Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:07

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: RET Rustpunten
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2016, 13:25 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Feb 2016, 10:53
Berichten: 811
Woonplaats: Leerdam
Leeftijd: 43
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 200
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Afgelopen vierdaagse heb ik gebruik gemaakt van de RET rustpunten. En ik ben er zeer tevreden over.
Dat wilde ik hier toch even kwijt. Voor de 50 KM was ik 50 euro kwijt voor de hele week.

Wat krijg je daar dan voor? Op elke wandeldag 4 rustpunten, tussen elk rustpunt zat ca. 10 KM. Allerlei consumpties: gevulde koeken (gingen er bij mij kokhalzend in), fruit, drinken (thee, koffie, water, cola, sinas, sportdranken, bouillon, soep), dropjes, chips, mars, snickers. Op de 4de dag hadden ze ook hotdog, maar ook plakjes worst, augurken (heerlijk onderweg, dat kreeg ik er wel), komkommer, meloen.

Altijd plek om te zitten, zelfs stoelen genoeg om benen op een stoel te leggen. Iedereen was heel vriendelijk en aardig.

De directeur van de RET stond soep uit te delen op de tweede dag. Op dag 1 ook nog een goodybag gekregen met RET bidon, banaan, sportdrank, chocoladecakeje, ontbijtkoek.

In andere onderwerpen gelezen dat niet iedereen even tevreden is. Maar ik vind ze echt een aanrader. Je loopt in feite van rust naar rust.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: RET Rustpunten
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2016, 14:09 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Friso schreef:
Afgelopen vierdaagse heb ik gebruik gemaakt van de RET rustpunten. En ik ben er zeer tevreden over.
Dat wilde ik hier toch even kwijt. Voor de 50 KM was ik 50 euro kwijt voor de hele week.

Wat krijg je daar dan voor? Op elke wandeldag 4 rustpunten, tussen elk rustpunt zat ca. 10 KM. Allerlei consumpties: gevulde koeken (gingen er bij mij kokhalzend in), fruit, drinken (thee, koffie, water, cola, sinas, sportdranken, bouillon, soep), dropjes, chips, mars, snickers. Op de 4de dag hadden ze ook hotdog, maar ook plakjes worst, augurken (heerlijk onderweg, dat kreeg ik er wel), komkommer, meloen.

Altijd plek om te zitten, zelfs stoelen genoeg om benen op een stoel te leggen. Iedereen was heel vriendelijk en aardig.

De directeur van de RET stond soep uit te delen op de tweede dag. Op dag 1 ook nog een goodybag gekregen met RET bidon, banaan, sportdrank, chocoladecakeje, ontbijtkoek.

In andere onderwerpen gelezen dat niet iedereen even tevreden is. Maar ik vind ze echt een aanrader. Je loopt in feite van rust naar rust.

Dan hoef je dus eigenlijk helemaal geen eten mee te nemen en ook maar beperkt drinken? Wel jammer dat ze geen gewone broodjes kaas hebben. Lijkt me toch wat gezonder (en lichter verteerbaar) dan zo'n gevulde koek.

Update: op de website van RET (Rob de Winter) staat dat ze dit jaar ook belegde broodjes hadden.
@Floris: ik begrijp nu dat je geen behoefte aan de Oase had, maar voor een volgende keer: is toch wel heel gezellig hoor om daar ook even langs te gaan.


