Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 05:41

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 79 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 03 Jun 2007, 21:38 
Klasse Bossie, voortaan ff wat eerder melden dat je een stukkie gaat tippelen he. :wink:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 03 Jun 2007, 21:49 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Nov 2005, 19:55
Berichten: 1797
Woonplaats: veenendaal
Leeftijd: 54
Afstand 2024: 40km
Kilometers gelopen: 508 km
Aantal N4D volbracht: 5
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Vrolijk
Ed wandelgezin schreef:
Klasse Bossie, voortaan ff wat eerder melden dat je een stukkie gaat tippelen he. :wink:


het is toch ook een schande, Bosso zomaar ongemeld op pad.
Als een ongeleid projectiel....
Het moet toch ook niet gekker worden :wink:

Nogmaals klasse Bosso

_________________
Wilma's albums


Ik kan alles weerstaan behalve verleiding.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 04 Jun 2007, 00:01 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5194
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
tante wilma schreef:
Ed wandelgezin schreef:
Klasse Bossie, voortaan ff wat eerder melden dat je een stukkie gaat tippelen he. :wink:


het is toch ook een schande, Bosso zomaar ongemeld op pad.
Als een ongeleid projectiel....
Het moet toch ook niet gekker worden :wink:

Nogmaals klasse Bosso

Volgens mij heeft onze Bosso het wel gemeld hoor, wel ff alles lezen. :wink:
http://www.walkers4walkers.nl/phpBB/pos ... e&p=117614

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 04 Jun 2007, 09:34 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Nov 2005, 19:55
Berichten: 1797
Woonplaats: veenendaal
Leeftijd: 54
Afstand 2024: 40km
Kilometers gelopen: 508 km
Aantal N4D volbracht: 5
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Vrolijk
Bill de oud naut schreef:
tante wilma schreef:
Ed wandelgezin schreef:
Klasse Bossie, voortaan ff wat eerder melden dat je een stukkie gaat tippelen he. :wink:


het is toch ook een schande, Bosso zomaar ongemeld op pad.
Als een ongeleid projectiel....
Het moet toch ook niet gekker worden :wink:

Nogmaals klasse Bosso

Volgens mij heeft onze Bosso het wel gemeld hoor, wel ff alles lezen. :wink:
http://www.walkers4walkers.nl/phpBB/pos ... e&p=117614


:oops: #-o ](*,)

_________________
Wilma's albums


Ik kan alles weerstaan behalve verleiding.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Jun 2007, 23:01 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4662
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
Lieve W4W vrienden en vriendinnen;

Hartelijk bedankt voor alle SMSjes, telefoontjes en forum steun!

Het was me het tochtje wel zeg. Thuis op tijd gaan rijden, kom ik nog bijna te laat aan. Bij de afslag die ik moest nemen hadden ze er een heel verkeers circus van gemaakt, met vage omleidingen. Afijn ik ben er nog net op tijd, 2 minuten voor 12 ingeschreven en gelijk op pad.

De eerste 30km. zaten er met 5 uur en 10 min. op! ik kon bij de start aanpikken bij 2 man waarvan de ene 1 dorp en de ander 2 dorpen verderop wonen. Zo heb je nog eens wat te kletsen (roddelen :wink: ) onderweegs. Na 20 minuten rust in Hansweert gingen we weer op pad voor de volgende etappe van 20km. Even later kwam de zon op, en zo rond half 8 begon ik die dan ook te voelen. Zweten als een otter, en m'n vel gelijk zachtjes rood worden!

Moet je je voorstellen, op dit punt zie ik net de kerktoren van mijn dorp, gaan we een andere richting op.

10 Voor half 10 waren we in 's Heerenhoek waar de 2e grote rust is. Hier heb ik eens lekker een half uur gezeten, soepje genomen en T-shirt plus sokken gewisseld. Hoed opgezet, en daar gingen we weer.

