 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: 7-8 mei 2010: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 08 Mei 2010, 19:06 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4233
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
Voy con Dios schreef:
Bij de foto's moet ik even waarschuwen: er zitten close-ups tussen van Maaikes voeten en ook van wat er nog uit de kisten van Hawkeye getrokken werd, aan de finish... niet kijken als je net hebt gegeten. :-&


Voor het betere ramptoerisme kunnen we ook altijd op jou rekenen hè Maike ;-) Wat een horror-foto's :?

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 7-8 mei 2010: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 08 Mei 2010, 19:12 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Mei 2007, 20:00
Berichten: 2742
Woonplaats: Vianen
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 41
Kennedymarsen volbracht: 29
100+ wandelingen: 9
Merk wandelschoenen: Mephisto
Mood: Blij
Niet veel meer toe te voegen. Om 16.00 binnen met Berend, moe maar voldaan.
In het begin nog een stuk met de dames opgelopen, maar die gingen me uiteindelijk toch te snel. Daarna de weg vervolgd met Berend en Bernard en het laatste stuk alleen met Berend. Lekker gelopen, maar nu wel moeie en brandende voeten. Nog even naar de verjaardag van de schoonmoeder van mijn dochter geweest, maar om 19.00 zat ik te pitten op de bank. Mijn dochter heeft me toen maar thuis gebracht en ik duik zo het mandje in.

_________________
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)

www.grootgennepsgenootschap.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 7-8 mei 2010: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 08 Mei 2010, 19:21 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4722
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Sunny schreef:
Voy con Dios schreef:
Bij de foto's moet ik even waarschuwen: er zitten close-ups tussen van Maaikes voeten en ook van wat er nog uit de kisten van Hawkeye getrokken werd, aan de finish... niet kijken als je net hebt gegeten. :-&


Voor het betere ramptoerisme kunnen we ook altijd op jou rekenen hè Maike ;-) Wat een horror-foto's :?


Ik heb een reputatie hoog te houden :-)
Ook op het blarentopic, lekker kingsize en fullcolour... :-"

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 7-8 mei 2010: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 08 Mei 2010, 20:01 
Ook de limbabwees is weer terug in haar huissie.
Heb heerlijk gelopen met Susel aan mijn zijde(was voor haar de 1stemaal).
Heb voor de eesrte maal in Hilversum gelopen, had gedacht dat het er drukker was. Maar achteraf viel het me niet tegen heb toch iedere keer lopers voor me en achter me gehad.
Ik vond het een gezellige KM met vele bekende en nieuwe walkers.
Het weer was voor mij perfect, en t was heerlijk dat ik iedere rust aan mijn tas kon, dankzij Dr. Pain.
Was om kwart voor drie binnen, en heb nog wat gedronken met andere walkers.
Vond het erg gezellig en heb eens geen blaar gelopen. =D> =D> =D> =D>
Dus het heeft toch geholpen om de schoenen en sokken te wisselen.
Iedereen bedankt voor een reuze gezellige wandeling. =D> =D> =D>


Omhoog
   
 
 Titel: Re: 7-8 mei 2010: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 08 Mei 2010, 21:25 
Om 16 uur op de trein gestapt en om 19 uur in Middelburg, ondertussen ook al weer gebarbequed. Ontzettend lekker gelopen, geen last van blaren of andere ongemakken, goed wandelgezelschap, zo wil ik wel vaker lopen :D . Foto's komen later aangezien ik nu nog bij mijn zus ben.


Omhoog
   
 
 Titel: Re: 7-8 mei 2010: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010, 00:23 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Feb 2010, 14:54
Berichten: 46
Woonplaats: Gemonde
Leeftijd: 37
Afstand 2024: 55
Loopnummer 2024: 55-A-773
Kilometers gelopen: 4552
Aantal N4D volbracht: 21¼
Kennedymarsen volbracht: 9
Merk wandelschoenen: hanwagslofjes
Mood: Gewoon
Voy con Dios schreef:
Op mijn site http://www.buitenspelen.asuerus.nl staat de tweede helft van het feestje voor jullie klaar: klein verhaaltje en wat foto's. Voelt u allen vrij om langdurig te lenen van dit materiaal. Er zitten misschien een paar aardige avatars tussen.

