Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 18 Apr 2024, 03:11

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
 Titel: Re: Route controle
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2015, 20:39 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Nov 2005, 23:05
Berichten: 2057
Woonplaats: Grave
Leeftijd: 77
Aantal N4D volbracht: 25
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Elly N schreef:
fhd schreef:
En sowieso is de chip veels te fraudegevoeilig. Je kan hem elke dag aan iemand anders geven die dan voor jou loopt zodat je bijv. Met zn 4en elke dag 1 dag van de 4daagse kan lopen.

Ik had een pauze ingelast vlak na Ottersum op dag 3. Niet wetende dat ik bij een "verborgen" controlle zat. Was best interesant om te zien hoe twee zwartlopers staande werden gehouden en hou twee groepen (douane en een politiegroep) een aantekening in hun boekje kregen met een waarschuwing.

Op tv zag ik dat ze niet zo'n probleem hadden met zwartlopers. Het was ze meer te doen om mensen die op een oneerlijke manier hun medaille probeerden te verkrijgen. Minder lopen door afsnijden of zelfs een stukje met taxi enz.
Mensen die een dagje zwart meeliepen kregen alleen te horen dat ze daar gewoon eerlijk over moesten zijn op het moment dat er werd gevraagd waar hun polsbandje was.


Zag voor mij de derde dag 3 jongens lopen met een wit bandje.
Vroeg aan ze of ze die bandjes al vanaf 2013 om hadden.
Zie je dat dan vroeg 1 van hun,
Natuurlijk zien wij dat. :icon_lol:

_________________
Kijken of we volgende week een beetje makkelijk doorkomen


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Route controle
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2015, 23:21 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4933
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Op tv gaat het anders, dan is er een camera bij.

de zwartlopers die bij mij gezien waren, moesten met de bus, en hun signalement we4d doorgegeven aan de volgende controlle.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Route controle
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 07:22 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11215
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
fhd schreef:
Op tv gaat het anders, dan is er een camera bij.

de zwartlopers die bij mij gezien waren, moesten met de bus, en hun signalement we4d doorgegeven aan de volgende controlle.

Op TV hebben wij gezien dat ze aangesproken werden door de controleurs om wandelaars niet tot last te zijn maar werden niet van het parcours verwijderd.
Kan/mag ook niet, het is openbare weg. Het verwijderen van het parcours kan/mag wel als de hele route afgezet is en tot evenementen terrein gebombardeerd wordt.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Route controle
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 10:20 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4933
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Cornelia schreef:
fhd schreef:
Op tv gaat het anders, dan is er een camera bij.

de zwartlopers die bij mij gezien waren, moesten met de bus, en hun signalement we4d doorgegeven aan de volgende controlle.

Op TV hebben wij gezien dat ze aangesproken werden door de controleurs om wandelaars niet tot last te zijn maar werden niet van het parcours verwijderd.
Kan/mag ook niet, het is openbare weg. Het verwijderen van het parcours kan/mag wel als de hele route afgezet is en tot evenementen terrein gebombardeerd wordt.



Tenzij er een andere apv geld. Ik heb het stukje op TV ook gezien, maar heb ook zonder camera gezien hoe het ging.


Nog zo iets: volgens het reglement mag je geen boxjes oid aanhebben staan zodat andere last zouden kunnen hebben van je muziek. Als loper dan. Hier werd volgens mij totaal niet op gecontroleerd.

Op de laatste dag een stuk met een politiegroep opgelopen die ook hun eigen muziek draaide, gevraagd of zij wisten dat ze eigenlijk ook regelementair niet goed bezig waren maar zal hier hetbijdehante antwoord maar niet neerzetten. :icon_rolleyes: ik had er geen last van, anderen miss hien wel en als de politie al niet eens het juiste voorbeeld geeft...


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Route controle
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 10:29 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Jan 2007, 10:10
Berichten: 1384
Woonplaats: 544,2km boven Parijs
Leeftijd: 64
Afstand 2024: nvt
Loopnummer 2024: nvt
Kilometers gelopen: 0,0
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Gewoon
fhd schreef:
Cornelia schreef:
fhd schreef:
Op tv gaat het anders, dan is er een camera bij.

de zwartlopers die bij mij gezien waren, moesten met de bus, en hun signalement we4d doorgegeven aan de volgende controlle.

Op TV hebben wij gezien dat ze aangesproken werden door de controleurs om wandelaars niet tot last te zijn maar werden niet van het parcours verwijderd.
Kan/mag ook niet, het is openbare weg. Het verwijderen van het parcours kan/mag wel als de hele route afgezet is en tot evenementen terrein gebombardeerd wordt.



