Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:30

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 140 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2012, 20:23 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 Jul 2005, 20:15
Berichten: 560
Woonplaats: Leest (België)
Leeftijd: 50
Afstand 2024: nvt
Loopnummer 2024: nvt
Merk wandelschoenen: Saucony
Omdat we afgelopen weekend ons eigen jaarlijkse tocht georganiseerd hebben, vond ik het vandaag een gepast moment om weer eens zelf een tochtje te lopen. Ik moest er zelfs niet ver van huis voor zijn. Enkele dorpen verder, in Humbeek (nee Danyell, niet het Hombeek van zondag ;) ), organiseerde Rwk De Morgenstond haar vakantietocht. Vanaf 9.00 u. vanmorgen kon je er starten voor een tocht van maximaal 20 km. Toen ik vanmorgen rond kwart voor 9 toekwam, was de dichtste parking bij de startzaal al volzet! Blijkbaar hadden veel wandelaar het besluit genomen om zo vroeg mogelijk te starten vanwege de voorspelde hitte. Ik had vooraf eigenlijk besloten om niet teveel kilometers te lopen (ongeveer 15) vandaag, omdat ik ook voor morgen nog een tochtje voorzien heb. In de startzaal merkte ik dat het parcours vandaag bestond uit 3 verschillende lussen (7,8 km , 7,1 km en 5,1 km). Ik besloot met de grootste lus te beginnen, om toch al vroeg wat kilometers te maken. Deze lus ging voor ongeveer de helft door veldwegen (langs geen mais-, maar wel aardappel- en korenvelden vandaag) en de andere helft langs een kanaal. Toen ik dit eerste lusje had afgelegd, had ik er nog veel zin in en besloot ik de lus van 7,1 km er nog bij te nemen. Deze ging weer bijna geheel over onverharde wegen. Echt iets waar ik volop van kan genieten. Teruggekomen bij de startzaal kwam de geur van heerlijke pannenkoeken je af tegemoet. Maar bij deze temperaturen kon ik daar wonderwel aan weerstaan. Een fris drankje ging er wel nog in om mijn vochtpeil terug in orde te krijgen. Net op het ogenblik dat ik mijn wandelboekje wou gaan laten afstempelen en huiswaarts wou rijden, komt er net nog een "Slak" van mijn cluppie binnen. Hij moest zijn eerste kilometer vandaag nog afleggen. Voor ik het zelf goed besefte, stelde ik hem voor om met de lus van 5,1 km te beginnen, omdat ik dat lusje dan ook nog zou meelopen. Zodoende heb ik vandaag toch nog 20 km gelopen, maar in dit heerlijk zonnetje, was dat puur genieten!

Morgen staat er nog een tochtje in het Limburgse Oostham op het programma, ik loop deze vooral omdat de organiserende club de grootste groep (107 deelnemers) was bij onze Zennetochten. Daarom vind ik dat dit wel een bezoekje waard is.

