Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 18 Mei 2024, 23:38

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 201 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Auteur Bericht
 Titel: Re: 18-19 apr 2009: Fjoertoer Terschelling (FR)
BerichtGeplaatst: 20 Apr 2009, 20:45 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4309
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Sunny schreef:
Truitje schreef:
Mooie foto's Carola, jammer dat ze geen afstand voor mij hebben :roll:


Gewoon gaan Trudy! Dat hele eiland is een groot wandel-fiets-gebied. Fietsje mee, rondje lopen en weer verder fietsen naar het volgende mooie stukje eiland. En als Bertus volgend jaar de 40 wil lopen, ga jij gewoon ergens in een strandtent de hele avond zitten genieten van al die duizenden wandelaars die voorbij komen sjouwen met lichtjes op hun pet. Ik zie geen bezwaren! Desnoods loop je van strandtent 1 naar 2 en laat je je door de "bezemwagen" (een platte kar die door paarden over het strand wordt getrokken :-)) terugbrengen naar strandtent 1. Volgens mij kan alles! Lieve vrijwilligers genoeg. Ik denk echt dat een beetje heen en weer mailen met de organisatie heel veel mogelijkheden voor je oplevert!


Hmmmm, ik zeg nog maar even niets tegen Bertus, maar hou hem wel in mijn achterhoofd, je hebt me wel op een idee gebracht....... ;)


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 18-19 apr 2009: Fjoertoer Terschelling (FR)
BerichtGeplaatst: 20 Apr 2009, 21:21 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 22 Nov 2005, 17:33
Berichten: 592
Woonplaats: Kennemerland
Leeftijd: .
Kilometers gelopen: 829/3209
Aantal N4D volbracht:
Volgende wandeltocht: NN
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
We hebben van te voren wat gemopperd :oops: (over 't inschrijfgeld enzo, dat nemen terug, tenminste ..... ik wel ;) )
Ik mopperde wat onderweg (lees...ik was heeeel boos :twisted: ), en dat neem ik niet terug, daar ben ik nog boos over: de muziek, fanfare en koor, was al aan het opruimen toen wij langs kwamen. :twisted: (ik wou dat organisaties van wandeltochten ook eens rekening gaan houden met de *trotse* Rode-Lantaarn-Dragers en dat ze hun leuke activiteiten inhuren tot ook de laatste wandelaar voorbij is. Ook wij hebben geboekt voor Het Spektakel.(meestal zijn wij nl. de laatsten en dan is alle activiteit al weg, zoooooo jammer.......))
We mopperen achteraf wat (toch 'n beetje minder "vuur-spektakel" als verwacht, maar dat lag natuurlijk aan de strakke wind)


Wat ´n gave foto´s heeft iedereen gemaakt =D>
(Carola, je lijkt Danyell wel ;) )
Ik zit het hele weekend opnieuw te beleven. Geweldig was het.
Vanmorgen op 't werk zat ik nog de hele morgen te glimlachen, zo fijn was het om aan 't weekend terug te denken.

De Fjoertoer was prachtig, de 1e 20 km in daglicht was alleen maar genieten, wat 'n prachtig eiland. Helemaal top, wandelen zonder last van autoverkeer :!:
De volgende 5 km in de schemer was ook nog heerlijk.
De 12 km over 't strand, in 't donker...... wouw....... dat was op zijn zachtst gezegd, heftig #-o , maar wat was ik trots toen ik van dat strand afkwam. :perfect:
Op de een of andere manier vond ik het laatste stuk ook nog wel heel ver, maar met wat liedjes waarop je lekker kon doorsta(m)pen kwamen we toch bij de prachtige vlaggen.

Dit weekend blijft zeker in gedachten en verhalen terugkomen als... GEWELDIG =D>

Iedereen (tijdens het wandelen, tijdens 'n ijsje, tijdens het winkelen, tijdens het fietsen, tijdens het drankje op 'n terras, tijdens een fijn bereidde maaltijd): bedankt voor jullie gezelschap

_________________
Bij de keerpunten kun je gewoon doorwandelen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 18-19 apr 2009: Fjoertoer Terschelling (FR)
BerichtGeplaatst: 20 Apr 2009, 23:39 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4768
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Pfffffff, weer hartstikke laat geworden natuurlijk, maar m'n verslag staat online!

Met maar liefst 3 slideshows er tussen, één van het stukje weekend voor de tocht, één van de tocht zelf en eentje van het laatste deel van het weekend.

