Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 06:07

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Blaren
BerichtGeplaatst: 23 Mei 2015, 18:33 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Apr 2015, 19:53
Berichten: 51
Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 26
Kilometers gelopen: 136
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Blij
Hallo allemaal,

Aangezien het laatste blaren-topic van een aantal jaar geleden is, start ik een nieuwe..

Ik heb vorige week donderdag - Hemelvaartsdag - 2 blaren gelopen (dankzij hondlief) en vervolgens zondag weer gelopen. Toen ging het overigens super goed en nergens last van gehad. Nu bekijk ik mijn voeten nog eens goed en die 2 blaren zijn niet echt weg. Er zit naar mijn inziens geen vocht meer in, maar je ziet ze nog wel zitten. Als ik ze plat duw en naar een kant duw zit daar nog wat extra huid dubbel zeg maar (hoop dat jullie dit begrijpen :icon_cheesygrin: )
Nu was ik van plan mij morgen eens uit te dagen - ik loop toch zonder hond - en wilde de 25 km gaan lopen. Is het handig om preventief blarenpleisters te plakken? Of zijn er nog andere tips?

Alvast bedankt!!
Ps. De pleisters zijn nu bij de Etos in de aanbieding =D


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blaren
BerichtGeplaatst: 23 Mei 2015, 19:15 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Apr 2015, 19:53
Berichten: 51
Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 26
Kilometers gelopen: 136
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Blij
Rob Mans schreef:
De antwoorden die je zoekt staan ook al in die oude blarentopic :icon_wink:


Mm.. Dan heb ik er overheen gelezen.. Ga ik dat topic eventjes helemaal doorlezen i.p.v. een paar pagina's :icon_redface:
ik moet ook niet denken dat ik een vraag voor het eerst stel :icon_cheesygrin:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blaren
BerichtGeplaatst: 23 Mei 2015, 21:42 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Mei 2011, 17:46
Berichten: 451
Leeftijd: 45
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 775
Aantal N4D volbracht: 6
Kennedymarsen volbracht: 20
100+ wandelingen: 5
Merk wandelschoenen: brooks
En daar kan je ook vinden dat je GEEN blarenpleisters moet gebruiken :icon_mrgreen:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blaren
BerichtGeplaatst: 23 Mei 2015, 21:45 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Jan 2006, 17:52
Berichten: 5676
Woonplaats: niet zover van de Kuip.
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: wat lusjes
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
Zo is ut,gewoon op laten drogen die handel.

_________________
Facta non verba.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blaren
BerichtGeplaatst: 24 Mei 2015, 19:59 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Mrt 2007, 16:44
Berichten: 2190
Woonplaats: Het dorp van Dik Trom
Leeftijd: 63
Kilometers gelopen: 10500+
Volgende wandeltocht: Oud Amsterdam ?
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Merk wandelschoenen: Meindl Island
Mood: Gewoon
Ik heb normaal nooit blaren (soms plak ik preventief een stukje sporttape op afstanden langer dan 30km) maar na de eerste dag 40km tijdens de Haarlemse vierdaagse had ik een mooi exemplaar.
Thuis doorgeprikt en leeggedrukt. No problemo. 's Anderen daags een stuk tape over de gevoelige plek geplakt. Resultaat was een verweekte oude blaar en een verse blaar erbij ! Mijn evaring: Preventief een tape-je plakken ok maar als ik eenmaal schade heb niet meer doen. Enigszins pijnlijk is het misschien wel maar de schade blijft dan toch beperkt.
PS: Dit is uitsluitend mijn ervaring. Een en ander is voor ieder verschillend. Gewoon uitproberen wat het best bij jou past. Heb jij een andere methodiek aarzel dan niet om deze hier te posten. Wellicht heb jij de oplossing voor het probleem waar een ander mee worstelt.

_________________
I'm rather walking than WalkKING! (Ben)
“Succes is niet definitief, falen is niet fataal. Het is de moed om door te gaan die telt.”