Ik nog maar een uur vanaf de rust, SMSje! Wolfje (Trudy) vroeg of ik al in de buurt van Goes was. Terug ge-SMSt dat ik op 58km. zat, en daarna was te GSM niet meer stil te krijgen leek het wel. De een na de ander wou weten hoe het ermee stond, en ik hoop dat ik dan ook iedereen antwoord heb kunnen geven. Rond kwart over 2 ben ik op het splijtpunt van de 75km. en de Kennedymars. Hier moet ik een lusje van 5km. extra doen. 2 en een halve km. rechtdoor, daar zit een oudere dame op een stoeltje die een knipje in mijn kaart geeft, en aan de andere kant van de weg mag ik dan weer hetzelfde stuk terug lopen.

Tijd voor een dipje!
Met de laatste kruimels shag die ik nog had heb ik nog net een soort van sjekje kunnen draaien/roken. Na nog een rustje op het 72,2 of 77,2km. punt waren de laatste 2,8km. naar de finish helemaal voor mij alleen! Ik wist op dat moment wel dat er nog 2 man achter me waren, maar er was in geen velden of wegen nog iemand van de deelnemers te zien. Ruim 20 minuten na mij kwamen ze pas binnen.

15.56 Uur, Ik ben binnen!!! Even later arriveerd m'n vader, om me weer terug naar m'n auto in Bergen op Zoom te brengen. Maar ik moet nog even bijkomen c.q. biertje (Jupiler) drinken, en na een uur vertrekken we.
Let op, mijn vader vind wandelen niets. Maar laat het wel aan iedereen weten wat ik zo nu en dan uitspook op dit
gebied :!: En zorgt zo nu en dan voor het vervoer.

In de auto, op de snelweg word ik me daar toch ineens misselijk! Pa gelijk de kant in, maar er komt niets uit. Even later hetzelfde liedje, nu op een parkeerplaats. En zweten, zweten!!! De stoel was drijfnat toen ik uitstapte (sorry pa, ik zal het nooit meer doen).

In Bergen op Zoom heb ik tegen m'n vader gezegd dat ie maar gelijk naar huis moest gaan, want ik was helemaal afgebrand op dat moment. Na 2 uur slaap op de achterbank van m'n auto was ik weer iets opgekikkerd. Nog een bak koffie naar binnen kunnen slurpen, en eenmaal thuis zo snel mogelijk m'n bed in.



Schade rapport:

Rechter kleine teen, ..........................................2 blaren, 1 boven en 1 onder.
Linker kleine teen, ............................................1 blaartje van 3mm.
Linker bil op de naad van onderbroek, ................1 schaafwond van anderhalve cm.
Voetzolen, ........................................................Tomatenrood.
Gewicht, ...........................................................3,8 kilo lager. Dit ondanks liters water gedronken te hebben
Ego, .................................................................Geen schade. :wink:


Bosso. :mrgreen:

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Jun 2007, 08:26 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Nov 2005, 19:55
Berichten: 1797
Woonplaats: veenendaal
Leeftijd: 54
Afstand 2024: 40km
Kilometers gelopen: 508 km
Aantal N4D volbracht: 5
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Vrolijk
Bosso schreef:
Lieve W4W vrienden en vriendinnen;

Hartelijk bedankt voor alle SMSjes, telefoontjes en forum steun!

Het was me het tochtje wel zeg. Thuis op tijd gaan rijden, kom ik nog bijna te laat aan. Bij de afslag die ik moest nemen hadden ze er een heel verkeers circus van gemaakt, met vage omleidingen. Afijn ik ben er nog net op tijd, 2 minuten voor 12 ingeschreven en gelijk op pad.

De eerste 30km. zaten er met 5 uur en 10 min. op! ik kon bij de start aanpikken bij 2 man waarvan de ene 1 dorp en de ander 2 dorpen verderop wonen. Zo heb je nog eens wat te kletsen (roddelen :wink: ) onderweegs. Na 20 minuten rust in Hansweert gingen we weer op pad voor de volgende etappe van 20km. Even later kwam de zon op, en zo rond half 8 begon ik die dan ook te voelen. Zweten als een otter, en m'n vel gelijk zachtjes rood worden!

Moet je je voorstellen, op dit punt zie ik net de kerktoren van mijn dorp, gaan we een andere richting op.

