Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:19

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Aug 2005, 12:40 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4236
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
Sunny schreef:
GEK is de enige juiste omschrijving hier!!!
Afbeelding


Hmmm :roll: heb IK dat gezegd?!?!?! :wink:

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Aug 2005, 12:41 
Bosso schreef:
Hans schreef:
LeoRising schreef:
Ik heb me zo gek laten maken om dus dit jaar de Dodentocht te gaan doen....


Hela, zie ik hier zo maar terloops dit stukje van onze Leo staan. Heeft ie inderdaad ook meegedaan, wie weet dat (buiten hij zelf dan)?


Tja, dat zat ik me dus ook al af te vragen. Wij hebben hem niet gezien!


LEOOOOOO/MARTIJJJJJJN Waar ben je???


Bosso. :mrgreen:


Haha wat Hans was voor de 4daagse is Leo/Martijn voor de Dodentocht: een fantoom, een mysterie, een ongrijpbaar fenomeen, een schicht, een schaduw, een zorro........

Ik ben inmiddels tot de cult-status verheven. Misschien dat dit met Leo/Martijn ook nog staat te gebeuren.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Aug 2005, 11:14 
Nu mijn wat lange actieve afwezigheid op het forum heeft geleid tot het bijna uitroepen van een cultstatus rond mijn persoon zal ik de nevelen rond mijn wel aangekondigde doch niet vastgestelde en geverifieerde aanwezigheid in Bornem doen opheffen en verdwijnen:

IK WAS ER NIET. :cry:

Heeft het gelegen aan het weer? De gestegen olieprijzen ? Afgesleten schoenzolen? Een plotselinge golf van criminaliteit in het Haagse? Een plotselinge allergie voor wandelen in combinatie met bier?

Neen, niets van het bovenstaande...

Tijdens de laatste dag van Nijmeegse Wandelklassieker bemerkte ik ter hoogte van cafe Harten Twee iets wat mij nog niet eerder was overkomen: de sensatie alsof de Spaanse Inquisitie mijn linkerknie tot lijdend voorwerp van diverse fijne martelingen had verheven. Het liet zich vergelijken met het ronddraaien ener roodgloeiend gestookte schroevendraaier IN mijn knie. Dit leverde een zodanig onaangename gevoelsbeleving op, dat ik (op een zwak, heel zwak moment) het volbrengen van de tocht met mijzelf ter discussie begon te stellen. Daar dit geen optie kan zijn moest worden ingegrepen.
Met listige kunstgrepen en niet gehinderd door voorkennis betreffende de heerlijke, heerlijke pijnverzachtende werking van de combinatie tussen ibuprofen en alcohol kon ik de mij zo tergende en plagende pijnscheuten verminderen tot aanvaardbare proporties waarmee het halen van de meet in Nijmegen weer een haalbaar doel werd en ik ''s middags het nummertje 4 kon koesteren.

Helaas bleek ik de dagen volgend hierop niet in staat tot de volgende activiteiten: lopen, autorijden, fietsen, traplopen aangezien mijn linkerknie furieus mijn minachting voor de zo passioneel uitgezonden pijnsignalen afstrafte dan wel mij tot een lijdzaam verpozen op de bank veroordeelde. Hier moest een dienaar van de orde van de Esculaap aan te pas komen....

Deze stelde redelijk snel, houdt u vast, dat het meniscuskraakbeen de technische levensduur had bereikt. Op dit moment denken we na over de te nemen stappen. Needless to say, het deelnemen aan de Dodentocht was dus geen optie. 5 van mijn collega's hebben de eer van het korps hooggehouden....geen uitvallers!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Aug 2005, 11:48 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4236
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
Auch, dat zijn geen prettige berichten Leo-Martijn..... (maar je hebt er wel een PRACHTIG verhaal van gemaakt, hahahaha).

