Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 18 Apr 2024, 03:35

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6602 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 441  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2018, 19:11 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6720
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Vandaag op Texel 35 km gelopen, de route had ik zelf samengesteld en was een combi van delen van het Noord-Hollandpad en het Texelpad (WaddenWandelen), door mij "Texel Noordroute" genoemd.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2018, 19:49 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4933
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Marko schreef:
Vandaag op Texel 35 km gelopen, de route had ik zelf samengesteld en was een combi van delen van het Noord-Hollandpad en het Texelpad (WaddenWandelen), door mij "Texel Noordroute" genoemd.



Das wel erg kort. Verslag mag wel langer hoor! := :-%


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2018, 19:55 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5067
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
fhd schreef:
Marko schreef:
Vandaag op Texel 35 km gelopen, de route had ik zelf samengesteld en was een combi van delen van het Noord-Hollandpad en het Texelpad (WaddenWandelen), door mij "Texel Noordroute" genoemd.



Das wel erg kort. Verslag mag wel langer hoor! := :-%

Hij heeft vakantie :P :mrgreen:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2018, 13:55 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6720
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Jeltsje schreef:
fhd schreef:
Marko schreef:
Vandaag op Texel 35 km gelopen, de route had ik zelf samengesteld en was een combi van delen van het Noord-Hollandpad en het Texelpad (WaddenWandelen), door mij "Texel Noordroute" genoemd.



Das wel erg kort. Verslag mag wel langer hoor! := :-%

Hij heeft vakantie :P :mrgreen:

Verslag volgt (hopelijk) in het weekend. ;-)
Morgen eerst nog het 2e deel lopen : "Texel Zuidroute".


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2018, 15:20 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6078
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Marko schreef:
Verslag volgt (hopelijk) in het weekend. ;-)
Morgen eerst nog het 2e deel lopen : "Texel Zuidroute".

Hopelijk heb je morgen beter weer dan dit "prutweer". :=
't Is niet koud: 10° Celsius en al 10mm in de regenmeter.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2018, 15:30 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6720
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Spatoes schreef:
Marko schreef:
Verslag volgt (hopelijk) in het weekend. ;-)
Morgen eerst nog het 2e deel lopen : "Texel Zuidroute".

Hopelijk heb je morgen beter weer dan dit "prutweer". :=
't Is niet koud: 10° Celsius en al 10mm in de regenmeter.

Met dit "prutweer" is het museumbezoek ook leuk: gisteren naar Ecomare geweest en vandaag naar Kaap Skil.
De "betere" dagen zijn onze fiets- en wandeldagen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2018, 16:08 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6078
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Marko schreef:
Spatoes schreef:
Marko schreef:
Verslag volgt (hopelijk) in het weekend. ;-)
Morgen eerst nog het 2e deel lopen : "Texel Zuidroute".

Hopelijk heb je morgen beter weer dan dit "prutweer". :=
't Is niet koud: 10° Celsius en al 10mm in de regenmeter.

Met dit "prutweer" is het museumbezoek ook leuk: gisteren naar Ecomare geweest en vandaag naar Kaap Skil.
De "betere" dagen zijn onze fiets- en wandeldagen.

Kaap Skil in Oudeschild, leuk! Zijn we in september 2016 ook geweest, was het net "Open Monumenten-weekend. Stonden met de geleende camper op DE Minicamping te Groote Keeten en per fiets naar en op Texel gefietst.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2018, 17:26 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4933
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Spatoes schreef:
Marko schreef:
Spatoes schreef:
Marko schreef:
Verslag volgt (hopelijk) in het weekend. ;-)
Morgen eerst nog het 2e deel lopen : "Texel Zuidroute".

Hopelijk heb je morgen beter weer dan dit "prutweer". :=
't Is niet koud: 10° Celsius en al 10mm in de regenmeter.

Met dit "prutweer" is het museumbezoek ook leuk: gisteren naar Ecomare geweest en vandaag naar Kaap Skil.
De "betere" dagen zijn onze fiets- en wandeldagen.

Kaap Skil in Oudeschild, leuk! Zijn we in september 2016 ook geweest, was het net "Open Monumenten-weekend. Stonden met de geleende camper op DE Minicamping te Groote Keeten en per fiets naar en op Texel gefietst.


Met de waterfiets?


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2018, 17:38 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5067
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
fhd schreef:
Spatoes schreef:
Marko schreef:
Spatoes schreef:
Marko schreef:
Verslag volgt (hopelijk) in het weekend. ;-)
Morgen eerst nog het 2e deel lopen : "Texel Zuidroute".