10 Voor half 10 waren we in 's Heerenhoek waar de 2e grote rust is. Hier heb ik eens lekker een half uur gezeten, soepje genomen en T-shirt plus sokken gewisseld. Hoed opgezet, en daar gingen we weer.

Ik nog maar een uur vanaf de rust, SMSje! Wolfje (Trudy) vroeg of ik al in de buurt van Goes was. Terug ge-SMSt dat ik op 58km. zat, en daarna was te GSM niet meer stil te krijgen leek het wel. De een na de ander wou weten hoe het ermee stond, en ik hoop dat ik dan ook iedereen antwoord heb kunnen geven. Rond kwart over 2 ben ik op het splijtpunt van de 75km. en de Kennedymars. Hier moet ik een lusje van 5km. extra doen. 2 en een halve km. rechtdoor, daar zit een oudere dame op een stoeltje die een knipje in mijn kaart geeft, en aan de andere kant van de weg mag ik dan weer hetzelfde stuk terug lopen.

Tijd voor een dipje!
Met de laatste kruimels shag die ik nog had heb ik nog net een soort van sjekje kunnen draaien/roken. Na nog een rustje op het 72,2 of 77,2km. punt waren de laatste 2,8km. naar de finish helemaal voor mij alleen! Ik wist op dat moment wel dat er nog 2 man achter me waren, maar er was in geen velden of wegen nog iemand van de deelnemers te zien. Ruim 20 minuten na mij kwamen ze pas binnen.

15.56 Uur, Ik ben binnen!!! Even later arriveerd m'n vader, om me weer terug naar m'n auto in Bergen op Zoom te brengen. Maar ik moet nog even bijkomen c.q. biertje (Jupiler) drinken, en na een uur vertrekken we.
Let op, mijn vader vind wandelen niets. Maar laat het wel aan iedereen weten wat ik zo nu en dan uitspook op dit
gebied :!: En zorgt zo nu en dan voor het vervoer.

In de auto, op de snelweg word ik me daar toch ineens misselijk! Pa gelijk de kant in, maar er komt niets uit. Even later hetzelfde liedje, nu op een parkeerplaats. En zweten, zweten!!! De stoel was drijfnat toen ik uitstapte (sorry pa, ik zal het nooit meer doen).

In Bergen op Zoom heb ik tegen m'n vader gezegd dat ie maar gelijk naar huis moest gaan, want ik was helemaal afgebrand op dat moment. Na 2 uur slaap op de achterbank van m'n auto was ik weer iets opgekikkerd. Nog een bak koffie naar binnen kunnen slurpen, en eenmaal thuis zo snel mogelijk m'n bed in.



Schade rapport:

Rechter kleine teen, ..........................................2 blaren, 1 boven en 1 onder.
Linker kleine teen, ............................................1 blaartje van 3mm.
Linker bil op de naad van onderbroek, ................1 schaafwond van anderhalve cm.
Voetzolen, ........................................................Tomatenrood.
Gewicht, ...........................................................3,8 kilo lager. Dit ondanks liters water gedronken te hebben
Ego, .................................................................Geen schade. :wink:


Bosso. :mrgreen:



=D>

_________________
Wilma's albums


Ik kan alles weerstaan behalve verleiding.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Jun 2007, 09:26 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2915
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
Bosso schreef:
In de auto, op de snelweg word ik me daar toch ineens misselijk! Pa gelijk de kant in, maar er komt niets uit. Even later hetzelfde liedje, nu op een parkeerplaats. En zweten, zweten!!! De stoel was drijfnat toen ik uitstapte (sorry pa, ik zal het nooit meer doen).



