Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:49

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 89 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Inschrijfgeld 2018
BerichtGeplaatst: 16 Jan 2018, 15:14 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Jul 2016, 09:37
Berichten: 206
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Leeftijd: 76
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 14500
Aantal N4D volbracht: 24
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Friso schreef:
Bezuinigingen van de Gemeente Nijmegen vind ik wel bijzonder. Een week lang 'gratis' reclame voor de Gemeente Nijmegen. Op de vierdaagse en de Vierdaagse feesten komen heel veel mensen op af. Moet je eens kijken wat dat opbrengt aan toeristenbelasting, opbrengsten voor de horeca, voor de hotels, voor de winkels enz. De meeste uitbaters halen in deze week hun grootste gedeelte binnen van hun jaaromzet.

Dit is het grootste meerdaagse wandelevenement te wereld. Visitekaartje van Nederland en het Ministerie van Defensie, banden worden aangehaald met de coalitielanden.

Het is natuurlijk maar zeer de vraag wat er van deze 'gratis' reclame in de gemeentekas terecht komt. Volgens mij erg weinig. Alleen de toeristenbelasting. De rest verdwijnt naar de portemonnee van de horeca-eigenaar, hotel-eigenaar, winkeliers enz.

_________________
Met vriendelijke groet,
Ronald


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Inschrijfgeld 2018
BerichtGeplaatst: 16 Jan 2018, 15:36 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 16:59
Berichten: 820
Woonplaats: Den Haag
Leeftijd: 63
Afstand 2024: 4x50
Kilometers gelopen: zat
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 7
Merk wandelschoenen: Lowa Ferrox Nijmegen
Ronald1947 schreef:
Friso schreef:
Bezuinigingen van de Gemeente Nijmegen vind ik wel bijzonder. Een week lang 'gratis' reclame voor de Gemeente Nijmegen. Op de vierdaagse en de Vierdaagse feesten komen heel veel mensen op af. Moet je eens kijken wat dat opbrengt aan toeristenbelasting, opbrengsten voor de horeca, voor de hotels, voor de winkels enz. De meeste uitbaters halen in deze week hun grootste gedeelte binnen van hun jaaromzet.

Dit is het grootste meerdaagse wandelevenement te wereld. Visitekaartje van Nederland en het Ministerie van Defensie, banden worden aangehaald met de coalitielanden.

Het is natuurlijk maar zeer de vraag wat er van deze 'gratis' reclame in de gemeentekas terecht komt. Volgens mij erg weinig. Alleen de toeristenbelasting. De rest verdwijnt naar de portemonnee van de horeca-eigenaar, hotel-eigenaar, winkeliers enz.

Diezelfde gedachte heb ik ook altijd als ze bij grote evenementen, zoals die Tour- en Giro-starten de laatste jaren in Nederland, beweren dat het de stad zoveel geld oplevert.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Inschrijfgeld 2018
BerichtGeplaatst: 16 Jan 2018, 19:08 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5057
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Cobie schreef:
Ronald1947 schreef:
Friso schreef:
Bezuinigingen van de Gemeente Nijmegen vind ik wel bijzonder. Een week lang 'gratis' reclame voor de Gemeente Nijmegen. Op de vierdaagse en de Vierdaagse feesten komen heel veel mensen op af. Moet je eens kijken wat dat opbrengt aan toeristenbelasting, opbrengsten voor de horeca, voor de hotels, voor de winkels enz. De meeste uitbaters halen in deze week hun grootste gedeelte binnen van hun jaaromzet.

Dit is het grootste meerdaagse wandelevenement te wereld. Visitekaartje van Nederland en het Ministerie van Defensie, banden worden aangehaald met de coalitielanden.

Het is natuurlijk maar zeer de vraag wat er van deze 'gratis' reclame in de gemeentekas terecht komt. Volgens mij erg weinig. Alleen de toeristenbelasting. De rest verdwijnt naar de portemonnee van de horeca-eigenaar, hotel-eigenaar, winkeliers enz.

Diezelfde gedachte heb ik ook altijd als ze bij grote evenementen, zoals die Tour- en Giro-starten de laatste jaren in Nederland, beweren dat het de stad zoveel geld oplevert.