Hopelijk heb je morgen beter weer dan dit "prutweer". :=
't Is niet koud: 10° Celsius en al 10mm in de regenmeter.

Met dit "prutweer" is het museumbezoek ook leuk: gisteren naar Ecomare geweest en vandaag naar Kaap Skil.
De "betere" dagen zijn onze fiets- en wandeldagen.

Kaap Skil in Oudeschild, leuk! Zijn we in september 2016 ook geweest, was het net "Open Monumenten-weekend. Stonden met de geleende camper op DE Minicamping te Groote Keeten en per fiets naar en op Texel gefietst.


Met de waterfiets?

:rofl: :rofl: :rofl:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2018, 18:02 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6078
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Jeltsje schreef:
fhd schreef:
Spatoes schreef:
Marko schreef:
Met dit "prutweer" is het museumbezoek ook leuk: gisteren naar Ecomare geweest en vandaag naar Kaap Skil.
De "betere" dagen zijn onze fiets- en wandeldagen.

Kaap Skil in Oudeschild, leuk! Zijn we in september 2016 ook geweest, was het net "Open Monumenten-weekend. Stonden met de geleende camper op DE Minicamping te Groote Keeten en per fiets naar en op Texel gefietst.


Met de waterfiets?

:rofl: :rofl: :rofl:

Zucht . . ., je moet hier ook zo opletten wat en hoe je schrijft. :whew:
Gelukkig voor ons was de TESO gewoon in de vaart (hoefden dus niet te zwemmen). ;-)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2018, 18:13 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4933
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Sorry.Ben in een vervelende "droge" bui met dit vieze weer.

(en deze woordspelingen waren eigenlijk niet bedoelt, maar nu ik mijn zin nog een keer lees, vind ik em eigenlijk best mooi verzonnen.)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2018, 19:04 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6078
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
fhd schreef:
Sorry.Ben in een vervelende "droge" bui met dit vieze weer.

(en deze woordspelingen waren eigenlijk niet bedoelt, maar nu ik mijn zin nog een keer lees, vind ik em eigenlijk best mooi verzonnen.)

Is je vergeven hoor, ik had er toch een pffooeeii smiley bij gezet.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2018, 16:39 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6720
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Marko schreef:
Jeltsje schreef:
fhd schreef:
Marko schreef:
Vandaag op Texel 35 km gelopen, de route had ik zelf samengesteld en was een combi van delen van het Noord-Hollandpad en het Texelpad (WaddenWandelen), door mij "Texel Noordroute" genoemd.



Das wel erg kort. Verslag mag wel langer hoor! := :-%

Hij heeft vakantie :P :mrgreen:

Verslag volgt (hopelijk) in het weekend. ;-)
Morgen eerst nog het 2e deel lopen : "Texel Zuidroute".


Vandaag de "Texel Zuidroute" gelopen. Ook deze route was 35 km lang en was een mix van NH-pad en WaddenWandelen.
Verslag volgt later.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 01 Apr 2018, 06:03 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 13 Mrt 2017, 09:47
Berichten: 1134
Woonplaats: Goch Pfalzdorf in Duitsland
Leeftijd: 57
Afstand 2024: 40
Aantal N4D volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Grisport
Mood: Vrolijk
Gisteren zo'n 30 kilometer gelopen in het bosgebied die Leucht bij Kamp-Lintfort en rond de plaats Sevenem, beide in Duitsland. En 59 geocaches gevonden. :-)%%

_________________
Gewoon doorlopen, meer is het niet..


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 01 Apr 2018, 15:14 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6720
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
M. en ik verblijven een midweek op Texel. Ik wil wel wat lopen maar weet niet zo goed wat. Ik heb in 2013 met het Streekpad WaddenWandelen rondom Texel gewandeld (bijna 80 km) en (in 2011) met het Noord-Holland pad heb ik Texel doorkruist van Noord naar Zuid over de kilometerslange grasdijken.
Ik heb van beide routes de digitale versie op mijn telefoon gedownload. Door beide routes in de zelfde applicatie te openen zie ik in 1 oogopslag hoe ik een mooie combinatie kan maken van beide routes.
De routes sluiten op verschillende punten goed op elkaar aan en hebben hier en daar een kleine overlap.
In de applicatie kan ik de kilometerstanden gebruiken om de ideale afstand te creëren.
En zo ontstaan er 2 routes: een Noord- en een Zuidroute. Bij elkaar zo'n 70 km en goed te verdelen over 2 wandeldagen. Op beide dagen loop ik dan delen van beide routes.

