Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 16 Apr 2024, 06:12

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6601 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374 ... 441  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 13 Apr 2018, 19:55 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4932
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Sammie6306 schreef:
Stoer Angelique, ik ben benieuwd hoe het je vergaat!



Anders ik wel!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 13 Apr 2018, 21:49 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 13 Mrt 2017, 09:47
Berichten: 1134
Woonplaats: Goch Pfalzdorf in Duitsland
Leeftijd: 57
Afstand 2024: 40
Aantal N4D volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Grisport
Mood: Vrolijk
Vandaag rondje van 34 km gelopen. Thuis vertrokken en via Bedburg Hau naar het station van Kleve gelopen, daarna naar Kellen waar ik een korte rust bij vrienden van me heb gehouden, daarna door Qualburg richting Slot Moyland en weer terug naar huis.

Afbeelding

Leuke wandeling. Ook noig 3 geocaches gevonden. :)

_________________
Gewoon doorlopen, meer is het niet..


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 14 Apr 2018, 05:31 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6715
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Vervelend om "op de klok" te moeten lopen Angelique! Al viel dat uiteindelijk gelukkig weer mee. Is de verjaardag dan helemaal niet doorgegaan?


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 14 Apr 2018, 07:56 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4932
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Marko schreef:
Vervelend om "op de klok" te moeten lopen Angelique! Al viel dat uiteindelijk gelukkig weer mee. Is de verjaardag dan helemaal niet doorgegaan?



Nouja, ik doe de laatste tijd niet anders, dus word er steeds ervarender in, haha.

En de verjaardag werd in zijn geheel geskipt. Hij had een locatie afgehuurd en was zo teleurgesteld vanwege de vele last minute afzeggingen dat hij totaal geen zin meer had om het dan maar thuis te vieren.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 14 Apr 2018, 09:33 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Apr 2009, 18:11
Berichten: 2093
Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 26.000+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
fhd schreef:
Nou, niet vandaag maar afgelopen zaterdag was ik ook aanwezig tijdens de Fellenoordtocht in Drunen.
Ah, je bent fout gelopen bij de ijsbaan! Ik loop vaak tochten bij deze vereniging (want dicht bij Tilburg) en ik moet zeggen dat ik weinig moeite heb met de manier van pijlen, die zij hanteren. De linten gebruiken zij altijd als een herinneringspijl voor rechtdoor op lange stukken. Misschien is het gewenning bij mij?

Je had bij de rustpost van de vereniging ook om water kunnen vragen. Ze hebben meestal extra water bij zich voor mensen die water nodig hebben. En verder kan je bij hun rustposten ook eten of drinken kopen, als je geen munten hebt. Zij zetten dan een stempel op de startkaart en verwachten dan dat je de consumpties bij de finish afrekent. Je moet het maar even weten!

_________________
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde (zelf bedacht)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 16 Apr 2018, 21:57 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4932
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Wil1956 schreef:
fhd schreef:
Nou, niet vandaag maar afgelopen zaterdag was ik ook aanwezig tijdens de Fellenoordtocht in Drunen.
Ah, je bent fout gelopen bij de ijsbaan! Ik loop vaak tochten bij deze vereniging (want dicht bij Tilburg) en ik moet zeggen dat ik weinig moeite heb met de manier van pijlen, die zij hanteren. De linten gebruiken zij altijd als een herinneringspijl voor rechtdoor op lange stukken. Misschien is het gewenning bij mij?

Je had bij de rustpost van de vereniging ook om water kunnen vragen. Ze hebben meestal extra water bij zich voor mensen die water nodig hebben. En verder kan je bij hun rustposten ook eten of drinken kopen, als je geen munten hebt. Zij zetten dan een stempel op de startkaart en verwachten dan dat je de consumpties bij de finish afrekent. Je moet het maar even weten!



