Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 30 Apr 2024, 18:55

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: 26-27 sept 2015: Posbankloop Velp (GLD)
BerichtGeplaatst: 28 Jul 2015, 17:56 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 08 Sep 2011, 10:30
Berichten: 1252
Woonplaats: Hengelo
Leeftijd: 32
Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
Kennedymarsen volbracht: 19
100+ wandelingen: 10
Merk wandelschoenen: Divers
Datum: zaterdag 26 september 2015
Starttijd: 21:00
Startlocatie: Hogeschool Van Hall Larenstein (Larensteinselaan 26a, Velp)
Finishlocatie: Hogeschool Van Hall Larenstein (Larensteinselaan 26a, Velp)
Kosten: 22 euro p.p. (bij voorinschrijving)

Voor de liefhebbers van ultralange afstanden wordt er net als vorig jaar een Kennedywalk over 80 km binnen twintig uur. Deze beide afstanden sluiten op zaterdagavond om 21.00 / 21:30 uur aan bij de Ultramars wandelaars die op dat moment al 30 km in de benen hebben. Het maximum aantal deelnemers voor de lange afstand wandelingen is dit jaar vastgesteld op 300. Er zijn diverse rust/verzorgingsposten onderweg voorzien van sanitaire voorzieningen.

Wandelroute
Op onze website hebben we de kaarten van de wandelroute van onze Kennedywalk geplaatst. Dit jaar komen we tussendoor niet meer op de start- finishlocatie maar lopen een mooie 80 km route door De Liemers en over de Veluwezoom.

Inschrijven
Voorinschrijving is gewenst i.v.m. inkoop gevarieerde voedingspakketten. De voorinschrijving sluit op woensdag 23 september om 24.00 uur! Daarna is alleen daginschrijving mogelijk tegen €27,50 p.p. Klik hier om je in te schrijven voor onze Kennedywalk.

Aanvullende bepalingen
Voor de lange afstandswandelingen gelden aanvullende bepalingen, welke goed doorgelezen moeten worden voor u deelneemt aan een van de tochten.

Algemene informatie
Op zaterdagavond 26 september klinkt op het terrein van Hogeschool Larenstein in Velp rond 21:00 uur het startsein voor de nacht etappes van de lange afstand wandelingen. Dit jaar gaat de wandeltocht vanuit Velp, over de IJssel naar Westervoort, Duiven, en andere delen van de Liemers naar Doesburg. Nieuw dit jaar is dat de 80 en 110 km wandelaars na het appeltje bij Fruitkweker De Stokhorst (Groessen) vanuit de fruitbongerd een extra lus van 15 km lopen. Vlak voor de Scouting rustpost komen alle afstanden weer samen. Grote voordeel voor de snelste wandelaars zal zijn dat zij dit jaar ook volop kunnen genieten van al het natuurschoon op de Veluwezoom omdat we daar pas bij het ochtendgloren aankomen.

Verse melk van de boerin in de stal, de gepionierde trap bij fort Westervoort en alle andere unieke rustplaatsen bieden we jullie dit jaar ook weer aan. Maar…..... we zijn weer vernieuwend bezig met enkele zeer verrassende rustplaatsen onderweg!

Deelnemersreglement
Op alle wandeltochten is het deelnemersreglement wandelen van toepassing. Als u zich inschrijft voor een van de wandeltochten gaat u akkoord met deze voorwaarden.

En dan nog dit
  • Het is toegestaan een hond mee te nemen tijdens de wandeling, mits deze is aangelijnd.
  • Op diverse plaatsen langs het parcours staan toiletten
  • EHBO-medewerkers bemannen tijdens de wandeldag vier vaste standplaatsen aan het parcours en daarnaast zijn er vier mobiele fietsteams. Allemaal staan ze in verbinding met het centrale calamiteitenmeldpunt.
  • Etappes op de route zijn tussen de 4 en 10 km. Iedere rustplaats beschikt over toilet.