26 maart, 1e wandeldag op Texel, noordroute, 35 km
Van de Waal naar de Koog, via het noordelijk deel van het eiland. Ik start op het Noord-Hollandpad en stap in het noorden (begin/eindpunt NH-pad) over op het Texelpad.
Na de "30 van Zandvoort", gevolgd door een drukke zondag, wil ik op maandag liefst een dagje rust.
Die dag gaan M. en ik naar Texel en dan is de reis er naar toe en het inchecken in het "Kustpark Texel" al mooi zat voor deze dag.
Het weerbeeld laat echter zien dat de maandag juist een uitgelezen dag is om te wandelen en/of te fietsen. De dagen erna kan het gaan plenzen.
We kiezen er dan toch maar voor om de maandag vol te benutten.
De fiets van M. gaat mee en de nieuwe fietsendrager wordt op de auto bevestigd.
Na de ochtendspits op pad en om 11.30 uur hebben we de boot naar Texel, de vakantie is nu echt begonnen!
Na de overtocht rijden we naar het plaatsje de Waal, waar mijn wandeling voor vandaag begint.
M. rijdt verder naar de Koog, parkeert daar de auto en stapt op de fiets.

Vanuit de Waal heb ik direct al de keuze uit de originele route van het NH-pad en de broedseizoen-variant. Het broedseizoen in dit natuurreservaat begint 1 april maar toch kies ik daar nu al voor. Dit alternatief is 2,5 km korter en dat past beter in mijn planning voor vandaag.
De alternatieve route loopt langs een vogelreservaat.
Daar waar de routes weer samenkomen gaat het een grasdijk op en die dijk blijf ik bijna 7 km lang volgen. De dijk volgt het Eijerlands Kanaal. Ik loop afwisselend boven op de dijk en op het graspad pal naast het kanaal. Ik zie meerdere konijnen en natuurlijk heel veel schapen en lammetjes. Verder vooral veel groen (gras).
Om het Eijerlandse Kanaal over te steken kan gebruik worden gemaakt van een kabeltrekpont, handmatig te bedienen.
Tot aan het plaatsje de Cocksdorp is het daarna nog zo'n 4 km te gaan en dit gedeelte gaat dwars door weilanden en langs meertjes.
Volgens de route moet ik hier het water oversteken maar ik zie daartoe geen mogelijkheid, dus ik loop een eindje om het water heen.

In de Cocksdorp heb ik er ruim 14 km opzitten. M. blijkt hier ook te zijn en we drinken samen koffie en eten een lekker broodje bij "de echte bakker", ruim 500 m. van de route af.
Terug naar de route, de dijk op en dan kan het grote genieten beginnen. Er is hier een geweldig uitzicht over de (vogelrijke) Waddenzee.
Aan het einde van de dijk staat M. nog even te wachten op mij om mij te laten zien wat zij zojuist met de verrekijker heeft bekeken, werkelijk fenomenaal wat een prachtige natuur is er op of rond de Waddenzee.
Dit vind ik het mooiste deel van de route. Even verderop staat de vuurtoren van Texel en die nader ik via een duingebied met mul zand en de nodige klimpartijen. Ik vind dat, op dit moment, vermoeiend. Het strand volgt met mul zand, daar verder lopen en tegen de wind in, vind ik nog vermoeiender!
Via de strandopgang de duinen in. De vermoeidheid slaat verder toe en ik ben dan ook blij wanneer het glooiende gedeelte in de duinen achter me ligt.
Er volgt een duinpad waar het heerlijk lopen is (zachte zand ondergrond met plukken gras).

Er volgen 2 schitterende natuurgebieden (de Slufter en de Muy). Verspreid over deze gebieden staan meerdere kuddes Galloway runderen en sommigen lopen/grazen ook op het wandelpad.
Op een gegeven moment klopt de digitale route niet met de plaatselijke bewegwijzering en dan volg ik bij voorkeur de bewegwijzering wat de kortste route blijkt te zijn.
In de "Duinen van Texel" loop ik de laatste kilometers voordat ik in de Koog aankom, mijn eindpunt van vandaag. M. biedt aan om mij hier op te halen, het is nog maar 1,5 km naar het Kustpark maar ik vind het welletjes voor vandaag en het is al 19.00 uur. Ik laat me hier graag ophalen.