_________________
Eurobilltracker

Website Wandelclub De Slak Leest


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2012, 23:45 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Jun 2010, 08:22
Berichten: 1459
Leeftijd: 45
Kilometers gelopen: x
Aantal N4D volbracht: 8
Kennedymarsen volbracht: 16
100+ wandelingen: 7
Merk wandelschoenen: Asics
Bernard schreef:
Omdat we afgelopen weekend ons eigen jaarlijkse tocht georganiseerd hebben, vond ik het vandaag een gepast moment om weer eens zelf een tochtje te lopen. Ik moest er zelfs niet ver van huis voor zijn. Enkele dorpen verder, in Humbeek (nee Danyell, niet het Hombeek van zondag ;) ), organiseerde Rwk De Morgenstond haar vakantietocht. Vanaf 9.00 u. vanmorgen kon je er starten voor een tocht van maximaal 20 km. Toen ik vanmorgen rond kwart voor 9 toekwam, was de dichtste parking bij de startzaal al volzet! Blijkbaar hadden veel wandelaar het besluit genomen om zo vroeg mogelijk te starten vanwege de voorspelde hitte. Ik had vooraf eigenlijk besloten om niet teveel kilometers te lopen (ongeveer 15) vandaag, omdat ik ook voor morgen nog een tochtje voorzien heb. In de startzaal merkte ik dat het parcours vandaag bestond uit 3 verschillende lussen (7,8 km , 7,1 km en 5,1 km). Ik besloot met de grootste lus te beginnen, om toch al vroeg wat kilometers te maken. Deze lus ging voor ongeveer de helft door veldwegen (langs geen mais-, maar wel aardappel- en korenvelden vandaag) en de andere helft langs een kanaal. Toen ik dit eerste lusje had afgelegd, had ik er nog veel zin in en besloot ik de lus van 7,1 km er nog bij te nemen. Deze ging weer bijna geheel over onverharde wegen. Echt iets waar ik volop van kan genieten. Teruggekomen bij de startzaal kwam de geur van heerlijke pannenkoeken je af tegemoet. Maar bij deze temperaturen kon ik daar wonderwel aan weerstaan. Een fris drankje ging er wel nog in om mijn vochtpeil terug in orde te krijgen. Net op het ogenblik dat ik mijn wandelboekje wou gaan laten afstempelen en huiswaarts wou rijden, komt er net nog een "Slak" van mijn cluppie binnen. Hij moest zijn eerste kilometer vandaag nog afleggen. Voor ik het zelf goed besefte, stelde ik hem voor om met de lus van 5,1 km te beginnen, omdat ik dat lusje dan ook nog zou meelopen. Zodoende heb ik vandaag toch nog 20 km gelopen, maar in dit heerlijk zonnetje, was dat puur genieten!

Morgen staat er nog een tochtje in het Limburgse Oostham op het programma, ik loop deze vooral omdat de organiserende club de grootste groep (107 deelnemers) was bij onze Zennetochten. Daarom vind ik dat dit wel een bezoekje waard is.

Blij te lezen dat het weer goed gaat met je en het wandelen weer kan oppakken.

_________________
Als je tijd genoeg hebt, is elke afstand op loopafstand.

http://www.larissawandeldt.nl/


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2012, 16:20 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 Jul 2005, 20:15
Berichten: 560
Woonplaats: Leest (België)
Leeftijd: 50
Afstand 2024: nvt
Loopnummer 2024: nvt
Merk wandelschoenen: Saucony
bahkos schreef:
Blij te lezen dat het weer goed gaat met je en het wandelen weer kan oppakken.


Ik ben inderdaad weer vrij actief, vandaag 20 km gelopen in Oostham. Dat was al mijn 9de tochtje deze maand. :oops:

_________________
Eurobilltracker

Website Wandelclub De Slak Leest


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 28 Jul 2012, 20:47 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 Jul 2005, 20:15
Berichten: 560
Woonplaats: Leest (België)
Leeftijd: 50
Afstand 2024: nvt
Loopnummer 2024: nvt
Merk wandelschoenen: Saucony
Ik was eigenlijk van plan om vandaag een tochtje in de Hoge Venen te gaan lopen, maar vanwege de onweersdreiging heb ik daar maar vanaf gezien. Ik heb de wekker wel nog laten aflopen, maar ben blijven liggen. :mrgreen:
Als ik dan tegen de middag aan zag, dat het weer best aardig was, toch maar even gekeken of er niks in de buurt georganiseerd werd.
Zodoende ben ik om 12.30u. nog naar Wintam gereden voor een tochtje van Wandelclub Kadee Bornem.
Ik heb de 18 km gelopen, al merkte ik uiteindelijk dat het er iets meer geworden zijn, omdat ik een stukje teveel van het 24 km-parcours gelopen heb. De start was in Wintam, vanwaar we via een kasseibaantje richting zeesluis wandelde, daarna volgde een lusje tussen 2 rivieren om nadien via een kanaaldijk richting Eikevliet te lopen. Nadien keerden we terug naar de startzaal door een groene omgeving en de onvermijdelijke maisvelden. Al bij al was het nog een leuk tochtje.

_________________
Eurobilltracker

Website Wandelclub De Slak Leest


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 29 Jul 2012, 17:37 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Apr 2006, 18:39
Berichten: 1530
Leeftijd: 49
Kilometers gelopen: 1
100+ wandelingen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Bernard schreef:
bahkos schreef:
Blij te lezen dat het weer goed gaat met je en het wandelen weer kan oppakken.


