Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 05 Mei 2024, 19:36

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: 22 april 2017: Bloesemtocht Geldermalsen (GLD)
BerichtGeplaatst: 23 Apr 2017, 11:23 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Mei 2013, 09:50
Berichten: 746
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 31
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: Vele
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Adidas
footloose schreef:
Ronald1947 schreef:
Gisteren voor de 19e keer de Bloesemtocht (40 km) gelopen. En ja, de bloesem was mooi. En ja het was af en toe koud vanwege de wind. Op zich natuurlijk dezelfde ervaringen zoals dat hierboven is omschreven.
Al jaren parkeer ik niet meer bij de tocht zelf. Ook in de beginjaren van de tocht was het wegrijden een probleem. Ik reis dus elk jaar met de trein. Het station is net achter de veilinghallen. Kan dus niet beter.
Normaal gesproken rij ik met de trein vanuit Alphen aan den Rijn. Maar als ik dat te lang vind (zoals gisteren met werkzaamheden aan het spoor) dan rij ik een naar plaats in de buurt ban Geldermalsen, bij voorbeeld Culemborg, parkeer daar de auto en rij in 6 minuten naar Geldermalsen.
Je zou verwachten dat de parkeerterreinen daar vol staan maar dat is zeker niet het geval.
En het wegrijden is dus geen enkel probleem. Binnen een uur was ik vanaf de veilinghallen met trein en auto weer terug in Alphen aan den Rijn.
Wellicht een tip voor volgend jaar.......

Sssst, goed bewaard geheim. Heb ik ook gedaan. ;-)


Heb ik van tevoren overwogen om de auto in Houten te zetten, maar niet gedaan. Mocht ik hem ooit weer gaan lopen, dan doe ik dat ;)

_________________
http://corneginkel.blogspot.nl/


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 22 april 2017: Bloesemtocht Geldermalsen (GLD)
BerichtGeplaatst: 23 Apr 2017, 11:24 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Mei 2013, 09:50
Berichten: 746
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 31
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: Vele
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Adidas
Spirit schreef:
Wat ik nog mis is dat je zo'n 4 km voor de finish nog 2 knappe mannen op een bankje id zon hebt zie uitrusten :whew: hahaha.....wij zaten daar en in een flits zag ik je volgens mij voorbij komen. Maar voor ik het doorhad was je al weer verder......anders had ik je wel even aangesproken.......maar ja ik heb ook geen foto hier van mijzelf dus weet jij veel. Klopt qua tijd wel ongeveer want wij waren ook rond 14:30 binnen......next time zal ik je "tackelen" :handshake: en me even voorstellen.


Oh echt? Was dat in het laatste 'alleen 40 stukje'? Ik heb toen gedag gezegd tegen 2 goed uitziende mannen op een bankje in de zon, dat kan ik me nog herinneren ;)

_________________
http://corneginkel.blogspot.nl/


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 22 april 2017: Bloesemtocht Geldermalsen (GLD)
BerichtGeplaatst: 23 Apr 2017, 12:45 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Feb 2015, 11:00
Berichten: 294
Leeftijd: 35
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ~8500
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Er is zo te zien al genoeg gezegd over deze tocht, en dat is leuk om te lezen. Ik was hier dus ook van de partij, nu voor de vijfde achtereenvolgende maal.

Traditioneel de route van de 25km. Ik zeg "route van de", omdat deze altijd veel meer is dan 25km. Bij de andere routes noemt de organisatie die netjes bij het daarwerkelijk aantal kilometers; 8, 11, 15, 16, 20, 30 en 40. Maar de 25, is altijd 27. Dit jaar zelfs, 28km. Het verschil begint nu toch wel flink te worden dus wellicht is het tijd voor een naamsverandering. Enfin. De reden van dit extra kilometertje, was het blokje om het veld bij de altijd vrolijk draaiende molen bij Enspijk. Een iconisch Bloesemtochts aangezicht. Dit was vorig jaar ook al zo, maar ik was destijds in de veronderstelling dat dit kwam door het slechte weer in die week, wat ook de reden was dat de grasdijk bij Beesd toen werd overgeslagen. Niet het geval dus, bij Beesd liepen we wel over de oude vertrouwde route.