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blaren
BerichtGeplaatst: 25 Mei 2015, 08:38 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 19 Okt 2008, 14:23
Berichten: 1611
Woonplaats: Giekerk
Leeftijd: 75
Afstand 2024: 30km
Kilometers gelopen: 10000
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 13
Aantal 11 steden gelopen: 3
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Ben schreef:
Ik heb normaal nooit blaren (soms plak ik preventief een stukje sporttape op afstanden langer dan 30km) maar na de eerste dag 40km tijdens de Haarlemse vierdaagse had ik een mooi exemplaar.
Thuis doorgeprikt en leeggedrukt. No problemo. 's Anderen daags een stuk tape over de gevoelige plek geplakt. Resultaat was een verweekte oude blaar en een verse blaar erbij ! Mijn evaring: Preventief een tape-je plakken ok maar als ik eenmaal schade heb niet meer doen. Enigszins pijnlijk is het misschien wel maar de schade blijft dan toch beperkt.
PS: Dit is uitsluitend mijn ervaring. Een en ander is voor ieder verschillend. Gewoon uitproberen wat het best bij jou past. Heb jij een andere methodiek aarzel dan niet om deze hier te posten. Wellicht heb jij de oplossing voor het probleem waar een ander mee worstelt.

Wanneer ik een blaar heb, plak ik er Fixomull Stretch overheen, uiteraard eerst doorprikken natuurlijk.
Nooit geen last van gehad, dit vind ik beter dan leukoplast o.i.d., dit gebruik ik ook preventief.
Is veel dunner dan leukoplast, heb er goede ervaringen mee.

_________________
Alles ligt op loopafstand als je tijd genoeg hebt.





http://peco.mijnalbums.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Blaren
BerichtGeplaatst: 25 Mei 2015, 09:06 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Apr 2015, 19:53
Berichten: 51
Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 26
Kilometers gelopen: 136
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Blij
Nou.. Gisteren een prachtige tocht gelopen met een nieuw PR! 5,49 km/u gemiddeld. De laatste paar kilometers liep ik telkens een mooie 5,50, maar in de laatste km heb ik mijn laagste gemiddelde gelopen, waardoor het overall 5,49 werd. Dit is ook meteen de laatste keer dat ik op tijd loop, de lol is er nu wel vanaf en ik wil het nu gewoon uitlopen, genieten en als het even kan, op ten duur ook pijnloos lopen.

Mijn voeten zijn echt kapoet :icon_cry: Ik begrijp inmiddels ook wat jullie bedoelen met blaren die onder eelt zitten :icon_lol:
Toen ik thuis kwam en mijn schoenen uitdeed en de schade aan het bekijken was, had ik opeens natte vingers en lagen de druppels op de grond. Een blaar kapot gesprongen, die ik nog niet eens gevonden had. De rest doet gewoon heel erg veel zeer. Ik heb er op dit moment nog niets mee gedaan - alleen een lekker koud voetenbadje. Helaas moeten de honden ook hun energie nog kwijt, dus ga ik zo een rondje in de duinen doen. Daarna ga ik naar een campingwinkel waar twee huppeldepup therapeuten komen die wat weten over voeten. Verder wil ik liever niet preventief afplakken of doen, ik wil het graag 'zo' uitlopen en mij kennende durf ik dan straks niet meer zonder. Zo ontbijt ik nu voortaan met wat brinta en een kop thee, omdat het dan altijd goed gaat en die ene keer dat ik niet ontbeten had met een kop thee, ging het helemaal niet goed. Dat soort onzin dus :icon_wink:

Ps. In het oude topic las ik iets over siliconen teenspreiders. Mijn drie kleinste tenen liggen steeds een beetje onder elkaar, waarbij de kleinste teen zelfs een kwartslag gedraaid is, en gisteren merkte ik echt dat dat pijn begon te doen. Ik ben er inmiddels ook wat eelt aan het ontwikkelen :icon_eek:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blaren
BerichtGeplaatst: 25 Mei 2015, 11:22 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5194
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
RianneNL schreef:
Nou.. Gisteren een prachtige tocht gelopen met een nieuw PR! 5,49 km/u gemiddeld. De laatste paar kilometers liep ik telkens een mooie 5,50, maar in de laatste km heb ik mijn laagste gemiddelde gelopen, waardoor het overall 5,49 werd. Dit is ook meteen de laatste keer dat ik op tijd loop, de lol is er nu wel vanaf en ik wil het nu gewoon uitlopen, genieten en als het even kan, op ten duur ook pijnloos lopen.