Ik ben inderdaad weer vrij actief, vandaag 20 km gelopen in Oostham. Dat was al mijn 9de tochtje deze maand. :oops:

Dat kan bij jullie makkelijk. Er is in juli bijna elke dag ergens een wandeling. België is een geweldig wandel land.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 29 Jul 2012, 19:22 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 Jul 2005, 20:15
Berichten: 560
Woonplaats: Leest (België)
Leeftijd: 50
Afstand 2024: nvt
Loopnummer 2024: nvt
Merk wandelschoenen: Saucony
Met een dagje vertraging ben ik vandaag toch nog naar de Hoge Venen afgereisd voor een tochtje, dat georganiseerd werd door de Wanderfalken Weywertz. Een nieuwe tocht voor mij, ik was nog nooit eerder bij deze club geweest. Eigenlijk is dit niet verwonderlijk, omdat deze wandeltocht vaak samenvalt met onze tocht van De Slak Leest. Het zit namelijk zo, als de maand juli slechts 4 zondagen telt organiseren wij samen op de laatste zondag van de maand. Bij 5 zondagen in juli is het anders, omdat De Slak Leest hun tocht organiseert, de zondag na 21 juli en Weywertz de laatste zondag van de maand juli, was het nu dus deze keer met een week verschil.
Ik had er vandaag veel zin in en ging voor de 28 km, de langste afstand voor vandaag. We startten vanuit een skihut (http://www.ski-club-weywertz.net/album% ... index.html) in Weywertz, heel gezellig natuurlijk. Meteen werd duidelijk dat we vandaag veel onverharde wegen gingen belopen! De eerste controle was bij de stuwdam van Robertville, wat voor een indrukwekkend uitzicht zorgde. Na deze controle maakte de 28 km-lopers een lus van om en bij de 7 km door een bosrijke omgeving, waar tevens veel hoogtemeters gemaakt moesten worden. In dit bos had je op een bepaald moment een mooi zicht op een prachtig kasteel, Reinhardstein genaamd. Ik had het af en toe zwaar in deze lus en nam geregeld een momentje van rust om weer op adem te komen. Terug bij de stuwdam gekomen had ik er al 14 km opzitten en was ik al halverwege. Na de innerlijke mens wat versterkt te hebben, kon ik er terug tegenaangaan. Langs de boorden van een meer wandelden we via het dorpje Champagne richting volgende controle in Outrewarche. Ook nadien volgden we een snelstromend riviertje om bij de laatste controlepost toe te komen. Het viel op dat vandaag alle controleposten vlak naast een brug lagen. Na deze laatste controle hadden we nog 3 km voor de boeg en zodoende kwamen we al vrij snel weer in Weywertz aan. Alhoewel ik 2 u. had moeten autorijden om in Weywertz te geraken, viel het mij op hoeveel wandelaars mij kwamen vertellen dat ze vorige zondag bij ons gelopen hadden. Eigenlijk wel vreemd dat je een tocht 170 km verderop als concurrent moet aanzien als ze in hetzelfde weekend georganiseerd worden. Mijn 11de tocht in juli zit erop, wat een topmaand. :)

_________________
Eurobilltracker

Website Wandelclub De Slak Leest


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 29 Jul 2012, 21:14 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Mrt 2007, 16:44
Berichten: 2190
Woonplaats: Het dorp van Dik Trom
Leeftijd: 63
Kilometers gelopen: 10500+
Volgende wandeltocht: Oud Amsterdam ?
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Merk wandelschoenen: Meindl Island
Mood: Gewoon
Bernard schreef:
Met een dagje vertraging ben ik vandaag toch nog naar de Hoge Venen afgereisd voor een tochtje, dat georganiseerd werd door de Wanderfalken Weywertz. <snip> ... de stuwdam van Robertville... ...Reinhardstein...

Heerlijke omgeving! Helaas is het voor ons meer dan 170km rijden. Iets te ver voor even een tochtje wandelen. Voor wie nog niet weet wat ie gaat doen met vakantie en van veel groen houd kan ik deze omgeving van harte aanbevelen.
Dorpjes als Ovivat, Walk, Xoffraix, het riviertje de Warche, Signal de Botrange (hoogste punt van Belgie) het meer van Robertville. I luv it!