Nee, geen ijsbaan gezien, wel een roeivijver? En ze waren bij de start en op hun website heel duidelijk: alleen betalen met muntjes. Maar misschien idd iets wat je "moet" weten.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 07 Mei 2018, 12:30 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Apr 2009, 18:11
Berichten: 2093
Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 26.000+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Niet vandaag maar gisteren gelopen bij De Voskes in Arendonk, België. Als bondslid betaal je hier maar 1,10 euro, ook als lid van KWBN! Geen routebeschrijving of kaart maar bij de uitgang van de zaal hangt een bordje waarop vier lussen staan. Je kan 1 of meer lussen lopen en als je ze alle vier doet, heb je er 25 km op zitten. Uiteraard ga ik voor alle lussen. Je komt iedere keer weer bij de zaal terug, waar de vereniging een enorm cateringgebeuren heeft opgezet: koffie, thee, broodjes, soep, frisdrank en natuurlijk, wij zijn tenslotte in België, veel soorten bier!

Omdat het vier lussen zijn, die alle kanten van Arendonk en omgeving laten zien, kom je soms andere wandelaars tegen, die een andere lus doen. Goed op de pijlen letten zodat je niet verkeerd loopt! De pijlen zijn klein en hangen niet altijd op een logische plaats. Smalle paadjes, brandgangen, ruime buitenwijken en natuur wisselen elkaar af. Ik verbaas me iedere keer weer over de bouwwijze van het land. Welstandscommissies kennen ze kennelijk niet zodat ieder huis zijn eigen stijl, kleur en afwerking heeft. Iedere Belg is met een baksteen in de maag geboren, zegt men en dat klopt. Het aantal bouwprojecten is niet te tellen.

Na iets meer dan 5 warme uren lopen door de Noorderkempen wordt de finish bereikt en is het aangenaam uitrusten met een lekkere versnapering.

_________________
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde (zelf bedacht)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 10 Mei 2018, 14:38 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:31
Berichten: 7551
Woonplaats: wijchen - nijmegen
Leeftijd: 37
Afstand 2024: 4x40
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: quechua decathlon
Mood: Somber
de kastelen tocht van wijchen
De eersten 15 km waren gezellig en goed te doen
De tweede 15 km was ongezellig met alleen maar landweggetjes en weilanden met een start tijd van 8.17 uur en 4 rusten een eind tijd bij binnenkomst 15.15 uur
Ben zeer blij met me behaalde prestatie de eerste 30 van dit jaar geen blaren beetje spierpijn vanaf 23 km en 2 douche beurten onderweg nu de spulletjes uithangen en lekker warm douche ter afsluiting of ik weer voor de 30 ga op deze tocht dat denk ik niet vond de 20 km veel gezelliger

_________________
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 11 Mei 2018, 12:33 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4932
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Afgelopen zaterdag in Emmen 15km gelopen wat uiteindelijk iets van 17km is geworden.

Ik moest hiervoor bijna 3 en hlf u reizen, maar dan had ik de provincie Drenthe iig gehad. In de laatste trein ontdekte ik dat mijn broek bij mijn been was gescheurd.. In het ergste geval zou hij dooscheuren en zou ik half in mijn onderbroek lopen, maar ik zo hoedanook gaan schuen met mijn been.. Nu had ik zolang in de trein gezeten, nu wilde ik wandelen ook!