Door omstandigheden liep ik slechts het laatste stukje mee, voorafgegaan door 12 km vanaf mijn huis naar de binnenrust in Loenen. In totaal nog geen 40 kilometer dus, en diepe buiging voor de Kennedy-bikkels en bikkels-debutanten, die alle 79.002 meters liepen! Ook de mensen van de LAT een groot compliment voor de goede zorgen, de vriendelijke woorden, de flexibiliteit en de gezelligheid.

Bij de foto's moet ik even waarschuwen: er zitten close-ups tussen van Maaikes voeten en ook van wat er nog uit de kisten van Hawkeye getrokken werd, aan de finish... niet kijken als je net hebt gegeten. :-&



hey Voy,

Suseltje is ook wel al ff hier aangemeld, dus nie alleen van "de buren" ;)
ennuh ERG leuke foto's!!

_________________
in 't zuiden vol zon, woon ik samen met jou
't is daarom dat ik zo van brabanders hou


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 7-8 mei 2010: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010, 01:02 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Feb 2010, 14:54
Berichten: 46
Woonplaats: Gemonde
Leeftijd: 37
Afstand 2024: 55
Loopnummer 2024: 55-A-773
Kilometers gelopen: 4552
Aantal N4D volbracht: 21¼
Kennedymarsen volbracht: 9
Merk wandelschoenen: hanwagslofjes
Mood: Gewoon
Tja je "eerste kennedy"
erg zenuwachtig, niet wetende wat je precies kunt verwachten.
in 2005 geprobeerd Someren te lopen, en na ik dnek een klein 50 ben ik toen gestopt, omdat ik bang was dat ik anders Nijmegen niet zou kunnen lopen....

dus als eerder de nachttocht winterswijk-arnhem in 1999 en 2000 had ik geen vervaring.
en tja dat is toch al wel een tijdje geleden


ik wilde al wel eerder vertellen hoe ik de kennedy ervaren heb..
GEWOONWEG SUPER!!!!

gehoopt dat ik het zou halen..
Dankzij onze limbabwees liep het erg prettig
en ik ben SUPER trots dat zij mij mee wilde nemen!!!!!

vond het ook erg leuk om wat w4wers te zien :)
Wat de digen die ik onderweg heb gezien enzo...
omgeving vond ik erg geweldig, de trap naar beneden na die brug die niet dichterbij lijkt te komen vond ik doodeng. En ook die hebben we overwonnen
het Vals zingen van Angelique en mij was ook heel geweldig, hoe het voor de omgeving klonk, geen idee ;)

Gerrit, bedankt dat onze tas bij jou in de auto mocht, zodat wij er veel profijt van hebben gehad

mijn voetjes zijn 3 blaartjes rijker, maar niet noemenswaardig, anders had ik het allemaal wel beter gevoeld, als alleen de tintelingen over mijn gehele voeten bij het uittrekken van mijn schoenen...
mijn spieren zijn een beetje stijfjes, maar het valt me echt wel mee :)

iedereen gefeliciteerd met het uitlopen van de kennedy of het wijslijk stoppen van de kennedy.
stoppen is een hele moeilijke, maar meestal Erg wijze beslissing, en heel pijnlijk....