Ik had hetzelfde in Bornem na de DoTo. Had nauwelijks één biertje op, zat bij de EHBO te wachten op de blarenprik. Was dus een half uurtje gefinished en ben me daar een partij over mijn nek gegaan!
Voor mij nog steeds een raadsel hoe dit kan. Nooit eerder gehad.
Waarschijnlijk (lees: zéker) loop je op afstanden van meer dan 70 km tòch flink op je reserves. Niet vreemd natuurlijk.... :roll:

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 12 Jun 2007, 08:46 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4662
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
De Haagse Régâh schreef:
Bosso schreef:
In de auto, op de snelweg word ik me daar toch ineens misselijk! Pa gelijk de kant in, maar er komt niets uit. Even later hetzelfde liedje, nu op een parkeerplaats. En zweten, zweten!!! De stoel was drijfnat toen ik uitstapte (sorry pa, ik zal het nooit meer doen).



Ik had hetzelfde in Bornem na de DoTo. Had nauwelijks één biertje op, zat bij de EHBO te wachten op de blarenprik. Was dus een half uurtje gefinished en ben me daar een partij over mijn nek gegaan!
Voor mij nog steeds een raadsel hoe dit kan. Nooit eerder gehad.
Waarschijnlijk (lees: zéker) loop je op afstanden van meer dan 70 km tòch flink op je reserves. Niet vreemd natuurlijk.... :roll:



Ik heb het dus wel vaker meegemaakt, en zal inderdaad wel komen doordat men de reserve's aanspreekt. Of, zoutgebrek!
Zoutgebrek is eenvoudig te controleren door het zweet op de handen zelf op te likken. Smaakt dit zweet nog zoutig, dan is er niks loos. Maar..... smaakt dit zweet niet meer zoutig, dan heb je een zoutgebrek! En dit zoutgebrek veroorzaakt ook misselijkheid en zweetaanvallen.
Daarom heb ik op de langere afstanden altijd wat zout bij me. Desnoods doe ik het door de koffie (Yech) maar het helpt fantastisch. Maar deze keer was ik blijkbaar net te laat.


Bosso. :mrgreen:

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Laatst gewijzigd door Bosso op 16 Jun 2007, 17:35, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 12 Jun 2007, 09:01 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2915
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
Bosso schreef:
De Haagse Régâh schreef:
Bosso schreef:
In de auto, op de snelweg word ik me daar toch ineens misselijk! Pa gelijk de kant in, maar er komt niets uit. Even later hetzelfde liedje, nu op een parkeerplaats. En zweten, zweten!!! De stoel was drijfnat toen ik uitstapte (sorry pa, ik zal het nooit meer doen).



Ik had hetzelfde in Bornem na de DoTo. Had nauwelijks één biertje op, zat bij de EHBO te wachten op de blarenprik. Was dus een half uurtje gefinished en ben me daar een partij over mijn nek gegaan!
Voor mij nog steeds een raadsel hoe dit kan. Nooit eerder gehad.
Waarschijnlijk (lees: zéker) loop je op afstanden van meer dan 70 km tòch flink op je reserves. Niet vreemd natuurlijk.... :roll:



Ik heb het dus wel vaker meegemaakt, en zal inderdaad wel komen doordat men de reserve's aanspreekt. Of, zoutgebrek!
Zoutgebrek in eenvoudig te controleren door het zweet op de handen zelf op te likken. Smaakt dit zweet nog zoutig, dan is er niks loos. Maar..... smaakt dit zweet niet meer zoutig, dan heb je een zoutgebrek! En dit zoutgebrek veroorzaakt ook misselijkheid en zweetaanvallen.
Daarom heb ik op de langere afstanden altijd wat zout bij me. Desnoods doe ik het door de koffie (Yech) maar het helpt fantastisch. Maar deze keer was ik blijkbaar net te laat.


Bosso. :mrgreen:


Toen ik binnen was in Bornem had ik één biertje. Een paar slokken op en toen naar de EHBO gegaan met het bier in mijn handen. Ik werd toen tegengehouden door de Belgische EHBO portier. Hij zei: allee, u mag niet met bier naar binnen maar u moet nu ook géén bier gaan drinken. Uw lichaamstemperatuur is nu heel hoog en het bier is veel te koud voor uwe maag, dat gaat niet goed!
Waarop ik zei: nooit problemen mee gehad hoor, ik drink altijd bier tijdens en na het wandelen.

