Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 05 Mei 2024, 20:37

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Titel: Re: 23-24 januari 2015: de 28e Bossche 100 Den Bosch (NB)
BerichtGeplaatst: 25 Jan 2015, 19:25 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Jun 2010, 08:22
Berichten: 1456
Leeftijd: 45
Kilometers gelopen: x
Aantal N4D volbracht: 8
Kennedymarsen volbracht: 16
100+ wandelingen: 7
Merk wandelschoenen: Asics
Bertvos schreef:
Het zit er weer op. Mijn 10e Bossche 100 weer succesvol voltooid.
Tijdens de regen-, hagel- en sneeuwbuien was het behoorlijk afzien en moeilijk om tempo te maken.
Bij de 3e caferust (ca 81 km) weer in dubio, wel of niet een extra lus lopen. De lus zou verhard zijn, maar er moet nog wel 10 minuten ingelopen op het langzaamste tijdschema. De lus gelopen zonder jas en rugzak en dat was een verstandige beslissing. Lichaam kon weer even ontspannen. Bij terugkomst in het cafe weer met opgedroogde jas op naar het laatste stuk (Drunense Duinen en de Moerputten). We (wandelmaatje Arnold en ik) konden ondanks de de waterzooi (plassen, smeltsneeuw en modder) beetje bij beetje weer wat inlopen op het langzaamste tijdschema. Uiteindelijk 3 minuten voor 18.00 uur gefinisht. Ik heb genoten van dit jaar.
Vandaag lees ik dat het voor veel anderen minder succesvol verlopen is. Tijdens de tocht heb ik daar helemaal geen weet van gehad.
Als verrassing waren mijn zusje en zwager samen met mijn nichtje (7 weken oud) bij de finish en konden wij met de auto naar huis.


Klasse, het is een pittige geweest

_________________
Als je tijd genoeg hebt, is elke afstand op loopafstand.

http://www.larissawandeldt.nl/


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 23-24 januari 2015: de 28e Bossche 100 Den Bosch (NB)
BerichtGeplaatst: 25 Jan 2015, 20:03 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 19 Nov 2014, 15:33
Berichten: 456
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 50
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50K184
Kilometers gelopen: >10000
Aantal N4D volbracht: 6
Kennedymarsen volbracht: 10?
100+ wandelingen: 2
Merk wandelschoenen: Doeternietoe
bahkos schreef:
Bertvos schreef:
Het zit er weer op. Mijn 10e Bossche 100 weer succesvol voltooid.
Tijdens de regen-, hagel- en sneeuwbuien was het behoorlijk afzien en moeilijk om tempo te maken.
Bij de 3e caferust (ca 81 km) weer in dubio, wel of niet een extra lus lopen. De lus zou verhard zijn, maar er moet nog wel 10 minuten ingelopen op het langzaamste tijdschema. De lus gelopen zonder jas en rugzak en dat was een verstandige beslissing. Lichaam kon weer even ontspannen. Bij terugkomst in het cafe weer met opgedroogde jas op naar het laatste stuk (Drunense Duinen en de Moerputten). We (wandelmaatje Arnold en ik) konden ondanks de de waterzooi (plassen, smeltsneeuw en modder) beetje bij beetje weer wat inlopen op het langzaamste tijdschema. Uiteindelijk 3 minuten voor 18.00 uur gefinisht. Ik heb genoten van dit jaar.
Vandaag lees ik dat het voor veel anderen minder succesvol verlopen is. Tijdens de tocht heb ik daar helemaal geen weet van gehad.
Als verrassing waren mijn zusje en zwager samen met mijn nichtje (7 weken oud) bij de finish en konden wij met de auto naar huis.
Klasse, het is een pittige geweest

Eentje om te onthouden én om over op te scheppen! :icon_wink: Gefeliciteerd!

_________________
We've been trekking for the past 50 years. Hopefully we will never get there. (Ake Nordin, oprichter van Fjallraven)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 23-24 januari 2015: de 28e Bossche 100 Den Bosch (NB)
BerichtGeplaatst: 25 Jan 2015, 22:38 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Mrt 2007, 13:36
Berichten: 1640
Woonplaats: Veldhoven
Leeftijd: 50-
Kilometers gelopen: -
Aantal N4D volbracht: 2
Kennedymarsen volbracht: 70
100+ wandelingen: 30
Merk wandelschoenen: ACICS
Voy con Dios schreef:
Jan Woordes schreef:
Voy con Dios schreef:
Diepe buiging voor jullie winterharde wandelaars!
Langehalen, die gaat 2 x zo hard over ijs. Hopelijk kunnen de rustposten 'm bijhouden :-)
Bert is van nature al "as cool as pissin' ice cubes' dus die geniet alleen maar bij min tien.
En die twee Friezen? Dat worden diepfriezen... :icon_mrgreen:

Allemaal veel plezierrrr brrrrrr!

Had Langehalen zijn schaatsen aan? :icon_mrgreen:


Ook zonder schaatsen haalt hij die snelheid. Zelf gezien.

Misschien had ik vanaf 45 km wel winterse hulpmiddelen moeten gebruiken want het was met deze sneeuw glibberen en glijden. De eerste 8 uur heerlijk gelopen maar toen code oranje aanbrak werd de blik naar beneden gericht want je moest blijven kijken waar je je voeten neerzette. En verse sneeuw is toch gladder dan iets oudere sneeuw dus schuiven doe je toch wel. Maar uiteindelijk is de tocht toch goed vervuld incl. lus (4x rechtsaf). Maar door het glibberen en glijden was ik pas om 17.40 :icon_eek: binnen, mede door de extra rusten die ik gebruikt heb (wijsheid komt met de jaren :icon_lol: ).
Afbeelding

_________________
op naar de 100 Kennedymarsen (nog 30).

CC 384.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 23-24 januari 2015: de 28e Bossche 100 Den Bosch (NB)
BerichtGeplaatst: 26 Jan 2015, 18:27 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5069
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Degenen die hem uitgelopen hebben in deze winterse omstandigheden, echt helemaal TOP.
Jammer voor de uitvallers, maar soms is je gezondheid toch even belangrijker :icon_wink:


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.