En ook hier hoort natuurlijk een website bij: http://posbankloop.nl/wandel/


Laatst gewijzigd door herwin op 28 Jul 2015, 18:20, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 26-27 sep 2015: Posbankloop Velp (GLD)
BerichtGeplaatst: 28 Jul 2015, 18:13 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 08 Sep 2011, 10:30
Berichten: 1252
Woonplaats: Hengelo
Leeftijd: 32
Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
Kennedymarsen volbracht: 19
100+ wandelingen: 10
Merk wandelschoenen: Divers
En voor de liefhebbers natuurlijk ook een langere afstand (110 km, start 's middags met een lusje van 30, daarna een warme maaltijd en een herstart tegelijk met de Kennedymars). Ook een kortere nachtmars (65 km) en een aantal dagtochten op zondag (35, 25, 17.5 of 7.5 km).

Zo te zien is het nachtdeel weer flink aangepast, in plaats van een ontbijt en daarna aansluiten bij de dagtochten is het nu een grote ronde geworden, met zo te zien ook iets meer kilometers door de Veluwezoom. Nadeel van deze prachtige omgeving is dan wel weer dat het de laatste twintig kilometer veel onverhard en heuvelachtig parcours bevat, het is wel echt een van de zwaardere Kennedy's.

Ik geloof dat het voor mij de vierde keer hier gaat worden, waarvan 1x op de Long Distance.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 26-27 sep 2015: Posbankloop Velp (GLD)
BerichtGeplaatst: 28 Jul 2015, 22:56 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4938
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
De 60km van de 80 zijn leuk omdat de organisatie bepijld en de verzorging prima is. De laatste km wordt door de school bepijld die geen flauw idee hebben hoe je moet pijlen en ook de "vetzorging" is de laatste 20km om te janken. Terwijl dat de zwaarste kilometers zijn.


Ofwel ik loop Leerdam voor de eerste keer, ofwel ik loop de 60 van de posbank want de route vind ik wel leuk. Of het gaat zo sle ht en ik bepaal na 5huizen dat ik tijdelijk stop met wandelen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 26-27 sep 2015: Posbankloop Velp (GLD)
BerichtGeplaatst: 29 Jul 2015, 10:17 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Apr 2009, 18:11
Berichten: 2091
Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 26.000+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Vorig jaar hier niet geweest maar ik zit nu te twijfelen. Misschien dat ik hier weer ik kom en dat ik Eduard weer eens zie. Ik heb ook 1 keer Leerdam gedaan en die tocht trekt mij ook wel aan. Ik heb nog tot 23 september om voor in te schrijven dus ik twijfel nog even door... :icon_wink:

_________________
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde (zelf bedacht)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 26-27 sep 2015: Posbankloop Velp (GLD)
BerichtGeplaatst: 29 Jul 2015, 16:32 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 08 Sep 2011, 10:30
Berichten: 1252
Woonplaats: Hengelo
Leeftijd: 32
Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
Kennedymarsen volbracht: 19
100+ wandelingen: 10
Merk wandelschoenen: Divers
fhd schreef:
De 60km van de 80 zijn leuk omdat de organisatie bepijld en de verzorging prima is. De laatste km wordt door de school bepijld die geen flauw idee hebben hoe je moet pijlen en ook de "vetzorging" is de laatste 20km om te janken. Terwijl dat de zwaarste kilometers zijn.


Ofwel ik loop Leerdam voor de eerste keer, ofwel ik loop de 60 van de posbank want de route vind ik wel leuk. Of het gaat zo sle ht en ik bepaal na 5huizen dat ik tijdelijk stop met wandelen.

Dat is dus juist een van de dingen waar ze nogal aan gesleuteld hebben: Het extra lusje van de Kennedymars vergeleken met de 65 (niet 60 dus) zit in het nachtdeel (tussen Groesen en Zevenaar), dus met alleen de nachttocht lopen ontloop je niet het deel overdag. Ik heb de routes van de dagtochten nog niet kunnen vinden, dus ik weet niet of het helemaal niet meer samenloopt met de dagtochten, of toch deels nog wel.
Het gebrek aan verzorging op het dagtraject hadden ze vorig jaar opgelost door de deelnemers aan de nachttocht een rugzakje met een natje en een droogje mee te geven.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 26-27 sep 2015: Posbankloop Velp (GLD)
BerichtGeplaatst: 29 Jul 2015, 21:31 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4938
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Dat van dat rugzakje weet ik idd nog van vorig jaar..