De Staat (wij dus) is de grote winnaar, denk maar aan de BTW, Accijnsen, Loonbelasting en zo is er nog wel het e.e.a.
En ja er blijft ook nog een deeltje voor de ondernemers over, maar dat moet je maar niet in uurloon omzetten :mrgreen:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Inschrijfgeld 2018
BerichtGeplaatst: 16 Jan 2018, 22:03 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Sep 2008, 15:53
Berichten: 99
Woonplaats: leusden
Leeftijd: 54
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 13
Volgende wandeltocht: Wie zal t zeggen....
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: hanwag/lowa
Mood: Vrolijk
En toch...... De tijdelijke camping vossendijk winkelsteeg is er een van de gemeente,
Zelf kom ik er al een paar jaar niet meer maar ik kan me jaren herinneren dat het daar bommetje vol stond. Evengoed worden daar ook kosten gemaakt, maar ik geloof niet dat de gemeente daar niets aan overhoud.
Verder heeft de gemeente idd veel kosten, maar er komen ook veel baten binnen. Denk bijv. aan de vergunningen voor de terrassen, kraampjes en eetstands in de stad. Ik begrijp best dat eea duurder wordt, maar vind ook dat het best veel is in een keer. Wij lopen met z,n tweetjes dus das gelijk 150 euro, ben ik toch blij dat ik onze lidmaatschappen bij de bond nog niet heb opgezegd. ;)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Inschrijfgeld 2018
BerichtGeplaatst: 17 Jan 2018, 14:51 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Jul 2014, 18:00
Berichten: 28
Leeftijd: 42
Kilometers gelopen: 1500
Merk wandelschoenen: meindl
Ik twijfel echt over meedoen of niet. Hoe leuk ik het ook vind, 80 euro is ontzettend veel geld en ik weet niet of het me dat waard is. Ik denk er over om illegaal te lopen. Alles is immers openbare weg. Heb ik wel de lol van het wandelen en die medaille is leuk maar mij geen 80 euro waard als ik heel eerlijk ben. Ik heb helaas weer eens geen baan (weer een reorganisatie/ wegsanering van een afdeling) en dan is 80 euro een hoop geld van een klein ww-tje en ik loop het risico dat als ik precies in de 4daagse tijd een baan vind ik niet eens van start kan gaan. UWV gaat dat niet goedkeuren en als 46-jarige liggen een beetje normale banen niet voor het oprapen. Dus baan weigeren of te hard eisen dat je die week vrij wilt is geen optie.
Ik heb HBO werk en denk niveau, administratieve achtergrond en school me om momenteel tot jurist. Dat laatste met behulp van het Leven lang leren krediet. Maar de kosten voor boeken van 800 euro per jaar moet ik dan nog wel zelf betalen en zijn beperkt aftrekbaar van de belastingdienst.
Dus mocht iemand een vacature weten omgeving Rotterdam anders dan callcenterwerk of productiewerk houd ik me aanbevolen


Maar goed, dat is even off-topic. Ik vind het echt heel veel geld. Ben ook benieuwd (ook al staan de feesten los van de vierdaagse zelf) of de ondernemers die profiteren van de 4daagse feesten ook wat bijdragen. Want ik heb het idee dat die kroegen wel de lusten hebben maar niet of nauwelijks de lasten.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Inschrijfgeld 2018
BerichtGeplaatst: 17 Jan 2018, 15:54 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 02:51
Berichten: 790
Woonplaats: Beverwijk
Leeftijd: 53
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: geen idee
Aantal N4D volbracht: 27+
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: wisselend
ngbakker schreef:
Ik twijfel echt over meedoen of niet. Hoe leuk ik het ook vind, 80 euro is ontzettend veel geld en ik weet niet of het me dat waard is. Ik denk er over om illegaal te lopen. Alles is immers openbare weg. Heb ik wel de lol van het wandelen en die medaille is leuk maar mij geen 80 euro waard als ik heel eerlijk ben. Ik heb helaas weer eens geen baan (weer een reorganisatie/ wegsanering van een afdeling) en dan is 80 euro een hoop geld van een klein ww-tje en ik loop het risico dat als ik precies in de 4daagse tijd een baan vind ik niet eens van start kan gaan. UWV gaat dat niet goedkeuren en als 46-jarige liggen een beetje normale banen niet voor het oprapen. Dus baan weigeren of te hard eisen dat je die week vrij wilt is geen optie.
Ik heb HBO werk en denk niveau, administratieve achtergrond en school me om momenteel tot jurist. Dat laatste met behulp van het Leven lang leren krediet. Maar de kosten voor boeken van 800 euro per jaar moet ik dan nog wel zelf betalen en zijn beperkt aftrekbaar van de belastingdienst.
Dus mocht iemand een vacature weten omgeving Rotterdam anders dan callcenterwerk of productiewerk houd ik me aanbevolen