_________________
in 't zuiden vol zon, woon ik samen met jou
't is daarom dat ik zo van brabanders hou


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 7-8 mei 2010: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010, 08:26 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd

Geregistreerd: 29 Okt 2007, 14:58
Berichten: 346
Woonplaats: Breda
Leeftijd: 35
Kilometers gelopen: Genoeg
Aantal N4D volbracht: 7+
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hoka
Mood: Gewoon
Mijn eerste kennedymars..
Tja wat kan ik er over zeggen?!
Laat ik maar bij het begin beginnen;

Vrijdag was ik lekker heel de dag vrij, dus een beetje kunnen 'voorslapen' en uitrusten..
Alles klaargezet (veel te veel natuurlijk) ), 's avonds nog lekker gegeten, en rond 20.00uur richting Hilversum!
Rond 21.00uur kwamen we daar aan. Het was al goed druk, er waren een hoop bekende walkers en forummers.. Meteen door Voy op de foto gezet, toen ik nog kon lachen..
De startpapieren had ik inmiddels in handen, ook de route; deze was eigenlijk niet nodig.

Rond 21.45uur gingen we allemaal naar buiten, hier werd nog een toespraak door de organisatie gehouden. Het was de 25e keer dat deze mars georganiseerd werd en als de aswolk van Ijsland geen roet in het eten had gegooid hadden we allemaal een mooi jubileumpetje gehad.. Helaas stond dit nu nog in China..
Er werden ook nog 2 mensen in het zonnetje gestoken; de 2 die er al 25 jaar bij waren! (petje af hoor, ppffff)