Tenzij er een andere apv geld. Ik heb het stukje op TV ook gezien, maar heb ook zonder camera gezien hoe het ging.


Nog zo iets: volgens het reglement mag je geen boxjes oid aanhebben staan zodat andere last zouden kunnen hebben van je muziek. Als loper dan. Hier werd volgens mij totaal niet op gecontroleerd. Op de laatste dag een stuk met een politiegroep opgelopen die ook hun eigen muziek draaide, gevraagd of zij wisten dat ze eigenlijk ook regelementair niet goed bezig waren maar zal hier hetbijdehante antwoord maar niet neerzetten. :icon_rolleyes: ik had er geen last van, anderen miss hien wel en als de politie al niet eens het juiste voorbeeld geeft...


In de begin jaren van de Oase ook eens een discussie gehad met iemand van de organisatie (toen nog met het kleine blauwe koepeltentje) die stond een stukje op het fietspad. Of ik het maar even wilde afbreken want de weg was van de organisatie, heb hem toen vertelt dat ik toestemming had van de provincie en dat de organisatie alleen gebruik mochten maken van de weg maar dat ze niemand tegen konden houden daar de weg openbare ruimte is. Hij droop toen af om andere te pesten.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Route controle
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 11:01 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 06 Jul 2005, 19:49
Berichten: 2627
Woonplaats: Leusden (maar hoe lang nog)
Leeftijd: -
Afstand 2024: -40
Loopnummer 2024: -
Kilometers gelopen: -genoeg
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: -
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 3
Merk wandelschoenen: -
Mood: Vrolijk
fhd schreef:
Nog zo iets: volgens het reglement mag je geen boxjes oid aanhebben staan zodat andere last zouden kunnen hebben van je muziek. Als loper dan. Hier werd volgens mij totaal niet op gecontroleerd.

Op de laatste dag een stuk met een politiegroep opgelopen die ook hun eigen muziek draaide, gevraagd of zij wisten dat ze eigenlijk ook regelementair niet goed bezig waren maar zal hier hetbijdehante antwoord maar niet neerzetten. :icon_rolleyes: ik had er geen last van, anderen miss hien wel en als de politie al niet eens het juiste voorbeeld geeft...


Had zelf de indruk dat het dit jaar meer was dan andere jaren.
Was soms behoorlijk storend, maar als je na 2 of 3 vriendelijke verzoeken zo ongeveer voor alles uitgemaakt word
dan hoeft het voor mij ook niet meer en hou m'n mond maar dicht


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Route controle
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 14:22 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Berend-Botje schreef:
fhd schreef:
Nog zo iets: volgens het reglement mag je geen boxjes oid aanhebben staan zodat andere last zouden kunnen hebben van je muziek. Als loper dan. Hier werd volgens mij totaal niet op gecontroleerd.

Op de laatste dag een stuk met een politiegroep opgelopen die ook hun eigen muziek draaide, gevraagd of zij wisten dat ze eigenlijk ook regelementair niet goed bezig waren maar zal hier hetbijdehante antwoord maar niet neerzetten. :icon_rolleyes: ik had er geen last van, anderen miss hien wel en als de politie al niet eens het juiste voorbeeld geeft...


Had zelf de indruk dat het dit jaar meer was dan andere jaren.
Was soms behoorlijk storend, maar als je na 2 of 3 vriendelijke verzoeken zo ongeveer voor alles uitgemaakt word
dan hoeft het voor mij ook niet meer en hou m'n mond maar dicht


Knap irritant ja en het kwam best veel voor (vooral bij de nieuwe generatie wandelaars).


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Route controle
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 16:50 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Jan 2011, 19:47
Berichten: 643
Woonplaats: rijkevoort
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 35.000
Aantal N4D volbracht: 35
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon
Anja schreef:
Zijn de vliegende brigades alleen om mensen op te sporen die afsnijden of wordt er ook veel zwart gelopen?


er werd heel veel zwart gelopen ...smorgens bij de start van de 30km zaten al acht personen zonder bandje klaar om van start te gaan

worden ze betrapt !!!!...wordt er wel iets van gezegd maar ze worden niet van parcours gehaald


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Route controle
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2015, 20:57 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Jan 2015, 19:58
Berichten: 208
Woonplaats: Zwartsluis
Leeftijd: 34
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 310
Aantal N4D volbracht: 6
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
Op de dijk van Oosterhout naar Lent liep ook een irritante zwartloper met z'n paraplu :icon_mad: Daar is wel heel veel commentaar op geweest.


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.