10 minuten later zat ik dus te nekken, hij lachen! :lol:

Maar jij stelt me weer gerust, het is dus gewoon zoutgebrek..... :roll: :lol:

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 12 Jun 2007, 09:22 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4662
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
De Haagse Régâh schreef:

Toen ik binnen was in Bornem had ik één biertje. Een paar slokken op en toen naar de EHBO gegaan met het bier in mijn handen. Ik werd toen tegengehouden door de Belgische EHBO portier. Hij zei: allee, u mag niet met bier naar binnen maar u moet nu ook géén bier gaan drinken. Uw lichaamstemperatuur is nu heel hoog en het bier is veel te koud voor uwe maag, dat gaat niet goed!
Waarop ik zei: nooit problemen mee gehad hoor, ik drink altijd bier tijdens en na het wandelen.

10 minuten later zat ik dus te nekken, hij lachen! :lol:

Maar jij stelt me weer gerust, het is dus gewoon zoutgebrek..... :roll: :lol:



Tja, een kouwe klets in een warme wandelmaag? Het zou kunnen, ik had ook èèn biertje op. Maar dat doe ik vrijwel altijd, een pilsje na binnenkomst. En vaak genoeg wel eerder ook.
Ik ga d'r eens op letten, misschien eens een paar keer geen bier na 't wandelen.

Lukt me noooooit!

Bosso. :mrgreen:

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Laatst gewijzigd door Bosso op 31 Mei 2008, 10:09, in totaal 3 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 13 Jun 2007, 14:06 
Bosso schreef:
De Haagse Régâh schreef:

Toen ik binnen was in Bornem had ik één biertje. Een paar slokken op en toen naar de EHBO gegaan met het bier in mijn handen. Ik werd toen tegengehouden door de Belgische EHBO portier. Hij zei: allee, u mag niet met bier naar binnen maar u moet nu ook géén bier gaan drinken. Uw lichaamstemperatuur is nu heel hoog en het bier is veel te koud voor uwe maag, dat gaat niet goed!
Waarop ik zei: nooit problemen mee gehad hoor, ik drink altijd bier tijdens en na het wandelen.

10 minuten later zat ik dus te nekken, hij lachen! :lol:

Maar jij stelt me weer gerust, het is dus gewoon zoutgebrek..... :roll: :lol:



Tja, een kouwe klets in een warme wandelmaag? Het zou kunnen, ik had ook èèn biertje op. Maar dat doe ik vrijwel altijd, een pilsje na binnenkomst. En vaak genoeg wel eerder ook.
Ik ga d'r eens op letten, misschien eens een paar keer geen bier na 't wandelen.

Lukt me noooooit!

Bosso. :mrgreen:


Ik had het na een fruitsalade vlak voor het einde van een KM. Maar toen ik het fruit aan de eendjes had gegeven was het ook meteen over. :oops:

Misschien moet ik het juist eens met bier proberen! 8) :wink:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Jun 2007, 18:03 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4662
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
Gejoco2 schreef:

Ik had het na een fruitsalade vlak voor het einde van een KM. Maar toen ik het fruit aan de eendjes had gegeven was het ook meteen over. :oops:



En dat heb ik ook wel eens gehad!

Het was na binnenkomst van de DoTo 2005 dat Torsten (mede Blarentrapper) en ik op een terras een pizza aten. Zo'n sullig pizzaatje als ik het op dat moment ook vond, ik kon 'm maar half op. Dat niet alleen, even later verdween de eerste helft van mijn pizza in een vullisbak! En dan ook met kracht :!:
De tweede helft ging er iets rustiger achteraan, die werd van het bordje afgeschoven. Maar..... toen voelde ik mij ook weer optimaal in orde, echt nergens last van. Sterker nog, we zijn samen aan de ingang van de abdij nog een paar (jawel) biertjes wezen drinken! En nergens last van :!: Dus wie het uit kan leggen, leg het me maar uit :!:

Dus, wat zal het nou zijn dat men na een flinke wandeling over de nek gaat? Zoutgebrek, of is de maag van streek door het wandelen zelf? Over het algemeen eet ik zoveel mogelijk onderweg, daar bedoel ik mee dat ik ook werkelijk alles naar binnen schuif wat me aangeboden wordt. De kat of hond van de buren daar gelaten :wink: .

