Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:23

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Verslag Nijmeegse 4daagse 2017 - Alle dagen
BerichtGeplaatst: 19 Aug 2017, 21:50 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Okt 2010, 19:37
Berichten: 2099
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 59
Afstand 2024: niet
Loopnummer 2024: niet
Aantal N4D volbracht: 2
Volgende wandeltocht: ??....niet meer
Merk wandelschoenen: Van alles
Mood: Vrolijk
Mijn 1e rust is na ca. 10 km en dan is het even droog. Na de rust volgt meer regen.
Ik kom Coby tegen en loop een eindje met hem op. We komen langs een kraam van PostNL, daar zou Postmuts alias Anita ook te vinden moeten zijn. Op het forum had ze geschreven dat ze op de 2e wandeldag weinig walkers had getroffen en weinig walkers heeft kunnen knuffelen. Als we even later Anita in levenden lijve aantreffen dan vliegen Coby en ik er op af en wordt Anita van 2 kanten tegelijk geknuffeld. Weer iemand blij gemaakt.

Haha die Coby en Martin idd werd ik "gesandwicht" door forummers wie heeft het meegemaakt :rofl: :rofl:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Verslag Nijmeegse 4daagse 2017 - Alle dagen
BerichtGeplaatst: 19 Aug 2017, 21:56 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Jan 2006, 17:52
Berichten: 5676
Woonplaats: niet zover van de Kuip.
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: wat lusjes
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
postmuts schreef:
Mijn 1e rust is na ca. 10 km en dan is het even droog. Na de rust volgt meer regen.
Ik kom Coby tegen en loop een eindje met hem op. We komen langs een kraam van PostNL, daar zou Postmuts alias Anita ook te vinden moeten zijn. Op het forum had ze geschreven dat ze op de 2e wandeldag weinig walkers had getroffen en weinig walkers heeft kunnen knuffelen. Als we even later Anita in levenden lijve aantreffen dan vliegen Coby en ik er op af en wordt Anita van 2 kanten tegelijk geknuffeld. Weer iemand blij gemaakt.

Haha die Coby en Martin idd werd ik "gesandwicht" door forummers wie heeft het meegemaakt :rofl: :rofl:



Afbeelding

Euh....

_________________
Facta non verba.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Verslag Nijmeegse 4daagse 2017 - Alle dagen
BerichtGeplaatst: 19 Aug 2017, 22:03 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4926
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
En weer een mooi verslag. Die GJ toch. Die had het niet makkelijk begreep ik al van Louise maar gelukkig zijn er medeforummers die hem geholpen hebben. Echt super en een grote duim omhoog!

De witte straat... Ooit draaiden ze you never walk alone en dat is nog steeds mijn favo 4daagse moment ooit. ook ik heb bepaalde gevoelens bij dit nummer en hoe vaak ik in verslagen lees dat het gedraait wordt, iedere keer als ik er ben wordt het niet gespeeld/gedraait. Alsof er iemand wilt voorkomen dat ik in tranen uitbarst, want ja, dat gaat zeker gebeuren dan. En ik en huilen in het openbaar... Liever niet. En toch hoop ik elk jaar weer dat het uit volle borst meegezongen wordt als ik langs loop en niet als ik er voorbij ben. het zou zo opluchten...


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Verslag Nijmeegse 4daagse 2017 - Alle dagen
BerichtGeplaatst: 20 Aug 2017, 01:30 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4294
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
postmuts schreef:
Mijn 1e rust is na ca. 10 km en dan is het even droog. Na de rust volgt meer regen.
Ik kom Coby tegen en loop een eindje met hem op. We komen langs een kraam van PostNL, daar zou Postmuts alias Anita ook te vinden moeten zijn. Op het forum had ze geschreven dat ze op de 2e wandeldag weinig walkers had getroffen en weinig walkers heeft kunnen knuffelen. Als we even later Anita in levenden lijve aantreffen dan vliegen Coby en ik er op af en wordt Anita van 2 kanten tegelijk geknuffeld. Weer iemand blij gemaakt.