_________________
I'm rather walking than WalkKING! (Ben)
“Succes is niet definitief, falen is niet fataal. Het is de moed om door te gaan die telt.”


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 31 Jul 2012, 12:32 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 Jul 2005, 20:15
Berichten: 560
Woonplaats: Leest (België)
Leeftijd: 50
Afstand 2024: nvt
Loopnummer 2024: nvt
Merk wandelschoenen: Saucony
Foto's (niet mijn ;) ) van de tocht van zaterdag in Wintam vind je HIER.

Ook van mijn tocht van zondag in Weywertz heb ik een fotoalbum teruggevonden. :arrow: http://plus.google.com/u/0/photos/11273 ... 5720145329

_________________
Eurobilltracker

Website Wandelclub De Slak Leest


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 01 Aug 2012, 21:32 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 Jul 2005, 20:15
Berichten: 560
Woonplaats: Leest (België)
Leeftijd: 50
Afstand 2024: nvt
Loopnummer 2024: nvt
Merk wandelschoenen: Saucony
Door de schitterende weersvoorspelling voor vandaag, wou ik er van genieten door een tochtje te gaan lopen. In de Marching had je 3 keuzes, eentje in Wijchmaal (Belg. Limburg), eentje in Dudzele (tussen Brugge en de kust) of eentje in Thuin (prov. Henegouwen). Eigenlijk was de keuze niet echt makkelijk, want allen waren niet bij de deur (steeds meer dan 1 u. rijden) en op een weekdag wil ik toch de files een beetje mijden. In Limburg had ik vrij recent nog 3 tochten gelopen en in Dudzele had ik niet echt grote verwachtingen van het parcours. Dan bleef er nog Thuin over, een stad in Henegouwen, waar ik nog niet echt in de buurt gewandeld heb. Als ik aan Henegouwen denk, dan denk ik vooral aan grauwe steden zoals Charleroi, La Louvière,... Niet echt iets om enthousiast van te worden. (Daarom had ik vandaag ook geen fotocamera meegenomen) :(

Ik nam al een valse start van in mijn eigen dorp, wegens werkzaamheden moest ik al meteen een omleiding volgen, waarna ik even later ook nog voor een open brug stond. Brussel was wel rustiger dan op een normale werkdag, maar even later kwam ik toch nog in een file terecht in de buurt van Nijvel/Nivelles. Toen ik in Thuin aankwam, was al gezellig druk. Er hing zelfs al een bordje parking complet (volzet), al vond ik er toch nog een vrij plaatsje op.

Eens we de startzaal verlaten hadden, doken we al snel een bos in om via een afdaling aan de oevers van de Samber uit te komen.
Via de sluizen kwamen we aan de overkant om iets verder via een tunneltje onder de spoorlijn door te lopen. Weer even een bos door, een tijdje langs de oever van de Samber en hierna via een steile klim, eentje waarbij je halverwege al eens op adem moest komen, terug het bos inliepen. Eens boven had je echt prachtige vergezichten op de stad en ruime omgeving. Iets verder kwamen we aan een eerste rustpost, die eigenlijk niks te vroeg kwam. Na een drankje en een heerlijk stukje aardbeientaart kon ik weer verder. Het vervolg was iets minder zwaar, maar nog steeds kreeg ik een zeer afwisselend parcours onder de voeten geschoven. Bij dit weer was het puur genieten. Over een afwisselend parcours gesproken, we liepen zelfs een tijdje over een niet meer in gebruik zijnde tramspoor. Even later viel mijn oog op een wegwijzer, Mont-Ste-Geneviève, ik moest spontaan aan iemand van het forum denken. ;)
Nadien liepen nog even door het bos van Lobbes om weer bij de rustpost te komen, dezelfde als de eerste keer. Nadien hadden we enkele kilometers een vrij vlak parcours voor de boeg tot we weer richting het centrum van Thuin liepen. Daar kregen we net voor de volgende rustpost een heleboel trappen te lopen. Ik heb ze niet geteld, maar het waren er aardig wat. Eens boven had ik het gevoel dat de laatste jus uit de benen verdwenen was. Hier was de rust aan de voet van het Belfort. Dit Belfort hadden we tijdens onze wandeling in de verte al van alle richtingen mogen aanschouwen. (omdat het op een heuvel staat). Voor de laatste 2,5 km liepen we door een aantal smalle steegjes van de stad om nadien via de hangende tuinen en nogmaals een bos terug bij de startzaal te komen.

