|
Walkers4Walkers.nlHet wandel-forum vóór en dóór wandelaars! |
|
Het is momenteel 09 Nov 2024, 17:45
|
Auteur |
Bericht |
Cornelia
|
Titel: Re: Danyell's Wandelsite Geplaatst: 25 Dec 2014, 15:40 |
|
Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32 Berichten: 11461 Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 63
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
|
Danyell schreef: Leuk nieuws op deze 1e Kerstdag. Danyell's Wandelsite is als 8e geplaatst op de Wandel BLOG Top 50 Nederland en België! En daar ben ik best een beetje trots op en blij mee!
http://www.skafit.nl/nieuws/69-top-50-w ... elgie.html Nou, daar mag je zeker trots op zijn. Zag al meer bekende web sites op de lijst staan.
_________________ "Life is like a beach, enjoy the waves"
|
|
Omhoog |
|
|
Elly N
|
Titel: Re: Danyell's Wandelsite Geplaatst: 25 Dec 2014, 17:59 |
|
Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08 Berichten: 1889 Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 69
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
|
Bosso schreef: Danyell schreef: Leuk nieuws op deze 1e Kerstdag. Danyell's Wandelsite is als 8e geplaatst op de Wandel BLOG Top 50 Nederland en België! En daar ben ik best een beetje trots op en blij mee!
http://www.skafit.nl/nieuws/69-top-50-w ... elgie.html Ik vier dit nu met een bakje koffie ipv. een lekkere borrel. Gefeliciteerd met het behaalde resultaat. Ik doe even met je mee.... proost!! Een beetje trots en blij..... maak daar maar HARTSTIKKE trots en blij van toch????
_________________ Het leven is veel te kort.... om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.
www.ellynoordover.nl
|
|
Omhoog |
|
|
Ineke61
|
Titel: Re: Danyell's Wandelsite Geplaatst: 26 Dec 2014, 11:14 |
|
Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05 Berichten: 2737 Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
|
Elly N schreef: Bosso schreef: Danyell schreef: Leuk nieuws op deze 1e Kerstdag. Danyell's Wandelsite is als 8e geplaatst op de Wandel BLOG Top 50 Nederland en België! En daar ben ik best een beetje trots op en blij mee!
http://www.skafit.nl/nieuws/69-top-50-w ... elgie.html Ik vier dit nu met een bakje koffie ipv. een lekkere borrel. Gefeliciteerd met het behaalde resultaat. Ik doe even met je mee.... proost!! Een beetje trots en blij..... maak daar maar HARTSTIKKE trots en blij van toch???? Gefeliciteerd! Ik wist niet dat je je daarvoor op kon geven en dat er zoiets als een verkiezing bestond. Carola, Henk en Rolf staan er ook tussen!
_________________ Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:
http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com
|
|
Omhoog |
|
|
Herman2702
|
Titel: Re: Danyell's Wandelsite Geplaatst: 26 Dec 2014, 11:48 |
|
|
Frequente W4W'er |
|
Leeftijd: 49
Kilometers gelopen: 1900
Merk wandelschoenen: Meindel
|
grappig om zo eens wat verhalen te lezen
_________________ Morgen bestaat niet
|
|
Omhoog |
|
|
Jeltsje
|
Titel: Re: Danyell's Wandelsite Geplaatst: 27 Dec 2014, 17:45 |
|
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
|
Herman2702 schreef: grappig om zo eens wat verhalen te lezen Ja, blogs zijn erg leuk
|
|
Omhoog |
|
|
Danyell
|
Titel: Re: Danyell's Wandelsite Geplaatst: 17 Aug 2016, 17:17 |
|
Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26 Berichten: 4768 Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
|
Laatste bericht in dit topic van december 2014????? Er zal wel een keer gebezemd zijn.......
Maar goed: Van donderdag 11 augustus tot en met zondag 14 augustus ben ik weer eens samen met Elly aan de wandel geweest. Dit keer een wandeltripje naar het Ahrdal (Duitsland), waar we drie dagen langs de wijnvelden en langs de rivier de Ahr hebben gewandeld. Het waren drie prachtige dagen, met schitterende routes en zeker op de 2e en de 3e wandeldag heel mooi zonnig weer. De 1e dag was droog, maar bewolkt. We hebben natuurlijk weer van alles beleefd en heel veel gezien, lekker gegeten en gedronken en ontzettend veel lol gehad.
Verslag en 3 uitgebreide fotoreportages zijn weer te bekijken op: http://www.danyell.nl/startpagina-w/wandelen.html
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
_________________ Alleen, maar niet eenzaam
|
|
Omhoog |
|
|