Haha die Coby en Martin idd werd ik "gesandwicht" door forummers wie heeft het meegemaakt :rofl: :rofl:


Is mij ook al verschillende keren overkomen.....en dan juist door van die lange kerels :roll: :rofl:


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Verslag Nijmeegse 4daagse 2017 - Alle dagen
BerichtGeplaatst: 20 Aug 2017, 09:09 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Okt 2010, 19:37
Berichten: 2099
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 59
Afstand 2024: niet
Loopnummer 2024: niet
Aantal N4D volbracht: 2
Volgende wandeltocht: ??....niet meer
Merk wandelschoenen: Van alles
Mood: Vrolijk
Ed schreef:
postmuts schreef:
Mijn 1e rust is na ca. 10 km en dan is het even droog. Na de rust volgt meer regen.
Ik kom Coby tegen en loop een eindje met hem op. We komen langs een kraam van PostNL, daar zou Postmuts alias Anita ook te vinden moeten zijn. Op het forum had ze geschreven dat ze op de 2e wandeldag weinig walkers had getroffen en weinig walkers heeft kunnen knuffelen. Als we even later Anita in levenden lijve aantreffen dan vliegen Coby en ik er op af en wordt Anita van 2 kanten tegelijk geknuffeld. Weer iemand blij gemaakt.

Haha die Coby en Martin idd werd ik "gesandwicht" door forummers wie heeft het meegemaakt :rofl: :rofl:



Afbeelding

Euh....


Ja das andersom hé :-))


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Verslag Nijmeegse 4daagse 2017 - Alle dagen
BerichtGeplaatst: 20 Aug 2017, 09:11 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Okt 2010, 19:37
Berichten: 2099
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 59
Afstand 2024: niet
Loopnummer 2024: niet
Aantal N4D volbracht: 2
Volgende wandeltocht: ??....niet meer
Merk wandelschoenen: Van alles
Mood: Vrolijk
Truitje schreef:
postmuts schreef:
Mijn 1e rust is na ca. 10 km en dan is het even droog. Na de rust volgt meer regen.
Ik kom Coby tegen en loop een eindje met hem op. We komen langs een kraam van PostNL, daar zou Postmuts alias Anita ook te vinden moeten zijn. Op het forum had ze geschreven dat ze op de 2e wandeldag weinig walkers had getroffen en weinig walkers heeft kunnen knuffelen. Als we even later Anita in levenden lijve aantreffen dan vliegen Coby en ik er op af en wordt Anita van 2 kanten tegelijk geknuffeld. Weer iemand blij gemaakt.

Haha die Coby en Martin idd werd ik "gesandwicht" door forummers wie heeft het meegemaakt :rofl: :rofl:


Is mij ook al verschillende keren overkomen.....en dan juist door van die lange kerels :roll: :rofl:


Gelukkig maar ben ik niet de enige ;-)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Verslag Nijmeegse 4daagse 2017 - Alle dagen
BerichtGeplaatst: 20 Aug 2017, 19:05 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Feb 2015, 11:00
Berichten: 284
Leeftijd: 35
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ~8500
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mooi verhaal! De witte en rode straten zijn altijd legendarisch, er zijn ook wel jaren geweest dat ik daar ook even een brok in de keel kreeg. Ik weet even niet meer wat ze draaiden in de witte toen ik daar dit jaar liep, maar ik neig naar "We Are the Champions".


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Verslag Nijmeegse 4daagse 2017 - Alle dagen
BerichtGeplaatst: 21 Aug 2017, 09:49 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6686
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
4e wandeldag - de dag van Cuijk -

Ik loop deze dag voor de 16e keer, mijn 1e Vierdaagse eindigde door op de 4e dag niet meer te starten.
Ook de afgelopen nacht heb ik goed geslapen en word ik om 2.30 uur in mijn slaap "gestoord" door de wekker van de kamergenoot. Zelf blijf ik nog even liggen maar dan komt ook voor mij het moment om uit het warme bedje te kruipen.
De voorbereidingen zijn hetzelfde als de andere dagen.
Opnieuw tref ik nagenoeg geen rij aan bij de start en ben ik om even na 4.00 uur al gescand.
Vroeger in de rij gaan staan zou alleen op de 2e wandeldag wat tijdswinst hebben opgeleverd.

Bij de start vind ik het vandaag ietwat aan de frisse kant, er is geen hitte, regen of onweer voorspeld voor vandaag. Het belooft een mooie dag te worden.
De studenten zijn weer zeer uitbundig, ik heb met moeite me een weg kunnen banen door de grote mensenmassa heen.
Vandaag lopen we al snel een stuk met de groepen op. Militairen, douane en politie en wat wordt er mooi gezongen door de Spaanse militairen. Kippenvel!