Mijn voeten zijn echt kapoet :icon_cry: Ik begrijp inmiddels ook wat jullie bedoelen met blaren die onder eelt zitten :icon_lol:
Toen ik thuis kwam en mijn schoenen uitdeed en de schade aan het bekijken was, had ik opeens natte vingers en lagen de druppels op de grond. Een blaar kapot gesprongen, die ik nog niet eens gevonden had. De rest doet gewoon heel erg veel zeer. Ik heb er op dit moment nog niets mee gedaan - alleen een lekker koud voetenbadje. Helaas moeten de honden ook hun energie nog kwijt, dus ga ik zo een rondje in de duinen doen. Daarna ga ik naar een campingwinkel waar twee huppeldepup therapeuten komen die wat weten over voeten. Verder wil ik liever niet preventief afplakken of doen, ik wil het graag 'zo' uitlopen en mij kennende durf ik dan straks niet meer zonder. Zo ontbijt ik nu voortaan met wat brinta en een kop thee, omdat het dan altijd goed gaat en die ene keer dat ik niet ontbeten had met een kop thee, ging het helemaal niet goed. Dat soort onzin dus :icon_wink:

Ps. In het oude topic las ik iets over siliconen teenspreiders. Mijn drie kleinste tenen liggen steeds een beetje onder elkaar, waarbij de kleinste teen zelfs een kwartslag gedraaid is, en gisteren merkte ik echt dat dat pijn begon te doen. Ik ben er inmiddels ook wat eelt aan het ontwikkelen :icon_eek:

Je zal merken als je wat rustiger aandoet, de blaren vanzelf minder worden, gewoon een tempo lopen wat je makkelijk kan en je zult versteld staan.

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Blaren
BerichtGeplaatst: 25 Mei 2015, 12:09 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Apr 2009, 18:11
Berichten: 2092
Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 26.000+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
RianneNL schreef:
Nou.. Gisteren een prachtige tocht gelopen met een nieuw PR! 5,49 km/u gemiddeld. De laatste paar kilometers liep ik telkens een mooie 5,50, maar in de laatste km heb ik mijn laagste gemiddelde gelopen, waardoor het overall 5,49 werd. Dit is ook meteen de laatste keer dat ik op tijd loop, de lol is er nu wel vanaf en ik wil het nu gewoon uitlopen, genieten en als het even kan, op ten duur ook pijnloos lopen.

Natuurlijk is het leuk om, als je pas begonnen bent met wandelen, om iedere keer de tijd bij te houden, maar geloof me, als je loopt zonder iedere keer uit te rekenen hoe snel je loopt, dat het dan veel relaxter loopt. Op den duur gaat het tempo toch wel iets omhoog. Maar trainen op het rusten is ook erg belangrijk.

Ik hield het in het begin ook precies bij, hoe laat je start, hoe lang iedere rust was en hoe laat binnen, maar nu hou ik alleen bij wanneer ik gestart ben en hoe ik binnen ben. Soms vergeet ik dat zelfs :icon_wink:

_________________
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde (zelf bedacht)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blaren
BerichtGeplaatst: 25 Mei 2015, 12:20 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Mrt 2011, 19:59
Berichten: 1166
Woonplaats: Oldemarkt
Leeftijd: 56
Afstand 2024: 40Km
Kilometers gelopen: 10000+
Aantal N4D volbracht: 13
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 8
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Sinds ik inlegzolen heb geen last meer van blaren, even bij de podoloog langs.

_________________
Elke tocht begint met de eerst stap, op naar de volgende camino


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blaren
BerichtGeplaatst: 25 Mei 2015, 15:52 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2723
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Wil1956 schreef:
RianneNL schreef:
Nou.. Gisteren een prachtige tocht gelopen met een nieuw PR! 5,49 km/u gemiddeld. De laatste paar kilometers liep ik telkens een mooie 5,50, maar in de laatste km heb ik mijn laagste gemiddelde gelopen, waardoor het overall 5,49 werd. Dit is ook meteen de laatste keer dat ik op tijd loop, de lol is er nu wel vanaf en ik wil het nu gewoon uitlopen, genieten en als het even kan, op ten duur ook pijnloos lopen.

Natuurlijk is het leuk om, als je pas begonnen bent met wandelen, om iedere keer de tijd bij te houden, maar geloof me, als je loopt zonder iedere keer uit te rekenen hoe snel je loopt, dat het dan veel relaxter loopt. Op den duur gaat het tempo toch wel iets omhoog. Maar trainen op het rusten is ook erg belangrijk.