Ik ging er vanuit dat de route voornamelijk over landweggetjes zou gaan, dus de verrassing was groot toen bleek dat het voonamelijk door de bossen ging. Ik ging voor de 15km en zoals verwacht voelde ik helaas op de 5km mijn been al schuren. Wel pleisters bij me, maar niet groot genoeg en ik hoopte dat de schade beperkt bleef. De route ging doo bos,park, ander natuu en af en toe een landweggetje. Helaas was er soms een beetje onlogische bepijld en hingen de pijlen ook afwisselend links en echts. Op een gegeven moment zag ik een pijl naar links ove het hoofd: Ik liep over een stuk wat bezaaid was met onkruid, en wist dat ik het "" eerste pad links moest" , maar zag geen pad links. Heen en weer gelopen met de brandnetels in de benen (Lekker joh, een korte broek en centimeters hoge brandnetels en andere onkruid!) en na een kwartier zoeken vond ik de pijl: rechtsstreeks de metershige onkruid in, van een pad was echt geen sprake meer! Hoe moest ik in godsnaam zonder kapmes dit pad betreden?! En hoe hadden ze dit met het bepijlen gedaan?! Want dat onkrud groeit niet in een avond/nacht zo hoog! Op de routebeschrijving was te lezen dat ik een graspad in moest na " De eerste weg Links" en had aan het einde van het centimetershoge onkruidpad wel een graspad gezien. Daarheen gelopen, toen linksaf en zag idd een pijl aan de andere kant van het "verdwenen pad" Volgens mij hebben die bepijlers ook gewoon omgelopen zoals ik dat deed, kan me niet voorstellen dat ze door het oerwoud gelopen zijn! (Als voorstelling: het onkruid e.d was hoger dan dat ik met mijn 1.73m. ben... ook met bomen en laaghangende takken enzo.)

Afijn, ik kon weer verder opweg naar de rustpost. Er was 1 rust op de 15km. helaas zag ik nu vaker pijlen over het hoofd: Gele/groene pijlen in geel/groene bomen vallen mij n iet op. Uiteindelijk wel de rust gevonden waar 1 mevrouw aan het werk was in zowel de snackbar als het eetcafe. Er zat maar 1 wandelaar die wilde net afrekenen dus ik snapte niet waarom ik na een kwartier nog nietgeholpen werd. (Er was dus geen gast aanwezig!) Uiteindelijk maar weer verder gegaan, dan maar niets bestellen, als ik zolang moet wachten in een lege(!) zaak... Flesjes gevuld met water, en nog ruim een uur te gaan ging dat ook wel lukken.

Helaas ging de route nu wel voornamelijk over lange landwegen en zelfs hier was de bepijling niet helemaal optimaal. Of de routebeschrijving klopte niet, dat kan natuurlijk ook. Gebeurt echt enorm vaak en das jammetr, want dan zie je mij niet meer terug op je tocht, en ik denk met mij ook anderen want de mensen die ik onderweg sprak waren ook verkeerd gelopen. Ligt dit keer dus echt niet alleen aan mij!

Opzich best een leuke route, veel mooie natuur gezien. Bepijling mocht idd wat beter en het was jammer dat de mevrouw op de rustpost niet echt haar best voor de omzet deed, maar ik heb toch heerlijk buitengespeeld! 15km was precies goed. Eigenlijk net iets teveel want ik had/heb idd een flinke schuurwond op mijn been. Gelukkig heb ik een privearts die me goed verzorgd, dus ik maak me nog niet ongerust voor de volgende wandeling. ;-)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 11 Mei 2018, 13:09 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 06 Jul 2005, 19:49
Berichten: 2627
Woonplaats: Leusden (maar hoe lang nog)
Leeftijd: -
Afstand 2024: -40
Loopnummer 2024: -
Kilometers gelopen: -genoeg
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: -
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 3
Merk wandelschoenen: -
Mood: Vrolijk
fhd schreef:
Afgelopen zaterdag in Emmen 15km gelopen wat uiteindelijk iets van 17km is geworden.

Ik moest hiervoor bijna 3 en hlf u reizen, maar dan had ik de provincie Drenthe iig gehad.


Je had ook nog even 2 weken kunne wachten om dan in Hoogeveen te wandelen :) daar zit maar 1 paadjes tussen wat een beetje kruip door/sluip door is.
Maar als de pijlers goed hun werk doen (en dat deze ze afgelopen jaren) kan je deze niet over het hoofd zien.

Zelf hoop ik niet dat ze teveel/te hoog ophangen. ik mag ze namelijk weer opruimen :)


Laatst gewijzigd door Berend-Botje op 11 Mei 2018, 13:19, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 11 Mei 2018, 13:18 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4932
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Berend-Botje schreef:
fhd schreef:
Afgelopen zaterdag in Emmen 15km gelopen wat uiteindelijk iets van 17km is geworden.