Om 22.00uur was het dan eindelijk zo ver..
De start!
Ik zou samen lopen met Marc (racoon) en Sandra (MKA muts), maar de laatste die ging zo gigahard van start dat we die bij de eerste rust (13,4km rond 00.30uur) al uit het oog verloren hadden.. (kan ook te maken hebben met de donkere nacht )
Bij de eerste rust was er natuurlijk nog niets aan de hand, Marc heeft even gezeten en ik bleef staan; wat gegeten en gedronken en verder naar de volgende rust op 22km.
Dit stuk ging van Naarden richting Muiden.
Doordat het natuurlijk pikkedonker was heb ik van de omgeving niet heel veel meegekregen behalve dan hetgeen vlak voor de 2e rust; het nachtelijke uitzicht op een mooi verlicht Muiderslot! Wat ik ook erg leuk vond, was dat Daphne (de oudste dochter van Gerrit) mij nog even belde vlak voor deze rust..
Bij de 2e rust even wat gezeten, een nieuw flesje water meegenomen, wat gedronken en gegeten en na een klein kwartiertje weer verder naar de 'grote binnenrust' in Diemen op 33km.
Dit stuk van de route ging langs de A1 richting het AmsterdamRijnkanaal.. De laatste hebben we via een spoorbrug overgestoken, heel leuk om dan terug te kijken; al die lichtjes en lichtgevende vestjes langs het water! )
Vervolgens het Diemerbos in (volgens Marc het grote enge dierenbos) )
Jammer genoeg zie je er in de nachte niet veel van, maar alle geluiden van vogels en kikkers geven wel aan dat het een heerlijk bos moet zijn..
Bij 'de Schakel', hebben we de binnenrust, 33km inmiddels afgelegd.
Hier hebben we bijna 3 kwartier gezeten.. Ik heb even nieuwe sokken aangedaan, een beetje van mijn meegenomen noodles opgegeten..
De precieze tijd weet ik niet meer, maar volgens mij gingen we rond 05.15uur weer weg.
Het volgende stuk was weer een stuk van ongeveer 12km, de ochtendgloren in.
De vogeltjes begonnen heerlijk te fluiten en het werd licht! Heel prettig voor de ogen die door het donker toch een beetje vermoeid werden (en de nachtelijke tijden niet te vergeten natuurlijk )
Langs rivier de Gaasp gingen we richting Driemond en vervolgens door het Gein, een mooi natuurgebied, zeker in de ochtendgloren.
Bij een boerderij langs het AmsterdamRijnkanaal hebben we de 4e rust.
Hier heeft Gerrit even mijn schouders gemasseerd, want daar begon ik flink last van te krijgen..
Hierdoor was ik ook weer even bijgekomen en konden we na 15 minuten weer verder!
We zaten inmiddels al over de helft! Het was inmiddels 07.30uur, dus mijn veiligheidshesje heb ik bij Gerrit achtergelaten. Het was namelijk helemaal licht, dus die hadden we niet meer nodig.
Op naar de volgende binnenrust, richting Loenen..
Er volgt een flink stuk langs het kanaal (bijna 5km). Dan een stijle hoge trap het kanaal over, en aan de andere kant een trappetje (nou ja, een paar betonnen bielzen die ooit een trap moesten voorstellen ) af.. Nog een stuk langs het kanaal en richting Vreeland (gemeente Loenen).
Ik kreeg zo'n 4km voor de rust een dip.. Het duurde nog zo'n end voor we er waren.
Een 10minuten voor de rust belde Gerrit; er was iemand die mij echt even wilde spreken; Voy!
Pfff, dat maakte me emotioneel.. Ze was trots, wat mij een 'Nijmegen gevoel' gaf.
Het was nog een klein stukje, vlakbij de molen, die we inmiddels in het zicht hadden..
Volgens een paar dorpbewoners was het nog een klein stukje, en konden we zelfs een tussendoorpad nemen.. Maar nee, ik voelde me *** (niet voor herhaling vatbaar ;) ), maar wilde die paar honderd meter niet afsnijden..
En toen waren we er eindelijk!! Bijna 57km, verder dan ik ook gelopen heb in 1 keer..
Ik zag het even niet meer zitten, zat er flink doorheen, terwijl ik echt geen last had van mijn benen en met schone sokken ook niet meer van mijn voeten.. Dus wat had ik te klagen?! We zullen het maar op de vermoeidheid en support gooien wat me emotioneel maakte.
Maar; een paar knuffels, schoon t shirt en wat noodles later, ging het weer toppie!
Langs de rivier gaan we richting Nieuwersluis en Breukelen, een stuk van totaal 8km richting de één na laatste wagenrust. Hier waren we rond 12.30uur.. Even gezeten, wat doet dat een mens wonderen :)..
Nu was het nog maar een 'klein' stukje naar de finish, nog een stuk van 8km naar de volgende rust en vanaf daar nog een 6km naar de finish..
Naar de laatste rust kreeg ik vleugels; ik liep zelfs een flink end voor Marc, maar 'durfde' niet langzamer te gaan lopen (bang voor nog een dip) en hoopte van harte dat hij het me niet kwalijk nam..
We kwamen door een mooi stilte gebied, het was wel een lange, nagenoeg rechte weg, wat het niet makkelijk maakte voor het koppie.. Zo'n 1000mtr voor de rust had Marc een sprintje ingezet en vervolgens liepen we dus samen de rust binnen...
Ik MOEST van Gerrit gaan zitten en wachten/rusten.. Gelukkig vond ik dat niet erg
Even wat gedronken en heerlijk een gevulde koek op.. En toen, toen waren Ria en Daphne daar ineens! (ze hadden tussendoor allebei al een paar keer gebeld) Wat gaf dat me nog meer vleugels! Ja, de tocht was bijna compleet en de mensen die me gesteund hadden staken me nog een extra hart onder de riem.. :) (BEDANKT!!!)
Het laatste stukje; Door een mooi stukje bos en over een mooie hei.. Helaas was er vlakbij de bebouwd kom een pijl iets omgebogen en liepen we vroeger de wijk in dan gepland..
Gelukkig, konden we iemand vragen welke kant we op moesten.. Daarna Gerrit nog even gebeld, Marc zat er doorheen en wilde echt niet veel verder meer lopen, hij garandeerde ons dat het echt niet verder meer was dan een kilometer, dus toch maar verder gelopen..
In de verte zag ik andere wandelaars dus we zaten zeker goed!
En inderdaad het was nog een ministukje (zo'n 600meter vanaf waar we Gerrit belde)..
Mijn vader, tante en zusje kwamen ons tegemoet en ik kon gewoon naar ze toe rennen! :)