Deze tocht was slechts 19 km, maar er was enorm veel te zien. Eigenlijk zou ik daar nog wel eens in de buurt willen gaan lopen.

Ik heb ondertussen wel foto's van deze tocht teruggevonden. Het grappige is dat deze persoon ook een foto gemaakt heeft van die wegwijzer waarover ik het in mijn verslag hierboven had. :arrow: http://picasaweb.google.com/11422835081 ... edirect=1#
:arrow: http://picasaweb.google.com/10353630641 ... ustus2012#

_________________
Eurobilltracker

Website Wandelclub De Slak Leest


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 20 Aug 2012, 16:06 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 08 Sep 2011, 10:30
Berichten: 1253
Woonplaats: Hengelo
Leeftijd: 32
Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
Kennedymarsen volbracht: 19
100+ wandelingen: 10
Merk wandelschoenen: Divers
Gisteren (jaja, offtopic, ik weet het) mijn zwaarste 50-er ooit gelopen in La Roche-en-Ardenne. Niet alleen vanwege de warmte, maar de volgende zaken speelden ook erg mee:

- Zoveel mogelijk onverhard (hierbij vergeleken zijn ws78-tochten een paradijsje voor Voy)
- Op papier 2400 positieve hoogtemeters (al kwamen we me GPS-metingen over de 3000)
- Het was een hardloopevenement.

Vrijdagmiddag in de zomerse hitte aangekomen op de camping vlakbij de start en daar een tent opgezet en het stadje een beetje verkend. Bij de route ernaartoe bleek het al een erg toeristisch iets te zijn, gezien de grote hoeveelheid geparkeerde auto's en de karavanen aan kano's in het riviertje La Ourte, dat als een blauwe draad door het stadje loopt. In het stadje stonden wat borden met informatie, waaronder een verhaal over het spook van de ruine, meteen ook de naam verklaard. Maar omdat de wekker erg vroeg zou gaan bleef er al snel niets meer over van deze dag dan eten, meer eten, nog wat extra eten en slapen. Dat laatste werd me niet makkelijk gemaakt door een lek matje, maar ik heb mijn best gedaan.