Ik hield het in het begin ook precies bij, hoe laat je start, hoe lang iedere rust was en hoe laat binnen, maar nu hou ik alleen bij wanneer ik gestart ben en hoe ik binnen ben. Soms vergeet ik dat zelfs :icon_wink:

Trainen op rusten heet dat, daar zijn wij heeeeeeeel goed in!! :icon_wink:

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Blaren
BerichtGeplaatst: 25 Mei 2015, 16:19 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Jan 2006, 17:52
Berichten: 5676
Woonplaats: niet zover van de Kuip.
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: wat lusjes
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
Wil1956 schreef:
RianneNL schreef:
Nou.. Gisteren een prachtige tocht gelopen met een nieuw PR! 5,49 km/u gemiddeld. De laatste paar kilometers liep ik telkens een mooie 5,50, maar in de laatste km heb ik mijn laagste gemiddelde gelopen, waardoor het overall 5,49 werd. Dit is ook meteen de laatste keer dat ik op tijd loop, de lol is er nu wel vanaf en ik wil het nu gewoon uitlopen, genieten en als het even kan, op ten duur ook pijnloos lopen.

Natuurlijk is het leuk om, als je pas begonnen bent met wandelen, om iedere keer de tijd bij te houden, maar geloof me, als je loopt zonder iedere keer uit te rekenen hoe snel je loopt, dat het dan veel relaxter loopt. Op den duur gaat het tempo toch wel iets omhoog. Maar trainen op het rusten is ook erg belangrijk.

Ik hield het in het begin ook precies bij, hoe laat je start, hoe lang iedere rust was en hoe laat binnen, maar nu hou ik alleen bij wanneer ik gestart ben en hoe ik binnen ben. Soms vergeet ik dat zelfs :icon_wink:


Zelf vergeet ik altijd alles als ik wandel,behalve mijn wandelschoenen.

_________________
Facta non verba.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blaren
BerichtGeplaatst: 25 Mei 2015, 17:45 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Apr 2015, 19:53
Berichten: 51
Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 26
Kilometers gelopen: 136
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Blij
hein schreef:
Sinds ik inlegzolen heb geen last meer van blaren, even bij de podoloog langs.


Grappig dat je er over begint.. Vandaag was er bij een campingwinkel in de buurt twee podotherapeuten waar je advies kon vragen. Ik ben daar vanmiddag geweest en ik wil beginnen met de hoge sportzolen. Als dat niet werkt zullen er waarschijnlijk op maat gemaakte zooltjes moeten komen, maar daar zit ik echt niet op te wachten. Ik heb met mijn vorige wandelschoenen ook nog gewerkt met zooltjes en die zijn waarschijnlijk niet hoog genoeg, maar die ga ik toch eerst even uitproberen. En anders is het wachten totdat ik volgende maand mijn vakantiegeld krijg. Ik ben namelijk inmiddels ook gezwicht voor de camelbak drinkfles :icon_cheesygrin:

Wil1956 schreef:
Natuurlijk is het leuk om, als je pas begonnen bent met wandelen, om iedere keer de tijd bij te houden, maar geloof me, als je loopt zonder iedere keer uit te rekenen hoe snel je loopt, dat het dan veel relaxter loopt. Op den duur gaat het tempo toch wel iets omhoog. Maar trainen op het rusten is ook erg belangrijk.

Ik hield het in het begin ook precies bij, hoe laat je start, hoe lang iedere rust was en hoe laat binnen, maar nu hou ik alleen bij wanneer ik gestart ben en hoe ik binnen ben. Soms vergeet ik dat zelfs :icon_wink:


Ik laat het uitrekenen hoor,, ik ben een ramp met hoofdrekenen. De app die ik gebruik laat elke kilometer weten hoe lang ik loop, hoeveel kilometers ik al gelopen heb en het aantal kilometers per uur. Dat laatste ga ik nu dus uitzetten. Bij een rust zet ik 'm op pauze, maar ik hou niet bij hoe lang ik pauze hou, dan luister ik vooral naar mijn voeten. Zo ben ik gisteren veel te laat gaan eten, dus daar moet ik de volgende keer wel op letten. Het fijne aan die app is dat ik mijn snelheid in de gaten kan houden en achteraf te zien hoe de route is geweest en hoeveel caloriën ik verbrand heb. Ik waag tenslotte een poging tot soort van afvallen.