Wat was ik blij! De finish!!! Mama stond daar, samen met Michel op ons te wachten..
Eindelijk.. Mijn eerste 80 kilometer..
Iets voor 16.00uur waren we binnen en we hebben ruim een kilometer omgelopen, dus ruim binnen de 18 uur gelopen.. Volgens de GPS van Marc hebben we 2 uur en 20minuten gerust.
In de kantine hebben we even gezeten, even uitgepuft.. Natuurlijk de medaille en dergelijke in ontvangst genomen.. :)

Tja, het is goed gegaan.. Heel goed.. Ben een beetje stijf, maar eigenlijk niet meer dan na een 40km tocht. MAAR, wat een end.. Ik weet dan ook niet of ik 'verslaafd' ben en ooit nog een dergelijke tocht ga lopen.. :)

Voor preciezere tijden hoop ik Marc te kunnen rekene, die dat van zijn GPS af kan lezen..
Marc; Bedankt voor de steun!
Gerrit en alle anderen natuurlijk ook!
Zonder jullie had ik het niet gerede..

_________________
Onze trip USA: http://michel-en-rachel.reismee.nl/


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 7-8 mei 2010: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010, 08:50 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Mrt 2007, 16:44
Berichten: 2190
Woonplaats: Het dorp van Dik Trom
Leeftijd: 63
Kilometers gelopen: 10500+
Volgende wandeltocht: Oud Amsterdam ?
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Merk wandelschoenen: Meindl Island
Mood: Gewoon
Rachel schreef:
<snip>
Tja, het is goed gegaan.. Heel goed.. Ben een beetje stijf, maar eigenlijk niet meer dan na een 40km tocht. MAAR, wat een end.. Ik weet dan ook niet of ik 'verslaafd' ben en ooit nog een dergelijke tocht ga lopen.. :)
<snip>

Prima gedaan en natuurlijk ben jij niet verslaafd aan de kennedymarsen maar ik weet zeker dat jij dat nog wel eens een keertje gaat doen. En over een jaar of drie gaat het kriebelen voor de Dodentocht. :lol:

_________________
I'm rather walking than WalkKING! (Ben)
“Succes is niet definitief, falen is niet fataal. Het is de moed om door te gaan die telt.”


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 7-8 mei 2010: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010, 10:15 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 27 Nov 2005, 12:28
Berichten: 1323
Woonplaats: Epe
Leeftijd: 37
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Salomon
Mood: Blij
@ rachel, dat je het zonder mij niet gered zou hebben daar ben ik het niet mee eens.

En het stukje vanaf de molen naar de laatste wagenrust in het schuurtje waar Gerrit zijn vrouw en dochter noog kwamen liep je inderdaad wat harden maar vond dat niet erg, ik dacht die wacht toch wel bij de rust op me.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 7-8 mei 2010: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010, 10:30 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Feb 2010, 14:54
Berichten: 46
Woonplaats: Gemonde
Leeftijd: 37
Afstand 2024: 55
Loopnummer 2024: 55-A-773
Kilometers gelopen: 4552
Aantal N4D volbracht: 21¼
Kennedymarsen volbracht: 9
Merk wandelschoenen: hanwagslofjes
Mood: Gewoon
Lonkie schreef:
leuk om ieders verhaal even na te lezen,zo heeft ieder weer zijn eigen belevenisssen en ervaringen...
ik lag in ieder geval om 20.00u in bed en heb tot vanochtend 10.00 rond gehuppelt in dromenland .... heerlijk..
nog ietsje stijf,maar voel me verder prima... :D


gisteren 19:00 ongeveer op bed, vannacht 12:34 schrok ik wakker..
uit bed, drinken en wat eten en toen weer lekker verder slapen tot uurtje of 7, weer wat drinken en lekker doorgeslapen tot een uurtje of 10..
heerlijk :)