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Aug 2005, 12:33 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2915
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
LeoRising schreef:
Deze stelde redelijk snel, houdt u vast, dat het meniscuskraakbeen de technische levensduur had bereikt. Op dit moment denken we na over de te nemen stappen.


dat is mooi kl*te Leo!
Betekent dit met je meniscus voor ?ltijd over is?

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Aug 2005, 12:38 
De Haagse R?g?h schreef:
LeoRising schreef:
Deze stelde redelijk snel, houdt u vast, dat het meniscuskraakbeen de technische levensduur had bereikt. Op dit moment denken we na over de te nemen stappen.


dat is mooi kl*te Leo!
Betekent dit met je meniscus voor ?ltijd over is?


Ik ga er zelf van maar voorlopig van uit dat hardlopen er niet meer bij hoort en dat ik me misschien moet gaan toeleggen op rolstoelsnooker. Maar wanneer ik nieuws heb laat ik het weten, ik wil Nijmegen nog wel een paar jaar blijven lopen.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Aug 2005, 12:44 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2915
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
LeoRising schreef:
Ik ga er zelf van maar voorlopig van uit dat hardlopen er niet meer bij hoort en dat ik me misschien moet gaan toeleggen op rolstoelsnooker. Maar wanneer ik nieuws heb laat ik het weten, ik wil Nijmegen nog wel een paar jaar blijven lopen.


:idea: Er is nog een speciale topic over invaliditeit en de 4daagse Leo! :twisted:

Wees voorzichtig met je knie, ik kan erover meepraten. Een keertje verdraaid bij het beachvolleybal 14 jaar geleden en ik heb er nog steeds last van maar ik kan er mee leven/omgaan. Af en toe schiet ie op slot, dan moet ik een paar keer mijn knie buigen en het gruis onder mijn knieschijf duwen en dan kan ik weer verder.
Ik laat het echter niet zondermeer opereren want ik heb teveel verhalen in mijn directe omgeving gehoord dat je er slechter vandaan komt dan dat het daarvoor was.....

Oh, enne doe nog de groeten aan je vriendin. Ik heb meer met haar dan met jou gesproken die maandag, maarja, zij ziet er dan ook wel leuker uit dan jij :wink:

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Aug 2005, 13:30 
De Haagse R?g?h schreef:
LeoRising schreef:
Ik ga er zelf van maar voorlopig van uit dat hardlopen er niet meer bij hoort en dat ik me misschien moet gaan toeleggen op rolstoelsnooker. Maar wanneer ik nieuws heb laat ik het weten, ik wil Nijmegen nog wel een paar jaar blijven lopen.


:idea: Er is nog een speciale topic over invaliditeit en de 4daagse Leo! :twisted:

Wees voorzichtig met je knie, ik kan erover meepraten. Een keertje verdraaid bij het beachvolleybal 14 jaar geleden en ik heb er nog steeds last van maar ik kan er mee leven/omgaan. Af en toe schiet ie op slot, dan moet ik een paar keer mijn knie buigen en het gruis onder mijn knieschijf duwen en dan kan ik weer verder.
Ik laat het echter niet zondermeer opereren want ik heb teveel verhalen in mijn directe omgeving gehoord dat je er slechter vandaan komt dan dat het daarvoor was.....

Oh, enne doe nog de groeten aan je vriendin. Ik heb meer met haar dan met jou gesproken die maandag, maarja, zij ziet er dan ook wel leuker uit dan jij :wink:


Ik ben blij dat jij niet op mij valt, Regah. :wink:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Aug 2005, 13:32 
Sunny schreef:
Auch, dat zijn geen prettige berichten Leo-Martijn..... (maar je hebt er wel een PRACHTIG verhaal van gemaakt, hahahaha).