Als jullie foto's willen hebben uit de slideshows, dan kan dat via "view all images".
Dan zijn ze 800 x 600.
Wil je het origineel, geef dan maar ff een seintje!


Danyell*s Wandelsite

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 18-19 apr 2009: Fjoertoer Terschelling (FR)
BerichtGeplaatst: 21 Apr 2009, 15:59 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mrt 2005, 14:59
Berichten: 696
Woonplaats: Nijkerk
Leeftijd: 30
Afstand 2024: 40
Aantal N4D volbracht: 6
Kennedymarsen volbracht: 8
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Asics Gel Cardio
Misschien een beetje laat, ik was gister nog druk met o.a. werken en boerenmaandag vieren 8), ja en daar op boerenmaandag liepen ook nog Fjoertoer lopers rond :lol:

Het was echt een geweldig weekend, en ja ik zal nooit meer zo laat een passagiersterminal binnenstormen, gelukkig zijn er parkeerwachter die zeggen dat je de boot van 13:15 toch kunt halen. Nogmaals sorry dat ik jullie allemaal zo in de zenuwen heb gelaten :oops:
Maar ik had niet gedacht dat ik Terschelling zo'n skitterend eiland zou vinden, tis echt een groot openlucht museum/nationaal park in feite !
De tocht was ook fantastisch, het eerste stukje ging als een tierelier, met onderweg nog lekkere cranberrylimonade, koek, water, marsjes, sportdrank etc. Ook waren er nog dronken jongelui te vinden net zo als in Nijmegen (deze keer studenten van de Zeevaartschool). Na nog even gezellig gezeten te hebben bij de walvis, waren we wel wat achterop geraakt, de muziek meende maar te moeten stoppen met spelen, en dat vinden we niet leuk :evil:
Op het strand heb ik ondanks het mulle zand toch nog behoorlijk door kunnen stappen, de pet-met-lampje het hele stuk opgehad, heb geen zin in blessures door al die zandduintjes :?
Onderweg was er heel veel moois te zijn waaronder een megagrote vuurspuwende wandelaar, een lawaaimakende vis met vuur, gloeiende kooltjes, die rondom een paviljoen en een duinopgang leken uigestrooid, het ''vuurorgeltje'', de vuurtoren, en ook het grote vuur bij HeartBreakHotel wat je al in de verte kon zien. Bij het een na laatste paviljoen nog een broodje hamburger genomen, erg lekker. Toen we eindelijk van het strand afwaren werden we nog wakker gehouden door dan een scheepshoorn en dan weer een kerkklok. Op het eind werden we verrast door een zee van lichtjes uitgespreid over de duinen, werkelijk fenomenaal ! Algauw kwam de wierschuur gelukkig inzicht. Tijd voor makreel en een borrel. De feesttent was supergezellig en ook terug in de bus was iedereen uitgelaten, dat heb ik nog nooit zo meegemaakt bij een wandeltocht.

Zondag hebben we uitgeslapen, de spieren losgechilld in het bubbelbad en nog wat rondgefietst, en in slaap gevallen op een grasveld voor het stand. Mijn reddings-boei-look-op-mijn-gezicht is in ieder geval goed gelukt :lol:

Carola, en al het andere forum-tuig-wat-op-Terschelling-zat, Twas weer super, en bedankt voor de gezelligheid.

Foto's volgen vanavond

_________________
Geen weg is te lang als je in een goed gezelschap bent !!!

Grenzen moet je niet altijd stellen, je moet ze soms verleggen


Laatst gewijzigd door henrike23 op 22 Apr 2009, 10:04, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 18-19 apr 2009: Fjoertoer Terschelling (FR)
BerichtGeplaatst: 22 Apr 2009, 09:59 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11208
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Mijn foto's zijn ook uitgezocht.
Wat er van over is kunnen jullie hier bekijken: http://cornelia-wandelt.mijnalbums.nl/

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 18-19 apr 2009: Fjoertoer Terschelling (FR)
BerichtGeplaatst: 23 Apr 2009, 18:53 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4768
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Voor degenen die hem nog eens voorbij willen zien komen
En voor degenen die er niet bij waren:

Een filmpje van de grote verlichte vuurspuwende wandelaar op het strand!
Ook de wind is héél goed hoorbaar! :shock:

Op de voorpagina van: http://www.fjoertoer.nl/

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 201 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.