Ik blijf nog even in twijfelmodus maar de 60km valt dus af :icon_wink: 65km vind ik dan weer net tever voor 15,5 uur. Haha.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 26-27 sep 2015: Posbankloop Velp (GLD)
BerichtGeplaatst: 20 Sep 2015, 23:47 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
herwin schreef:
En voor de liefhebbers natuurlijk ook een langere afstand (110 km, start 's middags met een lusje van 30, daarna een warme maaltijd en een herstart tegelijk met de Kennedymars). Ook een kortere nachtmars (65 km) en een aantal dagtochten op zondag (35, 25, 17.5 of 7.5 km).



Ik las net op de site dat de dagtochten dit jaar komen te vervallen ivm gebrek aan sponsoren. Dit maakt de 65km de kortste afstand die er gelopen kan worden.


Bertus en Diny gaan hier de 80 km lopen, wie komen er nog meer?


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 26-27 sept 2015: Posbankloop Velp (GLD)
BerichtGeplaatst: 26 Sep 2015, 15:50 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 08 Sep 2011, 10:30
Berichten: 1252
Woonplaats: Hengelo
Leeftijd: 32
Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
Kennedymarsen volbracht: 19
100+ wandelingen: 10
Merk wandelschoenen: Divers
Ik,ik, ik :icon_razz:

De laatste nachttocht voor mij was in 2013, en dat was ook de Postbankloop. Ik zit al helemaal in de inpakvoorpret.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 26-27 sep 2015: Posbankloop Velp (GLD)
BerichtGeplaatst: 26 Sep 2015, 16:22 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Apr 2009, 18:11
Berichten: 2091
Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 26.000+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Wil1956 schreef:
Vorig jaar hier niet geweest maar ik zit nu te twijfelen. Misschien dat ik hier weer ik kom en dat ik Eduard weer eens zie. Ik heb ook 1 keer Leerdam gedaan en die tocht trekt mij ook wel aan. Ik heb nog tot 23 september om voor in te schrijven dus ik twijfel nog even door... :icon_wink:

Eduard stuurde gisteren al een SMS-je om te vragen of ik ook zou komen maar ik had voor vandaag een kortere tocht in de planning en maar goed ook: ik kan merken dat ik de laatste tijd weinig aan de wandel ben geweest. Stramme spieren en pezen :icon_eek:

Iedereen die hier wel gaat starten: veel plezier en succes. Het weer ziet er goed uit.

_________________
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde (zelf bedacht)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 26-27 sept 2015: Posbankloop Velp (GLD)
BerichtGeplaatst: 26 Sep 2015, 17:58 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4938
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
We hebben je gemist Wil! En ga ik zomaar Eduard missen morgen? :icon_eek: Ik had al zo,n vermoeden dat hij er zou lopen. Nouja, volgend jaar weer een kans. Maar dan niet in september.

Herwin, krijgen we van jou nog een verslagje? Ben erg benieuwd naar de veranderingen in de route.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 26-27 sept 2015: Posbankloop Velp (GLD)
BerichtGeplaatst: 26 Sep 2015, 23:28 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Net even Bertus aan de telefoon gehad. Hij is met Kennedymars nummer 65 bezig. Het gaat goed daar, niet te koud, gewoon lekker lopen. Ik had de routebeschrijving voor me liggen terwijl ik hem sprak, en wist dus precies waar hij was :icon_wink: Hij was nl net bezig een trap van een talud aan het omhoog lopen. Hij dacht het mij te vertellen, en begon al dat ze net bij een rust wat fruit hadden gekregen en dat ze daarna door de bongerd moesten lopen. Waarop ik vroeg of ze nu dan het talud omhoog gingen ( ik hoorde het aan zijn voetstappen op de trap :icon_lol: ). Ze hebben trouwens goed licht van boven, morgen is het volle maan, zelfs een bloedmaan, maar hij is nu ook al aardig groot en zeer helder :icon_wink:


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 26-27 sept 2015: Posbankloop Velp (GLD)
BerichtGeplaatst: 27 Sep 2015, 10:03 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Net Bertus weer gesproken, ze beginnen nu ongeveer aan de laatste 20 km. Ze liepen nu nog op de verharde weg, maar gaan over niet al te lange tijd via de Posbank naar Rozendaal en zo weer naar Velp


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 26-27 sept 2015: Posbankloop Velp (GLD)
BerichtGeplaatst: 27 Sep 2015, 12:57 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 08 Sep 2011, 10:30
Berichten: 1252
Woonplaats: Hengelo
Leeftijd: 32
Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
Kennedymarsen volbracht: 19
100+ wandelingen: 10
Merk wandelschoenen: Divers
En weer thuis. Erg ontspannen gelopen (zie je Gejoco, ik kan het wel :P ), waardoor ik hier voor het eerst niet werd opgehouden om te kunnen beginnen aan de laatste 15 kilometer. Bepijling was prima (mits je een zaklampje bij je had tijdens de donkere uren, weer was prima (geen regen, geen wind, verrassend zacht, geen dikke lagen mist waar je doorheen moest zwemmen). Verzorging voldeed niet geheel aan mijn wensen, maar dat heeft ook te maken met het beperkte aantal dingen dat ik eet op lange tochten, dus velen zullen dat niet met me eens zijn. De omgeving blijft gewoon mooi, als was het minder herfstig dan de afgelopen jaren. Buiten wat blaartjes ook eigenlijk nergens last van, dat was na Hengelo wel anders.

Kortom: ik ben een gelukkig mens.
Minder gelukkig ben ik dan weer met de keuze om deze tocht volgend jaar te verplaatsen naar de tweede zaterdag in Juni, waardoor hij opeens samenvalt met Hengelo. In principe kunnen ze achter elkaar, maar dat ga ik toch maar niet proberen. Dus ik moet kiezen tussen mijn thuiswedstrijd en mijn "jeugdsentiment." Nu nog maar even niet aan denken.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 26-27 sept 2015: Posbankloop Velp (GLD)
BerichtGeplaatst: 27 Sep 2015, 13:43 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6085
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
herwin schreef:
En weer thuis. Erg ontspannen gelopen (zie je Gejoco, ik kan het wel :P ), waardoor ik hier voor het eerst niet werd opgehouden om te kunnen beginnen aan de laatste 15 kilometer. Bepijling was prima (mits je een zaklampje bij je had tijdens de donkere uren, weer was prima (geen regen, geen wind, verrassend zacht, geen dikke lagen mist waar je doorheen moest zwemmen). Verzorging voldeed niet geheel aan mijn wensen, maar dat heeft ook te maken met het beperkte aantal dingen dat ik eet op lange tochten, dus velen zullen dat niet met me eens zijn. De omgeving blijft gewoon mooi, als was het minder herfstig dan de afgelopen jaren. Buiten wat blaartjes ook eigenlijk nergens last van, dat was na Hengelo wel anders.

Kortom: ik ben een gelukkig mens.
Minder gelukkig ben ik dan weer met de keuze om deze tocht volgend jaar te verplaatsen naar de tweede zaterdag in Juni, waardoor hij opeens samenvalt met Hengelo. In principe kunnen ze achter elkaar, maar dat ga ik toch maar niet proberen. Dus ik moet kiezen tussen mijn thuiswedstrijd en mijn "jeugdsentiment." Nu nog maar even niet aan denken.

Herwin, gefeliciteerd!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 26-27 sept 2015: Posbankloop Velp (GLD)
BerichtGeplaatst: 27 Sep 2015, 14:51 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Ze zijn binnen!! Bertus belde net, hij en zijn zus Diny waren om ongeveer 15:35 uur binnen. Voor Bertus was dit dus Kennedymars nummer 65, en als ik het goed heb voor Diny nummer 10.


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.