Er is veel wat deze tocht bijzonder maakt. Je loopt op plekken waar je normaal nooit zou komen. Nooit zou kunnen komen zelfs. Die grasdijk bij Beesd bijvoorbeeld, eindigt bij de paarden in iemands achtertuin. De route kent bruggetjes die speciaal worden neergelegd door Duitse en Nederlandse militairen, zoals de bekende pontonbrug bij Cuijk tijdens de Vierdaagse van Nijmegen. De tocht is geweldig afwisselend; door knusse dorpen, het riviertje van alle kanten bekeken, mooie fruitboomgaarden met verschillende bloesems, pittoreske dijkjes, stukken bos en vooral nooit een lang recht stuk maken dit voor mij toch wel een van de beste routes die te lopen zijn. Dat en de gezellige drukte van de vele rustposten en enthousiaste dorpen lokken mij telkens weer terug. Volgend jaar zeker weer want voor het gevoel vliegt deze tocht altijd veel sneller voorbij dan de gelopen afstand doet vermoeden.

Die drukte voelde bij mij toch meevallen. De gehele tocht lang had ik het idee dat er dit jaar minder wandelaars waren en ik was dan ook verbaasd te lezen dat er toch ruim 30.000 mensen zijn komen wandelen in Geldermalsen. In tegenstelling tot ieder ander jaar was er altijd voldoende plek bij een rustpost, heb ik nooit hoeven schuifelen of slalommen, geen opstoppingen gezien, heb ik niet hoeven 'berm-wandelen' op het smalle pad na de tweede doorkomst bij het bruggetje in Enspijk en kwam er bij de finish geen charge van kinderwagens uit de veilinghallen. Zoals ik zei vertellen de cijfers een ander verhaal, maar met een starttijd van kwart voor acht heb ik blijkbaar in een luwte tussen twee pelotons gelopen. En dat is een feit om te onthouden.


Laatst gewijzigd door LOopmans op 23 Apr 2017, 12:48, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 22 april 2017: Bloesemtocht Geldermalsen (GLD)
BerichtGeplaatst: 23 Apr 2017, 12:46 
Offline
W4W Freak
W4W Freak

Geregistreerd: 13 Jul 2016, 09:11
Berichten: 95
Leeftijd: 44
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Corne92 schreef:
Spirit schreef:
Wat ik nog mis is dat je zo'n 4 km voor de finish nog 2 knappe mannen op een bankje id zon hebt zie uitrusten :whew: hahaha.....wij zaten daar en in een flits zag ik je volgens mij voorbij komen. Maar voor ik het doorhad was je al weer verder......anders had ik je wel even aangesproken.......maar ja ik heb ook geen foto hier van mijzelf dus weet jij veel. Klopt qua tijd wel ongeveer want wij waren ook rond 14:30 binnen......next time zal ik je "tackelen" :handshake: en me even voorstellen.


Oh echt? Was dat in het laatste 'alleen 40 stukje'? Ik heb toen gedag gezegd tegen 2 goed uitziende mannen op een bankje in de zon, dat kan ik me nog herinneren ;)


:rofl: :rofl: hihi, ja dat waren wij! In dat laatste lusje. Ik herkende je eigenlijk te laat van je foto hier.......maar volgende keer mis ik je zeker niet! Gelukkig hebben we indruk gemaakt en dat je het nog weet \o/


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 22 april 2017: Bloesemtocht Geldermalsen (GLD)
BerichtGeplaatst: 23 Apr 2017, 15:32 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1833
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
LOopmans schreef:
De tocht is geweldig afwisselend; door knusse dorpen, het riviertje van alle kanten bekeken, mooie fruitboomgaarden met verschillende bloesems, pittoreske dijkjes, stukken bos en vooral nooit een lang recht stuk maken dit voor mij toch wel een van de beste routes die te lopen zijn.

Voor de 40 kilometer lus geldt dit niet hoor! Daar zitten wel een aantal lange rechte stukken in, soms met een bocht waardoor je kilometers ver de wandelaars kunt zien lopen.

Grappig om te lezen dat er zoveel verschillende ervaringen zijn met deze tocht. Misschien maakt het nogal verschil welke route je loopt (Oost of West) en welke afstand.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 22 april 2017: Bloesemtocht Geldermalsen (GLD)
BerichtGeplaatst: 23 Apr 2017, 17:50 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4768
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Ron van de Kant schreef:
Traditiegetrouw de Bloesemtocht gelopen (23e keer).Ditmaal de 20km op de oost-route.
Dit is prima bevallen.Het is op de oost-route een stuk rustiger en grote delen van de tocht gingen dwars door de boomgaarden van Tricht en Buurmalsen heen.
Als het heeft geregend waarschijnlijk wat minder aantrekkelijk want dan loop je tot je enkels in de blubber.