Voor een DoTo bijvoorbeeld; van te voren een paar borden spaghetty op de markt (Bornem). Onderweg veel koeken van Vondelmolen (sponsor), en wat andere sponsoren ook maar aanbieden en dat is best wel wat. 10 km. Voor het einde is er een buurtvereniging die soep heeft, daar vragen ze niks voor maar ik doe altijd een euro in de pot. Dus ik kom echt niet met een lege maag binnen, en toch kan ik de eerste uren geen eten verdragen.


Bosso. :mrgreen:

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Jun 2007, 19:24 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4662
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
Bosso schreef:
De Haagse Régâh schreef:

Toen ik binnen was in Bornem had ik èèn biertje. Een paar slokken op en toen naar de EHBO gegaan met het bier in mijn handen. Ik werd toen tegengehouden door de Belgische EHBO portier. Hij zei: allee, u mag niet met bier naar binnen maar u moet nu ook geen bier gaan drinken. Uw lichaamstemperatuur is nu heel hoog en het bier is veel te koud voor uwe maag, dat gaat niet goed!
Waarop ik zei: nooit problemen mee gehad hoor, ik drink altijd bier tijdens en na het wandelen.

10 minuten later zat ik dus te nekken, hij lachen! :lol:

Maar jij stelt me weer gerust, het is dus gewoon zoutgebrek..... :roll: :lol:



Tja, een kouwe klets in een warme wandelmaag? Het zou kunnen, ik had ook èèn biertje op. Maar dat doe ik vrijwel altijd, een pilsje na binnenkomst. En vaak genoeg wel eerder ook.
Ik ga d'r eens op letten, misschien eens een paar keer geen bier na 't wandelen.

Lukt me noooooit!

Bosso. :mrgreen:



Neeeej zeg, krijg ik me daar toch HET gouden idee om alles eens te kunnen onderzoeken :!:
De Haagse Régâh drinkt tijdens de 4Daagse alleen maar water, en ik drink alleen maar bier.

Evaluatie op zaterdag morgen om 11.00 uur bij de beeldjes.


Bosso. :mrgreen:

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Laatst gewijzigd door Bosso op 31 Mei 2008, 10:12, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Jun 2007, 20:26 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11203
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Nacht van Blokker 16 op 17 juni 2007, 50 km.