Vandaag loop ik 42 km alleen, maar echt alleen ben ik natuurlijk niet.
Net als de voorgaande dagen heb ik een korte rust na zo'n 10 km en een iets langere rust na ca. 20 km.
Die 2e rust is na het oversteken van de brug over de Maas. Vorig jaar liep ik hier met onweer!
Nu is het prachtig weer met zon en heerlijke temperaturen.
Na een kop soep en een broodje stap ik weer op en wandel door Grave. Daarna volgen Gassel en Beers.

Het gaat de hele week prima met mij en elke dag zelfs nog een stukje beter. Vandaag is een iets mindere dag voor mij en dan ga je automatisch meer op de afstanden letten.
Dat de kilometers soms echt "tussen de oren zitten" bewijst het volgende : op een matrixbord staat dat de afstand tot de finish nog 26 km moet zijn en die afstand valt mij nogal tegen.
Iemand die naast me loopt zegt: we hebben er al 7/8 opzitten. Het duurt even voordat ik precies begrijp wat hij bedoelt want ik ben "pas" op de helft en hij heeft het over "al" op 7/8.
Hij bedoelt natuurlijk in verhouding tot de hele Vierdaagse en dan word ik ook weer vrolijk.
In de 2e lus van de 50 km verzorg ik mijn voeten. Tot nu toe ben ik dik tevreden met mijn (inmiddels 4e paar) MBT schoenen. Het MBT- effect is meer aanwezig dan vorig jaar, toen ik eigenlijk op versleten MBT schoenen liep. De schoenen zitten weliswaar niet zo heel erg lekker maar ze lopen fantastisch!!

In Cuijk is het weer een groot feest al lijkt de drukte minder dan voorgaande jaren, ik kan hier nu wel beter doorlopen, zonder noemenswaardige opstoppingen.
Deze Vierdaagse heb ik überhaupt weinig opstoppingen meegemaakt!
Na de pontonbrug en een stukje dijk pak ik nog een rust met koffie en broodjes!
Via Mook en Molenhoek bereik ik de OASE. Hier zie ik enkele bekenden waaronder Sylvia en Jannie, die ik beiden doorgaans niet tref onderweg maar nu dus wel, waarschijnlijk ten gevolge van een vroege start op de 30 km.
Ik laat me de balletjes goed smaken en na nog een drankje ga ik op pad voor de laatste 8 km.
Vanaf de OASE loop ik samen met Corné.

Tot mijn grote verrassing lopen we al snel achter een groot doedelzakkenorkest. Dat is weer puur genieten. We passen ons tempo aan en lopen er zo een eindje achteraan.
Ter hoogte van McDonald moet Sabine zitten en proberen wij bijtijds naar rechts te gaan: na een kort praatje willen we weer verder gaan en dan zie ik M., de zus van GJ.
Ik groet haar en zeg: tot 5 augustus he? En die opmerking van mij lijkt de doorslag te hebben gegeven voor M. om op 5 augustus daadwerkelijk mee te wandelen over de Afsluitdijk. M. staat hier samen met opa H., de man van Wandelmams (snapt iedereen het nog?).
Terug bij de doedelzakken: we lopen erachter, ernaast en ervoor en soms stiekem een beetje ertussen. Als we voor de groep uit lopen loop ik een tijdje achteruit om filmpjes te maken, mijn telefoon maakt overuren! Gelukkig is het rustig hier want de meeste wandelaars blijven ernaast of erachter lopen.
Ik heb mooie en bijzondere herinneringen aan eerdere Vierdaagses als ik hier zo loop, met name aan die van 2009, toen ik de laatste 5 km werd "opgeslokt" door een doedelzakken orkest.
Maar voor nu is het genoeg geweest. Corné en ik besluiten om verder te lopen. We gunnen anderen nu ook hun mooie momenten!!

We naderen een kruispunt waar het "begeleid oversteken" wordt toegepast. Corné en ik staan vooraan en dat houdt in dat we daarna een lege Via Gladiola voor ons hebben, zo leeg als we nog niet eerder hebben meegemaakt.
We kunnen tempo maken en genieten op deze manier van een hele bijzondere intocht!!! Kilometerslang lijken wij de enigen op de Via Gladiola. Geweldig om een keer mee te maken!!!