29 maart, 2e wandeldag op Texel zuidroute, 35 km
Vandaag belooft een droge dag te worden, dus ideaal om de wandeelschoenen weer aan te trekken.
De route gaat van de Koog naar de Waal, over het zuidelijk deel van het eiland. Vandaag start ik op het Texelpad en stap in het zuiden over op het NH-pad, daar waar dit pad eindigt of begint.
De start is in de Koog, dat is vlakbij ons vakantieverblijf (iets buiten de Koog).
M. brengt me naar de start. Ik start in het centrum van de Koog. Al snel gaat de route de duinen in. Een zand/graspad voelt zacht aan de voeten, dat loopt lekker. Verderop zijn ook houtsnipperpaden. Het 1e deel is bebost duingebied. Na enkele kilometers volgt het echte klimwerk in de duinen. Het is hier heerlijk lopen, ook wel pittig omdat de paden glooiend zijn en er soms ook zandpaden zijn die minder comfortabel zijn.
Er volgt 1 km strand wat prima te belopen is. Daarna gaat het opnieuw de duinen in.
In de verte zie ik een Konikspaard boven op de top van een duin staan, fascinerend om zo te zien.
Er zijn ook Schotse Hooglanders en ook vandaag zie ik veel konijnen.

Er volgt meer strand. Op het strand rust ik in een strandpaviljoen, ik heb er dan ruim 13 km op zitten.
Ik bestel tomatensoep en deze smaakt heerlijk, met geroosterd brood erbij.
Nog 2 km strand en dan wederom de duinen in. Het is hier het Nationaal Park "Duinen van Texel".
De markering is vrijwel overal aanwezig maar ontbreekt als ik via de duinen het strand verlaat. Ik volg de lijn op mijn telefoon (digitale route) en die lijn gaat dwars door een dicht begroeid gebied. Dit is vast niet goed maar een andere optie heb ik niet dan hier de duinen door te steken.
Ik beland daarna in een gebied waar honderden (duizenden?) meeuwen op een veld zitten en bij mijn komst massaal de lucht ingaan. Ze cirkelen een hele tijd boven mijn hoofd alsof ze kwaad zijn dat ik in hun gebied aan de wandel ben.
Dit pad loopt verder langs de Horsmeertjes en de Mokbaai.

Het pad is op sommige plekken onbegaanbaar geworden door de hoeveelheid water op het pad. Ik kies het naastgelegen houtsnipperpad en zo blijf ik droog.
Ik nader de veerhaven maar zover wil ik niet gaan. Iets daarvoor sla ik een andere richting in en dan bevind ik me op het Noord- Holland pad.
Mijn voeten raken geïrriteerd en zijn vermoeid en ik heb behoefte aan rust: een veld met meerdere picknickbankjes biedt uitkomst.
Ik verzorg mijn voeten en trek andere wandelsokken aan.
Het landschap is heel anders, polderwegen en grasdijken. Het gras op de grasdijken is gelukkig kort en niet meer vochtig. Ik kan lekker doorstappen.
Via de lange grasdijken bereik ik de Waddenzee en volg dan een eindje het pad langs de Waddenzee.

Ter hoogte van Oudeschild hou ik een korte pauze en geniet van het uitzicht over de Waddenzee. Daarna verlaat ik de Waddenzee en volg het Skillepaadje richting De Burgh. Er volgt nog een boerenlandpad en daarna is het nog maar enkele kilometers naar de Waal waar mijn eindpunt is. Het is hetzelfde punt waar ik afgelopen maandag ben gestart en hiermee beëindig ik mijn rondwandeling op Texel.
M. haalt mij op in de Waal. Ik strijk nog even neer op een terras voor een drankje en wacht daar op M. Als zij hier ook iets zou willen drinken dan kost dat € 2,50 aan parkeergeld, dat wordt dan wel een heel duur drankje. Het betaald parkeren is in alle plaatsen op Texel ingevoerd.

Ik heb genoten van beide wandeldagen op Texel, van begin tot eind.
Wat heeft Texel een hoop variatie in landschappen en natuurgebieden. Eigenlijk is het een aaneenschakeling van mooie gebieden.
Texel is voor mij een wandelparadijs.
Ik heb het Noord-Holland pad al eerder gelopen evenals het Texelpad. Echter ik loop nu in tegengestelde richting waardoor alles er toch weer anders uitziet.
De combinatie van beide paden laat mij optimaal genieten van het Texels landschap.


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6602 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 441  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.