Omdat Tina nog even moest assisteren met de inschrijving gingen we even na 00.00 uur van start die als vanouds afgeschoten werd met vuurwerk.
Via de Kersenboogerd werden we naar Schellinkhout gestuurd. Hier is de foto van het verlichtte huis gemaakt. Later hoorde ik van de taxichauffeur die me na afloop thuis bracht dat daar een feesie was omdat 3 vrienden samen 120 jaar werden (1 van hen was z'n schoonzoon).
Aan het eind van de dijk richting Wijdenes. Op naar de 1ste rust op 10 km. De verlichting van de sluizen van Lelystad was ook nu weer goed waarneembaar maar de foto was mislukt.
Op de rust koffie en Westfriese krentenmik, mmmmmm lekker.
Vol goede moed op naar Hauwert wat we bijna niet haalden omdat we bijna voor ons flikker werden gereden door een fietser zonder voorlicht. Omdat die het niet deed kon hij onze reflectiehesjes ook niet zien en Tina gaf een brul toen hij vlak bij ons was. Dat was even schrikken. Het gebeurde op het laatste stukje van de 2 donkere foto's. Aan het einde gloort het licht van de lantaarpalen aan het einde van de weg.
Oké zonder verdere kleerscheuren bereiken we Hauwert en dan begint het te regenen. Hier een lekker soepje genomen en brood gegeten. Vlak voor we willen vertrekken een sms van ??? Ik had al een vermoeden dat het Trudy (truitje) was omdat die er om 4.30 uur uit moesten. Even gecheckt bij Tina want die had het nr van Trudy (truitje) in haar telefoon staan.
De poncho gaat aan en weer uit en dat zal de rest van de wandeltocht zo blijven maar we houden goede moed. In het Egboets water begint de natuur te ontwaken en met de geluiden op de achtergrond lopen we bijna in trance door dit stukje natuur. Op richting Twisk waar we horen dat we niet de laatsten zijn op de 50 km (17 deelnemers)
Nog even een paar foto's als we over de A7 gaan, 1 foto richting Den Oever en 1 foto richting Hoorn en een foto van een dreigende regenbui die we dus ook op ons kregen.
Richting Benningbroek wat een mooi stukje is om te lopen, omdat je hier niet zo vaak komt kijk je weer wat beter om je heen naar alle veranderingen.
Op de carpool plaats bij Wognum een wagenrust en op ons speciale verzoek zijn er stoelen meegenomen, klasse Cor. Een paar bekertjes limonade gedronken en op pad voor de laatste 10 km die we ondanks de vermoeidheid in sneltreinvaart lopen.
Op het laatste stuk slaat de meligheid toe en beginnen uit volle borst kinderliedjes te zingen zoals, onder moeders paraplu en twee kleine kleutertjes. Gelukkig stonden er op dat stuk geen huizen dus we lieten ons even lekker gaan.
Na het passeren van het spoor van de stoomtram Hoorn-Medemblik een stukje door een wijkje om onder de West Frisiaweg door Zwaag te bereiken. Hier een stukje langs kassen voor de eind sprint.
Om klokslag 10.30 uur bereiken we Het Gouden Hoofd waar op dat moment een fotograaf naar buiten komt die een foto wil maken als we aankomen dus even een stukje terug om vervolgens naar de ingang te lopen zo dat hij z'n plaatjes kan schieten. Binnen worden we met applaus en gejuich begroet. Dat geeft een goed gevoel.
Tina en ik werden nog geintervieuwd door een verslaggever ( hij had zelf een keer meegedaan aan de 40MM) voor een stukje in de krant (morgen) en ook de secretaris werd nog het een en ander aan info gevraagt, o.a. een routebeschrijving.
Ondanks de regen een geslaagde nachttocht een paar gevoelige voetzolen maar geen blaren, ik weet niet hoe dat bij Tina is maar dat zal ze zelf wel melden.
Carin en trudy (truitje) bedankt voor de smsjes en Bill bedankt voor de belangstelling.
Foto's staan op: http://wandelcornelia.web-log.nl/

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Jun 2007, 20:52 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2915
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
Bosso schreef:
Bosso schreef:
De Haagse Régâh schreef:

Toen ik binnen was in Bornem had ik één biertje. Een paar slokken op en toen naar de EHBO gegaan met het bier in mijn handen. Ik werd toen tegengehouden door de Belgische EHBO portier. Hij zei: allee, u mag niet met bier naar binnen maar u moet nu ook géén bier gaan drinken. Uw lichaamstemperatuur is nu heel hoog en het bier is veel te koud voor uwe maag, dat gaat niet goed!
Waarop ik zei: nooit problemen mee gehad hoor, ik drink altijd bier tijdens en na het wandelen.

10 minuten later zat ik dus te nekken, hij lachen! :lol:

Maar jij stelt me weer gerust, het is dus gewoon zoutgebrek..... :roll: :lol:



Tja, een kouwe klets in een warme wandelmaag? Het zou kunnen, ik had ook èèn biertje op. Maar dat doe ik vrijwel altijd, een pilsje na binnenkomst. En vaak genoeg wel eerder ook.
Ik ga d'r eens op letten, misschien eens een paar keer geen bier na 't wandelen.

Lukt me noooooit!

Bosso. :mrgreen:



Neeeej zeg, krijg ik me daar toch HET gouden idee om alles eens te kunnen onderzoeken :!:
De Haagse Règâh drinkt tijdens de 4Daagse alleen maar water, en ik drink alleen maar bier.

Evaluatie op zaterdag morgen om 11.00 uur bij de beeldjes.


Bosso. :mrgreen:


Check! 8)

Kleine misvatting, ik drink wèl bier tijdens...... Echter afgewisseld met water!

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 79 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.