Hey Ron! :byebye:
Dat is een tijd geleden!
Alles goed?

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 22 april 2017: Bloesemtocht Geldermalsen (GLD)
BerichtGeplaatst: 23 Apr 2017, 19:07 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Feb 2015, 11:00
Berichten: 294
Leeftijd: 35
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ~8500
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
footloose schreef:
Voor de 40 kilometer lus geldt dit niet hoor! Daar zitten wel een aantal lange rechte stukken in, soms met een bocht waardoor je kilometers ver de wandelaars kunt zien lopen.

Grappig om te lezen dat er zoveel verschillende ervaringen zijn met deze tocht. Misschien maakt het nogal verschil welke route je loopt (Oost of West) en welke afstand.


Dat geloof ik graag, op de plattegrond ziet die lus er inderdaad een stuk blokkeriger uit, maar ik heb bij deze tocht inderdaad uitsluitend ervaring op de 25km route. :-))


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 22 april 2017: Bloesemtocht Geldermalsen (GLD)
BerichtGeplaatst: 23 Apr 2017, 20:07 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Mrt 2007, 16:44
Berichten: 2190
Woonplaats: Het dorp van Dik Trom
Leeftijd: 63
Kilometers gelopen: 10500+
Volgende wandeltocht: Oud Amsterdam ?
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Merk wandelschoenen: Meindl Island
Mood: Gewoon
Danyell schreef:
Ron van de Kant schreef:
Traditiegetrouw de Bloesemtocht gelopen (23e keer).Ditmaal de 20km op de oost-route.
Dit is prima bevallen.Het is op de oost-route een stuk rustiger en grote delen van de tocht gingen dwars door de boomgaarden van Tricht en Buurmalsen heen.
Als het heeft geregend waarschijnlijk wat minder aantrekkelijk want dan loop je tot je enkels in de blubber.


Hey Ron! :byebye:
Dat is een tijd geleden!
Alles goed?

Dus toch die Ron. Ik dacht al.
Zekers een tijd geleden...

_________________
I'm rather walking than WalkKING! (Ben)
“Succes is niet definitief, falen is niet fataal. Het is de moed om door te gaan die telt.”


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 22 april 2017: Bloesemtocht Geldermalsen (GLD)
BerichtGeplaatst: 24 Apr 2017, 08:27 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 16:59
Berichten: 820
Woonplaats: Den Haag
Leeftijd: 63
Afstand 2024: 4x50
Kilometers gelopen: zat
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 7
Merk wandelschoenen: Lowa Ferrox Nijmegen
Voor de volledigheid nog even melden dat ik ook weer de Bloesemtocht gelopen heb.

Voor de zesde keer alweer en alweer de 40 km route.
Deze tocht heb ik voor de eerste keer gelopen samen met mijn zus en zwager. Die hebben naast het hardlopen ook het wandelen opgepikt en maken regelmatig serieuze tochten. Deze 40 km was voor hen inmiddels ook een "eitje".
De eerste helft van de tocht hebben we Truus (Footloose) regelmatig gezien en ook een stuk samengelopen. Goed te lezen dat ze ook de tocht verder goed doorstaan heeft!.

Parkeren doe ik al jaren niet meer in Geldermalsen. Met de auto naar Beesd en dan met de trein het laatste stukje. Gaat perfect en na afloop ben ik steeds binnen 1,5 uur weer thuis in Den Haag.

Ik kan een heel verhaal gaan schrijven over wat ik van de tocht vind, maar dat wordt een kopie van het verhaal van LOopmans en de aanvulling van footloose. Dus ik maak het mezelf gemakkelijk:
LOopmans schreef:
Er is veel wat deze tocht bijzonder maakt. Je loopt op plekken waar je normaal nooit zou komen. Nooit zou kunnen komen zelfs. Die grasdijk bij Beesd bijvoorbeeld, eindigt bij de paarden in iemands achtertuin. De route kent bruggetjes die speciaal worden neergelegd door Duitse en Nederlandse militairen, zoals de bekende pontonbrug bij Cuijk tijdens de Vierdaagse van Nijmegen. De tocht is geweldig afwisselend; door knusse dorpen, het riviertje van alle kanten bekeken, mooie fruitboomgaarden met verschillende bloesems, pittoreske dijkjes, stukken bos en vooral nooit een lang recht stuk maken dit voor mij toch wel een van de beste routes die te lopen zijn. Dat en de gezellige drukte van de vele rustposten en enthousiaste dorpen lokken mij telkens weer terug.

footloose schreef:
Voor de 40 kilometer lus geldt dit niet hoor! Daar zitten wel een aantal lange rechte stukken in, soms met een bocht waardoor je kilometers ver de wandelaars kunt zien lopen.