Laatst gewijzigd door footloose op 27 Jul 2016, 14:42, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: RET Rustpunten
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2016, 14:39 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 27 Jul 2014, 11:47
Berichten: 41
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 54
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: Genoeg
Aantal N4D volbracht: 11
Volgende wandeltocht: 4daagse Marbella
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Adidas
Ik heb hier een aantal jaren geleden gebruik van gemaakt maar vond het stevig aan de prijs in relatie tot de keuze en het aantal keren dat ik er gebruik van maak. Ik rust niet elke 10 km en vind het ook prettiger mijn rusten te pakken daar waar ik dat wil en niet precies op de locatie van RET. Rusten zijn vaak ook niet in de schaduw. Overal langs het parcours kan ik kopen wat ik wil en kosten zijn vergelijkbaar over een hele week.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: RET Rustpunten
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2016, 15:18 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4773
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Vroeger liep ik altijd met verzorging van de RET en wist nog dat ik dat altijd prettig vond.
Dit jaar dus ook ingeschreven en vooruit betaald (30 euro voor de 30 km).
Maar het viel me dit jaar eerlijk gezegd een beetje tegen.
Inderdaad stonden ze redelijk vaak in de volle zon, en ik vind het vreselijk om in de zon te rusten!
Stoeltjes waren er wel altijd voldoende.
Het aanbod vind ik wel goed, en ik vind het ook wel prettig dat het een beetje snel gaat omdat er al betaald is.
Hoewel dat dit jaar een beetje minder snel ging door het aftekenen van de kaart.
En ik vond ze vaak niet goed zichtbaar, een paar keer ben ik er gewoon voorbij gelopen.
Als je ieder jaar loopt weet je natuurlijk wel waar ze zitten, maar als nieuweling (wat ik nu in feite was) vond ik ze niet echt opvallen.

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: RET Rustpunten
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2016, 15:59 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1886
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
walnuts schreef:
Ik heb hier een aantal jaren geleden gebruik van gemaakt maar vond het stevig aan de prijs in relatie tot de keuze en het aantal keren dat ik er gebruik van maak. Ik rust niet elke 10 km en vind het ook prettiger mijn rusten te pakken daar waar ik dat wil en niet precies op de locatie van RET. Rusten zijn vaak ook niet in de schaduw. Overal langs het parcours kan ik kopen wat ik wil en kosten zijn vergelijkbaar over een hele week.

Ik ben achteraf blij dat ik niet voor RET heb gekozen, wat de meeste groentjes uit Zoetermeer wel doen. Inderdaad, het niet altijd in de schaduw zitten zou voor mij dit jaar een probleem zijn geweest. Ik ging alleen zitten als er schaduw was en natuurlijk elke dag bij Carla en Eric. :icon_mrgreen:
Ook vind ik het prettig om alleen te gaan zitten als je daar behoefte aan hebt (en dat was na 10.00 uur best wel vaak) en niet op vaste plekken. Dan is de rust bij de Oase natuurlijk weer de uitzondering op de regel. :icon_wink:

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: RET Rustpunten
BerichtGeplaatst: 28 Jul 2016, 09:04 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Feb 2016, 10:53
Berichten: 811
Woonplaats: Leerdam
Leeftijd: 43
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 200
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
footloose schreef:

Update: op de website van RET (Rob de Winter) staat dat ze dit jaar ook belegde broodjes hadden.
@Floris: ik begrijp nu dat je geen behoefte aan de Oase had, maar voor een volgende keer: is toch wel heel gezellig hoor om daar ook even langs te gaan.


Wie is Floris?

Ik had per dag veel rustpunten.
* 4 X RET
* 1 x ABN AMRO + EHBO
* 1 x KWF
* 1 x Wandelbond
* 1 x Oase

De rustpunten van de bond, de OASE en de ABN lagen elke keer behoorlijk dicht bij elkaar. Bij de rustpunten van de bond heb ik ook niet 1 keer gezeten. Ik had steeds een lange rust bij de ABN, omdat de EHBO daar (een eigen EHBO) was steeds een behoorlijke tijd met mijn voeten bezig.