En nog even offtopic: hoe krijgen mensen het serieus voor elkaar om een broodje kroket weg te krijgen als ze bezig zijn met een wandeltocht van 20+ km.. Ik heb behoorlijk wat overgewicht en ben verzot op fastfood, maar ik werd er gewoon misselijk van


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blaren
BerichtGeplaatst: 25 Mei 2015, 17:51 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Jan 2006, 17:52
Berichten: 5676
Woonplaats: niet zover van de Kuip.
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: wat lusjes
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
RianneNL schreef:
hein schreef:
Sinds ik inlegzolen heb geen last meer van blaren, even bij de podoloog langs.


Grappig dat je er over begint.. Vandaag was er bij een campingwinkel in de buurt twee podotherapeuten waar je advies kon vragen. Ik ben daar vanmiddag geweest en ik wil beginnen met de hoge sportzolen. Als dat niet werkt zullen er waarschijnlijk op maat gemaakte zooltjes moeten komen, maar daar zit ik echt niet op te wachten. Ik heb met mijn vorige wandelschoenen ook nog gewerkt met zooltjes en die zijn waarschijnlijk niet hoog genoeg, maar die ga ik toch eerst even uitproberen. En anders is het wachten totdat ik volgende maand mijn vakantiegeld krijg. Ik ben namelijk inmiddels ook gezwicht voor de camelbak drinkfles :icon_cheesygrin:

Wil1956 schreef:
Natuurlijk is het leuk om, als je pas begonnen bent met wandelen, om iedere keer de tijd bij te houden, maar geloof me, als je loopt zonder iedere keer uit te rekenen hoe snel je loopt, dat het dan veel relaxter loopt. Op den duur gaat het tempo toch wel iets omhoog. Maar trainen op het rusten is ook erg belangrijk.

Ik hield het in het begin ook precies bij, hoe laat je start, hoe lang iedere rust was en hoe laat binnen, maar nu hou ik alleen bij wanneer ik gestart ben en hoe ik binnen ben. Soms vergeet ik dat zelfs :icon_wink:


Ik laat het uitrekenen hoor,, ik ben een ramp met hoofdrekenen. De app die ik gebruik laat elke kilometer weten hoe lang ik loop, hoeveel kilometers ik al gelopen heb en het aantal kilometers per uur. Dat laatste ga ik nu dus uitzetten. Bij een rust zet ik 'm op pauze, maar ik hou niet bij hoe lang ik pauze hou, dan luister ik vooral naar mijn voeten. Zo ben ik gisteren veel te laat gaan eten, dus daar moet ik de volgende keer wel op letten. Het fijne aan die app is dat ik mijn snelheid in de gaten kan houden en achteraf te zien hoe de route is geweest en hoeveel caloriën ik verbrand heb. Ik waag tenslotte een poging tot soort van afvallen.

En nog even offtopic: hoe krijgen mensen het serieus voor elkaar om een broodje kroket weg te krijgen als ze bezig zijn met een wandeltocht van 20+ km.. Ik heb behoorlijk wat overgewicht en ben verzot op fastfood, maar ik werd er gewoon misselijk van


Broodjes kroket,hamburgers,gehaktballen,frikandellen zonder moeite en een slokkie bier.

_________________
Facta non verba.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Blaren
BerichtGeplaatst: 25 Mei 2015, 18:43 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6691
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Preventief een blarenpleister plakken als ik 25 km of meer ga wandelen en ik heb nergens last van. In de afgelopen decennia van alles geprobeerd en dit was voor mij het ei van Columbus.
Pleister goed aandrukken/in masseren is wel belangrijk, dit doet niet iedereen waardoor de pleister kan gaan opkrullen.
Na afloop verwijder ik de pleisters nooit, deze vallen er vanzelf wel een keer af.
Soms blijven de pleisters 1 dag zitten maar soms ook wel een hele week, ik kan er gewoon mee douchen en meerdere dagen mee lopen.
Ook bij een beginnende blaar werkt een blarenpleister bij mij goed, maar door de preventie heb ik zelden een blaar.


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.