Maar goed, dat is even off-topic. Ik vind het echt heel veel geld. Ben ook benieuwd (ook al staan de feesten los van de vierdaagse zelf) of de ondernemers die profiteren van de 4daagse feesten ook wat bijdragen. Want ik heb het idee dat die kroegen wel de lusten hebben maar niet of nauwelijks de lasten.


Ik zit ook in de WW en 80 euro is idd veel geld maar illegaal lopen vind ik geen optie, er is niet voor niets een limiet gesteld. Heb nog nooit meegemaakt dat het UWV een verlofaanvraag heeft afgewezen, je moet je uiteraard wel aan de toegestane vrije dagen houden.

_________________
If you can dream it, you can do it!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Inschrijfgeld 2018
BerichtGeplaatst: 17 Jan 2018, 16:17 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Jul 2014, 18:00
Berichten: 28
Leeftijd: 42
Kilometers gelopen: 1500
Merk wandelschoenen: meindl
longfield schreef:
ngbakker schreef:
Ik twijfel echt over meedoen of niet. Hoe leuk ik het ook vind, 80 euro is ontzettend veel geld en ik weet niet of het me dat waard is. Ik denk er over om illegaal te lopen. Alles is immers openbare weg. Heb ik wel de lol van het wandelen en die medaille is leuk maar mij geen 80 euro waard als ik heel eerlijk ben. Ik heb helaas weer eens geen baan (weer een reorganisatie/ wegsanering van een afdeling) en dan is 80 euro een hoop geld van een klein ww-tje en ik loop het risico dat als ik precies in de 4daagse tijd een baan vind ik niet eens van start kan gaan. UWV gaat dat niet goedkeuren en als 46-jarige liggen een beetje normale banen niet voor het oprapen. Dus baan weigeren of te hard eisen dat je die week vrij wilt is geen optie.
Ik heb HBO werk en denk niveau, administratieve achtergrond en school me om momenteel tot jurist. Dat laatste met behulp van het Leven lang leren krediet. Maar de kosten voor boeken van 800 euro per jaar moet ik dan nog wel zelf betalen en zijn beperkt aftrekbaar van de belastingdienst.
Dus mocht iemand een vacature weten omgeving Rotterdam anders dan callcenterwerk of productiewerk houd ik me aanbevolen


Maar goed, dat is even off-topic. Ik vind het echt heel veel geld. Ben ook benieuwd (ook al staan de feesten los van de vierdaagse zelf) of de ondernemers die profiteren van de 4daagse feesten ook wat bijdragen. Want ik heb het idee dat die kroegen wel de lusten hebben maar niet of nauwelijks de lasten.


Ik zit ook in de WW en 80 euro is idd veel geld maar illegaal lopen vind ik geen optie, er is niet voor niets een limiet gesteld. Heb nog nooit meegemaakt dat een verlofaanvraag is afgewezen, je moet je uiteraard wel aan de toegestane vrije dagen houden.


Ja, op zich begrijp ik het punt wel. Maar als ik zie wat er allemaal tijdelijk los op het parcours meeloopt houdt men wel rekening met "zwartlopers".
UWV geeft op zich wel vrij maar als je enkele weken ervoor een aanbod krijgt voor een baan waarbij je de eerste twee of drie maanden niet op vakantie mag dan is het UWV echt wel streng. Als je dan niet wordt aangenomen om die reden en ze komen er achter ben je de pineut. En ik wil ook zelf eigenlijk per direct beschikbaar zijn als ik nog geen werk heb.
Hopelijk vind ik snel een nieuwe baan per 1 april met een bepaalde vastigheid (half jaar of jaarcontract) en anders gaat het feest niet door helaas. Althans niet als geregistreerde loper


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Inschrijfgeld 2018
BerichtGeplaatst: 17 Jan 2018, 19:21 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Dec 2014, 14:53
Berichten: 320
Woonplaats: Huissen
Leeftijd: 77
Afstand 2024: 1357
Kilometers gelopen: 66000
Aantal N4D volbracht: 51¼
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Aldi/Lidl
Als ik vorig jaar naar de polsbandjes keek waren er al minstens 5% zwarlopers en ik heb al van verschillende mensen gehoord dat dit een veel te grote verhoging van het startgeld is en dat ze dus ook zwart gingen lopen.
Ik schat dan ook dat er straks minstens 10% zwartlopers zijn die dus ook de ruimte op de weg en op de Wedren in beslag gaan nemen.