De zaterdag was het een vreemd schouwspel op de camping. Al om 06:00 vertoonden de eerste mensen tekenen van leven, gekleed in hardloopkleding en elkaar met een begrijpende blik begroetend. Die begrijpende blik kreeg ik minder van het groepje jongeren dat waarschijnlijk net terug kwam van het uitgaan en niet helemaal begreep waarom ik veel te vroeg 's ochtends met die kleding en een rugzak over het hek klom. Tja, het alternatief was om ruim een kilometer om te lopen naar de start en daar had ik toch niet helemaal zin in.
Om 07:00 was echt het startschot en na een kort stukje asfalt ging het vrij rap over in een onverharde klim die behoorlijk eindeloos leek. Iemand merkte al op dat hij de "Stairway to Heaven" toch anders had voorgesteld. En dit was nog maar een voorproefje, want de rest van het parcours bleef maar omhoog gaan. Theoretisch gezien zou het net zoveel omlaag als omhoog moeten zijn, maar gevoelsmatig klopt daar weinig van. Na zo'n 13 kilometer kom ik aan bij de eerste rustpost, eet drink wat, vul de bidons weer bij en ga weer vrolijk verder. Niet veel later komen we op het punt waar je kunt zien dat de pontonbrug eigenlijk overbodige luxe is, we mogen namelijk dwars de Ourte door. Heerlijk, die verkoeling aan je benen en ook een prima moment om even je petje in het water te drenken om zo je hoofd even wat koel te houden. Met klotsende voeten gaat het verder, en uiteindelijk komen we op kilometer 25 bij verzorgingspost nummer 2. Iets hiervoor waren mijn bidons al leeg en ik merk aan de hoeveelheid bekertjes die ik wegwerk op deze post dat ik echt te weinig gedronken heb. Dan maar iets langer rusten en hopen dat de tijd tot de volgende rustpost meevalt. Het zijn maar 9 kilometers, maar met die bergen kun je eigenlijk niet in afstand meten. In dit gedeelte zitten echt flinke stukken zonder schaduw en het begint steeds warmer te worden. Uiteindelijk zit ik zonder water en begin ik zelfs te merken dat mijn concentratievermogen achteruit gaat en ik steeds meer moeite heb om het pad te kunnen volgen, laat staan dat hardlopen nog lukt. Op een gegeven moment zak ik bijna in elkaar, en net dan komen er twee mannen achter me waaraan ik kan vragen of ze wat water voor me hebben. Met een paar flinke slokken water en een zouttablet (wat echt een lifesaver bleek te zijn) gaan we verder, naar de volgende post die vanwege de hitte maar even twee kilometer is verplaatst, dan stond die wel in de schaduw. Leuk als je daar achteraf pas achter komt.
Op dit punt moeten we alledrie even op krachten komen, en we besluiten vanaf hier gezamenlijk verder te lopen. Het is vanaf hier eerst een vrij makkelijk stuk, met verharde wegen en slechts weinig glooiing. Beide heren kijken wel wat verbaasd als ik ze vertel dat ik eigenlijk voornamelijk wandelaar ben en het hardlopen maar een beetje erbij doe. Het gaat vanaf hier met ons alledrie stukken beter en zonder problemen bereiken we de laatste post op 45 kilometer. Hier is het zaak om even flink op adem te komen, want direct hierna komt de laatste grote klim die het spreekwoordelijke venijn van de staart bevat. Na de klim is het rustig uitlopen, nog een klein stukje wat technischer dalen en als toetje een tweede doorsteek van de rivier. Vanaf hier begint de adrenaline bij mij echt te pompen, en regelmatig moet ik even stoppen om op mijn twee medelopers te wachten, we hadden immers afgesproken om gezamenlijk over de finish te gaan. Met wat gematigd applaus van de gasten van de camping waar we overheen lopen komen we uiteindelijk na ruim 9 uur bij de finish aan. Met afstand mijn langzaamste 50k ooit, maar ook met afstand de mooiste. In de uitslag ben ik uiteindelijk 118e geworden van de 126 finishers. Absoluut geen topprestatie, maar het uitlopen was dit keer voor mij met afstand het belangrijkste.

Foto's volgen later vandaag of morgen wel.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 20 Aug 2012, 16:43 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Mrt 2007, 16:44
Berichten: 2190
Woonplaats: Het dorp van Dik Trom
Leeftijd: 63
Kilometers gelopen: 10500+
Volgende wandeltocht: Oud Amsterdam ?
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Merk wandelschoenen: Meindl Island
Mood: Gewoon
Sodeknetterbolletjes ! Hardlopen in la Roche. Petje af al was je laatste geworden. =D>

_________________
I'm rather walking than WalkKING! (Ben)
“Succes is niet definitief, falen is niet fataal. Het is de moed om door te gaan die telt.”


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 20 Aug 2012, 16:53 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4294
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Ben schreef:
Sodeknetterbolletjes ! Hardlopen in la Roche. Petje af al was je laatste geworden. =D>


Wauw, hier doe ik graag mijn zonnehoedje voor af =D>


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 20 Aug 2012, 17:57 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 08 Sep 2011, 10:30
Berichten: 1253
Woonplaats: Hengelo
Leeftijd: 32
Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
Kennedymarsen volbracht: 19
100+ wandelingen: 10
Merk wandelschoenen: Divers
Toch nog vandaag gelukt: de foto's. Het zijn er niet heel veel, want op veel stukken had ik al mijn concentratie nodig voor het lopen, en mijn handen kwamen niet alleen bij het klimmen regelmatig van pas, maar ook bij het dalen waren ze erg handig om je af en toe even aan een boom af te remmen.

https://picasaweb.google.com/1052047954 ... es19082012


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 20 Aug 2012, 18:42 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Aug 2010, 08:19
Berichten: 981
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 55
Kilometers gelopen: 20.000
Aantal N4D volbracht: 20
Volgende wandeltocht: Kennedymars Someren
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 46
Merk wandelschoenen: Hanwang GTX
Mood: Gewoon
Zo: die trip mag er ook wezen! RESPECT =D>

_________________
Ambulo ergo sum


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 20 Aug 2012, 21:11 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5057
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Geweldig en dat met deze warmte =D>


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 140 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.