Dan voeg ik nog toe dat in de 40 km lus aanbijzonderheden te zien zijn het fraaie dijkdorpje Acquoy met een kerktoren die nog schever staat dan de toren van Pisa, en in Asperen het gerenoveerde fort en de onderdelen van de Hollandse Waterlinie.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 22 april 2017: Bloesemtocht Geldermalsen (GLD)
BerichtGeplaatst: 24 Apr 2017, 09:03 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 16:59
Berichten: 820
Woonplaats: Den Haag
Leeftijd: 63
Afstand 2024: 4x50
Kilometers gelopen: zat
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 7
Merk wandelschoenen: Lowa Ferrox Nijmegen
Spirit schreef:
Vond de tocht overigens tegenvallen en inderdaad overgewaardeerd. Weinig bloesem, veel modder, rommelig georganiseerd, geen stempelposten dus je kunt ook zonder startbewijs lopen of helemaal niet en toch een medaille halen. Op de rustpunten na weinig te beleven en veel ouders met kinderen, slomme lopers, hand in hand stelletjes. Na de opspliting vd afstanden werd dat overigens wel beter. Voor mij niet voor herhaling vatbaar. Valt een beetje in de categorie airborne tocht voor mij........vind ik ook tegenvallen.


Ik weet niet met wat voor bril jij op gelopen hebt, maar in ieder geval een andere dan ik:
- Waar kun je meer bloesem vinden dan hier (Keukenhof/bollenstreek misschien, maar dat zijn geen bloesems) Je loopt op een aantal plekken dwars door de boomgaarden, meer dan dat gaat het niet worden. Je moet natuurlijk een beetje geluk hebben met het tijdstip dat de bomen in bloei gaan en het weer, maar dat kan je tocht niet aanrekenen.
- Modder heb ik dit jaar niet gezien. Het is zelfs zo dat als het te nat is dat er alternatieve stukken in de route zitten zodat de ergste modderstukken vermeden worden.
- Rommelig georganiseerd? Ik vind de organisatie juist heel prima hier. Alles strak geregeld bij start en finish, een keur aan rustposten onderweg, goede bepijling (hoewel die hier niet nodig is, tenzij je "op kop" loopt), openstelling van een aantal prive-terreinen en aanleg van extra bruggen over de Linge.
- Geen stempelposten, dat is waar. Voor mij is de medaille/nummertje geen prestatie-waardering maar een herinnering aan de gelopen tocht. Als mensen willen pronken met een medaille van een tocht/afstand die ze niet gelopen hebben, gaan ze hun gang maar, ik kan me daar geen moment druk om maken.
- Op wat voor tochten (m.u.v. Nijmegen en nog een paar) heb je meer vertier onderweg?
- Bij een evenment waar jaarlijks 30.000 lopers op afkomen, met een grote diversiteit in (korte) afstanden had je vooraf al kunnen inschatten dat daar een grote groep van, wat jij noemt, slome lopers bij zit.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 22 april 2017: Bloesemtocht Geldermalsen (GLD)
BerichtGeplaatst: 24 Apr 2017, 09:35 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11200
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Voor degene die dit echt helemaal niets vonden.
Ga eens verder kijken.
Afgelopen weekend de 7heuveltocht gelopen vanuit Groesbeek.
Een variatie in afstanden dus voor elk wat wils .
Op de langere afstanden een afwisselende tocht.
viewtopic.php?f=86&t=7371
Volgend jaar op 14 en 15 april.















