Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 18 Mei 2024, 04:27

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel: Re: 8-9 april 2017 Duinenmars s'Gravenhage (ZH)
BerichtGeplaatst: 10 Apr 2017, 13:18 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6097
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Mooi verslag!
Vier weken geleden in Den Haag geweest, Gemeentemuseum: tentoonstelling van mode-ontwerper Hubert Givenchy met een hommage aan Audrey Hepburn en ook kleding die Prinses Gracia gedragen heeft. Sommige kledingstukken waren echt tijdloos! Prachtige tentoonstelling!
Van het Gemeentemuseum te voet naar Scheveningen, ook op de Boulevard geweest. Sommige strandtenten waren al klaar voor de mooie zondag 12 maart en sommigen waren nog hard aan het werk om de boel op orde te krijgen.
Per nieuwe tram terug naar het station. In de nieuwe tram was geen gelegenheid om een kaartje te kopen (reisde die dag zonder OV kaart want die was verlopen), toen maar 'zwart' naar het station en weer naar Nijmegen met mijn Kruidvatkaartje.
Maar goed dat Tineke en ik op die zaterdag naar Den Haag waren en niet zondag 12 maart: City-Pier-City loop.

Dit is niet off topic want het gaat over 'sGravenhage en over een wandelingetje van een klein uur. ;)


Laatst gewijzigd door Spatoes op 10 Apr 2017, 15:56, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 8-9 april 2017 Duinenmars s'Gravenhage (ZH)
BerichtGeplaatst: 10 Apr 2017, 15:42 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 16:59
Berichten: 821
Woonplaats: Den Haag
Leeftijd: 64
Afstand 2024: 4x50
Kilometers gelopen: zat
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 7
Merk wandelschoenen: Lowa Ferrox Nijmegen
Net als LOopmans heb ik gisteren (zondag) de Duinenmars gelopen. Ik heb 40 km gelopen. LOopmans, aan zijn beschrijving te zien de 25 km.
Ik was ook verrast door de veranderingen in het parcours. Inderdaad jammer dat we in Scheveningen niet langs de (jacht-)haven konden/mochten lopen en daardoor ook een heel stuk van de boulevard langs het strand moesten missen. Da's geen verbetering maar misschien noodgedwongen.
Na Schevingen kwam voor mij en andere 40-ers de grote lus door Meijendel. Daar mag niet gepijld worden en in de routebeschrijving heeft men dat opgelost met een plattegrond met ingetekende route. Dat blijkt elk jaar toch weer voor velen lastig te zijn om daarmee de juiste paden te vinden en het duinengebied in Wassenaar op de juiste plaats te verlaten. Voor mij niet meer want ik ken het gebied inmiddels aardig goed (en kaartlezen vind ik ook niet lastig). In Wassenaar hebben we een flink stuk nieuwe route gelopen. Door de villawijk met allemaal BB-huizen (kreet die ik van Ineke geleerd heb) en ook een paar kastelen en landgoederen. Dat was een mooie verbetering t.o.v. de hele lange rechte laan terug richting Den Haag.
Ik had inmiddels al becijferd dat we aan het eind inderdaad niet meer de ronde door Ockenburgh zouden hoeven maken.
Ik vond dat niet erg omdat we er een mooi stuk Wassenaar voor terug gekregen hebben. Wel nog aan het einde een afsplitsing van de andere routes waardoor ik geen last gehad heb van de drukte.
Ik heb heerlijk gelopen (recordtijd: 7:15 uur) en heb aan het einde voldaan speldje nr. 26 in ontvangst genomen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 8-9 april 2017 Duinenmars s'Gravenhage (ZH)
BerichtGeplaatst: 10 Apr 2017, 16:12 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6753
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Cobie schreef:
Net als LOopmans heb ik gisteren (zondag) de Duinenmars gelopen. Ik heb 40 km gelopen. LOopmans, aan zijn beschrijving te zien de 25 km.
Ik was ook verrast door de veranderingen in het parcours. Inderdaad jammer dat we in Scheveningen niet langs de (jacht-)haven konden/mochten lopen en daardoor ook een heel stuk van de boulevard langs het strand moesten missen. Da's geen verbetering maar misschien noodgedwongen.
Na Schevingen kwam voor mij en andere 40-ers de grote lus door Meijendel. Daar mag niet gepijld worden en in de routebeschrijving heeft men dat opgelost met een plattegrond met ingetekende route. Dat blijkt elk jaar toch weer voor velen lastig te zijn om daarmee de juiste paden te vinden en het duinengebied in Wassenaar op de juiste plaats te verlaten. Voor mij niet meer want ik ken het gebied inmiddels aardig goed (en kaartlezen vind ik ook niet lastig). In Wassenaar hebben we een flink stuk nieuwe route gelopen. Door de villawijk met allemaal BB-huizen (kreet die ik van Ineke geleerd heb) en ook een paar kastelen en landgoederen. Dat was een mooie verbetering t.o.v. de hele lange rechte laan terug richting Den Haag.
Ik had inmiddels al becijferd dat we aan het eind inderdaad niet meer de ronde door Ockenburgh zouden hoeven maken.
Ik vond dat niet erg omdat we er een mooi stuk Wassenaar voor terug gekregen hebben. Wel nog aan het einde een afsplitsing van de andere routes waardoor ik geen last gehad heb van de drukte.
Ik heb heerlijk gelopen (recordtijd: 7:15 uur) en heb aan het einde voldaan speldje nr. 26 in ontvangst genomen.