_________________
4daagse lopen is geen kunst maar een gunst.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Inschrijfgeld 2018
BerichtGeplaatst: 17 Jan 2018, 20:07 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Mei 2013, 09:50
Berichten: 746
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 31
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: Vele
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Adidas
Toon schreef:
Als ik vorig jaar naar de polsbandjes keek waren er al minstens 5% zwarlopers en ik heb al van verschillende mensen gehoord dat dit een veel te grote verhoging van het startgeld is en dat ze dus ook zwart gingen lopen.
Ik schat dan ook dat er straks minstens 10% zwartlopers zijn die dus ook de ruimte op de weg en op de Wedren in beslag gaan nemen.


Die zwartlopers mogen blij zijn dat er zoveel mensen betalen, anders was dit evenement ten dode opgeschreven. Ik heb daarvoor weinig respect om eerlijk te zijn...

_________________
http://corneginkel.blogspot.nl/


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Inschrijfgeld 2018
BerichtGeplaatst: 17 Jan 2018, 20:17 
Online
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Jan 2007, 10:10
Berichten: 1383
Woonplaats: 544,2km boven Parijs
Leeftijd: 64
Afstand 2024: nvt
Loopnummer 2024: nvt
Kilometers gelopen: 0,0
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Gewoon
Corne92 schreef:
Toon schreef:
Als ik vorig jaar naar de polsbandjes keek waren er al minstens 5% zwarlopers en ik heb al van verschillende mensen gehoord dat dit een veel te grote verhoging van het startgeld is en dat ze dus ook zwart gingen lopen.
Ik schat dan ook dat er straks minstens 10% zwartlopers zijn die dus ook de ruimte op de weg en op de Wedren in beslag gaan nemen.


Die zwartlopers mogen blij zijn dat er zoveel mensen betalen, anders was dit evenement ten dode opgeschreven. Ik heb daarvoor weinig respect om eerlijk te zijn...

Dat ze zwart lopen tot daar aan toe, maar dat ze gebruikmaken van de faciliteiten is meer dan beschamend.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Inschrijfgeld 2018
BerichtGeplaatst: 17 Jan 2018, 23:45 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Zwart lopen wordt gecontroleerd. Ik droeg twee jaar geleden een polszweetband over mijn 4D bandje en toen werd ik onderweg staande gehouden door een controleur. Ik weet niet wat er gebeurd was als ik niet had kunnen laten zien dat ik wel degelijk een officiële deelnemer was. En als je de Wedren op wilt lopen, kijken ze ook of je zichtbaar een polsband draagt. Er zullen echt wel zwartlopers zijn maar de organisatie probeert er dus wel iets aan te doen. Ik zou me toch een beetje schamen als ik op die manier betrapt zou worden. Maar ik kan me goed voorstellen dat je 80 euro teveel van het goede vindt voor deelname aan de 4Daagse.


Laatst gewijzigd door footloose op 18 Jan 2018, 13:24, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Inschrijfgeld 2018
BerichtGeplaatst: 18 Jan 2018, 10:53 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Jan 2011, 19:47
Berichten: 643
Woonplaats: rijkevoort
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 35.000
Aantal N4D volbracht: 35
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon
footloose schreef:
Zwart lopen wordt gecontroleerd. Ik droeg twee jaar geleden een polszweetband over mijn 4D bandje en toen werd ik onderweg staande gehouden door een controleur. Ik weet niet wat er gebeurd was als ik niet had kunnen laten zien dat ik wel degelijk een officiële deelnemer was. En als je de Wedren op wilt lopen, kijken ze ook of je zichtbaar een polsband draagt. Er zullen echt wel zwartlopers zijn maar de organisatie probeert er dus wel iets aan te doen. Ik zou me toch een beetje schamen als ik op die manier betrapt zou worden. Maar ik kan me goed voorstellen dat je 80 euro teveel van het goede vind voor deelname aan de 4Daagse.