En als je daarna weer na een tijdje 'lekker' loopt, dan loop je een stukje door. Ik heb ook maar 1 keer even gezeten bij de KWF, even water pakken/sportdrankje en weer door. We hielden ons elke dag aan de tijd van 17.00, we waren elke dag 16.15 binnen. Dus je kan ook niet overal gaan zitten. En ik vind het zelf ook jammer dat ik niet bij de Oase ben gaan zitten. Als mijn voeten beter waren geweest, dan was ik gewoon komen zitten.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: RET Rustpunten
BerichtGeplaatst: 28 Jul 2016, 09:08 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Feb 2016, 10:53
Berichten: 811
Woonplaats: Leerdam
Leeftijd: 43
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 200
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Danyell schreef:
Vroeger liep ik altijd met verzorging van de RET en wist nog dat ik dat altijd prettig vond.
Dit jaar dus ook ingeschreven en vooruit betaald (30 euro voor de 30 km).
Maar het viel me dit jaar eerlijk gezegd een beetje tegen.
Inderdaad stonden ze redelijk vaak in de volle zon, en ik vind het vreselijk om in de zon te rusten!
Stoeltjes waren er wel altijd voldoende.
Het aanbod vind ik wel goed, en ik vind het ook wel prettig dat het een beetje snel gaat omdat er al betaald is.
Hoewel dat dit jaar een beetje minder snel ging door het aftekenen van de kaart.
En ik vond ze vaak niet goed zichtbaar, een paar keer ben ik er gewoon voorbij gelopen.
Als je ieder jaar loopt weet je natuurlijk wel waar ze zitten, maar als nieuweling (wat ik nu in feite was) vond ik ze niet echt opvallen.


Klopt de zichtbaarheid was niet altijd even duidelijk. Maar ik had van te voren opgeschreven waar ze ongeveer zaten.

Ik heb elke RET rust in de schaduw gezeten. Want ik vind het ook niet prettig om bij hoge temperaturen in de zon te rusten. Mijn wandelmaat heeft zelfs elke keer bij de RET in de schaduw gelegen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: RET Rustpunten
BerichtGeplaatst: 28 Jul 2016, 09:51 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6686
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Friso schreef:

Wie is Floris?



Ik ben dus niet de enige............ :icon_mrgreen:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: RET Rustpunten
BerichtGeplaatst: 28 Jul 2016, 10:44 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Marko schreef:
Friso schreef:

Wie is Floris?



Ik ben dus niet de enige............ :icon_mrgreen:

Ik ben gewoon heel eensgezind. Sorry Friso.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: RET Rustpunten
BerichtGeplaatst: 28 Jul 2016, 14:11 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Feb 2016, 10:53
Berichten: 811
Woonplaats: Leerdam
Leeftijd: 43
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 200
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Ik had het al voorspeld, kom je mij de tweede keer tegen .... dan noem je mij Floris :icon_mrgreen:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: RET Rustpunten
BerichtGeplaatst: 22 Feb 2018, 09:12 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2723
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Rob Mans schreef:
Net als in 2011, 2012 en 2015 heb ik mij opnieuw aangemeld bij de RET voor de verzorging onderweg.

Leuke avatar Rob!

Ik doe dit nooit omdat ik wil zitten wanneer en waar ik wil. Maar ieder zijn ding hoor, voor mensen die dit wel fijn vinden! Ik vind het ook aardig aan de prijs b.t.w. AGS is een vaste plek, die ik nooit oversla!

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: RET Rustpunten
BerichtGeplaatst: 22 Feb 2018, 09:32 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Feb 2016, 10:53
Berichten: 811
Woonplaats: Leerdam
Leeftijd: 43
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 200
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Ineke61 schreef:
Rob Mans schreef:
Net als in 2011, 2012 en 2015 heb ik mij opnieuw aangemeld bij de RET voor de verzorging onderweg.

Leuke avatar Rob!

Ik doe dit nooit omdat ik wil zitten wanneer en waar ik wil. Maar ieder zijn ding hoor, voor mensen die dit wel fijn vinden! Ik vind het ook aardig aan de prijs b.t.w. AGS is een vaste plek, die ik nooit oversla!


Je kan nog steeds overal gaan zitten, ook al heb je de RET rustpunten. Je kan ook wat te eten of drinken halen en gelijk doorlopen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: RET Rustpunten
BerichtGeplaatst: 22 Feb 2018, 18:57 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2723
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Friso schreef:
Ineke61 schreef:
Rob Mans schreef:
Net als in 2011, 2012 en 2015 heb ik mij opnieuw aangemeld bij de RET voor de verzorging onderweg.