Ik moest hiervoor bijna 3 en hlf u reizen, maar dan had ik de provincie Drenthe iig gehad.


Je had ook nog even 2 weken kunne wachten om dan in Hoogeveen te wandelen :) daar zit maar 1 paadjes tussen wat een beetje kruip door/sluip door is.
Maar als de pijlers goed hun werk doen (en dat deze ze afgelopen jaren) kan je deze niet over het hoofd zien.

Zelf hoop ik niet dat ze teveel/te hoog ophangen. ik mag ze namelijk weer opruimen weer opruimen :)



Als ik over twee weken tijd had gehad, had ik dat misschien ook wel gedaan...


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 17 Mei 2018, 21:04 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4303
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Zo, hehe. Eindelijk klaar met de foto's. Bertus heeft afgelopen zaterdag in Wageningen de Capitulatie Wandeltocht gelopen. Mooi weer, mooie route, mooie natuur, wat wil je nog meer. Ik hoop dat jullie het ook mooie foto's vinden, klik maar hier: https://myalbum.com/album/WIgNy2KbJMCB


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 17 Mei 2018, 21:29 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6078
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Truitje schreef:
Zo, hehe. Eindelijk klaar met de foto's. Bertus heeft afgelopen zaterdag in Wageningen de Capitulatie Wandeltocht gelopen. Mooi weer, mooie route, mooie natuur, wat wil je nog meer. Ik hoop dat jullie het ook mooie foto's vinden, klik maar hier: https://myalbum.com/album/WIgNy2KbJMCB

Ja Bertus en Trudy, heel mooie foto's, dank jullie wel!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 17 Mei 2018, 21:44 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5066
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Spatoes schreef:
Truitje schreef:
Zo, hehe. Eindelijk klaar met de foto's. Bertus heeft afgelopen zaterdag in Wageningen de Capitulatie Wandeltocht gelopen. Mooi weer, mooie route, mooie natuur, wat wil je nog meer. Ik hoop dat jullie het ook mooie foto's vinden, klik maar hier: https://myalbum.com/album/WIgNy2KbJMCB

Ja Bertus en Trudy, heel mooie foto's, dank jullie wel!

Wij hebben deze een paar jaar geleden ook gelopen. Herken er nog wel het e.e.a. van. Leuk om te zien


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 22 Mei 2018, 07:08 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 06 Jul 2005, 19:49
Berichten: 2627
Woonplaats: Leusden (maar hoe lang nog)
Leeftijd: -
Afstand 2024: -40
Loopnummer 2024: -
Kilometers gelopen: -genoeg
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: -
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 3
Merk wandelschoenen: -
Mood: Vrolijk
Zaterdag als pijlophaler bij de Hoogeveesnsche keientocht: Helaas moesten we 2 uur wachten voor de laatste wandelaars op onze post vertrokken.
Maar daaarna toch op pad, onderweg op een smal fiets pad nog veel tegenliggers in de vorm van Klootschieters. Gelukkig werd er even gewacht met het gooien.
Kruip door/sluip door in het bos en bij de volgende pauzepost besloten om de 40km lus met d efiets op te schonen.
Zelfs op de fiets viel dit lusje gigantisch tegen, hoewel er ook wandelaars waren die er van hebben genoten: Tja je hebt van die mensen die zo snel mogelijk zoveel mogleijk kilometer weg willen stampen. Nou dat kon hier op het stukje "Voy"parcours.
Vervolgens weer een stukje wandelen over bos en graspaadjes en we hadden onze kil;ometers weer binnen (10 wandelen en 9 fietsen)
Maandag een stukje Utrechtpad van Wijk naar Werkhoven: Wandelen op basis van de markering omdat we geen recent boekje hadden en de track niet in de GPS stond.
Verrrassende struinpaadjes die ik niet van een SP of LAW gewend ben.
Na 15km op de GPS gestopt en met de bus naar huis, volgende keer het laatste stukje naar Odijk (voor Mw. Botje) en naar Bunnik (voor mij)
Het rondje is dan rond


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6601 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374 ... 441  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.