Bij de finish nemen we beiden onze beloning in ontvangst, waarna we neer ploffen bij bekenden van Corné. Met elkaar drinken we wat en ondertussen krijg ik een app. van een collega van mij die ook heeft meegelopen en ook inmiddels de finish heeft bereikt.
Ik bedank Corné voor de mooie en gezellige laatste 8 km van deze dag en neem afscheid.
Op het finishterrein kom ik nog enkele bekenden tegen en natuurlijk loop ik ook even naar mijn collega.
Dan wil ik weg uit de drukte en ga iets buiten het finishterrein op een grasveldje zitten.

Vervolgens loop ik naar "huis", verwen mezelf met een warme douche en kleed me om.
Rond 19.00 uur worden we verwacht bij de Chinees voor een afsluitend etentje, samen met Eric, Carla, Sylvia en Eelko.
De volgende ochtend: gezamenlijk ontbijt, spullen inpakken, boel opruimen en met elkaar het huis schoonmaken.
Rond 11.00 uur komen J. (de man van Sylvia) en Marianne en genieten we nog van een lekker kopje koffie met wat lekkers erbij.
Daarna is het echt afgelopen en gaat een ieder, met een voldaan gevoel, huiswaarts.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Verslag Nijmeegse 4daagse 2017 - Alle dagen
BerichtGeplaatst: 21 Aug 2017, 12:15 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4384
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Ik heb genoten van je verslagen Martin! =D> =D>


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Verslag Nijmeegse 4daagse 2017 - Alle dagen
BerichtGeplaatst: 21 Aug 2017, 13:19 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Aug 2017, 15:03
Berichten: 416
Woonplaats: Kerkdriel
Leeftijd: 45
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50G910
Kilometers gelopen: 5000+
Aantal N4D volbracht: 5
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl Badia
Wederom, mooie verslagen, erg leuk om te lezen! :respect: :respect:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Verslag Nijmeegse 4daagse 2017 - Alle dagen
BerichtGeplaatst: 21 Aug 2017, 13:44 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Okt 2010, 19:37
Berichten: 2099
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 59
Afstand 2024: niet
Loopnummer 2024: niet
Aantal N4D volbracht: 2
Volgende wandeltocht: ??....niet meer
Merk wandelschoenen: Van alles
Mood: Vrolijk
Kippenvel overal bij het lezen van het doedelzakken-orkest, 3 jaar terug liep voor de 1ste keer alleen de intocht mee met PostNL en stond dat doedelzakken-orkest naast onze tent te oefenenen even later marcheerde ze daar spelend weg. Zo mooi o:-)
Je hebt een hele fijne stijl van schrijven Martin, het leest heerlijk weg :y:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Verslag Nijmeegse 4daagse 2017 - Alle dagen
BerichtGeplaatst: 21 Aug 2017, 14:58 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Aug 2017, 15:03
Berichten: 416
Woonplaats: Kerkdriel
Leeftijd: 45
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50G910
Kilometers gelopen: 5000+
Aantal N4D volbracht: 5
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl Badia
Hebben jullie ook ergens meegekregen dat wanneer bepaalde groepen militairen of politie ergens een hondje langs de kant zagen, dat ze dan zeer luid inzetten "who let the dogs, out.. WHO WHO WHO". Dat met een mooi luid stemgeluid dat de mensen (en sommige kleine chiwawa's) schrokken en wij als wandelaars vrolijk konden lachen...


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Verslag Nijmeegse 4daagse 2017 - Alle dagen
BerichtGeplaatst: 21 Aug 2017, 19:57 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5057
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Jammer dat het maar 4 dagen was, nu zijn de verslagen van Martin op :( :clap:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Verslag Nijmeegse 4daagse 2017 - Alle dagen
BerichtGeplaatst: 21 Aug 2017, 20:09 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6686
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
edwinvandeb schreef:
Hebben jullie ook ergens meegekregen dat wanneer bepaalde groepen militairen of politie ergens een hondje langs de kant zagen, dat ze dan zeer luid inzetten "who let the dogs, out.. WHO WHO WHO". Dat met een mooi luid stemgeluid dat de mensen (en sommige kleine chiwawa's) schrokken en wij als wandelaars vrolijk konden lachen...

Meerdere keren gehoord....


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Verslag Nijmeegse 4daagse 2017 - Alle dagen
BerichtGeplaatst: 21 Aug 2017, 20:16 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6686
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Dank voor jullie positieve reacties! :y:
Nu zijn inderdaad de verslagen op.
In september weer 6 nieuwe verslagen. :byebye:


Laatst gewijzigd door Marko op 21 Aug 2017, 20:19, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.