Leuke avatar Rob!

Ik doe dit nooit omdat ik wil zitten wanneer en waar ik wil. Maar ieder zijn ding hoor, voor mensen die dit wel fijn vinden! Ik vind het ook aardig aan de prijs b.t.w. AGS is een vaste plek, die ik nooit oversla!


Je kan nog steeds overal gaan zitten, ook al heb je de RET rustpunten. Je kan ook wat te eten of drinken halen en gelijk doorlopen.

Dat vind ik dan een beetje "dubbelop". Meestal loop ik wel langs de verzorgingspost in Alverna want daar staat mijn vriendinnetje als vrijwilliger, van haar krijg ik altijd "koffie met een glimlach"! Heerlijk!! ;-) ;-)

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: RET Rustpunten
BerichtGeplaatst: 22 Feb 2018, 19:22 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Okt 2010, 19:37
Berichten: 2099
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 59
Afstand 2024: niet
Loopnummer 2024: niet
Aantal N4D volbracht: 2
Volgende wandeltocht: ??....niet meer
Merk wandelschoenen: Van alles
Mood: Vrolijk
Rob Mans schreef:
Ineke61 schreef:
Rob Mans schreef:
Net als in 2011, 2012 en 2015 heb ik mij opnieuw aangemeld bij de RET voor de verzorging onderweg.

Leuke avatar Rob!

Ik doe dit nooit omdat ik wil zitten wanneer en waar ik wil. Maar ieder zijn ding hoor, voor mensen die dit wel fijn vinden! Ik vind het ook aardig aan de prijs b.t.w. AGS is een vaste plek, die ik nooit oversla!

Dank je wel!

Vind het wel meevallen hoor met de prijs. In het geval voor mij 40 euro is 10 euro per dag. Onderstaande is wat er voor die 40 euro 4 dagen zal worden geboden....

Met de verzorgingskaart bent u verzekerd van een goede rustpost met zitplaatsen op (ongeveer) elke 10 kilometer. Daarmee krijgt u de rest van de Vierdaagse voldoende te eten en te drinken: soep, fruit, melk, koffie, thee, limonade, koek, snoep, gehaktballen, slaatjes, worst, chips, kortom eigenlijk alles. We hebben dit jaar ook weer belegde broodjes, op 2 rustposten per dag.

Ik maak dit jaar geen gebruik van de rustposten AGS (sorry Carla en Eric) en de KWBN. Voor mij alleen de 3 stops per dag bij de RET.


En kom je dan ook bij mij geen koffie drinken ;(


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: RET Rustpunten
BerichtGeplaatst: 22 Feb 2018, 23:30 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5057
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Rob Mans schreef:
Ineke61 schreef:
Rob Mans schreef:
Net als in 2011, 2012 en 2015 heb ik mij opnieuw aangemeld bij de RET voor de verzorging onderweg.

Leuke avatar Rob!

Ik doe dit nooit omdat ik wil zitten wanneer en waar ik wil. Maar ieder zijn ding hoor, voor mensen die dit wel fijn vinden! Ik vind het ook aardig aan de prijs b.t.w. AGS is een vaste plek, die ik nooit oversla!

Dank je wel!

Vind het wel meevallen hoor met de prijs. In het geval voor mij 40 euro is 10 euro per dag. Onderstaande is wat er voor die 40 euro 4 dagen zal worden geboden....

Met de verzorgingskaart bent u verzekerd van een goede rustpost met zitplaatsen op (ongeveer) elke 10 kilometer. Daarmee krijgt u de rest van de Vierdaagse voldoende te eten en te drinken: soep, fruit, melk, koffie, thee, limonade, koek, snoep, gehaktballen, slaatjes, worst, chips, kortom eigenlijk alles. We hebben dit jaar ook weer belegde broodjes, op 2 rustposten per dag.

Ik maak dit jaar geen gebruik van de rustposten AGS (sorry Carla en Eric) en de KWBN. Voor mij alleen de 3 stops per dag bij de RET.

Dat kan natuurlijk niet :mrgreen:


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.