Soms heb ik de gelegenheid om slecht nieuws toch zo leuk mogelijk te brengen!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Aug 2005, 15:35 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 22 Mrt 2005, 16:02
Berichten: 424
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 71
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: 30-A-979
Kilometers gelopen: heel veel
Aantal N4D volbracht: 24+
Volgende wandeltocht: Weet ik nog niet
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Soms heb ik de gelegenheid om slecht nieuws toch zo leuk mogelijk te brengen!
Ik lig nu nog dubbel Leo. :lol: Nee hoor, geintje. Kijk maar uit voor die knie. Je hebt er maar 1. Aan ieder been. :? :D

_________________
Als je achteruit loopt, kom je nooit vooruit.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Aug 2005, 20:42 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mrt 2005, 20:20
Berichten: 719
Woonplaats: Roelofarendsveen
Leeftijd: 61
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 2015:665km
Aantal N4D volbracht: 12+
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
LeoRising schreef:
De Haagse R?g?h schreef:
LeoRising schreef:
Deze stelde redelijk snel, houdt u vast, dat het meniscuskraakbeen de technische levensduur had bereikt. Op dit moment denken we na over de te nemen stappen.


dat is mooi kl*te Leo!
Betekent dit met je meniscus voor ?ltijd over is?


Ik ga er zelf van maar voorlopig van uit dat hardlopen er niet meer bij hoort en dat ik me misschien moet gaan toeleggen op rolstoelsnooker. Maar wanneer ik nieuws heb laat ik het weten, ik wil Nijmegen nog wel een paar jaar blijven lopen.


Leo,23 jaar geleden heb ik mijn linker buitenmeniscus finaal afgescheurd tijdens een voetbaltraining.
Daarna direct geopereerd omdat er zich stukjes kraakbeen tussen het kniegewricht bevond,ik kon amper lopen,laat staan het buigen van mijn knie.Mocht nooit meer voetballen of tennissen,wel hardlopen op onverharde wegen en zwemmen was ook goed,zei de arts.
Kortom heb nog 20 jaar gevoetbald :!: en ben 4 jaar geleden begonnen met de 4 daagse en dat gaat prima.
Dus denk ik dat jij volgend jaar ook weer aan de start staat op de wedren :!: :lol:

_________________
Beweging komt niet op gang als je stil blijft staan!!!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Aug 2005, 22:21 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1886
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
LeoRising schreef:
Ik ben blij dat jij niet op mij valt, Regah. :wink:

Dat zou je knie helemaal geen goed doen, want volgens mij weegt die R?g?h wel een paar kilo :wink:
Jammer van de Dodenmars, maar als ik zo het verhaal van Ton lees krijg je volgend jaar een herkansing :D

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Aug 2005, 09:19 
Elly N schreef:
LeoRising schreef:
Ik ben blij dat jij niet op mij valt, Regah. :wink:

Dat zou je knie helemaal geen goed doen, want volgens mij weegt die R?g?h wel een paar kilo :wink:
Jammer van de Dodenmars, maar als ik zo het verhaal van Ton lees krijg je volgend jaar een herkansing :D


De Regah is inderdaad een stevig uit de kluiten gewassen ornithologisch fenomeen. Dat ie uberhaupt al kan vliegen.....

Inderdaad jammer van de Dodentocht....maar volgend jaar hopelijk beter.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Aug 2005, 09:23 
De Haagse R?g?h schreef:
Af en toe schiet ie op slot, dan moet ik een paar keer mijn knie buigen en het gruis onder mijn knieschijf duwen en dan kan ik weer verder.
:wink:


:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

en de hele operatie gaat vergezeld van heerlijk gekraak der beenderen...

:?


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Aug 2005, 10:29 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mrt 2005, 20:20
Berichten: 719
Woonplaats: Roelofarendsveen
Leeftijd: 61
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 2015:665km
Aantal N4D volbracht: 12+
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
LeoRising schreef:
De Haagse R?g?h schreef:
Af en toe schiet ie op slot, dan moet ik een paar keer mijn knie buigen en het gruis onder mijn knieschijf duwen en dan kan ik weer verder.
:wink:


:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

en de hele operatie gaat vergezeld van heerlijk gekraak der beenderen...

:?


Ik ken dat gekraak, ik hoor dat al 23 jaar :roll: :wink:

_________________
Beweging komt niet op gang als je stil blijft staan!!!


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.