Ff stoken ;-)

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 22 april 2017: Bloesemtocht Geldermalsen (GLD)
BerichtGeplaatst: 24 Apr 2017, 13:29 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 16:59
Berichten: 820
Woonplaats: Den Haag
Leeftijd: 63
Afstand 2024: 4x50
Kilometers gelopen: zat
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 7
Merk wandelschoenen: Lowa Ferrox Nijmegen
Cornelia schreef:
Voor degene die dit echt helemaal niets vonden.
Ga eens verder kijken.
Afgelopen weekend de 7heuveltocht gelopen vanuit Groesbeek.
Een variatie in afstanden dus voor elk wat wils .
Op de langere afstanden een afwisselende tocht.
http://www.walkers4walkers.nl/viewtopic.php?f=86&t=7371
Volgend jaar op 14 en 15 april.

Ff stoken ;-)

Dat komt mooi uit, de Bloesemtocht is volgend jaar op 21 april.
Dan kun je ze allebei lopen ;)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 22 april 2017: Bloesemtocht Geldermalsen (GLD)
BerichtGeplaatst: 24 Apr 2017, 13:44 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Jul 2016, 09:37
Berichten: 204
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Leeftijd: 76
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 14500
Aantal N4D volbracht: 24
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Cobie schreef:
Ik weet niet met wat voor bril jij op gelopen hebt, maar in ieder geval een andere dan ik:
- Waar kun je meer bloesem vinden dan hier (Keukenhof/bollenstreek misschien, maar dat zijn geen bloesems) Je loopt op een aantal plekken dwars door de boomgaarden, meer dan dat gaat het niet worden. Je moet natuurlijk een beetje geluk hebben met het tijdstip dat de bomen in bloei gaan en het weer, maar dat kan je tocht niet aanrekenen.
- Modder heb ik dit jaar niet gezien. Het is zelfs zo dat als het te nat is dat er alternatieve stukken in de route zitten zodat de ergste modderstukken vermeden worden.
- Rommelig georganiseerd? Ik vind de organisatie juist heel prima hier. Alles strak geregeld bij start en finish, een keur aan rustposten onderweg, goede bepijling (hoewel die hier niet nodig is, tenzij je "op kop" loopt), openstelling van een aantal prive-terreinen en aanleg van extra bruggen over de Linge.
- Geen stempelposten, dat is waar. Voor mij is de medaille/nummertje geen prestatie-waardering maar een herinnering aan de gelopen tocht. Als mensen willen pronken met een medaille van een tocht/afstand die ze niet gelopen hebben, gaan ze hun gang maar, ik kan me daar geen moment druk om maken.
- Op wat voor tochten (m.u.v. Nijmegen en nog een paar) heb je meer vertier onderweg?
- Bij een evenment waar jaarlijks 30.000 lopers op afkomen, met een grote diversiteit in (korte) afstanden had je vooraf al kunnen inschatten dat daar een grote groep van, wat jij noemt, slome lopers bij zit.

HELEMAAL mee eens!

_________________
Met vriendelijke groet,
Ronald


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 22 april 2017: Bloesemtocht Geldermalsen (GLD)
BerichtGeplaatst: 24 Apr 2017, 15:22 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1833
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Cobie schreef:
Cornelia schreef:
Voor degene die dit echt helemaal niets vonden.
Ga eens verder kijken.
Afgelopen weekend de 7heuveltocht gelopen vanuit Groesbeek.
Een variatie in afstanden dus voor elk wat wils .
Op de langere afstanden een afwisselende tocht.
viewtopic.php?f=86&t=7371
Volgend jaar op 14 en 15 april.

Ff stoken ;-)

Dat komt mooi uit, de Bloesemtocht is volgend jaar op 21 april.
Dan kun je ze allebei lopen ;)

=D>


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 22 april 2017: Bloesemtocht Geldermalsen (GLD)
BerichtGeplaatst: 24 Apr 2017, 16:06 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11200
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
footloose schreef:
Cobie schreef:
Cornelia schreef:
Voor degene die dit echt helemaal niets vonden.
Ga eens verder kijken.
Afgelopen weekend de 7heuveltocht gelopen vanuit Groesbeek.
Een variatie in afstanden dus voor elk wat wils .
Op de langere afstanden een afwisselende tocht.
viewtopic.php?f=86&t=7371
Volgend jaar op 14 en 15 april.

Ff stoken ;-)

Dat komt mooi uit, de Bloesemtocht is volgend jaar op 21 april.
Dan kun je ze allebei lopen ;)

=D>

Er zal vast 1 van de 2 weekeinde gewerkt moeten worden dus dat gaat niet lukken.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.