dan wordt het voor de organisatoren toch een probleem als het de hele dag regent...hoe controleren ze dan


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Inschrijfgeld 2018
BerichtGeplaatst: 18 Jan 2018, 12:11 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6064
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
julia55 schreef:
footloose schreef:
Zwart lopen wordt gecontroleerd. Ik droeg twee jaar geleden een polszweetband over mijn 4D bandje en toen werd ik onderweg staande gehouden door een controleur. Ik weet niet wat er gebeurd was als ik niet had kunnen laten zien dat ik wel degelijk een officiële deelnemer was. En als je de Wedren op wilt lopen, kijken ze ook of je zichtbaar een polsband draagt. Er zullen echt wel zwartlopers zijn maar de organisatie probeert er dus wel iets aan te doen. Ik zou me toch een beetje schamen als ik op die manier betrapt zou worden. Maar ik kan me goed voorstellen dat je 80 euro teveel van het goede vind voor deelname aan de 4Daagse.


dan wordt het voor de organisatoren toch een probleem als het de hele dag regent...hoe controleren ze dan

Als het de hele dag regent, of de vooruitzichten erg slecht zijn, slaan de zwartlopers :punch: gewoon een dagje over, de watjes. :@


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Inschrijfgeld 2018
BerichtGeplaatst: 18 Jan 2018, 13:42 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Jul 2016, 09:37
Berichten: 206
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Leeftijd: 76
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 14500
Aantal N4D volbracht: 24
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Auto gaat sneller schreef:
Corne92 schreef:
Toon schreef:
Als ik vorig jaar naar de polsbandjes keek waren er al minstens 5% zwarlopers en ik heb al van verschillende mensen gehoord dat dit een veel te grote verhoging van het startgeld is en dat ze dus ook zwart gingen lopen.
Ik schat dan ook dat er straks minstens 10% zwartlopers zijn die dus ook de ruimte op de weg en op de Wedren in beslag gaan nemen.


Die zwartlopers mogen blij zijn dat er zoveel mensen betalen, anders was dit evenement ten dode opgeschreven. Ik heb daarvoor weinig respect om eerlijk te zijn...

Dat ze zwart lopen tot daar aan toe, maar dat ze gebruikmaken van de faciliteiten is meer dan beschamend.

HELEMAAL mee eens! Niet alleen gebruiken de zwart-lopers de faciliteiten die de 'wit-lopers' hebben betaald. Door het parkoers te bezetten maken zij het indirect voor een aantal mensen die nu jammer genoeg uitgeloot worden onmogelijk om reglementair mee te lopen.
En het argument dat wij allemaal op de openbare weg lopen is maar ten dele waar. De wegbeheerder, bij de vierdaagse de gemeente en de provincie, kan het openbare karakter van een (gedeelte van een) weg er zonder meer afhalen. Denk hierbij aan het parkoers van een wielerwedstrijd of iets dergelijks. Hoe openbaar de weg ook was, ik denk niet dat het toegestaan was om destijds in het centrum van Utrecht bij de start van de Tour op de parkoers te gaan wandelen. Los daarvan heb ik gelukkig mogen constateren dat de organisatie op de polsbandjes controleert. En is het bandje door een regenjas of iets dergelijks niet te zien dan moet de mouw opgestroopt worden. Wat mij betreft mogen die controles, die dus al worden uitgevoerd, nog meer worden geïntensiveerd.
Excuus voor een wat strenge reactie maar het zwartlopen irriteert mij al jaren.

_________________
Met vriendelijke groet,
Ronald


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Inschrijfgeld 2018
BerichtGeplaatst: 18 Jan 2018, 13:55 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Dec 2009, 19:16
Berichten: 30
Woonplaats: Annen(Drenthe)
Leeftijd: 71
Afstand 2024: 4x30km
Kilometers gelopen: 400
Aantal N4D volbracht: 8x
Volgende wandeltocht: Airborne wandeltocht
Merk wandelschoenen: Merrell
Mood: Gewoon
Hobbies kosten nu eenmaal geld en het plezier dat we die week hebben is niet in geld uit te drukken!
In elke plaats worden we feestelijk ingehaald.

_________________
De paden op de lanen in met frisse moed!


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 89 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.