Heb je, ter voorbereiding op Cuijk, niet geoefend op vaker en langer rusten? ;-)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 8-9 april 2017 Duinenmars s'Gravenhage (ZH)
BerichtGeplaatst: 11 Apr 2017, 07:31 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 16:59
Berichten: 821
Woonplaats: Den Haag
Leeftijd: 64
Afstand 2024: 4x50
Kilometers gelopen: zat
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 7
Merk wandelschoenen: Lowa Ferrox Nijmegen
Marko schreef:
Cobie schreef:
Net als LOopmans heb ik gisteren (zondag) de Duinenmars gelopen. Ik heb 40 km gelopen. LOopmans, aan zijn beschrijving te zien de 25 km.
Ik was ook verrast door de veranderingen in het parcours. Inderdaad jammer dat we in Scheveningen niet langs de (jacht-)haven konden/mochten lopen en daardoor ook een heel stuk van de boulevard langs het strand moesten missen. Da's geen verbetering maar misschien noodgedwongen.
Na Schevingen kwam voor mij en andere 40-ers de grote lus door Meijendel. Daar mag niet gepijld worden en in de routebeschrijving heeft men dat opgelost met een plattegrond met ingetekende route. Dat blijkt elk jaar toch weer voor velen lastig te zijn om daarmee de juiste paden te vinden en het duinengebied in Wassenaar op de juiste plaats te verlaten. Voor mij niet meer want ik ken het gebied inmiddels aardig goed (en kaartlezen vind ik ook niet lastig). In Wassenaar hebben we een flink stuk nieuwe route gelopen. Door de villawijk met allemaal BB-huizen (kreet die ik van Ineke geleerd heb) en ook een paar kastelen en landgoederen. Dat was een mooie verbetering t.o.v. de hele lange rechte laan terug richting Den Haag.
Ik had inmiddels al becijferd dat we aan het eind inderdaad niet meer de ronde door Ockenburgh zouden hoeven maken.
Ik vond dat niet erg omdat we er een mooi stuk Wassenaar voor terug gekregen hebben. Wel nog aan het einde een afsplitsing van de andere routes waardoor ik geen last gehad heb van de drukte.
Ik heb heerlijk gelopen (recordtijd: 7:15 uur) en heb aan het einde voldaan speldje nr. 26 in ontvangst genomen.

Heb je, ter voorbereiding op Cuijk, niet geoefend op vaker en langer rusten? ;-)

Nee, moest dat dan? ;)


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.