_________________
in 't zuiden vol zon, woon ik samen met jou
't is daarom dat ik zo van brabanders hou


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 7-8 mei 2010: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010, 10:54 
Lonkie schreef:
leuk om ieders verhaal even na te lezen,zo heeft ieder weer zijn eigen belevenisssen en ervaringen...
ik lag in ieder geval om 20.00u in bed en heb tot vanochtend 10.00 rond gehuppelt in dromenland .... heerlijk..
nog ietsje stijf,maar voel me verder prima... :D


Heb je weer bijna een KM gehuppelt vannacht. ;) ;)
Of heb je de camper gezocht voor de broodjes worst. ;) ;)

Nou, om eerlijk te zijn ging het bij mij hetzelfde.
Ben eerst ff op de bank in slaap gevallen, en daarna ff snel douche en in bed gegaan.
Heb nog rond de klok van 23 uur een sms gekregen, maar ondanks dat de telefoon naast me lag heb ik niets gehoord.
En vanmorgen rond de klok van half tien gingen mijn luikjes weer open, en voel me eigenlijk fris en fruitig. :D :D


Omhoog
   
 
 Titel: Re: 7-8 mei 2010: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010, 10:55 
Suseltje schreef:
Lonkie schreef:
leuk om ieders verhaal even na te lezen,zo heeft ieder weer zijn eigen belevenisssen en ervaringen...
ik lag in ieder geval om 20.00u in bed en heb tot vanochtend 10.00 rond gehuppelt in dromenland .... heerlijk..
nog ietsje stijf,maar voel me verder prima... :D


gisteren 19:00 ongeveer op bed, vannacht 12:34 schrok ik wakker..
uit bed, drinken en wat eten en toen weer lekker verder slapen tot uurtje of 7, weer wat drinken en lekker doorgeslapen tot een uurtje of 10..
heerlijk :)


Susel je hebt ook nog ff hier gezeten hoor, bent niet meteen weer gan slapen.Betrapt. =P~


Omhoog
   
 
 Titel: Re: 7-8 mei 2010: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010, 10:57 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Feb 2010, 14:54
Berichten: 46
Woonplaats: Gemonde
Leeftijd: 37
Afstand 2024: 55
Loopnummer 2024: 55-A-773
Kilometers gelopen: 4552
Aantal N4D volbracht: 21¼
Kennedymarsen volbracht: 9
Merk wandelschoenen: hanwagslofjes
Mood: Gewoon
Zoef Sloef schreef:
Suseltje schreef:
Lonkie schreef:
leuk om ieders verhaal even na te lezen,zo heeft ieder weer zijn eigen belevenisssen en ervaringen...
ik lag in ieder geval om 20.00u in bed en heb tot vanochtend 10.00 rond gehuppelt in dromenland .... heerlijk..
nog ietsje stijf,maar voel me verder prima... :D


gisteren 19:00 ongeveer op bed, vannacht 12:34 schrok ik wakker..
uit bed, drinken en wat eten en toen weer lekker verder slapen tot uurtje of 7, weer wat drinken en lekker doorgeslapen tot een uurtje of 10..
heerlijk :)


Susel je hebt ook nog ff hier gezeten hoor, bent niet meteen weer gan slapen.Betrapt. =P~

ik heb zelfs nog film gekeken
hahahahahaha

_________________
in 't zuiden vol zon, woon ik samen met jou
't is daarom dat ik zo van brabanders hou


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 7-8 mei 2010: Kennedymars Hilversum (NH)
BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010, 11:03 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 27 Nov 2005, 12:28
Berichten: 1323
Woonplaats: Epe
Leeftijd: 37
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Salomon
Mood: Blij
mijn tijd inclusief rust is 17.55 uur. en de 1e was 18.08 uur.


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 299 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.